Pregled po CROSBI profilu: Lana Ivanjek (CROSBI Profil: 22733, MBZ: 287501)
Pronađeno 48 radova
-
1.Ivanjek, L., Planinić, M., Sušac, A.Graphs // The International Handbook of Physics Education Research: Special Topics / Tasar, Mehmet Fatih ; Heron, Paula R. L. (ur.).
Melville, NY: American Institute of Physics (AIP), 2023. str. 20-1 doi:10.1063/9780735425514 -
2.Jeličić, K; Geyer, M-A; Ivanjek, L; Klein, P; Küchemann, S; Dahlkemper, M N; Sušac, ALab courses for prospective physics teachers: what could we learn from the first COVID-19 lockdown? // European journal of physics, 43 (2022), 5; 055701, 14 doi:10.1088/1361-6404/ac6ea1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Matejak Cvenić, Karolina; Planinić, Maja; Sušac, Ana; Ivanjek, Lana; Jeličić, Katarina; Hopf, MartinDevelopment and validation of the Conceptual Survey on Wave Optics // Physical review. Physics education research, 18 (2022), 010103, 11 doi:10.1103/PhysRevPhysEducRes.18.010103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Planinic, Maja; Susac, Ana; Ivanjek, Lana; Jelicic, Katarina; Cvenic, Karolina MatejakMeasuring Scientific Reasoning Using the LCTSR // Teaching - Learning Contemporary Physics, From Research to Practice / Jarosiewitz, Beata ; Sukosd, Csaba (ur.).
Cham: Springer, 2021. str. 163-169 doi:10.1007/978-3-030-78720-2_11 -
5.Sušac, Ana; Planinić, Maja; Bubić, Andreja; Jeličić, Katarina; Ivanjek, Lana; Matejak Cvenić, Karolina; Palmović, MarijanThe effect of pupils’ investigative experiments on their recognition of interference and diffraction patterns // GIREP Webinar 2021 Physics teacher education – What matters?
Malta, 2021. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
6.Sušac, Ana; Planinić, Maja; Bubić, Andreja; Jeličić, Katarina; Ivanjek, Lana; Matejak Cvenić, Karolina; Palmović, MarijanStudent recognition of wave optics patterns explored by eye tracking // ESERA 2021 “Fostering scientific citizenship in an uncertain world”
Braga, Portugal, 2021. str. 54-54 (predavanje, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
7.Sušac, Ana; Planinić, Maja; Bubić, Andreja; Jeličić, Katarina; Ivanjek, Lana; Matejak Cvenić, Karolina; Palmović, MarijanUčinak istraživačkih učeničkih pokusa na prepoznavanje interferencijskih i ogibnih uzoraka // Zbornik radova XV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Poljak, Nikola ; Pećina, Planinka ; Matejak Cvenić, Karolina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2021. str. 108-112 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
8.Matejak Cvenić, Karolina; Ivanjek, Lana; Planinić, Maja; Jeličić, Katarina; Sušac, Ana; Hopf, MartinAnalyzing high school students’ reasoning about polarization of light // Physical review physics education research, 17 (2021), 010136, 16 doi:10.1103/PhysRevPhysEducRes.17.010136 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Klein, Pascal; Ivanjek, Lana; Dahlkemper, M. N.; Jeličić, Katarina; Geyer, Marie-Annette; Küchemann, Stefan; Sušac, AnaStudying physics during the COVID-19 pandemic: Student assessments of learning achievement, perceived effectiveness of online recitations, and online laboratories // Physical review. Physics education research, 17 (2021), 1; 010117, 11 doi:10.1103/PhysRevPhysEducRes.17.010117 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Susac, Ana; Planinic, Maja; Bubic, Andreja; Jelicic, Katarina; Ivanjek, Lana; Matejak Cvenic, Karolina; Palmovic, MarijanEffect of students’ investigative experiments on students’ recognition of interference and diffraction patterns: An eye-tracking study // Physical Review Physics Education Research, 17 (2021), 1; 010110, 15 doi:10.1103/physrevphyseducres.17.010110 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Sušac, Ana; Planinić, Maja; Bubić, Andreja; Ivanjek, Lana; Palmović, MarijanStudent recognition of interference and diffraction patterns: An eye-tracking study // Physical review physics education research, 16 (2020), 2; 020133, 9 