Pregled po CROSBI profilu: Nataša Vlah (CROSBI Profil: 22035, MBZ: 260962)
-
1.Vlah, Nataša; Batarelo Kokić, IvanaRelationship between Academic Achievement and the Estimated Financial Status of Students who are Perceived by their Classroom Teachers to have Behavioral Difficulties // INTED2023 Proceedings / Gómez Chova, Luis ; González Martínez, Chelo ; Lees, Joanna (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2023. str. 7219-7222 doi:10.21125/inted.2023.1981 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Vlah, Nataša; Batarelo Kokić, Ivana; Zrilić, SmiljaParental Involvement and School Performance of Students with Behavioral Difficulties // Book of Proceedings - 28th International Scientific Conference “Educational Research and School Practice”: The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community / Stevanović, Jelena ; Gundogan, Dragana ; Ranđelović, Branislav (ur.).
Beograd: Institute of Education Sciences (IES), 2022. str. 200-205 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Vlah, Nataša; Velki, Tena; Zrilić, SmiljanaPozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 155-174 doi:.org/10.5559/di.31.1.08 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Vlah, Nataša; Skočić Mihić, Sanja; Sekušek Galešev, SnježanaSymptoms of impulsiveness/hyperactivity and inattention in schoolchildren with behavioural diffi culties // Paediatria Croatica, 65 (2021), 1; 27-35 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Vlah, Nataša; Mirosavljević, Anja; Katić, VesnaRazumijevanje rizičnih ponašanja djece: Perspektive odgajatelja i stručnih suradnika dječjeg vrtića // Ljetopis socijalnog rada, 28 (2021), 2; 395-415 doi:10.3935/ljsr.v28i2.367 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Vlah, Nataša; Posavec, Leona; Jančec, LucijaINTERPERSONAL RELATIONSHIP BETWEEN HOMEROOM TEACHERS AND PRIMARY SCHOOL STUDENTS WITH REGARD TO ACADEMIC PERFORMANCE, FORM OF EDUCATION, AND ASSESSMENT FOR ADDITIONAL ASSISTANCE // ICERI2021 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
online: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 7419-7426 doi:10.21125/iceri.2021.1663 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Sunko, Esmeralda; Batarelo Kokić, Ivana; Vlah, NatašaTeachers' Inclusive Beliefs and Teaching Practices in Work with Students with some Inattentive Symptoms Associated with ADHD // Zbornik radova Islamskog pedagoškog fakulteta u Zenici, 19 (2021), 19; 103-126 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
8.Družinec, VlatkaPOVEZANOST PERCIPIRANE SOCIJALNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPONENTE ŠKOLSKE KULTURE I OBRAZACA PONAŠANJA UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE U INTERPERSONALNIM SUKOBIMA, 2021., doktorska disertacija, Rijeka
-
9.Trajkovski, Biljana; Vlah, Nataša; Mezak, JasminkaRelations between time spent with family and some developmental risks in preschool children: obesity and externalized / internalized risk behaviors // Human. Sport. Medicine, 2 (2021), 21; 67-75 doi:10.14529/hsm210208 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Brižan, AnamariaSocial creativity of early primary school pupils and behavioural patterns in school conflicts // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 9-28 doi:10.38003/sv.69.1.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Vlah, Nataša; Velki, Tena; Kovačić, EminaTeachers’ self-efficacy based on symptoms of attention deficit hyperactivity disorder in primary school pupils // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 11 (2020), 3; 141-161 doi:10.26529/cepsj.746 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Vlah, NatašaANXIETY-AVOIDANCE ATTACHMENT STYLE IN RELATIONSHIPS: FUTURE TEACHERS AND EDUCATORS IN CROATIA, SERBIA, AND BOSNIA AND HERZEGOVINA // ЛИЧНОСТЬ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ: ОБРАЗОВАНИЕ, РАЗВИТИЕ, САМОРЕАЛИЗАЦИЯ / Михайлова, Olga (ur.).
Moskva: Российского университета дружбы народов, 2020. str. 248-255 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
13.Vukelić, Davor; Zovko, Anita; Vlah, NatašaIZVEDBENI PLANOVI I PROGRAMI STUDIJA U HRVATSKOJ KOJI OBRAZUJU UČITELJE ZA RAD S UČENICIMA S ADHD-om // Društvene i humanističke studije, 5 (2020), 4; 431-462 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
14.Vlah, Nataša; Lovrek, Ivana; Šimunković, Gordana;Self-assessment and parental assessment of some risk and protective factors by primary school students // Zbornik radova Međunarodnog znanstvenog skupa 18. Dani Mate Demarina „Novi izazovi u odgoju i obrazovanju“ / Proceedings of the international Scientific Conference 18th mate Demarin Days „New Challenges in Education“ / Blažević, Iva ; Tatković, Nevenka ; Radetić- Paić, Mirjana ; Diković, Marina ; Gortan- Carlin, Ivana Paula ; Lazarić, Lorena ; Velan, Doris ; (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. str. 79-103 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Batarelo Kokić, Ivana; Sunko, Esmeralda; Vlah, NatašaTeachers’ inclusive values and teaching practices in work with students with ADHD // Book of Abstracts: International Conference on Education and New Developments (END 2020) / Carmo, Mafalda (ur.).
Lisabon: World Institute for Advanced Research and Science, 2020. str. 22-22 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Vlah, Nataša; Velki, Tena; Zrilić, SmiljanaHomeroom Teachers' Strategies of Positive and Negative Disciplining of Pupils with Attention Deficit Disorder // END- International conference on education and new deveploments: Book of abstracts / Carmo, Mafalda (ur.).
Lisabon: World Institute for Advanced Research and Science, 2020. str. 38-39 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Vlah, Nataša; Marušić Štimac, Orjana; Galović, IvaSocio-pedagogical Characteristics of Students Who Need Additional Help in Learning and Behaviour Modification: Elements of School-based Preventive Program // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 21 (2019), 4; 1298-1331 doi:10.15516/cje.v21i4.3150 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Posavec, Leona; Vlah, NatašaOdnos učitelj – učenik // Napredak (Zagreb), 160 (2019), 1-2; 51-64 (domaća recenzija, članak, ostalo)
-
19.Vlah, Nataša; Ferić, Martina; Raguž, AnelaNepovjerenje, spremnost i nelagoda roditelja djece s teškoćama u razvoju prilikom traženja socijalno- stručne pomoći // Jahr - European journal of bioethics, 10 (2019), 1; 75-97 doi:.org/10.21860/j.10.1.4 (recenziran, članak, znanstveni)
-
20.Velki, Tena; Vlah, Nataša; Kovačević, IrenaTeachers' educational and misbehavior management strategies in working with primary school students with attention deficits // Education and New Developments, 2 (2019), 321-325 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Vlah, Nataša; Sekušak Galešev, Snježana; Skočić Mihić, SanjaPovezanost obilježja razrednika i učenika u procjeni simptoma nepažnje, impulzivnosti i hiperaktivnosti povezanih s ADHD poremećajem // Socijalna psihijatrija, 46 (2018), 4; 372-389 doi:10.24869/spsih.2018.372 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, SanjaSkala samoprocjene socijalnog ponašanja adolescenata // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2018), 2; 13-26 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Vlah, Nataša; Križić, KatarinaViđenje trenera o učinkovitosti Capoeire te mogućnosti razvoja njene izvedbe kod djece u Hrvatskoj // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2018), 1; 122-139 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Vlah, Nataša; Jančec, Lucija, Sabolić, MajaOdgojitelji kao modeli i facilitatori socijalizacije u vrtiću // Metodički obzori/Methodological horizons, 13 (2018), 1; 27-56 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Skočić Mihić, Sanja; Vlah, Nataša; Bošnjak, AnaParental Perception of Parent-Teacher Partnerships in Croatian Preschool Institutions // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 3; 199-215 doi:10.15516/cje.v20i0.3086 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Vlah, Nataša; Mirosavljević, Anja; Katić, VesnaNošenje odgajatelja predškolskih ustanova s rizičnim ponašanjima djece // Ljetopis socijalnog rada, 25 (2018), 3; 369-401 doi:10.3935/ljsr.v25i3.198 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Skočić Mihić, Sanja; Vlah, Nataša; Šokić, MarinaStavovi odgajatelja i učitelja prema inkluziji djece s oštećenjem sluha // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 54 (2018), 1; 69-82 doi:10.31299/hrri.54.1.6 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
28.Vlah, N., Rotim, A., Mataija, T.Evaluacija tematskih radionica muzejskog programa Čudotvornica // Odgojno-obrazovne teme, 1 (2018), 1-2; 99-121 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
29.Kovačić, Emina; Vlah, NatašaStrategije u poučavanju učenika s teškoće pažnje – samoprocjena učitelja // Suvremeni trendovi i izazovi nastavničke profesije / Turk, Marko (ur.).
