Pregled po CROSBI profilu: Sandra Horvat (CROSBI Profil: 22609, MBZ: 286555)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
1.Proceedings of the European Marketing Academy - 11th EMAC Regional Conference / Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra ; Komarac, Tanja ; Škare, Vatroslav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (zbornik)
-
1.Horvat, Sandra; Vranešević, TihomirPrivate label management during economic crisis // Marketing i održivi razvitak (Marketing and sustainable development) / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 438-448 -
2.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, SandraTržišna vrijednost marke // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju (Customer value in a dynamic environment) / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 199-213 -
3.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Pandža, Irena; Horvat, SandraBranding // Strategic Marketing and Retail Thought / Vignali, C., Vranešević, T., Vrontis, D. (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2008. str. 67-86 -
4.Mandić, Miroslav; Vranešević, Tihomir; Horvat, SandraCBA privatne marke // Upravljanje markama (Brand management) / Martinović, Maja (ur.) (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 271-278 -
5.Vizjak, Andrej; Vranešević, Tihomir; Horvat, SandraRast tvrtke i marke Gorenje // Upravljanje markama (Brand management) / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 259-270 -
1.Fuduric, Morana; Varga, Akos; Horvat, Sandra; Skare, VatroslavThe ways we perceive: A comparative analysis of manufacturer brands and private labels using implicit and explicit measures // Journal of Business Research, 142 (2022), 221-241 doi:10.1016/j.jbusres.2021.12.033 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaPerceived Private Label Authenticity: A Two-Study Analysis // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), SI; 47-66 doi:10.22598/mt/2021.33.spec-issue.47 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaManaging Private Labels Based on Psychographic Consumer Segments: Emerging European Market Perspective // Organizations and Markets in Emerging Economies, 11 (2020), 2(22); 446-461 doi:10.15388/omee.2020.11.42 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Horvat Sandra; Škunca HelenaUloga marketinških čimbenika u upravljanju cjenovnim jazom između privatnih i proizvođačkih maraka // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 13 (2015), 2; 69-84 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Horvat, SandraApplication of product life cycle concept to private label management // Tržište (Zagreb), 25 (2013), 63-76 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaPerceived Risk Influence on the Consumer Attitude to Private Labels in the Product’s Life Cycle Growth Stage // Economic and business review, 15 (2013), 4; 267-291 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Horvat, SandraIstraživanje razvoja privatnih maraka u Republici Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (2009), 1; 81-94 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, SandraIstraživanje činitelja zadovoljstva studenata // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 83-92 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Vranešević, T.; Mandić, M.; Horvat, S.Istraživanje činitelja zadovoljstva studenata // Poslovna izvrsnost, Br. 1 (2007), 83-92 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Ozretić Došen, Đurđana; Fudurić, Morana; Horvat, SandraChallenging the status quo in marketing research // Journal of business research, 143 (2022), 294-297 doi:10.1016/j.jbusres.2022.01.077 (međunarodna recenzija, uvodnik, znanstveni)
-
1.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraDigital Piracy and the Theory of Planned Behavior: Developing Typology of Consumers // Conference Proceedings of the 4th International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Basarac Sertić, Martina (ur.).
Zagreb: Croatian Academy of Sciences and Arts ; Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2023. str. 385-399 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraTheory of Planned Behavior and Psychographics in Digital Piracy // Conference Proceedings of the 3rd International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Dumančić, Lucija Rogić (ur.).
Zagreb: Croatian Academy of Sciences and Arts ; Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2022. str. 643-659 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraExtended Model of Intention to Visit Cultural Heritage Site // RED 2022 11th International Scientific Symposium REGION ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 659-672 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaImplementation of the Product Life Cycle Concept in Private Label Management: Focus on the Growth Stage // Advances in National Brand and Private Label Marketing / Martínez-López, F.J. ; Gázquez-Abad, J.C. ; Sethuraman R (ur.).
Barcelona: Springer, 2015. str. 53-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaConsumer innovativeness as a prerequisite of private label success in emerging markets // 4th EMAC Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies Conference Proceedings
Sankt Peterburg: St. Petersburg University Graduate School of Management, 2013. str. 144-151 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Horvat, Sandra; Pandža Bajs, Irena; Gospić, DinoPedagogy of e-learning: Case of marketing module // 2nd international M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Business and Science, Book of Proceedings / Vranesevic, T., Peručić D., Mandić, M., Hudina, B (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2013. str. 73-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Horvat, SandraPerception of private labels in the growth phase of the product life cycle // 1st International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business, Book of Proceedings, Part 2 / Tihomir Vranešević, Doris Peručić, Miroslav Mandić, Boris Hudina (ur.).
Dubrovnik: Accent Press, 2012. str. 179-186 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaChallenges of private label production by national brand manufacturers in emerging markets // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd: Faculty of Economics, University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. str. 90-96 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Horvat, SandraInfluence of consumer and category characteristics on private label atittudes and purchase intention in emerging market: a conceptual model // International Journal of Management Cases, Special Issue: 8th CIRCLE Conference 2011 / Davies, Barry J., Vignali, Claudio, Vranešević, Tihomir (ur.).
Dubrovnik: Accent Press, 2011. str. 191-198 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Horvat, Sandra; Pandža, Irena; Vranešević, TihomirPerceived quality as a determinant of private label success // International Journal of Management Cases - Special Issue, Vol.12, Issue 2.
