Pregled po CROSBI profilu: Dinka Čorkalo Biruški (CROSBI Profil: 22362, MBZ: 180296)
-
1.(This work was supported by the Swiss Enlargement Contribution in the framework of the Croatian-Swiss Research Programme (project number IZHRZ0_180568)) Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Vrdoljak, Antonija; Fasel, Rachel; Butera, Fabrizio; Jelić, MargaretaIf they want me to, I will: The role of norms in predicting attitudes towards refugee peers // PROCEEDINGS OF THE XXIX SCIENTIFIC CONFERENCE EMPIRICAL STUDIES IN PSYCHOLOGY
Beograd, 2023. str. 100-100 (poster, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
2.(This work was supported by the Swiss Enlargement Contribution in the framework of the Croatian-Swiss Research Programme (project number IZHRZ0_180568)) Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Fasel, Rachel; Butera, Fabrizio; Jelić, MargaretaWhat is it like to hang out with a refugee? The content of host-society children’s imagined contact with refugee children // PROCEEDINGS OF THE XXIX SCIENTIFIC CONFERENCE EMPIRICAL STUDIES IN PSYCHOLOGY
Beograd, 2023. str. 98-98 (poster, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
3.Pehar, Lana; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, MargaretaLongitudinal effects of direct and extended intergroup contact in multi-ethnic communities in Croatia // Group Processes & Intergroup Relations (2022) doi:10.1177/13684302221138340 (međunarodna recenzija, online first)
-
4.Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, Fabrizio“We would love to, but...” — needs in school integration from the perspective of refugee children, their parents, peers, and school staff // International Journal of Qualitative Studies in Education (2022) doi:10.1080/09518398.2022.2061732 (međunarodna recenzija, online first)
-
5.Uzelac, Ena; Kapović, Iva; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, DinkaOne Size Does Not Fit All: Multiculturalism, Assimilationism, and Identity Among Majority and Minority Groups in Two New-Established Democracies // Social Psychology, 53 (2022), 5; 263-276 doi:10.1027/1864-9335/a000490 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Štambuk, Marina; Čorkalo Biruški, Dinka; Kapović, IvaDeeds, not words: Understanding intergroup apology and forgiveness from different sides of conflict // Peace and Conflict: Journal of Peace Psychology, 28 (2022), 3; 397-405 doi:10.1037/pac0000622 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Stanković, Nikolina; Vrdoljak, Antonija; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioStavovi učenika prema djeci izbjeglicama u školama s iskustvom integracije // 5.Dani obrazovnih znanosti:Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?
Zagreb, Hrvatska, 2022. (ostalo, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni) -
8.Stanković, Nikolina; Vrdoljak, Antonija; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioJe li kontakt dovoljan? Stavovi učenika prema djeci izbjeglicama // Migracije na rubu Europe: trendovi, politike i izazovi/Migration on the Edge of Europe: Trends, Policies, and Challenges
Zagreb, Hrvatska, 2022. (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni) -
9.Stanković, Nikolina; Vrdoljak, Antonija; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioUčinak intervencije suradničkog učenja na vršnjačke i nastavničke norme o kontaktu // 23. Dani psihologije u Zadru - Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2022. str. 130-130 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioZamišljanje kontakta kao način pripreme djece za integraciju izbjeglica // 23. DANI PSIHOLOGIJE U ZADRU
Zadar, Hrvatska, 2022. str. 153-153 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, MargaretaNeeds in the process of refugee children’s school integration // Annual Congress of the Swiss Society for Research in Education, SIEF
Lausanne, Švicarska, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
12.Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioLanguage and intergroup communication in school integration of refugee children // The 17th International Conference on Language and Social Psychology
Online konferencija, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
13.Stanković, Nikolina; Vrdoljak, Antonija; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, DinkaIs an opportunity for contact enough? Importance of intergroup friendship in development of positive attitudes towards refugee children. // Annual Congress of the Swiss Society for Research in Education, SIEF
