Pregled po CROSBI profilu: Ljerka Jukić Matić (CROSBI Profil: 22669, MBZ: 278672)
-
1.Jukić Matić, Ljerka; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, MiaChallenges in the implementation of differentiated instruction in mathematics classrooms // Future Studies in Education / Inayatulah, Sohail ; Dubovicki, Snježana ; Bilić, Anica (ur.).
Osijek: Faculty of Education, University of Osijek, 2023. str. 673-685 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Jukić Matić, Ljerka; Moslavac Bičvić, DianaIncentive methods in mathematics lessons as support for the development of students' creativity // Creative Approaches to Learning and Teaching / Vesna, Svalina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilšte u Osijeku i Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, 2023. str. 134-134 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.(GAMMA - GAme base learning in MAthematics) Jukić Matić, Ljerka; Karavakou, Myrto; Grizioti, MarianthiIs digital game-based learning possible in mathematics classrooms?: A study of teachers' beliefs // International Journal of Game-Based Learning, 13 (2023), 1; 323445, 18 doi:10.4018/IJGBL.323445 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Jukić Matić, Ljerka; Sliško, JosipEmpirical Study of Mathematical Creativity and Students' Opinions on Multiple Solution Tasks // International journal of mathematical education in science and technology (2022) (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
5.Jukić Matić, Ljerka; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, MiaChallenges in the application of differentiation in mathematics classroom // Međunarodna znanstvena konferencija Didactic Challenges IV: Futures Studies in Education / Dubovićki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek, 2022. str. 87-88 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Jukić Matić, Ljerka; Rukavina, Sanja; Kehler- Poljak, GabrijelaThe influence of curriculum on the concept of function: an empirical study of pre-service teachers // European Journal of Science and Mathematics Education, 10 (2022), 3; 380-395 doi:10.30935/scimath/12042 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Jukić Matić, Ljerka; Kladušić, InesMatematičke dijagnostičke probe // Osječki matematički list, 21 (2021), 2; 137-149 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
8.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanPriče obitelji Medić
Osijek: Odjela za matematiku, 2021 -
9.Bognar, Branko; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, Mia; Šustek, Ivana; Jukić Matić, Ljerka; Labak, Irena; Meštrović, Ozrenka; Mikulić, MagdalenaOnline professional development that helps teachers to improve their teaching practices // CARNival Conference 2021, Raised Voices
Ujedinjeno Kraljevstvo; online, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
10.Jukić Matić, Ljerka; Filipov, Mia; Šustek, IvanaUčinkovita povratna informacija u nastavi matematike // Matematika i škola, 23 (2021), 112; 51-56 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
11.Jukić Matić, LjerkaCroatian mathematics teachers and remote education during covid-19: What did they learn? // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 11 (2021), Sp. Issue; 361-382 doi:10.26529/cepsj.1106 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Jukić Matić, LjerkaLongitudinal study on the textbook use: a student’s perspective // Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / Inprasitha, Maitree ; Changsri, Narumon ; Boonsena, Nisakorn (ur.).
Khon Kaen: PME, 2021. str. 164-164 (predavanje, recenziran, kratko priopćenje, znanstveni) -
13.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaCurriculum noticing: a case of lower secondary teacher // Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / Inprasitha, Maitree ; Changsri, Narumon ; Boonsena, Nisakorn (ur.).
Khon Kaen: PME, 2021. str. 219-219 (poster, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
14.Glavaš, Amanda; Jukić Matić, Ljerka; Prša, SaraUpper-secondary teachers’ perceptions of the Matura exam in mathematics // Metodički ogledi, 28 (2021), 1; 217-242 doi:10.21464/mo.28.1.12 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
15.Jukić Matić, Ljerka; Alilović, JasminaZadatci više i niže kognitivne razine // Matematika i škola, 22 (2021), 110; 195-200 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
16.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaUse of textbooks and other resources in curriculum reform. A longitudinal case study // ZDM – Mathematics Education, 53 (2021), 6; 1373-1385 doi:10.1007/s11858-021-01271-0 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaHow do teacher guides give support to mathematics teachers? Analysis of a teacher guide and exploration of its use in teachers' practices // Research in mathematics education, 23 (2021), 1; 1-20 doi:10.1080/14794802.2019.1710554 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Jukić Matić, LjerkaMože li neuspjeh biti produktivan? // Matematika i škola, 21 (2020), 102; 51-55 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, stručni)
-
19.Jukić Matić, Ljerka; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, MiaCharacteristics of effective teaching of mathematics // Pedagoška obzorja, 35 (2020), 3-4; 19-37 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Novački, Danijela; Jukić Matić, LjerkaFormativno vrednovanje s pomoću kognitivnog konflikta // Matematika i škola, 21 (2020), 104; 147-153 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
21.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaMathematics textbook in the hands of the lower secondary students: how, when and why they use it//Matematički udžbenik u rukama učenika viših razreda osnovne škole: kako, kada i zašto ga koriste // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 22 (2020), 1; 9-40 doi:10.15516/cje.v22i1.3484 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaThe Influence of Teacher Guides on Teachers’ Practice: A Longitudinal Case Study // 11th Congress of European Society for Research in Mathematics Education (CERME 11)
Utrecht, Nizozemska, 2019. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
23.Jukić Matić, LjerkaUčenje otkrivanjem i produktivni neuspjeh u nastavi matematike // Geometrija u nastavi matematike / Gortan, Robert (ur.).