Estoril, Portugal, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Sinčić Ćorić, Dubravka; Horvat, SandraA Literature Analysis of Contemporary Research In Business-to-Business Branding // 6th International Conference 2010 "Thought Leaders in Brand Management"
Lugano, 2010. str. 1293-1302 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Horvat, Sandra; Gregurec, Iva; Vranešević, TihomirPromotion as an element of private brand development // International Journal of Management Cases, Special Issue, CIRCLE Conference 2009, Dornbirn Austria / Davies, Barry J. ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Dornbirn, Austrija, 2009. str. 468-474 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Sinčić Ćorić, Dubravka; Horvat, SandraBranding in Business-to-Business Context: A Literature Review // The 3rd International Scientific Marketing Theory Challenges in Transitional Societies Conference
Maribor, 2009. str. 253-260 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Pandža, Irena; Vranešević, Tihomir; Horvat, SandraConsumer perceived value of banking services in Croatia // International Journal of Management Cases, Special Issue, Vol. 10, Issue 3
Nikozija, Cipar, 2008. str. 169-180 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Horvat, Sandra; Vranešević, Tihomir; Pandža, IrenaPerception of private brands among student population in Croatia // 2nd International Scientific Conference "Marketing Theory Challenges in Transitional Societies" / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare Vatroslav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 93-98 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, SandraTržišna vrijednost marke // CROMAR
Rijeka, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Vranešević, T.; Mandić, M.; Horvat, SCo-branding or alliance of brands // CIRCLE, 4th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research, Hosted by: University of Calabria, Department of Scienze Aziendali, Calabria, Italy and Leeds Metropolitan University, Leslie Silver International Faculty, UK, 2007-zbornik u izradi
Reggio Calabria, Italija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Kolak, Ana-Marija; Horvat, Sandra; Fudurić, MoranaUloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the Masks Fall - New Consumer in Business and Research / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 153-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Horvat, Sandra; Ozretić Došen; ĐurđanaPerceived risk influence on the consumer attitude to private labels in the product's life cycle growth stage // EBR 2nd Annual Conference 2012 Abstracts
Ljubljana: Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012. str. 34-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaInsight into perceived private label authenticity // EMCB 2020 Conference Proceedings / Malhotra, Naresh K. ; Čater, Barbara ; Marinov, Marin Alexandrov ; Bodlaj, Mateja ; Zečević, Mila (ur.).
Ljubljana: School of Economics and Business, University of Ljubljana, 2020. str. 104-107 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
2.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaAre private labels authentic? Insights from the qualitative study // Book of extended abstracts of the 26th CROMAR Congress, "Looking forward! Marketing from past to future.
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 25-25 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
1.Horvat, SandraUpravljanje privatnim markama u fazi rasta životnog ciklusa proizvoda, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
1.Horvat, SandraRazvoj privatnih maraka u Republici Hrvatskoj, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Štokić, AntePercepcija potrošača o nostalgičnim markama, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Kokan, MarijaUloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Gazdek, AndreaUtjecaj imidža prodavaonice kao moderatorske varijable na oblikovanje stave o privatnim markama, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Josipović, MarijaImidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Karalić, LjubicaUloga obilježja proizvoda u percepciji kvalitete privatnih maraka, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Ivančić, MatijaPercepcija studentske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Vulinec, IvaČimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
8.Šulc, MarijaPovezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
9.Petrović, AnđelaPercepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Petrović, AnđelaPercepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
11.Žalac, NikolinaPovezanost stila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Šimurina, MariaPercepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Ivorek, AnitaEtički aspekti gerilskog marketinga, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Ravlić, TihanaPercepcija sudjelovanja poznatih osoba u promociji privatnih marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
15.Božićević, AnaUloga hedonističke vrijednosti proizvoda u izgradnji lojalnosti marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
16.Galošić, MartinaČimbenici utjecaja na percepciju luksuznosti modnih marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
17.Vidović, DarjaUtjecaj zemlje podrijetla na percepciju marke, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
18.Škunca, HelenaUloga marketinških čimbenika u upravljanju cjenovnim jazom između privatnih i proizvođačkih maraka, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
19.Stjepanović, JosipUloga društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
20.Kovačić, AndreaUloga percipirane vrijednosti privatne marke u izgradnji lojalnosti privatnoj marki i trgovačkom lancu, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
21.Bačani, Ana MarijaPercipirana vrijednost kao odrednica namjere kupnje privatnih marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
22.Barbić, AnaKriteriji odabira banke tržišnog segmenta generacije Y, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
23.Abramović, ZdravkoEtnocentrizam hrvatskih potrošača s obzirom na demografska obilježja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
24.Dragičević, LanaUpravljanje proširenjem marke u filmskoj industriji, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
25.Škrtić, MartinSubliminalna percepcija u oglašavanju, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
26.Miljenović, EmaČimbenici utjecaja na namjeru kupnje luksuznih modnih marki i njihova krivotvorina, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
27.Rendulić, DejanPercepcija privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji piva, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
28.Seršić, AndreaČimbenici utjecaja na lojalnost potrošača proizvođačkim i privatnim markama kozmetičkih proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
29.Farac, NikšaRevitalizacija marke u telekomunikacijskoj industriji, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
30.Leutar, KarolinaStavovi potrošača prema privatnim i proizvođačkim markama u Republici Hrvatskoj, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb