Pregled po CROSBI profilu: Ivana First Komen (CROSBI Profil: 21884, MBZ: 265302)
Pronađeno 216 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, IvanaTrendovi marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2008 (monografija)
-
1.Marincel, Mateja; First Komen, IvanaTV advertising to children: Single, multiple repeated and multiple diverse ad exposure // Marketing Insights from A changing Environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grunhagen, Marko (ur.).
London : Delhi: Pearson Education, 2015. str. 255-273 -
1.First Komen, Ivana; Vujičić, MajaAll That Glitters Is Not Gold: Beyond Online Hotel Reviews // Tourism and hospitality management, 28 (2022), 3; 575-595 doi:10.20867/thm.28.3.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.First Komen, Ivana; Grgurić Čop, NinaNaturally traditional or traditionally natural – exploring the concepts natural and traditional in marketing research // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 40 (2022), 1; 225-246 doi:10.18045/zbefri.2022.1.225 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
3.First Komen, Ivana; Grgurić Čop, Nina; Puškarić, AntoniaConscious food choices: differences in perceived benefits and willingness to pay among different product types // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 371-384 doi:10.51680/ev.34.2.10 (recenziran, članak, znanstveni)
-
4.Roknić, Sunčica; First Komen, IvanaPrimjena internog marketinga i njeni učinci na korporativnu kulturu u djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj // Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 3 (2015), 1; 55-68 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.First Komen, Ivana; Šepac, Marija; Vujičić, MajaMusic, emotions and first impression perceptions of a healthcare institutions' quality: An experimental investigation // Ekonomski vjesnik, 28 (2015), S.I.; 71-90 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Muškinja, Andrea; First Komen, IvanaKruške i jabuke prikrivenog oglašavanja: Razlučenje i terminološko određenje korištenja marki u programskim sadržajima // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 25 (2013), 1; 51-62 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Sinha Khetriwal, Deepali; First, IvanaEnabling Closed Resource Loops in Electronics: Understanding Consumer Disposal Behaviour Using Insights from Diffusion Models // Ekonomska istraživanja, special edition (2012), 2; 47-68 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Grbac, Bruno; First, IvanaDynamics of market orientation in Croatian economy // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 29 (2011), 2; 373-394 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
9.First, Ivana; Tomić MarijaFormal and informal communication channels in creating corporate brand image and preference // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 45-61 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
10.First, Ivana; Sinha Khetriwal, DeepaliExploring the Relationship Between Environmental Orientation and Brand Value : Is There Fire or Only Smoke? // Business Strategy and the Environment, 19 (2010), 2; 90-103 doi:10.1002/bse.619 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.First, Ivana; Brozina, StašaCultural influences on motives for organic food consumption // EuroMed journal of business, 4 (2009), 2; 185-199 doi:10.1108/14502190910976538 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.First, IvanaInterrelationship between a brand's environmental embeddedness, brand awareness and company performance // Tržište, 19 (2007), 1; 73-84 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
1.First, IvanaSix Rules for Brand Revitalization: Learn How Companies Like McDonald's Can Re-energize Their Brands // The journal of product & brand management, 18 (2009), 6; 468-469 (podatak o recenziji nije dostupan, kritički prikaz, ostalo)
-
2.First, IvanaThe Puma Story: The remarkable turnaround of an endangered species into one of the world's hottest sportlifestyle brands // The journal of product & brand management, 18 (2009), 3; 233-234 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
3.First, IvanaReview on International Congress Marketing in knowledge society and contemporary business reality // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 25 (2007), 2; 383-384 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
1.Milinović, Nives; First Komen, IvanaPercipirana sigurnost prirodnih prehrambenih proizvoda: utjecaj različitih signala na pakiranju // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (2023) (recenziran, online first)
-
1.Baldigara, Valentina; First Komen, IvanaTravel Insurance Online Intermediary Platforms: Factors of Influence on Behavioral Intention and the Role of Innovation Adoption Type // Proceedings of FEB Zagreb 12th International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, Ivana ; Jaković, Božidar ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2021. str. 1042-1056 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.First Komen, Ivana; Stamenić Oštrić, SanjaBranding traditional and natural products by providing tourist experience: What are the effects // ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2019 Creating innovative Tourism Experiences: The way to Extend the Tourist Season / Zadel, Z. ; Smolčić Jurdana, D. (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 291-306 doi:10.20867/tosee.05.29 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.First Komen, IvanaBrand loyalty in Consumer Durable Goods // 7th EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business - CONFERENCE READINGS BOOK PROCEEDINGS / Vrontis, D ; Weber, Y ; Tsoukatos ; V (ur.).