Lausanne, Švicarska, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
14.Kapović, Iva; Čorkalo Biruški, DinkaShared social identity during the pandemic in Croatia: A three-wave longitudinal study // International Conference on Social Identity and Health
Nottingham, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2022. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
15.Pavlović, Tomislav; Čorkalo Biruški, DinkaEgoistic and fraternalistic relative deprivation in the prediction of support for political violence and violent intentions // Journal for Deradicalization, 31 (2022), 1-34 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Uzelac, Ena; Dumančić, Francesca; Kapović, Iva; Čorkalo Biruški, DinkaKako smo preživjeli pandemiju koronavirusa? Pozitivna i negativna iskustva građana Hrvatske // 23. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar, 2022. str. 149-149 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Kapović, Iva; Uzelac, Ena; Dumančić, Francesca; Čorkalo Biruški, DinkaWe Are (Not) in the Same Boat: Sociodemographic Differences in Mental and Social Health during the First Year of Coronavirus Pandemic // Psihologijske teme, 31 (2022), 1; 27-57 doi:10.31820/pt.31.1.2 (recenziran, članak, znanstveni)
-
18.Bovan, Kosta; Baketa, Nikola; Kovačić, Marko; Čorkalo Biruški, DinkaTrust us, we know what we are doing: institutional trust in Croatia during the COVID-19 crisis // Journal of Southeast European & Black Sea studies, 22 (2022), 3; 381-402 doi:10.1080/14683857.2022.2044670 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Stanković, Nikolina; Vrdoljak, Antonija; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioOdnos izravnog međugrupnog kontakta i buduće namjere kontakta s djecom izbjeglicama // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup : knjiga sažetaka, Zagreb, 30. rujna - 02. listopada 2021. / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 40-40 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Fasel, Rachel; Butera, FabrizioIntergroup empathy as a mediator of gender differences in attitudes towards refugee children // Savremeni trendovi u psihologiji 2021 Knjiga sažetaka
Online konferencija, 2021. str. 196-197 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Ajduković, DeanCompeting Collective Narratives in Intergroup Rapprochement: A Transgenerational Perspective. // Journal of Social and Political Psychology, 9 (2021), 2; 370-400 doi:10.5964/jspp.6939 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Hässler, Tabea; Ullrich, Johannes; Sebben, Simone; Shnabel, Nurit; Bernardino, Michelle; Valdenegro, Daniel; Van Laar, Colette; González, Roberto; Visintin, Emilio Paolo; Tropp, Linda R. et al.Need satisfaction in intergroup contact: A multinational study of pathways toward social change // Journal of personality and social psychology, (2021), https://doi.org/10.1037/pspi0000365, 25 doi:10.1037/pspi0000365 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Kapović, Iva; Baketa, Nikola; Bovan, Kosta; Dumančić, Francesca; Kovačić, Marko; Tomić, Ivan; Tonković, Mirjana; Uzelac, EnaHrvatsko društvo u vrijeme koronakrize: godinu dana poslije, 2021. (domaća recenzija, ostalo).
-
24.Tomašić Humer, Jasmina; Čorkalo Biruški, Dinka; Pavin Ivanec, TeaEtnički identitet i patriotizam kod adolescenata: uloga dobi, grupnoga statusa i socijalnoga konteksta // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 4; 763-783 doi:10.5559/di.30.4.06 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Pavin Ivanec, Tea; Čorkalo Biruški, Dinka; Pehar, LanaEffects of intergroup contact norms and school climate on youth self-reported outgroup prosocial behaviour in school // Current psychology, Online (2021), 1-13 doi:10.1007/s12144-021-01714-7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Tomašić Humer, Jasmina; Čorkalo Biruški, Dinka; Pavin Ivanec, TeaEtnički identitet i patriotizam kod adolescenata: uloga dobi, grupnoga statusa i socijalnoga konteksta // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 30 (2021), 4; 763-783 doi:10.5559/di.30.4.06 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Kapović, Iva; Uzelac, Ena; Dumančić, Francesca; Čorkalo Biruški, DinkaPogađa li nas pandemija sve jednako? Sociodemografske karakteristike kao odrednice mentalnog i društvenog zdravlja tijekom pandemije // Izazovi suvremenog života - kako psiholozi mogu pomoći? Knjiga sažetaka / Kalebić Maglica, Barbara ; Miletić, Irena (ur.).
