Pregled po CROSBI profilu: Ivana First Komen (CROSBI Profil: 21884, MBZ: 265302)
Pronađeno 216 radova
-
1.Milinović, Nives; First Komen, IvanaPercipirana sigurnost prirodnih prehrambenih proizvoda: utjecaj različitih signala na pakiranju // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (2023) (recenziran, online first)
-
2.First Komen, Ivana; Vujičić, MajaAll That Glitters Is Not Gold: Beyond Online Hotel Reviews // Tourism and hospitality management, 28 (2022), 3; 575-595 doi:10.20867/thm.28.3.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.First Komen, Ivana; Grgurić Čop, NinaNaturally traditional or traditionally natural – exploring the concepts natural and traditional in marketing research // Zbornik radova Ekonomskog fakulteta u Rijeci : časopis za ekonomsku teoriju i praksu, 40 (2022), 1; 225-246 doi:10.18045/zbefri.2022.1.225 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
4.Stilinović, KarlaUčinak regije podrijetla i regionalne oznake kvalitete na percepciju kvalitete i namjeru plaćanja prehrambenih proizvoda, 2022., postdiplomski specijalisticki, Rijeka
-
5.Muždeka Prodanović, AdrianaPromjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene, 2021., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Kosovac, MelanieStrahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Milinović, NivesPercepcija potrošača o sigurnosti prirodnih prehrambenih proizvoda, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Novak, MartinUpotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
9.Vukosavljević, AleksandraNamjera hrvatskih turista da odsjednu u zelenim hotelima prema proširenom TPB modelu, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
10.Jekić, Matea MirjamProfil potrošača organskih proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
11.Živković, BiljanaDvosmislenost i konflikt uloge influencera, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
12.Kapetanović, LovroUtjecaj boje pri kupnji električnog automobila, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
13.Vidačković, JosipaPrilagodba ponude fast food restorana trendovima u prehrani i odgovor potrošača, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Volarić, IvaUloga dizajna pakiranja u zavaravajućem oglašavanju organskih proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Bašić, IvonaUčinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Kos, MagaliProfil potrošača organske kozmetike, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.Ocvirk, AnaAnaliza procesa repozicioniranja igre na sreću Loto 6, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.First Komen, Ivana; Grgurić Čop, Nina; Puškarić, AntoniaConscious food choices: differences in perceived benefits and willingness to pay among different product types // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 371-384 doi:10.51680/ev.34.2.10 (recenziran, članak, znanstveni)
-
19.Baldigara, Valentina; First Komen, IvanaTravel Insurance Online Intermediary Platforms: Factors of Influence on Behavioral Intention and the Role of Innovation Adoption Type // Proceedings of FEB Zagreb 12th International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, Ivana ; Jaković, Božidar ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2021. str. 1042-1056 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Rupčić, IvanaČimbenici koji utječu na odabir Erasmus destinacije i postkupovnu reakciju Erasmus studenata, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Tomljenović, AndreaUtjecaj fizičkog okruženja i organizacijske kulture dentalne poliklinike na zadovoljstvo i namjeru potrošača, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Skupnjak, DoraSenzorni park - koristi, barijere i poticaji izgradnji u osnovnim školama, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Jakovljević, AndreaUtjecaj boje proizvoda na emocije i namjeru kupnje različitih vrsta proizvoda, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Marušić, MonikaUtjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
25.Sarađen, IvanMotivacija mikro i malih poduzeća za doniranje udruga socijalne i humanitarne djelatnosti, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka