Pregled po CROSBI profilu: Marija Buterin Mičić (CROSBI Profil: 23939, MBZ: 298121)
-
1.Buterin Mičić, MarijaUloga učitelja u prikupljanju i afirmaciji zavičajne baštine // Kakav odgoj želimo?
Zadar, Hrvatska, 2023. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
2.Hunjak, SaraDemokratski odgoj i obrazovanje po modelu Sumerhill škole, 2022., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
3.Vrkić Dimić, Jasmina; Buterin Mičić, Marija; Luketić, DaliborkaAnaliza poslova pedagoga: učestalost obavljanja i samoprocjena osposobljenosti // Odgojno-obrazovni diskurs pedagogije / Vican, Dijana ; Ledić, Jasminka ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 39-81 -
4.Vrkić Dimić, Jasmina; Buterin Mičić, Marija; Luketić, DaliborkaSamoprocjena osposobljenosti nastavnika za obavljanje poslova iz područja nastavnikove profesionalne djelatnosti // Ogledi o nastavničkoj profesiji / Luketić, Daliborka (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 19-44 -
5.Karamatić Brčić, M.; Luketić, D.; Buterin Mičić, M.ODREDNICE KURIKULUMA USMJERENOG PREMA UČENIKU U OKVIRU RAZVOJA INKLUZIVNE I PODUZETNIČKE KULTURE NASTAVNIKA // Nova promišljanja o djetinjstvu
Zadar, Hrvatska, 2021. str. _-_ (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
6.Kuzmić, BarbaraNastava geografije u waldorfskoj i državnoj školi: usporedna analiza nastavnih planova i programa, 2021., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
7.Matičević, LanaPojam i uloga pripremljene okoline u Montessori pedagogiji, 2021., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
8.Proroković, SlavicaSuradnja učitelja i roditelja u waldorfskoj školi, 2021., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
9.Buterin Mičić, Marija; Babić MarijanaTHE QUALITY OF RELATIONSHIP BETWEEN SECONDARY SCHOOL PUPILS // EDULEARN21 Proceedings / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres (ur.).
online: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 10436-10442 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Buterin Mičić, MarijaAcademic motivation of primary school pupils: Relation with general feelings towards school and specific aspects of the quality of school life // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 19 (2021), 3; 659-670 doi:10.31192/np.19.3.13 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Buterin Mičić, MarijaThe Relationship Between Students’ Perception of a School as a Caring Community and Academic Motivation // Pedagogika, 141 (2021), 1; 214-229 doi:10.15823/p.2021.141.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Njegrić, KarlaSloboda i disciplina po modelu Summerhill škole, 2020., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
13.Vrkić Dimić, Jasmina; Buterin Mičić, Marija; Volarević, PetraMonitoring and Examining of Pupils’ Achievements in Primary and Secondary School - Teachers’ Perspectives // INTED2020 Proceedings / Gómez Chova, l. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 1107-1116 doi:10.21125/inted.2020.0394 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Ščetarić, AnaMultikulturalno iskustvo studenata i akademska mobilnost, 2019., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
15.Vladimir, MateaInterkulturalna osjetljivost i nastava njemačkog jezika, 2019., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
16.Glavina, MirnaRad s potencijalno darovitom djecom u Montessori dječjem vrtiću, 2019., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
17.Babić, MarijanaUčenička percepcija kvalitete socijalnih odnosa u školi, 2019., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
18.Alandžak, RafaelaSuočavanje sa školskim neuspjehom učenika srednjih škola, 2019., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
19.Sapunarić, NikolinaNastava engleskog jezika u waldorfskoj i državnoj školi: usporedna analiza nastavnih planova i programa, 2019., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
20.Buterin Mičić, MarijaQuality of School Life in Primary School: Students’ Perception // Pedagogika, 134 (2019), 2; 135-150 doi:10.15823/p.2019.134.9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Buterin Mičić, MarijaRelationship between pupils’ perception of the school as a caring community, school satisfaction and some aspects of quality of school life // EDULEARN19 Proceedings / Gómez Chova, L ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Palma de Mallorca: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. str. 7216-7223 doi:10.21125/edulearn.2019.1722 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Buterin Mičić, MarijaAcademic motivation of pupils in regular and waldorf schools // EDULEARN19 Proceedings / Gómez Chova, L ; López Martínez, A. ; Candel Torres, i. (ur.).