doi:10.1103/PhysRevPhysEducRes.16.020133 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Ivanjek, Lana; Shaffer, Peter; Planinić, Maja; McDermott, LillianProbing student understanding of spectra through the use of a typical experiment used in teaching introductory modern physics // Physical Review Physics Education Research, 16 (2020), 010102; 010102-1 doi:10.1103/PhysRevPhysEducRes.16.010102 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Planinić, Maja; Ivanjek, Lana; Sušac, Ana; Jeličić, Katarina; Matejak Cvenić, KarolinaTestiranje hipoteza u istraživačkim pokusima iz valne optike // 14. hrvatski simpozij o nastavi fizike / Jeličić, Katarina ; Matejak Cvenić, Karolina ; Pećina, Planinka ; Planinić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2019. str. 140-142 (radionica, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
14.Matejak Cvenić, Karolina; Ivanjek, Lana; Planinić, Maja; Jeličić, Katarina; Sušac, AnaDemonstracijski intervjui iz valne optike // Zbornik XIV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Jeličić, Katarina ; Matejak Cvenić, Karolina ; Pećina, Planinka ; Planinić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2019. str. 98-104 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Planinić, Maja; Sušac, Ana; Ivanjek, Lana; Milin- Šipuš, ŽeljkaComparing Student Understanding of Graphs in Physics and Mathematics // Mathematics in Physics Education / Pospiech, Gesche ; Michelini, Marisa ; Eylon, Bat-Sheva (ur.).
Heidelberg: Springer, 2019. str. 233-246 doi:10.1007/978-3-030-04627-9_10 -
16.Planinić, Maja; Boone, William J.; Sušac, Ana; Ivanjek, LanaRasch Analysis in Physics Education Research: Why Measurement Matters // Physical Review Physics Education Research, 15 (2019), 2; 020111, 14 doi:10.1103/PhysRevPhysEducRes.15.020111 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Ivanjek, Lana; Planinić, Maja; Hopf, Martin; Sušac, AnaStudent difficulties with graphs in different contexts // Cognitive and affective aspects in science education research / Hahl, Kaisa ; Juuti, Kalle ; Lampiselka, Jarkko ; Uitto, Anna ; Lavonen, Jari (ur.).
Cham: Springer, 2017. str. 167-178 -
18.Planinić, Maja; Sušac, Ana; Ivanjek, Lana; Milin-Šipuš, ŽeljkaStudent understanding of graphs in physics and mathematics // International GIREP Symposium “Mathematics in Physics Education”
Dresden, Njemačka, 2016. (plenarno, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
19.Ivanjek, Lana; Sušac, Ana; Planinić, Maja; Milin-Šipuš, Željka; Andrašević, AnetaStudent reasoning about graphs in different contexts // Physical Review ST Physics Education Research, 12 (2016), 1; 010106-1 doi:10.1103/PhysRevPhysEducRes.12.010106 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Ivanjek, Lana; Shaffer, Peter S.; McDermott, Lillian C.; Planinic, Maja; Veža, DamirResearch as a guide for curriculum development: An example from introductory spectroscopy. Part I: Identifying student difficulties with atomic emission spectra // American Journal of Physics, 83 (2015), 1; 85-90 doi:10.119/1.4901977 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Ivanjek, Lana; Shaffer, Peter; McDermott, Lillian; Planinić, Maja; Veža, DamirResearch as a guide for curriculum development: An example from introductory spectroscopy. Part II: Addressing student difficulties with atomic emission // American journal of physics, 83 (2015), 2; 171-178 doi:10.1119/1.4902222 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Planinić, Maja; Ivanjek, Lana; Sušac, Ana; Milin-Šipuš, ŽeljkaIstraživanje studentskog razumijevanja grafova u različitim kontekstima // Osmi znanstveni sastanak HFD. Knjiga sažetaka. / Požek, Miroslav i sur. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2013. str. 60-60 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
