Pregled po CROSBI profilu: Nataša Vlah (CROSBI Profil: 22035, MBZ: 260962)
-
1.Vlah, Nataša; Batarelo Kokić, IvanaRelationship between Academic Achievement and the Estimated Financial Status of Students who are Perceived by their Classroom Teachers to have Behavioral Difficulties // INTED2023 Proceedings / Gómez Chova, Luis ; González Martínez, Chelo ; Lees, Joanna (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2023. str. 7219-7222 doi:10.21125/inted.2023.1981 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Vlah, Nataša; Batarelo Kokić, Ivana; Zrilić, SmiljaParental Involvement and School Performance of Students with Behavioral Difficulties // Book of Proceedings - 28th International Scientific Conference “Educational Research and School Practice”: The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community / Stevanović, Jelena ; Gundogan, Dragana ; Ranđelović, Branislav (ur.).
Beograd: Institute of Education Sciences (IES), 2022. str. 200-205 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Vlah, Nataša; Velki, Tena; Zrilić, SmiljanaPozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 155-174 doi:.org/10.5559/di.31.1.08 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Vlah, Nataša; Skočić Mihić, Sanja; Sekušek Galešev, SnježanaSymptoms of impulsiveness/hyperactivity and inattention in schoolchildren with behavioural diffi culties // Paediatria Croatica, 65 (2021), 1; 27-35 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Vlah, Nataša; Mirosavljević, Anja; Katić, VesnaRazumijevanje rizičnih ponašanja djece: Perspektive odgajatelja i stručnih suradnika dječjeg vrtića // Ljetopis socijalnog rada, 28 (2021), 2; 395-415 doi:10.3935/ljsr.v28i2.367 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Vlah, Nataša; Posavec, Leona; Jančec, LucijaINTERPERSONAL RELATIONSHIP BETWEEN HOMEROOM TEACHERS AND PRIMARY SCHOOL STUDENTS WITH REGARD TO ACADEMIC PERFORMANCE, FORM OF EDUCATION, AND ASSESSMENT FOR ADDITIONAL ASSISTANCE // ICERI2021 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
online: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 7419-7426 doi:10.21125/iceri.2021.1663 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Sunko, Esmeralda; Batarelo Kokić, Ivana; Vlah, NatašaTeachers' Inclusive Beliefs and Teaching Practices in Work with Students with some Inattentive Symptoms Associated with ADHD // Zbornik radova Islamskog pedagoškog fakulteta u Zenici, 19 (2021), 19; 103-126 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
8.Družinec, VlatkaPOVEZANOST PERCIPIRANE SOCIJALNO-KOMUNIKACIJSKE KOMPONENTE ŠKOLSKE KULTURE I OBRAZACA PONAŠANJA UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE U INTERPERSONALNIM SUKOBIMA, 2021., doktorska disertacija, Rijeka
-
9.Trajkovski, Biljana; Vlah, Nataša; Mezak, JasminkaRelations between time spent with family and some developmental risks in preschool children: obesity and externalized / internalized risk behaviors // Human. Sport. Medicine, 2 (2021), 21; 67-75 doi:10.14529/hsm210208 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Brižan, AnamariaSocial creativity of early primary school pupils and behavioural patterns in school conflicts // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 9-28 doi:10.38003/sv.69.1.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Vlah, Nataša; Velki, Tena; Kovačić, EminaTeachers’ self-efficacy based on symptoms of attention deficit hyperactivity disorder in primary school pupils // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 11 (2020), 3; 141-161 doi:10.26529/cepsj.746 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Vlah, NatašaANXIETY-AVOIDANCE ATTACHMENT STYLE IN RELATIONSHIPS: FUTURE TEACHERS AND EDUCATORS IN CROATIA, SERBIA, AND BOSNIA AND HERZEGOVINA // ЛИЧНОСТЬ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ: ОБРАЗОВАНИЕ, РАЗВИТИЕ, САМОРЕАЛИЗАЦИЯ / Михайлова, Olga (ur.).
