Pregled po CROSBI profilu: Mirko Palić (CROSBI Profil: 21560, MBZ: 258071)
-
1.Sabina SačerUČINKOVITOST PSIHOGRAFSKOGA SEGMENTIRANJA KORISNIKA DRUŠTVENIH MREŽA POMOĆU NJIHOVIH DIGITALNIH OTISAKA, 2023., doktorska disertacija, Zagreb
-
2.Topić Crnoja, Matea; Palić, MirkoPOLITIČKA PROPAGANDA I LAŽNE VIJESTI: TRENDOVI NA DRUŠTVENIM MREŽAMA // International journal of multidisciplinarity in business and science, vol. 8, No. 13 (2022), 36-41 doi:10.56321/IJMBS.8.13.36 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
3.(Ivan, Kovač; Mirko, Palić; Domagoj, Margarin)Awareness of green supply chains importance for consumers in the Republic of Croatia // Transportation Research Procedia 64 (2022), The International Scientific Conference „The Science and Development of Transport - Znanost i razvitak prometa – ZIRP2022 / Marjana Petrovic, Irina Dovbischuk, André Luiz Cunha (ur.).
Šibenik, Hrvatska: ELSEVIER B.V., 2022. str. 107-118 doi:10.1016/j.trpro.2022.09.014 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Grubišić, Lucija; Tomašević Lišanin, Marija; Palić, MirkoComparison of Negotiation Behavior of Croatian Negotiators in Relation to Selected EU Trade Partners // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 962-977 doi:10.22598/odyssey/2022.4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Tutek, Natalia; Najdanović, Zoran; Palić, MirkoCustomer Satisfaction with Banking Services in Bosnia and Herzegovina // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 671-680 doi:10.22598/odyssey/2022.4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Žerjavić, LucijaMarketing maloprodaje elektromaterijala, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
8.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Hrkać, MartinaPrednosti i nedostaci elektroničke maloprodaje u Republici Hrvatskoj s aspekta potrošača u 2020. godini // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 1; 93-111 doi:10.22598/zefzg.2021.1.93 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
9.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Tolić, MajaThe importance and significance of the marketing mix elements in a fashion retailing // InterEULawEast, 8 (2021), 1; 15-38 doi:10.22598/iele.2021.8.1.2 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
10.Bratić, Diana; Palić, Mirko; Miljković, PetarSentiment Analysis of the Infographics on Social Media // Proceedings of FEB Zagreb International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, Ivana ; Jaković, Božidar ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 1073-1082 doi:10.22598/odyssey/2021.3 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Najdanović, Zoran; Tutek, Natalia; Palić, MirkoThe Impact of Financial Services Development on the Living Standard of Population in Bosnia and Herzegovina // Proceedings of FEB Zagreb, 12th International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, Ivana ; Jaković, Božidar ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 679-688 doi:10.22598/odyssey/2021.3 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Poropat, NicoSpecifičnosti maloprodaje putem digitalnih kanala distribucije, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Hrgović, MarinelaPreferencije korištenja digitalnih kanala za distribuciju financijskih usluga pripadnika generacije Y, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Bedić, PatrickSpecifičnosti elektroničke maloprodaje na tržištu proizvoda široke potrošnje, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Lucin, AnteAplikacija digitalnog marketinga na primjeru poduzeća Amazon, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Ivanovski, ViktorPovijest promotivnih kampanja Coca-Cole, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Lemac, KarloUpravljanje marketingom u sportu na primjeru kluba PSG, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Banjac, Ilijana; Palić, MirkoAnalysis of Best Practice of Artificial Intelligence Implementation in Digital Marketing Activities // 5th International Scientific and Professional Conference CRODMA 2020, Book of Papers / Gregurec, Iva (ur.).
