Pregled po CROSBI profilu: Ivanka Buzov (CROSBI Profil: 23888, MBZ: 298413)
Pronađeno 53 radova
-
1.Vladušić, IvanaPercepcija rizika i prisutnost NIMBY stavova građana grada Splita u odnosu na problem gradskog odlagališta otpada, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
2.Bandalović, Gorana; Buzov, IvankaEducational and Development Perspectives of Student in Rural Areas: Sociological Research // Proceedings of 15th annual International Technology, Education and Development Conference INTED2021
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 5461-5466 doi:10.21125/inted.2021.1108 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Buzov, Ivanka; Bandalović, GoranaRazumijevanje koncepta održivog razvoja kod studenata Veleučilišta u Šibeniku i Kninu // Zbornik Šime Pilića / Bandalović, Gorana ; Bošković, Ivan ; Buzov, Ivanka (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 267-279 -
4.Buzov, Ivanka; Batarelo Kokić, Ivana; Kurz, TerriOccupational and Educational Expectations of Rural Youth in Croatia // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 14 (2021), 2; 171-190 doi:10.18690/rei.14.2.171-190.2021 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Buzov, IvankaHềlèn Hagège: Education for Responsibility // Sociologija i prostor, 58 (2020), 2(217); 211-214 (domaća recenzija, prikaz, ostalo)
-
6.Buzov, Ivanka; Bulić, MolaOdgoj i obrazovanje za održivi razvoj i primjena društveno-korisnog učenja na Filozofskom fakultetu // Društveno korisno učenje na sveučilištima u Republici Hrvatskoj, Obrazovanje za okoliš i održivi razvoj / Carev, Ivana ; Radman, Margita, Medunić-Orlić Gabrijela ; Mihanović Zoran (ur.).
Split: Udruga za prirodu, okoliš i održivi razvoj Sunce, 2020. str. 32-35 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
7.Buzov, IvankaEducation, Migration and Sustainable Development – Perspectives of Agenda 2030 // 3rd International NORDSCI Conference 2020, Book 1, Volume 1
Sofija: Saima Consult ltd, 2020. str. 49-55 doi:10.32008/NORDSCI2020/B1/V3/05 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Buzov, Ivanka; Cvitković, Elena; Rončević, NenaPrema mogućnostima implementacije obrazovanja za održivi razvoj na sveučilištu // Socijalna ekologija, 29 (2020), 1; 3-25 doi:10.17234/SocEkol.29.1.1 (domaća recenzija, članak, ostalo)
-
9.Buzov, Ivanka; Mandarić Vukušić, AnitaEnriching reading experiences for boys in early adolescence: Findings of the focus group discussions // 14th International Technology, Education and Development Conference (INTED2020 Proceedings) / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 5894-5902 doi:10.21125/inted.2020.1590 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Buzov, IvankaBuzov Ivanka (2019). Sarah K. St. John & Mark Murphy (eds.). Education and Public Policy in the European Union. Crossing boundaries. Cham, Palgrave Macmillan, Springer Nature Switzerland, 2019 // Sociologija i prostor : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja, 57 (2019), 2; 201-204 (domaća recenzija, prikaz, ostalo)
-
11.Buzov, IvankaBuzov Ivanka (2019). Daniel Stokols, Social Ecology in the Digital Age. Solving Complex Problems in Globalized World.Elsevier, Academic Press. London, San Diego, Cambridge, Oxford, 2017. // Socijalna ekologija, 18 (2019), 1; 73-78 (domaća recenzija, prikaz, ostalo)
-
12.Buzov, IvankaJal Mehta, Scott Daves (eds.) Education in a New Society: Renewing the Sociology of Education. Chicago:The Univeristy of Chicago Press, 2018 // Revija za sociologiju, 48 (2018), 3; 395-399 (domaća recenzija, prikaz, ostalo)
-
13.Buzov, Ivanka; Ćaleta AnaAttitudes of students and teachers about educational model in Vukovar // Reaching horizons in contemporary education / Tatković, Nevenka ; Šuran, Fulvio ; Diković, Marina (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 177-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Batarelo Kokić, Ivana; Buzov, Ivanka; Bodlović, AnaStavovi srednjoškolaca o osobinama nastavnika u uvjetima otočke škole // Zbornik radova 2. međunarodna znanstveno- stručne konferencije „Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju“ / Dedić Bukvić, Emina ; Bjelan-Guska, Sandra (ur.).
Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 339-349 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Buzov Ivanka; Rončević, NenaRazumijevanje koncepta održivog razvoja studenata sveučilišta u Splitu i Rijeci // Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno- obrazovni sustav Hrvatske / Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Dječji vrtić, 2017. str. 263-272 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Stanić, Sanja; Hren, Darko; Buzov, IvankaSchools, Local Communities and Communication: Above and Beyond the Stakeholders // School Effectiveness and Educational Management / Alfirević, Nikša, Burušić, Josip, Pavičić, Jurica, Relja, Renata (ur.).
London : Delhi: Palgrave Macmillan, 2016. str. 49-65 -
17.Batarelo Kokić, Ivana; Buzov, Ivanka; Jukić, TonćaDeveloping reading culture among boys - Incentives from the environment // Book of Abstracts: ERPA International Congresses on Education 2016
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
18.Spetič, Marin; Stanić, Sanja; Buzov IvankaThe Water Footprint of an Individual: A Hidden Dimension of Sustainability // Tenth International Conference on Interdisciplinary Social Sciences
Split, Hrvatska, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Spetič, Marin; Stanić, Sanja; Buzov IvankaThe Water Footprint of an Individual: A Hidden Dimension of Sustainability // The international journal of interdisciplinary social sciences, 10 (2015), 3; 13-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Stanić, Sanja; Buzov, IvankaZNAČENJE ZELENIH PROSTORA U ŽIVOTU GRADA // Godišnjak TITIUS-BAŠTINA I RAZVOJ / Buzov, Ivanka ; Pilić, Šime (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2014. str. 137-153 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Buzov, IvankaSocial network sites as area for students’ pro- environmental activities // Procedia: social & behavioral sciences, 152 (2014), 1233-1236 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Buzov, IvankaZastupljenost tema o okolišu u srednjoškolskim nastavnim programima // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 3; 353-365 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
23.Stanić, Sanja; Buzov, IvankaZnačaj zelenih površina u životu grada Šibenika // Međunarodni znanstveni skup Baština i razvoj - socioekonomski, socioekološki i sociokulturni aspekti (Program i sažeci radova) / International Scientific Conference Heritage and Development - Socioeconomical, Socioecological and Sociocultural Aspects (Program and Abstracts) / Pilić, Šime (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013. str. 53-53 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Buzov, IvankaUtjecaj nastavnih programa na promjenu studentske ekološke svijesti, 2013., doktorska disertacija, Filozofski fakultet Zagreb, Zagreb
-
25.Buzov, IvankaPrema ekofeminističkom društvu, ili o svijetu u kojem razlika ne stvara hijerarhiju i dominaciju // Ekofeminizam- Nova politička odgovornost / Drezgić, Rada ; Duhaček, Daša ; Vasiljević, Jelena (ur.).
Beograd: Institut za filozofiju i društvenu teoriju Univerziteta u Beogradu, 2012. str. 62-82