23.Ivanjek, Lana; Planinić, MajaIstraživanje studentskog razumijevanja spektara // 11. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Primošten, Hrvatska, 2013. (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Ivanjek, Lana; Planinić, Maja; Prohaska, TeaŠto možemo doznati iz grafova?(radionica) // Nastava fizike i interdisciplinarnost : zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2013. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
25.Planinić, Maja; Ivanjek, Lana; Sušac, Ana; Milin-Šipuš, ŽeljkaTransfer znanja: Grafovi u različitim kontekstima // Nastava fizike i interdisciplinarnost : zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2013. (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Planinić, Maja; Ivanjek, Lana; Sušac, Ana; Milin-Šipuš, ŽeljkaComparison of university students' understanding of graphs in different contexts // Physical Review Special Topics - Physics Education Research, 9 (2013), 2; 020103-1 doi:10.1103/PhysRevSTPER.9.020103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Ivanjek, LanaAn Investigation of Conceptual Understanding of Atomic Spectra among University Students, 2012., doktorska disertacija, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
-
28.Planinić, Maja; Milin-Šipuš, Željka; Sušac, Ana; Ivanjek, LanaComparison of students' understanding of graphs in mathematics, physics and other contexts // SEEMPE 2012, 1st South-Eastern European Meeting on Physics Education, Book of Abstracts / Susman, Katarina (ur.).
Ljubljana: University of Ljubljana, 2012. str. 24-24 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Ivanjek, Lana; McDermott, Lillian; Shaffer, P.; Planinic, MajaIdentifying student difficulties with atomic spectra // WCPE, The world conference on physics education, Book of abstracts / Tasar, M. Fatih (ur.).
Ankara: Gazi Universitesi, 2012. str. 407-407 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
30.Planinic, Maja; Milin Šipuš, Željka; Sušac, Ana; Ivanjek, LanaAn investigation of university students' understanding of graphs in different contexts // WCPE, The world conference on physics education, Book of abstracts / Tasar, M. Fatih (ur.).
Ankara: Gazi Universitesi, 2012. str. 232-232 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Sušac, Ana; Planinić, Maja; Ivanjek, LanaEducational Neuroscience and Physics Teaching and Learning // 1st South-Eastern European Meeting on Physics Education 2012 - Book of Abstracts / Susman, Katarina (ur.).
Ljubljana: University of Ljubljana, 2012. str. 29-29 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Sušac, Ana; Planinić, Maja; Ivanjek, LanaEducational Neuroscience and Physics Teaching and Learning // The World Conference on Physics Education 2012 - Book of Abstracts / Tasar, M. Fatih (ur.).
Ankara: Gazi Universitesi, 2012. str. 421-421 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Planinić, Maja; Milin-Šipuš, Željka; Katić, Helena; Ivanjek, Lana; Sušac, AnaComparison of student understanding of line graph slope in physics and mathematics // International Journal of Science and Mathematics Education, 10 (2012), 6; 1393-1414 doi:10.1007/s10763-012-9344-1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
34.Ivanjek, Lana; Planinić, MajaIstraživanje studentskog razumijevanja spektara // Deseti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Nastava fizike - postignuća i izazovi
Zadar, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Planinić, Maja; Ivanjek, LanaMalo drugačiji pristup energiji // Deseti hrvatski simpozij o nastavi fizike, Nastava fizike - postignuća i izazovi
Zadar, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
36.Planinić, Maja; Ivanjek, Lana; Sušac, AnaMeasurement in physics education research with the Rasch model // GIREP – ICPE – MPTL 2010 Conference: Teaching and Learning Physics Today, Book of Abstracts
Reims: Universite de Reims Champagne - Ardenne, 2010. str. 192-192 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Ivanjek, Lana; McDermott, Lillian C.; Shaffer, Peter; Planinić, MajaPreliminary investigation of student understanding of spectra // Teaching and learning physics today: Challenges? Benefits?