Rijeka: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. u tisku-u tisku -
30.Vlah, Nataša; Grbić, SanjaKako nastavnici u Hrvatskoj procenjuju sopstvenu praksu u poučavanju učenika sa teškoćama u ponašanju // Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih / Đević, Rajka ; Gutvajn, Nikoleta (ur.).
Beograd: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 75-93 -
31.Hasikić, Alen; Vlah, NatašaPovezanost doživljaja otpornosti unutar vlastite obitelji i samoprocijenjenih rizičnih ponašanja kod srednjoškolaca // Zbornik radova Islamskog pedagoškog fakulteta u Zenici, 15 (2017), 63-80 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
32.Tatalović Vorkapić, Sanja; Slaviček, Maja; Vlah, NatašaStrengths and difficulties in Croatian pre-school children: Validation study // The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb, Croatia / Hržica, Jeđud Borić (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb Scienific series, 2017. str. 87-87 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Martinac Dorčić, Tamara; Smojver-Ažić, Sanja; Vlah, NatašaInternalizirani i eksternalizirani problemi predškolske djece s obzirom na djetetov temperament i roditeljska ponašanja // Zaštita i promicanje dobrobiti djece, mladih i obitelji / Merkaš, Marina ; Brdovčak, Barbara (ur.).
Zagreb, 2017. str. 103-103 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
34.Tatalović Vorkapić, Sanja; Slaviček, Maja; Vlah, NatašaSTRENGTHS AND DIFFICULTIES IN CROATIAN PRESCHOOL CHILDREN: VALIDATION OF THE STRENGTHS AND DIFFICULTIES QUESTIONNAIRE // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 53 (2017), Suppl.; 231-243 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
35.Vlah, Nataša; Međimorec Grgurić, Petra; Baftiri, ĐanaRelationship of demographic and professional characteristics of vocational school teachers to their attitudes towards educational inclusion // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 53 (2017), 1; 86-100 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
36.Vlah, NatašaPoučavanje učenika s teškoćama pažnje // Županijska smotra preventivnih programa, AZOO, 24.11.2017., Srednja talijanska škola, Rijeka
Rijeka, Hrvatska, 2017. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni) -
37.Vlah, Nataša; Ferić, MartinaThe Need for Additional Support for Nursery School Children and the Reasons Why it is not Provided: a Teachers’ Perspective // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 4; 461-481 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
38.Vlah, Nataša; Tatalović Vorkapić, SanjaTrauma symptoms, perceived social support, emotional competence and self-esteem as predictors of behavioural styles used by future nursery school teachers in social conflicts // Psihologijske teme, 26 (2017), 2; 397-417 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
39.Družinec, V; Velan; D., Vlah; N.Strategije odgojiteljice u facilitiranju socijalnih interakcija djece u vrtiću // Book of abstracts
Opatija, Hrvatska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Vlah, N.Theoretical frame, some current obtained data and further plans of the project The risk levels for behavioral problems of children of early developmental age and professional interventions // Contributions to the Development of the Contemporary Paradigm of the Institutional Childhood / Vujičić, L., Holz, O., Matjaž, D., Michielsen, M. (ur.).
