Pregled po CROSBI profilu: Sandra Horvat (CROSBI Profil: 22609, MBZ: 286555)
-
1.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraDigital Piracy and the Theory of Planned Behavior: Developing Typology of Consumers // Conference Proceedings of the 4th International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Basarac Sertić, Martina (ur.).
Zagreb: Croatian Academy of Sciences and Arts ; Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2023. str. 385-399 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraTheory of Planned Behavior and Psychographics in Digital Piracy // Conference Proceedings of the 3rd International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Dumančić, Lucija Rogić (ur.).
Zagreb: Croatian Academy of Sciences and Arts ; Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2022. str. 643-659 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraExtended Model of Intention to Visit Cultural Heritage Site // RED 2022 11th International Scientific Symposium REGION ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 659-672 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Fuduric, Morana; Varga, Akos; Horvat, Sandra; Skare, VatroslavThe ways we perceive: A comparative analysis of manufacturer brands and private labels using implicit and explicit measures // Journal of Business Research, 142 (2022), 221-241 doi:10.1016/j.jbusres.2021.12.033 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Ozretić Došen, Đurđana; Fudurić, Morana; Horvat, SandraChallenging the status quo in marketing research // Journal of business research, 143 (2022), 294-297 doi:10.1016/j.jbusres.2022.01.077 (međunarodna recenzija, uvodnik, znanstveni)
-
6.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
7.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaPerceived Private Label Authenticity: A Two-Study Analysis // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), SI; 47-66 doi:10.22598/mt/2021.33.spec-issue.47 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Kolak, Ana-Marija; Horvat, Sandra; Fudurić, MoranaUloga nostalgije u poticanju angažiranosti potrošača u digitalnom okruženju // Proceedings of 27th CROMAR Congress: Let the Masks Fall - New Consumer in Business and Research / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 153-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
9.Proceedings of the European Marketing Academy - 11th EMAC Regional Conference / Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra ; Komarac, Tanja ; Škare, Vatroslav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (zbornik)
-
10.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaManaging Private Labels Based on Psychographic Consumer Segments: Emerging European Market Perspective // Organizations and Markets in Emerging Economies, 11 (2020), 2(22); 446-461 doi:10.15388/omee.2020.11.42 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaInsight into perceived private label authenticity // EMCB 2020 Conference Proceedings / Malhotra, Naresh K. ; Čater, Barbara ; Marinov, Marin Alexandrov ; Bodlaj, Mateja ; Zečević, Mila (ur.).
Ljubljana: School of Economics and Business, University of Ljubljana, 2020. str. 104-107 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
12.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaAre private labels authentic? Insights from the qualitative study // Book of extended abstracts of the 26th CROMAR Congress, "Looking forward! Marketing from past to future.
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 25-25 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
13.Horvat Sandra; Škunca HelenaUloga marketinških čimbenika u upravljanju cjenovnim jazom između privatnih i proizvođačkih maraka // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 13 (2015), 2; 69-84 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
14.Štokić, AntePercepcija potrošača o nostalgičnim markama, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Kokan, MarijaUloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Gazdek, AndreaUtjecaj imidža prodavaonice kao moderatorske varijable na oblikovanje stave o privatnim markama, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Josipović, MarijaImidž drogerije kao determinanta percipirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Karalić, LjubicaUloga obilježja proizvoda u percepciji kvalitete privatnih maraka, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Ivančić, MatijaPercepcija studentske populacije o privatnim markama prehrambenih proizvoda, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Vulinec, IvaČimbenici utjecaja na namjeru kupnje privatne marke u kategoriji kave, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
21.Šulc, MarijaPovezanost iskustva s markom na društvenim mrežama s namjerom ponašanja potrošača, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
22.Petrović, AnđelaPercepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
23.Petrović, AnđelaPercepcija potrošača o privatnim markama u Hrvatskoj i BiH, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
24.Žalac, NikolinaPovezanost stila života sa stavom i namjerom kupnje privatnih marki prehrambenih proizvoda, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
25.Šimurina, MariaPercepcija potrošača o prikrivenom oglašavanju, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
26.Ivorek, AnitaEtički aspekti gerilskog marketinga, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
27.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaImplementation of the Product Life Cycle Concept in Private Label Management: Focus on the Growth Stage // Advances in National Brand and Private Label Marketing / Martínez-López, F.J. ; Gázquez-Abad, J.C. ; Sethuraman R (ur.).
Barcelona: Springer, 2015. str. 53-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Ravlić, TihanaPercepcija sudjelovanja poznatih osoba u promociji privatnih marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
29.Božićević, AnaUloga hedonističke vrijednosti proizvoda u izgradnji lojalnosti marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
30.Galošić, MartinaČimbenici utjecaja na percepciju luksuznosti modnih marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
31.Vidović, DarjaUtjecaj zemlje podrijetla na percepciju marke, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
32.Škunca, HelenaUloga marketinških čimbenika u upravljanju cjenovnim jazom između privatnih i proizvođačkih maraka, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
33.Stjepanović, JosipUloga društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
34.Kovačić, AndreaUloga percipirane vrijednosti privatne marke u izgradnji lojalnosti privatnoj marki i trgovačkom lancu, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
35.Bačani, Ana MarijaPercipirana vrijednost kao odrednica namjere kupnje privatnih marki, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
36.Barbić, AnaKriteriji odabira banke tržišnog segmenta generacije Y, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
37.Horvat, SandraApplication of product life cycle concept to private label management // Tržište (Zagreb), 25 (2013), 63-76 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
38.Abramović, ZdravkoEtnocentrizam hrvatskih potrošača s obzirom na demografska obilježja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
39.Dragičević, LanaUpravljanje proširenjem marke u filmskoj industriji, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
40.Škrtić, MartinSubliminalna percepcija u oglašavanju, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
41.Miljenović, EmaČimbenici utjecaja na namjeru kupnje luksuznih modnih marki i njihova krivotvorina, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
42.Rendulić, DejanPercepcija privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji piva, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
43.Seršić, AndreaČimbenici utjecaja na lojalnost potrošača proizvođačkim i privatnim markama kozmetičkih proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
44.Farac, NikšaRevitalizacija marke u telekomunikacijskoj industriji, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
45.Leutar, KarolinaStavovi potrošača prema privatnim i proizvođačkim markama u Republici Hrvatskoj, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
46.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaConsumer innovativeness as a prerequisite of private label success in emerging markets // 4th EMAC Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies Conference Proceedings
Sankt Peterburg: St. Petersburg University Graduate School of Management, 2013. str. 144-151 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaPerceived Risk Influence on the Consumer Attitude to Private Labels in the Product’s Life Cycle Growth Stage // Economic and business review, 15 (2013), 4; 267-291 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
48.Horvat, Sandra; Pandža Bajs, Irena; Gospić, DinoPedagogy of e-learning: Case of marketing module // 2nd international M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Business and Science, Book of Proceedings / Vranesevic, T., Peručić D., Mandić, M., Hudina, B (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2013. str. 73-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Horvat, SandraPerception of private labels in the growth phase of the product life cycle // 1st International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business, Book of Proceedings, Part 2 / Tihomir Vranešević, Doris Peručić, Miroslav Mandić, Boris Hudina (ur.).
Dubrovnik: Accent Press, 2012. str. 179-186 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Horvat, Sandra; Ozretić Došen; ĐurđanaPerceived risk influence on the consumer attitude to private labels in the product's life cycle growth stage // EBR 2nd Annual Conference 2012 Abstracts
Ljubljana: Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012. str. 34-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)