Zagreb, 2021. str. 64-64 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Kapović, Iva; Uzelac, Ena; Dumančić, Francesca; Čorkalo Biruški, DinkaProtective behaviours during the pandemic: the importance of self-protection and solidarity with others // Current trends in psychology 2021: Book of abstracts
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 194-195 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Vrdoljak, Antonija; Stanković, Nikolina; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Butera, Fabrizio; Fasel, RachelHow children understand social integration: Perspective of refugee children and their host- society peers // THE 44TH ANNUAL SCIENTIFIC MEETING OF THE INTERNATIONAL SOCIETY OF POLITICAL PSYCHOLOGY (ISPP): Recognition and (Re) Claiming Spaces: Marginalization, Colonization, and Privilege
Online konferencija, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
30.Dumančić, Francesca; Tonković, Mirjana; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, DinkaPredictors of believing in coronavirus conspiracy theories in the Croatian general population // The 44th annual scientific meeting of the International Society of Political Psychology (ISPP)
online konferencija, 2021. str. 65-65 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Čorkalo Biruški, Dinka; Kapović, Iva; Tomić, IvanOverwhelmed by the pandemic: The effects of the coronavirus pandemic and earthquake stress on psychological well-being in Croatia // Virtual Conference ESTSS 2021 abstract book of symposia and oral presentations
Virtual conference, 2021. str. 13-13 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Kapović, Iva; Dumančić, Francesca; Tomić, Ivan; Tonković, Mirjana; Uzelac, Ena; Bovan, Kosta; Baketa, Nikola; Kovačić, MarkoPromjene mentalnozdravstvenih i nekih društvenih ishoda tijekom pandemije koronavirusa u Hrvatskoj: Rezultati longitudinalnog praćenja // Knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb, 2021. str. 55-55 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Tonković, Mirjana; Dumančić, Francesca; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, DinkaWho believes in COVID-19 conspiracy theories in Croatia? Prevalence and predictors of conspiracy beliefs // Frontiers in psychology, 12 (2021), 643568, 13 doi:10.3389/fpsyg.2021.643568 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
34.Gregurović, Margareta; Župarić-Iljić, Drago; Matić Bojić, Jelena; Čorkalo Biruški, Dinka; Ajduković, DeanEveryday Integration Experiences and Challenges of Refugees in Croatia // Challenging Integration through Everyday Narratives. VOLPOWER Academic Workshop
online, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
35.Čorkalo Biruški, Dinka; Blanuša, Nebojša; Kapović, IvaGrad zarobljen politikom: Kako građani Vukovara vide svoj grad danas?. Zagreb: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2021 (ostalo)
-
36.Pudar Draško, Gazela; Džihić, Vedran; Čorkalo Biruški, Dinka; Ahmetaj, Nora; Beharić, SamirEducation and reconciliation in Southeast Europe: Problems and Challenges. Beograd: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2020 (monografija)
-
37.Matić Bojić, Jelena; Gregurović, Margareta; Ajduković, Dean; Čorkalo Biruški, Dinka; Župarić-Iljić, DragoRefugee education in Croatia from relevant stakeholders’ and asylees’ perspectives // Cross border Perspectives on Refugee Education
Beč, Austrija; online, 2020. str. 2-2 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Kapović, Iva; Baketa, Nikola; Bovan, Kosta; Dumančić, Francesca; Kovačić, Marko; Tomić, Ivan; Tonković, Mirjana; Uzelac, EnaPreživjeti i živjeti: hrvatsko društvo u vrijeme koronakrize. Zagreb: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2020 (ostalo)
-
39.Taylor, Laura; Štambuk, Marina; Čorkalo Biruški, Dinka; O’Driscoll, DeanTransgenerational transmission of collective victimhood through a Developmental Intergroup Framework: The lasting power of group narratives of suffering // The Social Psychology of Collective Victimhood / Vollhard Ray , Johanna (ur.).