Kristiansand, Norveška: EuroMed Press, 2014. str. 604-616 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Rukonić, Neva; First Komen, IvanaBarriers of Internal Communication // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, congress proceedings / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, CROMAR, 2013. str. 149-159 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.First, Ivana; Gržinčić, FilipRelationship between consumer needs and brand benefits as predictor of ad preference // 3rd EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business: Business developments across Countries and Cultures / Demetris, V ; Weber, Y ; Kaufmann, R ; Tarba, S (ur.).
Nikozija: EuroMed Press, 2010. str. 373-386 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.First, IvanaCultural Influence on Brand Meaning // 2010 Thought Leaders in Brand Management / de Chernatony, Leslie (ur.).
Lugano: Universita della Svizzera italijana Lugano, 2010. str. 463-473 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.First, Ivana; Brozina, StašaMotivation for Healthy Food Consumption and the Role of Brands in the Organic Food Market // XXI. Kongres CROMAR-a: Marketing kao čimbenik održivog razvitka / Leko-Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku i CROMAR, 2009. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.First, IvanaWhat a Brand Means to a Consumer? // 5th Though Leaders International Conference on Brand Management / Veloutsou, Cleopatra ; DeChernatony, Leslie (ur.).
Atena: The University of Glasgow Business School ; The Centre for Research in Brand Marketing at University of Birmingham ; The Athens Institute of Education and Research (ATINER), 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.First, Ivana; Brozina, StašaCultural Influences on Motives for Consumption of Organic Food // Proceedings of 1st EuroMed Academy of Business 2008 Annual Conference
Marseille: EuroMed Research Business Institute, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.First, IvanaThe Creation of Brand Meaning // 4th International Conference An Enterprise Odyssey : Tourism - Governance and Entrepreneurship : Proceedings / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 1439-1447 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Bašić, Maša; First, IvanaPozicioniranje marke na poslovnom tržištu // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet u Rijeci, CROMAR, 2008. str. 214-225 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.First, Ivana; Grbac, BrunoBrand Preference: Effects of Country of Origin and Brand's Personality Traits // Papers from Thought Leaders International Conference on Brand Managament
Birmingham: Birmingham Business School, University of Birmingham, 2007. str. 1-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.First, Ivana; Sinha, DeepaliThe Influence of Environmental Orientation on Brand Value: a Case of the Electronic & Electrical Equipment Industry // Proceedings of the 2nd IIMA Conference on Research in Marketing / Jaiswal, Anand Kumar ; Sahay, Arvind ; Sinha, Piyush Kumar ; Sood, Vandana ; Kar, Sanjay Kumar (ur.).
Ahmedabad: Indian Institute of Management Ahmedabad, 2007. str. 233-237 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, IvanaEmployee Impact on Customer Loyalty // Transition in Central and Eastern Europe : Challenges of 21st Century (ICES 2002) : proceedings / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002. str. 241-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Grbac, Bruno; Jardas, Darko; Renko, Nataša; First, Ivana; Dlačić, JasminaCroatian Cases in Enterprenurship and Implications for Development // Agribusiness and Economic Development Symposium : proceedings / Shultz, Clifford (ur.).