Palma de Mallorca: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. str. 7137-7145 doi:10.21125/edulearn.2019.1706 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Buterin Mičić, Marija; Vrkić Dimić, Jasmina; Rogić, Ana MarijaTHE QUALITY OF SCHOOL LIFE: A COMPARISON OF STUDENTS' PERCEPTION IN TRADITIONAL AND ALTERNATIVE SCHOOLS // INTED 2019 ; 13th International Technology, Education and Development Conference. Conference Proceedings / Gomez Chova, L. ; Lopez Martinez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. str. 2165-2173 doi:10.21125/inted.2019 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Vrkić Dimić, Jasmina; Buterin Mičić, MarijaRazvoj darovitosti kroz suradničke oblike učenja // Odgoj i obrazovanje darovitih učenika: suvremene pedagogijske implikacije / Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 51-67 -
25.Buterin Mičić, MarijaIzgradnja osjećaja zajedništva u školi // 3. kongres pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem: Pedagogija u vremenu promjene
Zagreb, Hrvatska, 2018. (radionica, recenziran, neobjavljeni rad, ostalo) -
26.Buterin Mičić, Marija; Miličević, AndrijanaŠkolska integracija iz perspektive učenika – primjer grada Vukovara // Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 307-320 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
27.Buterin Mičić, MarijaDeterminants of Student Attitudes towards Cultural Diversity in Schools // Sodobna pedagogika, 69/135 (2018), 3; 126-141 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Pavičić, SlađanaProstorno-materijalno okruženje waldorfskog vrtića kao odgovor na razvojne potrebe djeteta, 2017., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
29.Pavić, DariaOdnos srednjoškolaca prema obrazovanju i nastavku školovanja, 2017., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
30.Grgić, DanijelMultikulturalno iskustvo studenata, 2017., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
31.Miličević, AndrijanaŠkolovanje i kulturne različitosti – primjer grada Vukovara, 2017., diplomski rad, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
32.Buterin Mičić, MarijaQuality of pupils' school life and sustainable changes in education // 42nd ATEE Conference 2017 „Changing perspectives and Approaches in contemporary teaching
Dubrovnik, Hrvatska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
33.Buterin Mičić, MarijaPoticanje kreativnosti u školi kao pedagoški izazov // Županijski stručni skup nastavnika vizualnih umjetnosti i dizajna
Zadar, Hrvatska, 2017. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni) -
34.Buterin Mičić, MarijaPoticanje kreativnosti u školskom okruženju: mogućnosti i izazovi // Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno- obrazovnom sustavu
Zadar, Hrvatska, 2017. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni) -
35.Buterin Mičić, MarijaOdnosi u školi i socijalna dimenzija održivog razvoja // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Radeka, I. ; Vican, D. ; Petani, R. ; Miočić, M. (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru i DV, 2017. str. 223-232 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Has, LidijaStavovi roditelja i uključenost odgojitelja u dječju igru sa svrhom poticanja socioemocionalnog razvoja, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za pedagogiju, Zadar
-
37.Buterin Mičić, MarijaŠkola kao brižna zajednica-Istraživanje perspektive učenika državnih i waldorfskih škola // Odnosi u školi: prilozi za pedagogiju odnosa / Bilić, Vesna ; Bašić, Slavica (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 318-343 -
38.Buterin, Marija; Jagić, StjepanOdrednice stavova hrvatskih srednjoškolaca prema kulturnim različitostima // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 63 (2014), 4; 515-530 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Buterin, Marija; Jagić, StjepanRazvoj interkulturalne kompetencije u kontekstu kurikulumskih promjena // Acta Iadertina, 10 (2014), 10; 1-10 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
40.Buterin, Marija; Jagić, StjepanIntegration of intercultural principles in school context: evaluation of secondary school students // IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation / Marija Bartulović ; Leslie Bash ; Vedrana, Spajić-Vrkaš (ur.).