Varaždin: CRODMA Croatian Direct Marketing Association, 2020. str. 1-12 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Kovačić, LeonardUpotreba umjetne inteligencije u marketingu, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Bratić, Diana; Sačer, Sabina; Palić, MirkoImplications of Artificial Intelligence in Marketing Activities on Multimedia Platforms // Proceedings of FEB Zagreb 11th International Odyssey Conference on Economics and Business / Šimurina, Jurica ; Načinović Braje, Ivana ; Pavić, Ivana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 740-750 doi:10.22598/odyssey/2020.2 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Banjac, IlijanaImplikacija umjetne inteligencije u marketingu, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
22.Špelić, AndrejaUpravljanje marketingom u ciljuj razvoja turističke destinacije na primjeru Ivanić grada, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
23.Orešković, Lucija NikolinaCurrent trends in banking marketing, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
24.Babić, LucijaAdvertising effectiveness on social media, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
25.Reich, VedranaUloga i važnost marketinga u malom gospodarstvu, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
26.Pević, NikolaMobilne aplikacije u funkciji kanala za distribuciju prehrambenih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
27.Krajcarek, KarlaUtjecaj marketinga na društvenim mrežama na razvoj malog poduzetništva, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
28.Halilović, LeonardaPromocija poduzetnika u turizmu grada Samobora na društvenim mrežama, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
29.Budak, SonjaStrategija marketinga poduzeća Gradsko-stambeno komunalno gospodarstvo, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
30.Vori, MarioFranšiza u funkciji stjecanja konkurentske prednosti, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
31.Japundžić, AnaUloga utjecajnih osoba u marketingu na društvenim mrežama, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
32.Butorac, MiaDruštvene mreže u funkciji poticanja lojalnosti potrošača modnih odjevnih maraka, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
33.Ćurčić, AretaUloga aktivnosti unapređenja prodaje u stvaranju dodatne vrijednosti za potrošača na tržištu proizvoda široke potrošnje u Republici Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
34.Jurčić, AnamariaAnaliza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekoloških proizvoda u Republici Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
35.Vuk, MarijanaPromocija modne marke Zara, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
36.Đuksi, MajaMarketing lovnog turizma u Republici Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
37.Galović, JosipUtjecaj imidža marke na namjeru kupovine na primjeru marke IKEA, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
38.Milinković, ZdravkoStrategije marketinga, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
39.Šimundža, KarlaMarketing gastronomskih evenata u Republici Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
40.Ivankić, DanielaMarketing sportskih evenata na primjeru Olimpijskih igara, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
41.Šundov, MartinSportski marketing na primjeru manje poznatih sportova, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
42.Šmuljić, IvanaPromocija destinacije na društvenim mrežama na primjeru Balija, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
43.Hotko, TeaPromocija destinacije na društvenim mrežama na primjeru Balija, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
44.Beg, AndreaMarketing turističke destinacije na primjeru grada Šibenika, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
45.Vutmej, PetraKanali distribucije proizvoda za njegu kose, 2019., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
46.Rimac, StjepanPromocija Hrvatske kao turističke destinacije, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
47.Komen, KlaraMarketing strategies of low-cost vs.full service airlines, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
48.Pavić, MateaPromocija svjetskog nogometnog prvenstva na primjeru Rusije, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
49.Đevenica, AnteStrategija marketinga Hrvatskog telekoma, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
50.Kuhar, LauraMarketing u farmaceutskoj industriji na primjeru marke MaxFlu, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
51.Mikac, MirelaMarketinške aktivnosti distributera osobnih automobila na primjeru Zubak grupe, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
52.Tutek, NataliaUpravljanje informacijama i znanjem u funkciji marketinga financijskih institucija, 2018., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
53.Zelenović, DalijaDruštveno odgovoran marketing industrije piva, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
54.Karaga, LucijaMarketinške strategije turističke destinacije na primjeru Islanda, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
55.Luburić, LucijaMarketing turističke destinacije na primjeru Nacionalnog Parka Plitvička jezera, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
56.Mišić, AnjaPonašanje potrošača u kupnji impulsnih proizvoda, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
57.Sumpor, ValentinaMarketing plan uvođenja novog koncepta fitnessa: Family fitness centra, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
58.Prevendar, MajaAnaliza apela oglašavanja i njihov utjecaj na ponašanje potrošača, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