Phoenix (AZ): Morrison School of Agribusiness and Resource Management, ASU, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Grbac, Bruno; First, Ivana; Dlačić, JasminaMarketing i grad // Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002. str. 91-104 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Grünhagen, Marko; Flight, Richard L.; First Komen, Ivana; Dlačić, JasminaIntrinsic vs. Extrinsic Motivations in Collaborative Consumption: Goal Alignment of Consumers and Service Providers // Proceedings of the 9th International Research Symposium on Service Management (IRSSM9)
Ljubljana: Faculty of Economics University of Ljubljana, 2018. str. 13-14 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Šepac, Marija; First Komen, Ivana; Vujičić, MajaInfluence of Music on Emotions and Perceptions Of a Healthcare Institution Quality // 13th IAPNM congress: public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek: University of J, J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing , 2014. 23-23., 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.First, IvanaStvaranje marke - odrednica uspjeha // Dani otvorenih vrata udruženja obrtnika
Rijeka, Hrvatska, 2009. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
2.First, IvanaBranding // Šalji dalje
Rijeka, Hrvatska, 2007. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
3.First, IvanaBranding proizvoda hrvatskog porijekla // Boje marketinga
Rijeka, Hrvatska, 2004. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
1.First Komen, Ivana; Grgurić Čop, NinaUnderstanding natural and traditional products // Book of extended abstracts of the 26th CROMAR Congress, "Looking forward! Marketing from past to future."
Zagreb, 2019. str. 19-20 (ostalo, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
1.First, IvanaBrand Meaning and its Creation in a Cross-cultural Context, 2009., doktorska disertacija, University of St. Gallen, St. Gallen
-
1.First, IvanaBrand Management: a Key to Success in International Markets Country of Origin: Croatia, 2004., magistarski rad, University of St. Gallen, St. Gallen
-
1.Kosovac, MelanieStrahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
2.Milinović, NivesPercepcija potrošača o sigurnosti prirodnih prehrambenih proizvoda, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Novak, MartinUpotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
4.Vukosavljević, AleksandraNamjera hrvatskih turista da odsjednu u zelenim hotelima prema proširenom TPB modelu, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Jekić, Matea MirjamProfil potrošača organskih proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Živković, BiljanaDvosmislenost i konflikt uloge influencera, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Kapetanović, LovroUtjecaj boje pri kupnji električnog automobila, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Vidačković, JosipaPrilagodba ponude fast food restorana trendovima u prehrani i odgovor potrošača, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
9.Volarić, IvaUloga dizajna pakiranja u zavaravajućem oglašavanju organskih proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
10.Bašić, IvonaUčinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
11.Kos, MagaliProfil potrošača organske kozmetike, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
12.Ocvirk, AnaAnaliza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
13.Rupčić, IvanaČimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Tomljenović, AndreaUtjecaj fizičkog okruženja i organizacijske kulture dentalne poliklinike na zadovoljstvo i namjeru potrošača, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Skupnjak, DoraSenzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Jakovljević, AndreaUtjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.Marušić, MonikaUtjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.Sarađen, IvanMotivacija mikro i malih poduzeća za doniranje udruga socijalne i humanitarne djelatnosti, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
19.Banušić, NinaUšteda vremena i novca korištenjem online bankarstva, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
20.Baldigara, ValentinaSpremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
21.Hajdinjak, AntoniaStvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram, 2020., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
22.Prajz, PaolaFaktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
23.Ivkić, DajanaSpecifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
24.Dočkal, NikolinaFaktori od utjecaja na povjerenje influenceru, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
25.Brusić, BartolUsporedba uspješnosti Google Ads oglasa na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
26.Brajković, JosipUUtjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
27.Volarić, KarloImpact of brand's instagram post characteristics on user engagement, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Rijeka
-
28.Puškarić, AntonijaPotrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