Zagreb: Interkulturalni Centar, 2014. str. 238-246 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Buterin, Marija; Jagić, StjepanATTITUDES OF CROATIAN HIGH SCHOOL STUDENTS TO MINORITY GROUPS // Informatologia, 46 (2013), 4; 322-332 (recenziran, izvorni znanstveni rad / original scientific paper, znanstveni)
-
42.Buterin, Marija; Jagić, StjepanInterkulturalni odnos hrvatskih srednjoškolaca prema manjinskim narodima // 20. međunarodni znanstveni skup "DRUŠTVO I TEHNOLOGIJA 2013 - Dr. sc. Juraj Plenković"
Opatija, Hrvatska, 2013. (predavanje, pp prezentacija, znanstveni) -
43.Buterin, Marija; Jagić, StjepanŠkolovanje i kulturalni pluralizam − stavovi srednjoškolskih učenika // Školski vjesnik, 62 (2013), 2-3; 175-189 (recenziran, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
44.Buterin, MarijaInterkulturalna osjetljivost učenika srednjih škola, 2013., doktorska disertacija, Filzofski fakultet, Zagreb
-
45.Buterin, MarijaInterkulturalna osjetljivost i odgojna zajednica // Samovrjednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja / Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić ''Čarobni pianino'', Split, 2012. str. 75-82 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
46.Buterin, MarijaInterkulturalno obrazovanje temeljno na školskoj zajednici // Život i škola, 27 (2012), 1; 104-112 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
47.Buterin, MarijaPromicanje interkulturalizma u školskom okruženju // Acta Iadertina, 8 (2012), 1-9 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
48.Buterin, MarijaInterkulturalizam i školska kultura // PEDAGOG KREATOR KURIKULUMA I KULTURE ODGOJNO-OBRAZOVNE USTANOVE
Zadar, Hrvatska, 2011. str. - (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
49.Jagić, Stjepan; Buterin, Marija; Kardum, ToniVrijednosni sustavi mladeži // Cjelovitost Zabiokovlja - pluridisciplinarni pristup / Mrkonjić, Anđelko (ur.).
Mostar: FRAM-ZIRAL, 2011. str. 289-302 (pozvano predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Buterin, Marija; Jagić, StjepanInterkulturalizam u odgoju i obrazovanju kao pretpostavka održivog razvoja // Cjelovitost Zabiokovlja - pluridisciplinarni pristup / Mrkonjić, Anđelko (ur.).
Mostar: FRAM-ZIRAL, 2011. str. 251-259 (pozvano predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Buterin, MarijaAfirmacija osnovne škole kao odgojne zajednice – uloga refleksije školskog ozračja // Osmi susret pedagoga Hrvatske
Osijek, Hrvatska, 2010. str. - (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
52.Buterin, MarijaRazredno-nastavno ozračje - afirmacija interkulturalizma // Acta Iadertina, 6 (2009), 73-81 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
53.Buterin, MarijaZavičajno znanje u funkciji održivog razvoja // Zavičajna baština – komparativna prednost i temeljnica održivog razvoja Zabiokovlja / Mrkonjić, Anđelko (ur.).
Split: Književni krug Split, 2009. str. 58.-67. (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
54.Buterin, MarijaKulturna baština u školi – stanje i mogućnosti // KONTROVERZE SUVREMENE PEDAGOGIJE I PRAKSA ODGOJA I OBRAZOVANJA
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, sažetak, ostalo) -
55.Buterin, MarijaEilean Hooper-Greenhill, Muzeji i odgoj: svrha, pedagogija, učinak. London: Routledge, 2007., str. 231. // Acta Idertina, 5 (2008), 103-106 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
56.Buterin, MarijaAnđelko Mrkonjić (ur.), Zavičajna baština: HNOS i kurikulum. Split: Književni krug, 2007., str. 414. // Acta Iadertina, 4 (2007), 131-134 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)