Pregled po CROSBI profilu: Ivana First Komen (CROSBI Profil: 21884, MBZ: 265302)
Pronađeno 216 radova
-
1.Milinović, Nives; First Komen, IvanaPercipirana sigurnost prirodnih prehrambenih proizvoda: utjecaj različitih signala na pakiranju // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (2023) (recenziran, online first)
-
2.First Komen, Ivana; Vujičić, MajaAll That Glitters Is Not Gold: Beyond Online Hotel Reviews // Tourism and hospitality management, 28 (2022), 3; 575-595 doi:10.20867/thm.28.3.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.First Komen, Ivana; Grgurić Čop, NinaNaturally traditional or traditionally natural – exploring the concepts natural and traditional in marketing research // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 40 (2022), 1; 225-246 doi:10.18045/zbefri.2022.1.225 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
4.Stilinović, KarlaUčinak regije podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja prehrambenih proizvoda, 2022., postdiplomski specijalisticki, Rijeka
-
5.Muždeka Prodanović, AdrianaPromjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene, 2021., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Kosovac, MelanieStrahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Milinović, NivesPercepcija potrošača o sigurnosti prirodnih prehrambenih proizvoda, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Novak, MartinUpotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
9.Vukosavljević, AleksandraNamjera hrvatskih turista da odsjednu u zelenim hotelima prema proširenom TPB modelu, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
10.Jekić, Matea MirjamProfil potrošača organskih proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
11.Živković, BiljanaDvosmislenost i konflikt uloge influencera, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
12.Kapetanović, LovroUtjecaj boje pri kupnji električnog automobila, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
13.Vidačković, JosipaPrilagodba ponude fast food restorana trendovima u prehrani i odgovor potrošača, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Volarić, IvaUloga dizajna pakiranja u zavaravajućem oglašavanju organskih proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Bašić, IvonaUčinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Kos, MagaliProfil potrošača organske kozmetike, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.Ocvirk, AnaAnaliza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.First Komen, Ivana; Grgurić Čop, Nina; Puškarić, AntoniaConscious food choices: differences in perceived benefits and willingness to pay among different product types // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 371-384 doi:10.51680/ev.34.2.10 (recenziran, članak, znanstveni)
-
19.Baldigara, Valentina; First Komen, IvanaTravel Insurance Online Intermediary Platforms: Factors of Influence on Behavioral Intention and the Role of Innovation Adoption Type // Proceedings of FEB Zagreb 12th International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, Ivana ; Jaković, Božidar ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2021. str. 1042-1056 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Rupčić, IvanaČimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Tomljenović, AndreaUtjecaj fizičkog okruženja i organizacijske kulture dentalne poliklinike na zadovoljstvo i namjeru potrošača, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Skupnjak, DoraSenzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Jakovljević, AndreaUtjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Marušić, MonikaUtjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
25.Sarađen, IvanMotivacija mikro i malih poduzeća za doniranje udruga socijalne i humanitarne djelatnosti, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
26.Banušić, NinaUšteda vremena i novca korištenjem online bankarstva, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
27.Baldigara, ValentinaSpremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
28.Hajdinjak, AntoniaStvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram, 2020., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
29.Prajz, PaolaFaktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
30.Ivkić, DajanaSpecifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
31.Dočkal, NikolinaFaktori od utjecaja na povjerenje influenceru, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
32.Brusić, BartolUsporedba uspješnosti Google Ads oglasa na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
33.Brajković, JosipUUtjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
34.Volarić, KarloImpact of brand's instagram post characteristics on user engagement, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Rijeka
-
35.Puškarić, AntonijaPotrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
36.Vukosavljević, AleksandraProfil potrošača organske hrane u Sisačko- moslavačkoj županiji, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
37.Benčić, TeutaCompetitive advantage of small stone producers, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, RIjeka
-
38.Hohnjec, MarijanaUtjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
39.Lilek, ManuelaKako influenceri utječu na namjeru o kupnji, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
40.Martinac, JankoUtjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
41.Pandurić, FilipSpremnost na kupnju organske hrane obzirom na stavove i profil potrošača, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
42.Levicki, BiancaVažnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
43.Bembić, AuroraRazlozi kupovine i izbjegavanja kupovine organske hrane u Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
44.Kristić, BarbaraUtjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
45.First Komen, Ivana; Grgurić Čop, NinaUnderstanding natural and traditional products // Book of extended abstracts of the 26th CROMAR Congress, "Looking forward! Marketing from past to future."