29.Vukosavljević, AleksandraProfil potrošača organske hrane u Sisačko- moslavačkoj županiji, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
30.Benčić, TeutaCompetitive advantage of small stone producers, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, RIjeka
-
31.Hohnjec, MarijanaUtjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
32.Lilek, ManuelaKako influenceri utječu na namjeru o kupnji, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
33.Martinac, JankoUtjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
34.Pandurić, FilipSpremnost na kupnju organske hrane obzirom na stavove i profil potrošača, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
35.Levicki, BiancaVažnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
36.Bembić, AuroraRazlozi kupovine i izbjegavanja kupovine organske hrane u Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
37.Kristić, BarbaraUtjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
38.Poropat, NikolaSegmentation of tourist market in Croatia, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
39.Badurina-Dudić, NikolinaUtjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
40.Palmić, DarkoAnaliza i mogućnosti poboljšanja društvenih mreža u Zoološkom vrtu Zagreb, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
41.Benić, MagdalenaUloga društvenih medija u prikupljanju informacija o Erasmus razmjeni, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
42.Ilić, IvaUtjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
43.Pavlović, ElizabetaUtjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
44.Sardelić, LorisVažnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
45.Sinčić, KatarinaUspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
46.Mulc, DominikImpulzivno trošenje dobivenog novca, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
47.Košara, DavidUtjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
48.Dilenardo Zamlić, Sara MariaČimbenici od utjecaja na potrošača pri kupnji nekretnine, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
49.Pernuš, KarloUtjecaj karakteristika turističke destinacije i profila potrošača na korištenje prijevoznih električnih sharing sustava, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
50.Perčić, DoraUtjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
51.Gojtanić, SimonaIstraživanje potreba inozemnih gostiju analizom Booking.com recenzija, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
52.Delić-Ibukić, LeaPonašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
53.Grgurić Čop, NinaUtjecaj društveno odgovornog poslovanja na odanost potrošača u kozmetičkoj industriji, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
54.Roknić, SunčicaPrimjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
55.Mihanić, IrenaUtjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
56.Marincel MatejaUtjecaj televizijskog oglašavanja na djecu: analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
57.Ivančević, DeanUtjecaj smještaja na percepciju kvalitete studentske prakse, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
58.Šepac, MarijaUtjecaj glazbe i emocija na pecepciju kvalitete usluge, 2013., diplomski rad, diplomski, Rijeka
-
59.Gržeta, MatejUtjecaj logotipa na percepciju tvrtke kod potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, RIjeka
-
60.Valković, IngridUpravljanje markom hotela za obiteljski odmor, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
61.Jurcan, VanjaUloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultat, Rijeka
-
62.Kirinčić, NikolinaVizualni identitet marke neprofitnih organizacija, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
63.Berić, MarkoStvaranje marke turističkog proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
64.Matijević, MartinaIstraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
65.Mirić, DubravkaOdnos marketinga i potreba potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
66.Irsak, IvanaStrategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
67.Gračan, MajaAnaliza strategija ulaska na međunarodno tržište, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
68.Petrović, MartinaUtjecaj SEO optimizacije na stvaranje online marke i poboljšanje uspješnosti poslovanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
69.Višo, TeaProgram vjernosti - Tower Center Rijeka d.o.o., 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
70.Pavičić, NikaDruštveno odgovorno poslovanje kao element privlačnosti poslodavca, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
71.Keserović, GoranUloga analize konkurencije u uspjehu poduzeća, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
72.Ivandić, MarinaBoja kao bitan element identiteta marke, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
73.Fabo, BrunoPostkupovna komunikacija u osiguravajućim društvima, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
74.Pavletić, PatriciaInternacionalizacija hrvatskih poduzeća, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
75.Zorman, TanjaPromocija nisko popularnih sportova, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