Beč: LIT Verlag, 2017. str. 327-339 -
41.Vlah, NatašaSummary of research results derived of a project the risk levels for behavioral problems of children of early developmental age and professional interventions 2013-2017 // Kniga sažetaka / Sanja Tatalović Vorkapić (ur.).
Rijeka, Hrvatska, 2017. (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
42.Skočić Mihić, Sanja; Vlah, Nataša; Bošnjak, AnaParents’ Perception on Parent–Teacher Partnerships // 69th OMEP World Assembly and Conference
Opatija, Hrvatska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
43.Vlah, N., Skočić Mihić, S., Šokić, M., Herega, D.ATTITUDES OF PRESCHOOL EDUCATORS AND PRIMARY SCHOOL TEACHERS TOWARDS THE INCLUSION OF CHILDREN AND STUDENTS WITH HEARING IMPAIRMENTS IN REGULAR EDUCATIONAL INSTITUTIONS // BOOK OF ABSTRACTS The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Zagreb, Croatia, 17 – 19 May, 2017 / Gordana Hržica, Ivana Jeđud Borić (ur.). - Zagreb : Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb Scienific series, Book No. , 2017. 20-21
Zagreb, Hrvatska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
44.Vlah, N.SELF-ASSESMENT OF TEACHER'S EFFICACY IN PRESCHOOL INSTITUTION // BOOK OF ABSTRACTS The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Zagreb, Croatia, 17 – 19 May, 2017
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb Scienific series, Book No., 2017. str. 197-198 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Vlah, N., Smojver Ažić, S., Dorčić Martinac, T.Risk for Behavioral Problems in the Early and Pre-School Age: Proposal of Assessment Measure // BOOK OF ABSTRACTS The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Zagreb, Croatia, 17 – 19 May, 2017
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb Scienific series, Book No., 2017. str. 199-200 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
46.Vlah, N., Pavlović, R., Majić, D.RISK FACTORS AND PROSOCIAL TENDENCIES AMONG STUDENTS ENROLLED IN PRIMARY SCHOOL DAY INTERVENTION PROGRAM // BOOK OF ABSTRACTS The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Zagreb, Croatia, 17 – 19 May, 2017 / Gordana Hržica, Ivana Jeđud Borić (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb Scienific series, Book No, 2017. str. 189-190 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
47.Vlah, N., Križić, K.COACHES' PERCEPTIONS OF THE BENEFITS AND CHALLENGES IN IMPROVING CAPOEIRA TRAINING // BOOK OF ABSTRACTS The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Zagreb, Croatia, 17 – 19 May, 2017 / Gordana Hržica, Ivana Jeđud Borić (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb Scienific series, Book No., 2017. str. 200-200 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
48.Vlah, N., Raguž, A.PARENTS OF CHILDREN WITH DISABILITIES's PERCEPTION OF SUPPORT AND BELIEFS ABOUT SEEKING FOR PROFESSIONAL HELP // BOOK OF ABSTRACTS The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb Zagreb, Croatia, 17 – 19 May, 2017 / Gordana Hržica, Ivana Jeđud Borić (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb Scienific series, Book No., 2017. str. 20-21 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
49.Vlah, Nataša; Tatalović Vorkapić, SanjaTraumatski simptomi, percepcija socijalne podrške, emocionalna kompetentnost i samopoštovanje kao prediktori obrazaca ponašanja u socijalnim sukobima budućih odgajatelja // Book of abstracts: The Future Of Education And Education For The Future - 11th International Balkan Education and Science Congress / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 149-149 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
50.Vlah, N., Međimorec-Grgurić, Baftiri, Đ.Doprinos obilježja srednjoškolskih nastavnika na stavove prema inkluziji učenika s teškoćama učenja i hiperkinetsko-impulsivni sindromom // Inclusive Education as a Function of the Positive Development of Children / Đević, R, Gutvajn, N., Grbić, S. (ur.).
Beograd, Srbija, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)