Reims: Universite de Reims Champagne-Ardenne, 2010. str. 135-135 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
38.Planinić, Maja; Ivanjek, Lana; Sušac, AnaThe Rasch model based analysis of the Force Concept Inventory // Physical Review Special Topics - Physics Education Research, 6 (2010), 1; 010103-1 doi:10.1103/PhysRevSTPER.6.010103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Ivanjek, Lana; Sušac, AnaUčenje fizike kroz vođeno istraživanje // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 249-251 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
40.Ivanjek, Lana; Planinić, Maja; Sušac, AnaUtjecaj interaktivnih nastavnih metoda na konceptualno razumijevanje mehanike i elektriciteta i magnetizma kod studenata fizike // Deveti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Interaktivna nastava fizike, Zbornik radova / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2009. str. 286-289 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Ivanjek, Lana; Planinić, Maja; Sušac, AnaInfluence of interactive teaching methods on students' conceptual knowledge in mechanics and electricity and magnetism // GIREP Confereence and MPTEL Workshop: Physics Curriculum Design, Development and Validation
Nikozija, Cipar, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
42.Ivanjek, LanaMožemo li vidjeti iza ugla? // Matematičko fizički list, 233 (2008), 29-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
43.Planinić, Maja; Ivanjek, Lana; Sušac, AnaAnaliza FCI testa // Osmi hrvatski simpozij o nastavi fizike, Zbornik radova: Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2008. str. 225-227 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
44.Planinić, Maja; Ivanjek, Lana; Sušac, Ana; Pećina, Planinka; Krsnik, Rudolf; Planinić, Mirko; Jakopović, Željko; Halusek, VladoNacionalno istraživanje konceptualnog razumijevanja mehanike na populaciji gimnazijskih maturanata // Osmi hrvatski simpozij o nastavi fizike, Zbornik radova: Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2008. str. 17-25 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Planinić, Maja; Ivanjek, Lana; Sušac, Ana; Pećina, Planinka; Krsnik, Rudolf; Planinić, Mirko; Jakopović, Željko; Halusek, VladoLarge-scale research on Croatian high school students' conceptual understanding in mechanics // GIREP - EPEC Conference 2007 Selected Contributions / Jurdana-Šepić, Rajka ; Labinac, Velimir ; Žuvić-Butorac, Marta ; Sušac, Ana (ur.).
Rijeka: Zlatni rez, 2008. str. 295-300 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Planinić, Maja; Ivanjek, Lana; Sušac, Ana; Pećina, Planinka; Krsnik, Rudolf; Planinić, Mirko; Jakopović, Željko; Halusek, VladoLarge-scale research on Croatian high school students' conceptual understanding in mechanics // GIREP - EPEC Conference Book of Abstracts / Jurdana-Sepic, Rajka ; Labinac, Velimir ; Susac, Ana ; Zuvic-Butorac, Marta (ur.).
Rijeka, 2007. str. 123-123 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
47.Ivanjek, LanaJednostavni pokusi koji demonstriraju tlak zraka // Matematičko fizički list, 4 (228) (2007), 254-254 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
48.Planinić, Maja; Ivanjek, Lana; Sušac, Ana; Pećina, Planinka; Krsnik, Rudolf; Planinić, Mirko; Jakopović, Željko; Halusek, VladoKonceptualno razumijevanje mehanike kod hrvatskih gimnazijskih maturanata // 5. znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva
Primošten, Hrvatska, 2007. (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)