76.Sučevac, MarinelaKorištenje oglasnih apela u Google oglasima, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
77.Validžić, IvanaStvaranje marke prodajnog prostora, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
78.Đedović, MirelaOblikovanje zdravstvene usluge na temelju utjecaja fizičkog i nefizičkog okruženja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
79.Đeverlija, SaraStvaranje marke kroz primjer igračke "Meeedo", 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
80.Sablić, IvanaSklonost hrvatskih potrošača potrošnji privatnih maraka, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
81.Rukonić, NevaBarijere u internoj komunikaciji tržišno orijentiranih poslovnih subjekata, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
82.Vučković, NikolinaKanali distribucije na turističkom tržištu, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
83.Mulaosmanović, tamaraKorisnost društvenih alata u poslovanju, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
84.Šimunić, MagdalenaMeđuovisnost cijena i lojalnosti, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
85.Kovačević, AleksandarUtjecaj pojedinih demografskih varijabli na kupovno ponašanje "zelenih" potrošača, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
86.Mesaroš, DorisUtjecaj cijene na potrošnju ekoloških proizvoda, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
87.Mikulić, AnteMarketing mototurizma, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
88.Jakovljević, DejanUtjecaj sportskog marketinga na ponašanje sportskih potrošača, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
89.Lacmanović, KatarinaMarketing u funkciji unaprjeđenja društva, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
90.Rade, NikolinaFunkcionalne koristi, emocije i sklad osobnog imidža i imidža marke u funkciji stvaranja lojalnosti, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
91.Kubura, EminaUpravljanje mirisom u marketingu i percepcija proizvoda pod utjecajem mirisa, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
92.Duždagić, DalijaUtjecaj imidža na izbor turističke destinacije, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
93.Pavlović, TanjaPromocija i diseminacija znanja i rezultata istraživanja, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
94.Tea MarićRazvoj i plasiranje novog proizvoda na tržište, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
95.Dina ŠegavićUtjecaj banner oglašavanja na kupovno ponašanje tinejdžerske dobne skupine, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
96.Antonija DragičevićKomunikacijski splet maloprodajnog trgovačkog lanca na primjeru poduzeća Merkur Hrvatska d.o.o., 2012., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
97.Valentina ŠatrakOglašavanje usmjereno na djecu, 2012., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
98.Katja GalijaševićZeleni marketing na području Istarske županije, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
99.Marković, KatarinaMjerenje učinkovitosti promocije u farmaceutskoj djelatnosti, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
100.Tomić, MajaKultura- osnova za stvaranje marke grada Rijeke, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
101.Dabo, IvanaČimbenici koji utječu na ponašanje potrošača prilikom kupnje Cole, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
102.Muškinja, AndreaSmještanje marke u radnju i prikriveno oglašavanje, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
103.Butorac, MajaProdaja luksuznih proizvoda u vrijeme krize, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
104.Bakić, InesPotrošački etnocentrizam: činitelji od utjecaja na hrvatske potrošače, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
105.Rožić, ŽeljkaKomunikacijske aktivnosti u funkciji percepcije građana o sigurnosti i postupanju hrvatske policije, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
106.Patrk, MajaUtjecaj tvrtki za profesionalne usluge na poslovni uspjeh klijenata, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
107.Bruketa, AndrejaStvaranje turističke marke Vinodola, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
108.Kaličanac, KarolinaUnapređenje prodaje u Nestle Adriatic, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
109.Šterpin, helenaVažnost kvalitete za uspjeh proizvoda u poduzeću Stolli racing s gomme s.n.c., 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
110.Pancirov, TomislavUtjecaj karakteristika oglasne poruke na odluku o kupnji, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
111.Majcan, PetraRazvoj novog proizvoda Nive Sun Protect & Bronze, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
112.Pletikosa, VanjaČimbenici zapažanja prikrivenog oglašavanja, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultat, Rijeka
-
113.Božurić, MartinaTuristička konkurentnost grada Rijeke, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
114.Prpić, DijanaČinitelji prihvaćanja internet bankarstva, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
115.Tomić, MarijaImidž poduzeća kao potencijalnog poslodavca, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
