Pregled po CROSBI profilu: Marlena Plavšić (CROSBI Profil: 22833, MBZ: 293946)
Pronađeno 80 radova
-
1.Plavšić, MarlenaFuture teachers’ wisdom and difficult life experiences // Napredak (Zagreb), 164 (2023), 1-2; 59-76 doi:10.59549/n.164.1-2.4 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Žauhar, Valnea; Vidulin, Sabina; Plavšić, Marlena; Bajšanski, IgorThe Effect of Ear-Training Approach on Music-Evoked Emotions and Music Liking // Psihologijske teme, 32 (2023), 1; 81-104 doi:10.31820/pt.32.1.5 (recenziran, članak, znanstveni)
-
3.Vidulin, Sabina; Žauhar, Valnea; Plavšić, MarlenaDobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 171-190 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Vidulin, Sabina; Žauhar, Valnea; Plavšić, MarlenaThe effects of teaching paradigm and previous experiences with listening to classical music on the impression of music listening in solfège classes // Abstract Booklet of the Second International ConferencePsychology and Music Interdisciplinary Encounters / Bogunović, Blanka ; Nikolić, Sanela (ur.).
Beograd: Faculty of Music, University of Arts in Belgrade, 2022. str. 166-167 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Vidulin, Sabina; Žauhar, Valnea; Plavšić, MarlenaExperiences during listening to music in school // Music Education Research, 4 (2022), 512-529 doi:10.1080/14613808.2022.2098262 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Plavšić, Marlena; Diković, Marina; Matković, RobertaStudents’ opinions of prolonged online teaching at university during COVID-19 // EDULEARN22 Proceedings / Chova, Luis Gómez ; López Martínez, Agustín ; Lees, Joanna (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 2812-2821 doi:10.21125/edulearn.2022.0720 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Plavšić, Marlena; Diković, Marina; Matković, RobertaThree semesters of online assessment in higher education from students’ viewpoint // EDULEARN22 Proceedings / Chova, Luis Gómez ; López Martínez, Agustín ; Lees, Joanna (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 2803-2811 doi:10.21125/edulearn.2022.0719 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Diković, Marina; Plavšić, MarlenaUčiteljski posao i doprinos obrazovanja iz učiteljske, studentske i akademske perspektive // Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja / Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja (ur.).
Zagreb: Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 285-317 -
9.Wainwright, Tony; Plavšić, Marlena; Hagenaars, PolliPsychologists for Human Rights // Psihologijske teme, 31 (2022), 1; 119-137 doi:10.31820/pt.31.1. 6 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
10.Plavšić, Marlena; Diković, MarinaWhat is most difficult in a teacher's job from the perspective of teachers, students and parents? // REVIJA ZA ELEMENTARNO IZOBRAŽEVANJE JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION, 15 (2022), 1; 31-50 doi:10.18690/rei.15.1.31-50.2022 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Diković, Marina; Plavšić, Marlena; Matković, RobertaOnline teaching during COVID-19 from the university students’ perspective // INTED2021 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 4149-4158 doi:10.21125/inted.2021.0846 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Plavšić, Marlena; Diković, Marina; Matković, RobertaStudents’ experience of assessment in online higher education during COVID-19 // INTED2021 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 4135-4143 doi:10.21125/inted.2021.0843 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Mendiković Đukić, Antonella; Plavšić, Marlena; Vidulin, SabinaSTUDENTS' MUSIC PREFERENCES TOWARDS CLASSICAL MUSIC // Metodički obzori/Methodological horizons, 15 (2020), 2; 5-23 (recenziran, članak, znanstveni)
-
14.Vidulin, Sabina; Plavšić, MarlenaStudents’ reflections and motivation in the context of the cognitive-emotional approach to music listening // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6/Music pedagogy in the context of present and future changes 6 / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020. str. 93-106 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
15.Human rights education for psychologists / Hagenaars, Polli ; Plavšić, Marlena ; Sveaass, Nora ; Wagner, Ulrich ; Wainwright, Tony (ur.). London : Delhi: Routledge, 2020 (monografija)
-
16.Kesić Kiš, Milica; Plavšić, MarlenaVeli Jože: To se može!. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli ; Udruga Suncokret Pula, 2020 (prirucnik)
-
17.Muža, Ivana; Plavšić, MarlenaDo male and female students differ in reading attitudes and reading habits? // Zbornik radova Međunarodnog znanstvenog skupa 18. Dani Mate Demarina "Novi izazovi u odgoju i obrazovanju" / Blažević, Iva ; Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Diković, Marina ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Lazarić, Lorena ; Velan, Doris (ur.).
Pula: Svučilište Jurja Dobrile u Puli, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020. str. 23-36 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
18.Vidulin, Sabina; Plavšić, MarlenaContribution of Cognitive-Emotional Approach to Music Listening on Students’ Cognitive and Emotional Experience // Muzikološki zbornik, 56 (2020), 1; 225-241 doi:10.4312/mz.56.1.225-241 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
19.Vidulin, Sabina; Plavšić, Marlena; Žauhar, ValneaSpoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 (monografija)
-
20.Milovan Delić, Iva; Plavšić, MarlenaSpanish flu and mental disorders in the Margraviate of Istria at the end of WWI // Acta Histriae, 28 (2020), 1; 59-74 doi:10.19233/AH.2020.04 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Vidulin, Sabina; Plavšić, Marlena; Žauhar, ValneaUsporedba spoznajnog i emocionalnog aspekta slušanja glazbe u glazbeno-pedagoškom kontekstu osnovne škole // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 9-32 doi:10.21464/mo.26.2.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Golja, Tea; Plavšić, Marlena; Slivar, IvaCollaborative learning guidelines. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019 (monografija)
-
23.Fraberger, Suzana; Plavšić, MarlenaLakše kroz školu - projekt udruge Suncokret - Pula // Programi prevencije problema u ponašanju u lokalnoj zajednici / Radetić-Paić, Mirjana (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2019. str. 125-137 -
24.Plavšić, Marlena; Diković, MarinaRights to, in and through education // Human Rights Yesterday, Today and Tomorrow: Challenges and Prospects / Giotsa, Artemis Z. (ur.).
Jonija: University of Ioannina, 2019. str. 28-29 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni) -
25.Diković, Marina; Plavšić, MarlenaVrijednosti obrazovanja i nastavnički identitet iz učeničke, roditeljske i nastavničke perspektive // Metodički ogledi, 26 (2019), 1; 7-31 doi:10.21464/mo.26.1.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)