Oxford: Oxford University Press, 2020. str. 37-55 -
40.Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Rebernjak, BlažIf school walls could talk: a mixed-method study of physical space marking in promoting multiculturalism // Current psychology, online (2020), 1-15 doi:10.1007/s12144-020-01087-3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Jelić, Margareta; Uzelac, Ena; Čorkalo Biruški, DinkaIntergroup threat as a mediator of ethnic identification and intergroup orientations // Journal of language and social psychology, 39 (2020), 4; 534-550 doi:10.1177/0261927X20932632 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
42.Pehar, Lana; Čorkalo Biruški, Dinka; Pavin Ivanec, TeaThe role of peer, parental, and school norms in predicting adolescents’ attitudes and behaviors of majority and different minority ethnic groups in Croatia // PLoS One, 15 (2020), 1; e0227512, 27 doi:10.1371/journal.pone.0227512 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
43.Uzelac, Ena; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka, Kapović, IvaPerspectives on multiculturalism and assimilationism of majority and minority adolescents and their parents in Croatia and Serbia // Polarization, Misinformation, and Entrenched Group Conflict: Harnessing Political Psychology to Find Solutions to Problems / Valentino, Nick (ur.).
online: Online, 2020. str. 116-116 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
44.Uzelac, Ena; Kapović, Iva; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, DinkaON BEING MAJORITY OR MINORITY: MULTICULTURALISM, ASSIMILATIONISM AND IDENTITY IN CROATIA AND SERBIA // Knjiga sažetaka XXII. Dana psihologije u Zadru / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2020. str. 229-229 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Vrdoljak, Antonija; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Stanković, Nikolina; Butera, Fabrizio; Fasel, RachelThe importance of host community language acquisition in the process of school integration of refugee children // Cross-Border Perspectives on Refugee Education
Online konferencija, 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
46.Čorkalo Biruški, Dinka; Jelić, Margareta; Stanković, Nikolina; Vrdoljak, AntonijaIzazovi integracije djece izbjeglica: iskustva zagrebačkih osnovnih škola // 24. međunarodna znanstvena konferencija Nacionalne manjine, migracije i sigurnost
Brijuni, Hrvatska, 2020. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
47.Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Stanković, Nikolina; Vrdoljak, AntonijaIZAZOVI INTEGRACIJE DJECE IZBJEGLICA U OSNOVNE ŠKOLE: ISKUSTVA ZAGREBAČKIH ŠKOLA // 22. DANI PSIHOLOGIJE U ZADRU - Međunarodni znanstveno-stručni skup - KNJIGA SAŽETAKA
online, 2020. str. 90-90 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
48.Stanković, Nikolina; Vrdoljak, Antonija; Jelić, Margareta; Čorkalo Biruški, Dinka; Butera, Fabrizio; Fasel, RachelIntegration of refugee children: Perspectives of refugee children, their parents, and school teachers // The 43rd Annual Scientific Meeting of the International Society of Political Psychology (ISPP) - Polarization, Misinformation, and Entrenched Group Conflict: Harnessing Political Psychology to Find Solutions to Problems
Online konferencija, 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
49.Čorkalo Biruški, Dinka; Pehar, Lana; Jelić, Margareta; Pavin Ivanec, Tea; Tomašić Humer, JasminaObrazovni izbori i stavovi prema multikulturalizmu i asimilacionizmu većine i manjine u četiri hrvatske višeetničke zajednice // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 29 (2020), 1; 23-47 doi:10.5559/di.29.1.02 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Hässler, Tabea; Ullrich, Johannes; Bernardino, Michelle; Shnabel, Nurit; Van Laar, Colette; Valdenegro, Daniel; Sebben, Simone; Tropp, Linda R.; Visintin, Emilio Paolo; González, Roberto et al.A large-scale test of the link between intergroup contact and support for social change // Nature human behaviour, 4 (2020), 380-386 doi:10.1038/s41562-019-0815-z (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)