Pula: Školska knjiga, 2019. str. 44-47 (pozvano predavanje, kratko priopćenje, stručni) -
24.Jukić Matić, Ljerka; Bognar, BrankoSustavni pregled literature kao istraživačka metoda: primjer stručnog usavršavanja učitelja matematike // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO/Contemporary Themes in Education - CTE / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 178-179 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaSame textbook, different points of view: students and teachers as textbook users // Proceedings of the Third International Conference on Mathematics Textbook Research and Development
Paderborn, Njemačka, 2019. str. 173-178 doi:10.17619/UNIPB/1-768 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Glavaš, Amanda; Staščik, Azra; Jukić Matić, LjerkaWhat types of knowledge do mathematics textbooks promote? // Towards new perspectives on mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 229-241 -
27.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaThe influence of teacher guides on classroom practice // Towards new perspectives on mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 149-172 -
28.Towards new perspectives on mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.). Zagreb: Element ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019 (monografija)
-
29.Jukić Matić, LjerkaThe Teacher as a Lesson Designer // Center for Educational Policy Studies Journal, 9 (2019), 2; 136-160 doi:10.26529/cepsj.722 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Jukić Matić, LjerkaPedagogical design capacity of lower-secondary mathematics teacher and her interaction with curriculum resources // Revista de Investigación en Didáctica de las Matemáticas, 8 (2019), 1; 53-75 doi:10.17583/redimat.2019.2396 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Jukić Matić, Ljerka; Širić, IvanSingapurska metoda modela // Matematika i škola, 19 (2018), 95; 89-94 (domaća recenzija, kratko priopcenje, stručni)
-
32.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanCrtice iz tramvaja zvanog ludara // Osječki matematički list, 18 (2018), 1; 59-69 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
33.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaThe dynamic interactions between teacher and resources in the use of the textbook and teacher guide // Proceedings of the Re(s)sources 2018 International Conference / Gitirana, Verônica ; Miyakawa, Takesh ; Rafalska, Maryna ; Soury-Lavergne, Sophie ; Trouche, Luc (ur.).
Lyon: Ecole Normale Superieure de Lyon, 2018. str. 159-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanTri Medića i beba // Osječki matematički list, 17 (2017), 2; 171-177 (domaća recenzija, članak, ostalo)
-
35.Jukić Matić, LjerkaThe Effect of Problem Solving Course on Pre- Service Teachers’ Beliefs about Problem Solving in School Mathematics and Themselves as Problem Solvers // Magistra Iadertina, 12 (2017), 135-152 doi:10.15291/magistra.1494 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
36.Jukić Matić, LjerkaTeacher’s pedagogical design capacity and mobilization of textbook // Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education ( / Dooley, Teresa ; Gueudet, Gishlaine (ur.).
Dublin: DCU Institute of Education and ERME, 2017. str. 3762-3763 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, ostalo) -
37.Jukić Matić, Ljerka; Štivić, MarijaKonačno ili beskonačno? Kako učenici i studenti shvaćaju pojam beskonačnosti // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 18 (2017), 70; 19-27 (podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopcenje, stručni)
-
38.Matić Ivan; Jukić Matić, LjerkaDnevnik malog Medića // Osječki matematički list, 17 (2017), 1; 89-94 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
39.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaTeachers’ beliefs on mathematics as a background for their teaching practice // Mathematics Education as a Science and a Profession / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 109-126 -
40.Mathematics Education as a Science and a Profession / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.). Zagreb: Element ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017 (monografija)
-
41.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanPriručnik za nastavu matematike
Osijek: Odjel za matematiku, 2017 -
42.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanShopping // Osječki matematički list, 16 (2016), 2; 91-94 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
43.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanObitelj Medić u posjetu zoološkom vrtu // Osječki matematički list, 16 (2016), 1; 93-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
44.Jukić Matić, Ljerka; Gudelj, AndreaZašto je ta proporcionalnost tako teška? // Matematika i škola, XVIII (2016), 89; 147-154 (podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopcenje, stručni)
-
45.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaTeacher Offloading, Adapting And Improvising With The Textbook – A Case Study // Mathematics Education: How to solve it? / Csíkos, Csaba ; Rausch, Attila ; Szitányi, Judit (ur.).
Segedin: International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2016. str. 59-66 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaThe Role of Mathematics Textbooks in Lower Secondary Education in Croatia: An Empirical Study // The Mathematics educator, 16 (2016), 2; 31-58 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
47.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaThe use of the textbook as an artefact in the classroom: A case study in the light of a socio- didactical tetrahedron // Journal fur Mathematik-Didaktik, 37 (2016), 2; 349-374 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
48.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanLov na blago // Osječki matematički list, 15 (2015), 1; 95-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
49.Jukić Matić, Ljerka; Matić, IvanKljučevi // Osječki matematički list, 15 (2015), 2; 60-67 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
50.Jukić Matić, Ljerka; Zucić, DajanaRealistična matematička edukacija i logaritamska funkcija // Matematika i škola, 79 (2015), 147-153 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)