Moskva: Российского университета дружбы народов, 2020. str. 248-255 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
13.Vukelić, Davor; Zovko, Anita; Vlah, NatašaIZVEDBENI PLANOVI I PROGRAMI STUDIJA U HRVATSKOJ KOJI OBRAZUJU UČITELJE ZA RAD S UČENICIMA S ADHD-om // Društvene i humanističke studije, 5 (2020), 4; 431-462 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
14.Vlah, Nataša; Lovrek, Ivana; Šimunković, Gordana;Self-assessment and parental assessment of some risk and protective factors by primary school students // Zbornik radova Međunarodnog znanstvenog skupa 18. Dani Mate Demarina „Novi izazovi u odgoju i obrazovanju“ / Proceedings of the international Scientific Conference 18th mate Demarin Days „New Challenges in Education“ / Blažević, Iva ; Tatković, Nevenka ; Radetić- Paić, Mirjana ; Diković, Marina ; Gortan- Carlin, Ivana Paula ; Lazarić, Lorena ; Velan, Doris ; (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. str. 79-103 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Batarelo Kokić, Ivana; Sunko, Esmeralda; Vlah, NatašaTeachers’ inclusive values and teaching practices in work with students with ADHD // Book of Abstracts: International Conference on Education and New Developments (END 2020) / Carmo, Mafalda (ur.).
Lisabon: World Institute for Advanced Research and Science, 2020. str. 22-22 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Vlah, Nataša; Velki, Tena; Zrilić, SmiljanaHomeroom Teachers' Strategies of Positive and Negative Disciplining of Pupils with Attention Deficit Disorder // END- International conference on education and new deveploments: Book of abstracts / Carmo, Mafalda (ur.).
Lisabon: World Institute for Advanced Research and Science, 2020. str. 38-39 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Vlah, Nataša; Marušić Štimac, Orjana; Galović, IvaSocio-pedagogical Characteristics of Students Who Need Additional Help in Learning and Behaviour Modification: Elements of School-based Preventive Program // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 21 (2019), 4; 1298-1331 doi:10.15516/cje.v21i4.3150 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Posavec, Leona; Vlah, NatašaOdnos učitelj – učenik // Napredak (Zagreb), 160 (2019), 1-2; 51-64 (domaća recenzija, članak, ostalo)
-
19.Vlah, Nataša; Ferić, Martina; Raguž, AnelaNepovjerenje, spremnost i nelagoda roditelja djece s teškoćama u razvoju prilikom traženja socijalno- stručne pomoći // Jahr - European journal of bioethics, 10 (2019), 1; 75-97 doi:.org/10.21860/j.10.1.4 (recenziran, članak, znanstveni)
-
20.Velki, Tena; Vlah, Nataša; Kovačević, IrenaTeachers' educational and misbehavior management strategies in working with primary school students with attention deficits // Education and New Developments, 2 (2019), 321-325 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Vlah, Nataša; Sekušak Galešev, Snježana; Skočić Mihić, SanjaPovezanost obilježja razrednika i učenika u procjeni simptoma nepažnje, impulzivnosti i hiperaktivnosti povezanih s ADHD poremećajem // Socijalna psihijatrija, 46 (2018), 4; 372-389 doi:10.24869/spsih.2018.372 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, SanjaSkala samoprocjene socijalnog ponašanja adolescenata // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2018), 2; 13-26 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Vlah, Nataša; Križić, KatarinaViđenje trenera o učinkovitosti Capoeire te mogućnosti razvoja njene izvedbe kod djece u Hrvatskoj // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2018), 1; 122-139 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Vlah, Nataša; Jančec, Lucija, Sabolić, MajaOdgojitelji kao modeli i facilitatori socijalizacije u vrtiću // Metodički obzori/Methodological horizons, 13 (2018), 1; 27-56 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Skočić Mihić, Sanja; Vlah, Nataša; Bošnjak, AnaParental Perception of Parent-Teacher Partnerships in Croatian Preschool Institutions // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 3; 199-215 doi:10.15516/cje.v20i0.3086 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)