Pregled po CROSBI profilu: Sanja Raspor Janković (CROSBI Profil: 23418, MBZ: 286013)
Pronađeno 57 radova
-
1.Drpić, Danijel; Raspor Janković, Sanja; Vukelić, MajaThe Role of Heritage in Creating Tourism Events in Rural Destination // 5th International Rural Tourism Congress Rural Tourism: Quality, Sustainability, Inclusiveness / Tubić, Dejan ; Bakan, Rikard ; Pleša Puljić, Nikolina (ur.).
Virovitica: Veleučilište u Virovitici ; Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj “Klub članova selo”, 2022. str. 715-728 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
2.Markovic, Suzana; Raspor Jankovic, Sanja; Gjurasic, MatinaService quality and customer satisfaction measurement of daily tours: an application of DAILYSERV scale // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 10 (2022), 1; 91-110 doi:10.31784/zvr.10.1.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Širola, Davor; Mihanović, Zoran; Raspor Janković, SanjaEntrepreneurial orientation and local public administration performance // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 73 (2022), 4; 548-570 (recenziran, članak, znanstveni)
-
4.Marković, Suzana; Raspor Janković, Sanja; Gjurašić, MatinaDoes social network quality differ between Facebook and Instagram? Application of SNSQUAL model // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 30 (2021), 2; 493-508 doi:10.17818/EMIP/2021/2.9 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Grakalić Plenković, Sanja; Raspor Janković, SanjaIstraživanje zadovoljstva korisnika visokoškolske knjižnice // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 9 (2021), 1; 97-117 doi:10.31784/zvr.9.1.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Marković, Suzana; Raspor Jankovic, Sanja; Gjurasic, MatinaKvantitativna analiza emocionalnog doživljaja gostiju u restoranima Opatijske rivijere // Oeconomica Jadertina, 1 (2021), 19-40 doi:10.15291/oec.3384 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Marković, Suzana; Raspor Janković, Sanja; Gjurašić, MatinaDoes social network quality differ between Facebook and Instagram? Application of SNSQUAL model // Book of abstracts of the International Conference on the Economics of the Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Sekur, Tomislav (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business – Zagreb University of Zagreb, 2020. str. 58-58 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
8.Marković, Suzana; Raspor Janković, Sanja; Zubović, VedranThe impacts of robots and artificial intelligence on service quality in the hotel industry // Balkans journal of emerging trends in social sciences, 2 (2020), 163-170 doi:10.31410/Balkans.JETSS.2020.3.2.163-170 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Marković, Suzana; Raspor Janković, SanjaAssessing the service quality and customer satisfaction relationship in the Croatian museum sector // 4th international thematic monograph - Modern management tools and economy of tourism sector in present era / Bevanda, Vuk ; Štetić, Snežana (ur.).
Beograd: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2019. str. 223-234 doi:10.31410/tmt.2019.223 -
10.Širola, Davor; Raspor Janković, Sanja; Mihanović, ZoranENTREPRENEURIAL CITY GOVERNMENT – PRESENT OR FUTURE? // 9th International Scientific Conference "Tourism, Innovations and Entrepreneurship" (TIE 2019)
Pula: Sveucilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet ekonomije i turizma “Dr. Mijo Mirkovic”, 2019. str. 1-22 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo) -
11.Marković, Suzana; Raspor Janković, Sanja; Racz, AleksandarThe effects of event atmospherics attributes on visitor satisfaction: a multivariate statistical analysis // 8th International Scientific Symposium Economy of Eastern Croatia – Vision and Growth
Osijek, Hrvatska, 2019. str. 775-785 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Marković, Suzana; Raspor Janković, Sanja; Tuntev, Zoran; Mitrović, Srđan; Mijoč, JosipaHow visitors experience tourist destinations? A case study of Croatia and Macedonia // 8th International Scientific Symposium Economy of Eastern Croatia – Vision and Growth / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 786-796 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Marković, Suzana; Raspor Janković, Sanja; Racz, Aleksandar Racz; Mitrović, SrđanEmpirical validation of demographic characteristics’ role in visitor experience: the case of Zagreb Christmas market // Tourism & hospitality industry 2018, Congress proceedings / Milohnić, I ; Smočić Jurdana, D. (ur.).
Opatija: University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management Primorska 42, P.O.Box 97, 51410 Opatija, Croatia, 2018. str. 230-245 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Raspor Janković, Sanja; Marković, SuzanaExploring the dimensions of customer satisfaction: the case of Croatian hotel industry // Conference proceedings of International scientific conference on Recent Advances in Information Technology, Tourism, Economics, Management and Agriculture – ITEMA 2017
Budimpešta, Mađarska, 2017. str. 116-123 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Pogarčić, Ivan; Raspor Janković, Sanja; Seturidze, RusudanHow Does the Help Desk Quality Improve Customer Satisfaction? // Athens journal of mass media and communications, 3 (2017), 4; 343-362 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Širola, Davor; Raspor Janković, Sanja; Pogarčić, IvanThe IT internship experience: a comparison of students’ and supervisors’ perceptions // Proceedings of INTED2016 Conference, 7th-9th March 2016, Valencia
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2016. str. 1930-1938 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Pogarcic, Ivan; Raspor JankovićRecent and actual computer era: isthe Solow paradox restored? // Governing Business Systems. Theories and Challenges for Systems Thinking in Practice, 4th Business Systems Laboratory International Symposium Book of AbstractsS / Caputo, Francesco (ur.).
Vilnius: Business Systems Research, 2016. str. 129-133 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Dudaš, Slavica; Zec Vojinović, Melita; Raspor Janković, Sanja; Marinac, Mladen; Golob, MarinoThe Interest of the Target Groups in the New Study Program Sustainable Agritourism // With Knowledge and Experience to New Entrepreneurial Opportunities / Milena Maček Jerala ; Melita Ana Maček (ur.).
Naklo: Biotehniški Center Naklo, 2016. str. 12-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Dudaš, Slavica; Zec Vojinović, Melita; Raspor Janković, Sanja; Marinac, Mladen; Golob, MarinoThe Development of a Sustainable Agritourism Study Program through the Croatian Qualifications Framework // With Knowledge and Experience to New Entrepreneurial Opportunities / Milena Maček Jerala ; Melita Ana Maček (ur.).
Naklo: Biotehniški Center Naklo, 2016. str. 7-11 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
20.Škarica Stupičić, Suzana; Raspor Janković, SanjaAnaliza povezanosti odabranih čimbenika i pokazatelja turističkog prometa // Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 3 (2015), 1; 27-40 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
21.Raspor Janković, Sanja; Lanča, StelaMjerenje zadovoljstva i lojalnosti klijenta uslugama na kioscima // Oeconomica Jadertina, 5 (2015), 2; 26-37 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
22.Rudić, Dušan; Dudaš, Slavica; Raspor Janković, SanjaHeutige Herausforderungen in der Lehre und Forschung an Hochschulen aus internationaler Sicht // Hochschulmanagement in Theorie und Praxis / Biermann, Thomas (ur.).
Wildau: Wildau Verlag GmbH, 2015. str. 165-182 -
23.Marković, Suzana; Raspor Janković, SanjaExploring the relationship between service quality and customer satisfaction in Croatian hotel industry // Tourism and hospitality management, 19 (2013), 2; 149-164 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Raspor Sanja; Žunić, Claudia; Ribarić Aidone, EdaMjerenje zadovoljstva klijenta uslugama na kioscima u gradu Rijeci // Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 1 (2013), 1; 17-30 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Komšić, JelenaGuests's Expectations Measurement in the Croatian Restaurant Industry // Marketing in a Dynamic Environment - Academic and Practical Insights
Lovran, Hrvatska: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2013. str. 307-332 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)