Pregled po CROSBI profilu: Rosanda Pahljina-Reinić (CROSBI Profil: 23216, MBZ: 273461)
Pronađeno 69 radova
-
1.Pahljina-Reinić, Rosanda; Bažon, Martina; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaA path analysis of social-environment factors, appraisals, anxiety, and perceived success among teachers during the pandemic // INTED2023 Proceedings / Chova, Luis G. ; Martínez, Chelo G. ; Lees, Joanna (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2023. str. 6470-6470 doi:10.21125/inted.2023.1717 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Bažon, Martina; Pahljina-Reinić, RosandaMotivacijsko-afektivni ishodi obogaćenog programa za darovite učenike // Horizonti snage, 1. konferencija školskih psihologa - Knjiga sažetaka / Lauri Korajlija, A. ; Pavlin-Bernardić, N. (ur.).
Zagreb, 2023. str. 66-66 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Rončević Zubković, Barbara; Bažon, Martina; Pahljina-Reinić RosandaSuočavanje s (post)pandemijskim izazovima - Što možemo naučiti iz iskustava nastavnika osnovnih i srednjih škola tijekom provođenja nastave na daljinu? // Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 479-501 -
4.Pahljina-Reinić, RosandaProfili ciljnih orijentacija i strategije samoregulacije motivacije // Psihologijske teme, 31 (2022), 3; 721-742 doi:10.31820/pt.31.3.13 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Rončević Zubković, Barbara; Bažon, Martina; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaŠto možemo naučiti iz iskustava nastavnika osnovnih i srednjih škola tijekom provođenja nastave na daljinu? // Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima? - knjiga sažetaka / Odak, Ivana i sur. (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu ; Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, 2022. str. 113-114 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
6.Stilin, Dora; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaKorištenje digitalne tehnologije i emocije postignuća učenika na nastavi prirodoslovno- matematičkih predmeta // 23. Dani psihologije u Zadru: međunarodni znanstveno-stručni skup: knjiga sažetaka = 23rd Psychology Days in Zadar: International Scientific Psychology Conference: book of abstracts / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2022. str. 132-132 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Pahljina-Reinić, Rosanda; Bažon, Martina; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaPrimjena digitalne tehnologije kod nastavnika različitih profila pristupa poučavanju i digitalnih kompetencija // 23. Dani psihologije u Zadru: međunarodni znanstveno-stručni skup: knjiga sažetaka = 23rd Psychology Days in Zadar: International Scientific Psychology Conference: book of abstracts / Tucak Janković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2022. str. 112-112 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
8.Bažon, Martina; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraRemote teaching during the COVID-19 pandemic in Croatia: a comparison of teachers’ experiences depending on prior school participation in digital technologies implementation project // INTED2022 conference proceedings / Gómez Chova, Luis ; López Martínez, Agustín ; Candel Torres, Ignacio (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 7053-7062 doi:10.21125/inted.2022.1786 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraEffects of collaboration and informing students about overconfidence on metacognitive judgment in conceptual learning // Metacognition and Learning, 17 (2022), 1; 87-116 doi:10.1007/s11409-021-09275-7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Pahljina-Reinić, RosandaThe role of experience during playing bullying prevention serious game: effects on knowledge and compassion // Behaviour & information technology, 41 (2022), 2; 401-415 doi:10.1080/0144929x.2020.1813332 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaEffects of using teaching scenarios on students' motivation, emotion and performance // EAPRIL 2021 ONLINE Book of abstracts "LEARNING IN THE AGE OF INDUSTRY 4.0"
online, 2021. str. 20-21 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Rončević Zubković, Barbara; Bažon, Martina; Kolić- Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić Rosanda,Teachers’ digital competencies and training workshops as predictors of the ICT use in teaching // ''Learning in the age of industry 4.0'', Book of abstracts, EAPRIL 2021 ONLINE
online, 2021. str. 19-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Pahljina-Reinić, Rosanda; Bažon, Martina; Pejić Papak PetraTeaching in the context of enriched gifted education program – evaluation research of pilot project // VI. International Scientific Conference ''Talent Education 2021'' - Book of papers / Željeznov Senicar, M. (ur.).
Ljubljana: MIB d.o.o., Podreber 12 a, 1355 Polhov Gradec, Slovenija, 2021. str. 51-56 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Panijan, HelenaBeliefs about motivation and the use of motivational regulation strategies in student teachers // Earli SIG 16 - Metacognition
online, 2021. str. 58-58 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaAge and gender differences in mathematics learning during school transition // International journal of school & educational psychology, Advanced online publication (2021), 1-14 doi:10.1080/21683603.2021.1934206 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina - Reinić, Rosanda; Kolić - Vehovec Svjetlana; Bažon MartinaRazlike između učenika različitih profila ciljnih orijentacija u uvjerenjima o djelovanju i dobrobiti // 22. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odsjek za psihologiju, 2020. str. 149-149 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
17.Pahljina - Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić - Vehovec, Svjetlana; Bažon, MartinaProfili ciljnih orijentacija i strategije samoregulacije motivacije kod studenata nastavničkih studija // 22. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar, 2020. str. 133-133 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
18.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaDigitalne kompetencije nastavnika i učenika // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 119-142 -
19.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaUčinak primjene scenarija poučavanja na afektivne i specifične kognitivne ishode učenja učenika // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 143-168 -
20.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, RosandaIKT u nastavi i učenju: Odnos s motivacijskim i emocionalnim čimbenicima // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 169-192 -
21.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaCreativity-related digital competencies in gifted and average students // Book of Abstracts: 1st Thematic ECHA Conference - Creativity Research and Innovation in Gifted Education: Social, Individual, and Educational Perspective / Rački, Željko (ur.).
Osijek: Faculty of Education Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2019. str. 56-56 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
22.Lončarić, Darko; Čepić, Renata; Skočić Mihić, Sanja; Vranić, Sanja; Pahljina-Reinić, Rosanda; Jurdana-Šepić, Rajka; Erceg, Nataša; Slani, Neva; Martan, Valentina; Mašić, MarijetaTeacher beliefs as determinants of self- regulation and creativity of students in the STEM field of education, 2019. (domaća recenzija, ostali članci/prilozi).
-
23.Niemivirta, Markku; Brandmo, Christian; Kolić- Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraA cross-cultural comparison of the pattering of achievement goal orientations // 18th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction. Book of Abstracts EARLI 2019
Aachen: RWTH Aachen University, 2019. str. 5-5 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Pahljina-Reinić Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaOdnos ciljnih orijentacija i emocija postignuća učenika srednjih škola // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jasrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. str. 56-56 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Pahljina-Reinić, Rosanda; Mohorić, Tamara; Smojver-Ažić, SanjaEmocije postignuća i zadovoljstvo učenika s obzirom na njihove kompetencije i stavove prema IKT-u // Knjiga sažetaka - Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jasrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. str. 100-100 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)