Pregled po CROSBI profilu: Matilda Karamatić Brčić (CROSBI Profil: 22746, MBZ: 270873)
Pronađeno 40 radova
-
1.Karamatić Brčić, Matilda; Radeka, IgorPoslovi pedagoga u suradnji s drugim (su)dionicima odgojno-obrazovnog procesa // Odgojno-obrazovni diskurs pedagogije / Vican, Dijana ; Ledić, Jasminka ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 163-184 -
2.Karamatić Brčić, Matilda; Iveljić, Ana Marija; Radeka, IgorProcjena učestalosti poslova nastavnika – suvremeni pristupi u odgojno-obrazovnom procesu // Ogledi o nastavničkoj profesiji / Luketić, Daliborka (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 1-18 -
3.Brković, Vjera; Bušljeta Kardum, Rona; Karamatić Brčić, MatildaDevelopment of Higher Order Thinking Skills: an Analysis of Textbooks in the School Subject of Logic // INTED2022 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 3944-3951 doi:10.21125/inted.2022.1077 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Karamatić Brčić, Matilda; Luketić, Daliborka; Perin, VišnjaNastavničke kompetencije u kontekstu kreativne i inovativne nastave // Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“ / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 43-58 -
5.Karamatić Brčić, M.; Luketić, D.; Buterin Mičić, M.ODREDNICE KURIKULUMA USMJERENOG PREMA UČENIKU U OKVIRU RAZVOJA INKLUZIVNE I PODUZETNIČKE KULTURE NASTAVNIKA // Nova promišljanja o djetinjstvu
Zadar, Hrvatska, 2021. str. _-_ (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
6.Rubić, IvanaAkademska i socijalna uključenost kao prediktor uspjeha i završnosti studenata, 2021., doktorska disertacija, Zadar
-
7.Karamatić Brčić, Matilda; Petani, Rozana; Miočić, MarijanaInclusive Culture in Preschool Institution – Pedagogical Competences of Preschool Teachers in Croatia // Sodobna pedagogika, 71 (137) (2020), 1; 156-173 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Karamatić Brčić, Matilda; Palac, JelenaPerception of students of pedagogy towards inclusive education - perespective og Bosnia and Herzegovina // Inted 2019 International Technology, education and development conference / L. Gómez Chova ; A. López Martínez, I. ; Candel Torres (ur.).
Valencia, 2019. str. 4898-4906 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Karamatić Brčić, Matilda; Viljac, TeaStavovi nastavnika o inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Magistra Iadertina, 13 (2018), 1; 91-104 doi:10.15291/magistra.2815 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
-
10.Luketić, Daliborka; Karamatić Brčić, MatildaDaroviti učenici u inkluzivnom odgoju i obrazovanju // Odgoj i obrazovanje darovitih učenika Suvremene pedagogijske implikacije / Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 35-49 -
11.Karamatić Brčić, MatildaThe role of hermeneutic as a theoretical frame in curriculum planning and programming in pedagogical work with gifted students. // Iceri proceedings (2018) 11 International conference of Education, Research and Innovation / Gómez Chova, L., López Martínez, A., Candel Torres, I. (ur.).
Sevilla, 2018. str. 2465-2472 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Jagić, Stjepan; Karamatić Brčić, Matilda; Perin, VišnjaTeorija održivog razvoja u kontekstu inkluzivnog odgoja i obrazovanja // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Radeka, I. (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2017. str. 73-82 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Perin, Višnja; Karamatić - Brčić, MatildaObrazovanje stručnjaka za profesionalno usmjeravanje: potreba ili ne? // Acta ladertina, 14 (2017), 2; 39-52 (domaća recenzija, članak, ostalo)
-
14.Ivanov, Lozena; Karamatić Brčić, Matilda; Klarin, Mira; Luketić, Daliborka; Penezić, Zvjezdan; Radeka, Igor; Rogić, Ana Marija; Slišković, Ana; Sorić, Izabela; Šimić Šašić, Slavica; Vican, DijanaUpravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016 -
15.Rogić, Ana Marija; Karamatić Brčić, MatildaCjeloživotno učenje ravnatelja // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 53-75 -
16.Karamatić Brčić, Matilda; Luketić, DaliborkaInkluzivna kultura škole // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Kompetencijski profil ravnatelja / Vican, Dijana ; Sorić, Izabela ; Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 97-118 -
17.Jurlina, Željka; Petani, Rozana; Karamatić Brčić, MatildaSTUDENTS’ ATTITUDES TOWARDS TEEN DATING VIOLENCE – IMPORTANCE OF EDUCATION FOR GENDER EQUALITY // INTED2016 Proceedings 10th International Technology, Education and Development Conference / L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres (ur.).
Valencia: IATED Academy iated.org, 2016. str. 6738-6747 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Luketić, Daliborka; Karamatić Brčić, MatildaWhat Determinates the Self-Assessment of Being Enterprising among Elementary School Pupils? // EDULEARN15 Conference Proceedings / Gómez Chova, Luis ; López, Agustín ; Candel Torres, Ignacio (ur.).
Barcelona: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2015. str. 3704-3716 -
19.Petani, Rozana; Brčić Karamatić, Matilda; Baždaric, TamaraObrazovna inkluzija djece iz dvojezičnih obitelji - pedagoške implikacije // Conference: 9th International Technology, Education and Development Conference (INTED) / Chova, LG ; Martinez, AL ; Torres, IC (ur.).
Madrid, Španjolska: IATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION A& DEVELOPMENT, LAURI VOLPI 6, VALENICA, BURJASSOT 46100, SPAIN, 2015. str. 1116-1126 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Karamatić Brčić, M.; Luketić, D.; Petani, R.Principles of Inclusive Education through the Theory of Social Constructivism // EDULEARN 15 PROCEEDINGS, 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES / Gomez Chova, L. ; Lopez Martinez, A. ; Torres Candel, I. (ur.).
Barcelona: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2015. str. 1645-1651 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Petani, R.; Karamatić Brčić, M.; Baždarić, T.Educational Inclusion of Children from Bilingual Families - Pedagogical Implications // INTED2015 Proceedings 9th International Technology, Education and Development Conference / Gomez Chova, L. ; Lopez Martinez, A. ; Torres Candel, I. (ur.).
Madrid: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2015. str. 1116-1126 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Petani, R.; Karamatić Brčić, M.Family environment, communication and media education // Perspectives of Innovations, Economics and Business, 14 (2014), 3; 132-142 doi:10.15208/pieb.2014.15 (podatak o recenziji nije dostupan, znanstveni)
-
23.Karamatić Brčić, Matilda; Petani, RozanaModels of rehabilitation as a precursor to quality inclusive practice // EDULEARN 14 PROCEEDINGS, 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES / Gomez Chova, L. ; Lopez Martinez, A. ; Torres Candel, I. (ur.).
Barcelona: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2014. str. 6489-6496 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Karamatić Brčić, MatildaIntercorrelation between Sociodemographic Characteristics of Pupils and Their Perception of Inclusive Education in Primary shools in Croatia. // International journal of humanities and social sciences, 7 (2014), 1; 70-76 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Karamatić Brčić, Matilda; Petani, RozanaModels of rehabilitation as a precursor to quality inclusive practice. // EduLearn 2014 / Gomez Chova, L. ; Lopez Martinez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Barcelona: EduLearn, 2014. str. 6489-6496 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)