59.Roso, ToniMarketing u sportu na primjeru nogometnog kluba Liverpool, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
60.Poturić, MihovilPromocija kriptovaluta, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
61.Japundžić, AnaUtjecaj društvenih mreža na promocija Seychellesa kao turističke detinacije, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
62.Vinski, KristinaPonašanje potrošača u korištenju online servisa rezervacije i kupnje turističkih usluga, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
63.Ružić, VedranaOdrživost kao element razvoja turističke destinacije, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
64.Kordić, MateoPromocija sportskih događaja na primjeru Olimpijskih igara 2018., 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
65.Bjelić, JovanaMarketing turističke destinacije na primjeru Sisačko - moslovačke županije, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
66.Batinić, NikolinaDruštvene mreže kao maloprodajni kanal za distribuciju modnih dodataka, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
67.Marincel, BornaGuerilla marketing na primjeru Heinekena, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
68.Jakupović, EditaAnaliza marketinških strategija obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u RH, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
69.Spajić, IvanUpravljanje markom u automobilskoj industriji na primjeru KIA-e, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
70.Batur, ŠimeIstraživanje zadovoljstva potrošača, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
71.Sokač, MarcelaPrednosti i nedostaci digitalnog marketinga u suvremenom poslovanju, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
72.Palić, JelenaDruštveno odgovoran marketing na primjeru kategorije gaziranih pića, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
73.Jelusić, LorenaBloging kao fenomen 21. stoljeća i njegova aplikacija u marketingu, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
74.Majić, KristijanInstagram u funkciji promocije glazbenika, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
75.Kojundžija, NikolinaIstraživanje tržišta za izbor lokacije, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
76.Perišić, MarkoKanali distribucije u sektoru bankarstva Republike Hrvatske, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
77.Sever, VitaUtjecaj Freudove psihoanalize na stvaranje marketinških apela, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
78.Jakovljević, AnaDigitalni marketing u funkciji promocije privatnog smještaja, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
79.Arambašić, AnamariaPromocija turističkih agencija putem Interneta, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
80.Juko, KatarinaPromocija Katra kao turističke destinacije, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
81.Matanić, AnamarijaMaloprodajni lanac "Lidl", 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
82.Omrčen, IvaMarketing na društvenim mrežama na primjeru marke "Zara", 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
83.Marijan, LanaUtjecaj influencera na modnu industriju, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
84.Marić, LukaDigitalne marketinške aktivnosti za startup poduzeća, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
85.Modrić, BožanaPromocija turističke destinacije putem Instagrama na primjeru resorta "Kandima", 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
86.Borović, PaolaMarketinške aktivnosti Hrvatskog judo saveza, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
87.Ružić, HanaMarketing turističke destinacije na primjeru Santorinija, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
88.Knezović, Ana-MariaUnapređenje prodaje proizvoda široke potrošnje, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
89.Amanović, PetraUtjecaj društvenih mreža na svakodnevni život studenata, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
90.Esapović, SlobodanStvaranje lojalnosti u marketingu usluga na odabranim primjerima iz prakse, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
91.Ćurčić, AretaMarketing političkih stranaka na društvenim medijima, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
92.Ćaja, MarinelaUčinak promotivne kampanje (Dijamanti su vječni), 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
93.Folnović, MarcelUpravljanje kanalima distribucije elektroenergetskih proizvoda, 2018., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
94.Hlupić, AntonioRazvoj sportskog marketinga, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
95.Hećimović, AnaUnapređenje prodaje telekomunikacijskih usluga, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
96.Prpić, ValentinaUpravljanje odnosima s javnošću u Hrvatskim poduzećima, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
97.Fortuna, AntoniaUtjecaj subkulturnih skupina na ponašanje potrošača, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
98.Vodanović, Višeslav-AnteMarketing u sportu "Premier lige", 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
99.Blažić, HrvojeAnaliza utjecaja osobne prodaje na proces prodaje smrznutih proizvoda u maloprodajnim trgovinama, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
100.Bratić, Diana; Palić, Mirko; Tomašević Lišanin, Marija; Gajdek, DeaGreen marketing communications in the function of sustainable development // 11th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business: Research Advancements in National and Global Business Theory and Practice / Vrontis, D. ; Weber, Y. ; Tsoukatos, E. (ur.).
Valletta: EuroMed Press, 2018. str. 185-198 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)