116.Matasić, IvanaOsobna prodaja kao primarna promocijska aktivnost Wüstenrot stambene štedionice, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
117.Prpić, PetarMarketinška strategija Erste banke, 2010., diplomski rad, Ekonosmki fakultet Rijeka, Rijeka
-
118.Grlić, MarinaMarketing usluge životnog osiguranja, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
119.Loreto, KatijaMarka kao kultura življenja, 2010., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
120.Bjegović, DominikPsigologija prodaje, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
121.Maričić, IrinaOdržavanje vrijednosti marke: Krize Royal Caribbean Internationala, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
122.Banko, MartinaIzgradnja marke Croata kravata i njezina uloga u stvaranju identiteta Hrvatske, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
123.Randić, IvanaUtjecaj promocije na izgradnju marke na farmaceutskom tržištu u Hrvatskoj, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
124.Keserović, GoranEmocionalni marketing u stvaranju marke "Starbucks", 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
125.Sertić, MarijaMarketinški pristup u Zakladi Ana Rukavina, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
126.Žuža, AnaUloga medija u životu djece, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
127.Milenović, DejanPozicioniranje proizvoda Nerezine 630, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
128.Vladić, MarijaMarketinškom komunikacijom do oblikovanja imidža u Tisku, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekomoski fakultet Rijeka, Rijeka
-
129.Rožić, ŽeljkaIntegrirana marketinška komunikacija policije, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
130.Nikšić, SanjaMarketing usluge nezavisne televizije Net, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
131.Damjan, GordanaBenchmarking u funkciji razvoja hrvatskog turizma, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
132.Srijemsi, MarinSms marketing, 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
133.Ujčić, DanijelaUtjecaj neprofitnih organizacija na zajednicu, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
134.Pašić, TanjaČimbenici ponašanja potrošača u procesu kupovanja osiguranja- primjer Sunce osiguranja d.d., 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
135.Požgaj, IvanaUloga promocije u bankarskom poslovanju, 2008., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
136.Brala, MartinaPrimjena marketinga u politici, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
137.Balić, SofijaInternet oglašavanje, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
138.Tomić, MajaRazvoj novih proizvoda, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
139.Jager, AleksandarMjerenje učinkovosti marketinške kampanje, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
140.Maroš, AidaUloga destinacije u promociji turističkog proizvoda Maistre d.d., 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
141.Čuraković, TanjaSegmentacija tržišta, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na primjeru poslovanja tvrtke Procter & Gamble, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
142.Bušić, FranjoUtjecaj e-marketinga na konkurentnost modne marke "Croata", 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
143.Hinić, DavorMarketing u sportu, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
144.Manestar, SilvanaMarketing plan poduzeća Jadran d.d. Crikvenica, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
145.Bašić, MašaPozicioniranje branda i integrirane marketing komunikacije tvrtke Aquaestil plus d.o.o., 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
146.Francetić, JasminaBolonjski proces kao razvoj proizvoda u europskom visokom obrazovanju, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
147.Zubčić, ZvonimirImage-izvor tržišne vrijednosti modne marke traperica Torpedo, 2007., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
148.First, IvanaInformacijska osnova marketinških odluka, slučaj Silca-Unican-Elzett, Budimpešta, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
1.Stilinović, KarlaUčinak regije podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja prehrambenih proizvoda, 2022., postdiplomski specijalisticki, Rijeka
-
2.Muždeka Prodanović, AdrianaPromjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene, 2021., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
1.First, IvanaPOTENCIJALNO TRŽIŠTE, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
2.First, IvanaPOTROŠNJA, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
3.First, IvanaOTC (OVER-THE-COUNTER) PROIZVOD (BEZRECEPTNI LIJEKOVI), 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
4.First, IvanaNORMALNA KRIVULJA, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
5.First, IvanaMARKETING MIKS, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
6.First, IvanaKULTURNI RASKORAK, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
7.First, IvanaKRITIČNI FAKTORI USPJEHA, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
8.First, IvanaGAUSSOVA KRIVULJA, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).