Zagreb, 2019. str. 19-20 (ostalo, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
46.First Komen, Ivana; Stamenić Oštrić, SanjaBranding traditional and natural products by providing tourist experience: What are the effects // ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2019 Creating innovative Tourism Experiences: The way to Extend the Tourist Season / Zadel, Z. ; Smolčić Jurdana, D. (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 291-306 doi:10.20867/tosee.05.29 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Poropat, NikolaSegmentation of tourist market in Croatia, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
48.Badurina-Dudić, NikolinaUtjecaj objektivizacije žena u oglasima na percepciju i imidž marke kod studenata, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
49.Palmić, DarkoAnaliza i mogućnosti poboljšanja društvenih mreža u Zoološkom vrtu Zagreb, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
50.Grünhagen, Marko; Flight, Richard L.; First Komen, Ivana; Dlačić, JasminaIntrinsic vs. Extrinsic Motivations in Collaborative Consumption: Goal Alignment of Consumers and Service Providers // Proceedings of the 9th International Research Symposium on Service Management (IRSSM9)
Ljubljana: Faculty of Economics University of Ljubljana, 2018. str. 13-14 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
51.Benić, MagdalenaUloga društvenih medija u prikupljanju informacija o Erasmus razmjeni, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
52.Ilić, IvaUtjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
53.Pavlović, ElizabetaUtjecaj oglasa na tjelesno samopoštovanje i namjeru kupnje oglašavanog proizvoda, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
54.Sardelić, LorisVažnost online marketinga u kreiranju nove marke kreativnog poduzeća, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
55.Sinčić, KatarinaUspješnost Google AdWords tekstualnih oglasa s obzirom na karakteristike oglasa, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
56.Mulc, DominikImpulzivno trošenje dobivenog novca, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
57.Košara, DavidUtjecaj identiteta privatne marke na odnos percipirane cijene i kvalitete i preferenciju, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
58.Dilenardo Zamlić, Sara MariaČimbenici od utjecaja na potrošača pri kupnji nekretnine, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
59.Pernuš, KarloUtjecaj karakteristika turističke destinacije i profila potrošača na korištenje prijevoznih električnih sharing sustava, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
60.Perčić, DoraUtjecaj karakteristika proizvoda u promocije na imidž autohtonih proizvoda i odluku o kupnji, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
61.Gojtanić, SimonaIstraživanje potreba inozemnih gostiju analizom Booking.com recenzija, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
62.Delić-Ibukić, LeaPonašanje potrošača tijekom odlučivanja o online kupnji, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
63.Marincel, Mateja; First Komen, IvanaTV advertising to children: Single, multiple repeated and multiple diverse ad exposure // Marketing Insights from A changing Environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grunhagen, Marko (ur.).
London : Delhi: Pearson Education, 2015. str. 255-273 -
64.Roknić, Sunčica; First Komen, IvanaPrimjena internog marketinga i njeni učinci na korporativnu kulturu u djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj // Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 3 (2015), 1; 55-68 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
65.First Komen, Ivana; Šepac, Marija; Vujičić, MajaMusic, emotions and first impression perceptions of a healthcare institutions' quality: An experimental investigation // Ekonomski vjesnik, 28 (2015), S.I.; 71-90 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
66.Grgurić Čop, NinaUtjecaj društveno odgovornog poslovanja na odanost potrošača u kozmetičkoj industriji, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
67.Roknić, SunčicaPrimjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
68.Mihanić, IrenaUtjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
69.Marincel MatejaUtjecaj televizijskog oglašavanja na djecu: analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
70.Ivančević, DeanUtjecaj smještaja na percepciju kvalitete studentske prakse, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
71.First Komen, IvanaBrand loyalty in Consumer Durable Goods // 7th EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business - CONFERENCE READINGS BOOK PROCEEDINGS / Vrontis, D ; Weber, Y ; Tsoukatos ; V (ur.).
Kristiansand, Norveška: EuroMed Press, 2014. str. 604-616 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
72.Šepac, Marija; First Komen, Ivana; Vujičić, MajaInfluence of Music on Emotions and Perceptions Of a Healthcare Institution Quality // 13th IAPNM congress: public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek: University of J, J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing , 2014. 23-23., 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
73.Šepac, MarijaUtjecaj glazbe i emocija na pecepciju kvalitete usluge, 2013., diplomski rad, diplomski, Rijeka
-
74.Gržeta, MatejUtjecaj logotipa na percepciju tvrtke kod potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, RIjeka
-
75.Valković, IngridUpravljanje markom hotela za obiteljski odmor, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
76.Jurcan, VanjaUloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultat, Rijeka
-
77.Kirinčić, NikolinaVizualni identitet marke neprofitnih organizacija, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
78.Berić, MarkoStvaranje marke turističkog proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
79.Matijević, MartinaIstraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
80.Mirić, DubravkaOdnos marketinga i potreba potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
81.Irsak, IvanaStrategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
82.Gračan, MajaAnaliza strategija ulaska na međunarodno tržište, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
83.Petrović, MartinaUtjecaj SEO optimizacije na stvaranje online marke i poboljšanje uspješnosti poslovanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
84.Višo, TeaProgram vjernosti - Tower Center Rijeka d.o.o., 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
85.Pavičić, NikaDruštveno odgovorno poslovanje kao element privlačnosti poslodavca, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
86.Keserović, GoranUloga analize konkurencije u uspjehu poduzeća, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
87.Ivandić, MarinaBoja kao bitan element identiteta marke, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
88.Fabo, BrunoPostkupovna komunikacija u osiguravajućim društvima, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
89.Pavletić, PatriciaInternacionalizacija hrvatskih poduzeća, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
90.Zorman, TanjaPromocija nisko popularnih sportova, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
91.Sučevac, MarinelaKorištenje oglasnih apela u Google oglasima, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
92.Validžić, IvanaStvaranje marke prodajnog prostora, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
93.Đedović, MirelaOblikovanje zdravstvene usluge na temelju utjecaja fizičkog i nefizičkog okruženja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
94.Rukonić, Neva; First Komen, IvanaBarriers of Internal Communication // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, congress proceedings / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, CROMAR, 2013. str. 149-159 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
95.Đeverlija, SaraStvaranje marke kroz primjer igračke "Meeedo", 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
96.Sablić, IvanaSklonost hrvatskih potrošača potrošnji privatnih maraka, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
97.Rukonić, NevaBarijere u internoj komunikaciji tržišno orijentiranih poslovnih subjekata, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
98.Muškinja, Andrea; First Komen, IvanaKruške i jabuke prikrivenog oglašavanja: Razlučenje i terminološko određenje korištenja marki u programskim sadržajima // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 25 (2013), 1; 51-62 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
99.Vučković, NikolinaKanali distribucije na turističkom tržištu, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
100.Mulaosmanović, tamaraKorisnost društvenih alata u poslovanju, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka