Pregled po CROSBI profilu: Ani Grubišić (CROSBI Profil: 21457, MBZ: 257340)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu: 1945. - 2008. - 2018. / Puizina, Jasna ; Ljubić, Ivana ; Grubišić, Ani (ur.). Split: Sveučilište u Splitu ; Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Splitu, 2018 (monografija)
-
1.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, Branko; Tomaš, Suzana; Brajković, Emil; Volarić, Tomislav; Vasić, Daniel; Šarić, Ines; Dodaj, ArtaPrinciples of Natural Language Processing and Adaptive Courseware in E-Assessments: Empirical Evaluations // Handbook of Research on E-Assessment in Higher Education / Azevedo, Ana ; Azevedo, Jose (ur.).
Porto: IGI Global, 2019. str. 335-366 -
2.Stankov, Slavomir; Tomaš, Suzana; Grubišić, Ani; Maleš, LadaInformacijska i komunikacijska tehnologija u obrazovanju učitelja: od izbornog kolegija do studijskog smjera // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 87-101 -
3.Tomaš, Suzana; Stankov, Slavomir; Grubišić AniEvaluating effectiveness of learning and teaching using MOODLE in primary education // Digital technologies and new forms of learning / Milat, Josip (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2011. str. 401-4011 -
4.Grubišić, AniA Meta-Analytic Estimation of a Common Effect Size from a Series of Experiments Related To an E-Learning System Effectiveness Evaluation // Intelligent Tutoring Systems in E-Learning Environments: Design, Implementation and Evaluation. / Stankov, Slavomir ; Glavinić, Vlado ; Rosić, Marko (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2011. str. 327-341 -
1.Grubišić, Ani; Žitko, Branko; Gašpar, Angelina; Vasić, Daniel; Dodaj, ArtaEvaluation of split-and-rephrase output of the knowledge extraction tool in the intelligent tutoring system // Expert systems with applications, 187 (2022), 115900, 20 doi:10.1016/j.eswa.2021.115900 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Šarić-Grgić, Ines; Grubišić, Ani; Žitko, BrankoThe impact of note-taking on the learning process in intelligent tutoring system Tutomat // Applied computer systems, 26 (2021), 1; 31-37 doi:10.2478/acss-2021-0004 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Grubišić, Ani; Žitko, Branko; Stankov, Slavomir; Šarić- Grgić, Ines; Gašpar, Angelina; Tomaš, Suzana; Brajkov ić, Emil; Volarić, Tomislav; Vasić, Daniel; Dodaj, Art aA common model for tracking student learning and knowledge acquisition in different e-Learning platforms // JE-LKS. Journal of E-Learning and Knowledge Society, 16 (2020), 3; 10-23 doi:10.20368/1971-8829/1135235 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Grubišić, Ani; Žitko, Branko; Stankov, SlavomirStudent model initialization using domain knowledge ontology representative subset // Journal of technology and science education, 10 (2020), 1; 60-71 doi:10.3926/jotse.755 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Šarić-Grgić, Ines; Grubišić, Ani; Šerić, Ljiljana; Robinson, TimothyStudent Clustering Based on Learning Behavior Data in the Intelligent Tutoring System // International journal of distance education technologies, 18 (2020), 2; 73-89 doi:10.4018/IJDET.2020040105 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Šarić-Grgić, Ines; Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Štula, MajaAn agent-based intelligent tutoring systems review // International journal of learning technology, 14 (2019), 2; 125-140 doi:10.1504/IJLT.2019.101847 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
7.Vištica, Marija; Grubišić, Ani; Žitko, BrankoApplying graph sampling methods on student model initialization in intelligent tutoring systems // The international journal of information and learning technology, 33 (2016), 4; 202-218 doi:10.1108/IJILT-03-2016-0011 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, BrankoAdaptive Courseware : A Literature Review // Journal of universal computer science, 21 (2015), 9; 1168-1209 doi:10.3217/jucs-021-09-1168 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
9.Kokan, Nataša; Tomić, Jelena; Grubišić, AniSustav Moodle u nastavi hrvatskog jezika // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 3; 367-379 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
10.Žitko, Branko; Stankov, Slavomir; Rosić, Marko; Grubišić, AniDynamic test generation over ontology-based knowledge representation in authoring shell // Expert Systems with Applications, 36 (2009), 4; 8185-8196 doi:10.1016/j.eswa.2008.10.028 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Rosić, Marko; Žitko, BrankoControlled experiment replication in evaluation of e-learning system's educational influence // Computers and Education, 53 (2009), 3; 591-602 doi:10.1016/j.compedu.2009.03.014 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, BrankoExperiment Replication and Meta-Analysis in Evaluation of Intelligent Tutoring System’ s Effectiveness // WSEAS transactions on computers, 7 (2008), 4; 304-315 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Stankov, Slavomir; Rosić, Marko; Žitko, Branko; Grubišić, AniTEx-Sys model for building intelligent tutoring systems // Computers and Education, 51 (2008), 3; 1017-1036 doi:10.1016/j.compedu.2007.10.002 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, BrankoEVEDIN : A System for Automatic Evaluation of Educational Influence // WSEAS transactions on computers, 6 (2007), 1; 95-102 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Stankov, Slavomir; Grubišić, Ani; Žitko, Branko; Krpan, DivnaVrednovanje učinkovitosti procesa učenja i poučavanja u sustavima za e-učenje // Školski vjesnik, 54 (2005), 1/2; 21-31 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Peraić, Ivan; Grubišić, AniDevelopment and Evaluation of a Learning Analytics Dashboard for Moodle Learning Management System // HCI International 2022 - Late Breaking Papers: Interaction in New Media, Learning and Games: Proceedings / Meiselwitz, Gabriele ... [et al.] (ur.).
Berlin: Springer, 2022. str. 390-408 doi:10.1007/978-3-031-22131-6_30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Lišnić, Boško; Grubišić, Ani; Mladenović, SašaApplication of E-Learning in Theoretical Part of the Subject Informatics // SoftCOM 2022: 30th International Conference on Software, Telecommunications and Computer Networks: Proceedings / Begušić, Dinko ; Rožić, Nikola ; Radić, Joško ; Šarić, Matko (ur.).
Split: Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu, 2022. str. 1-6 doi:10.23919/SoftCOM55329.2022.9911386 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Žitko, Branko; Bročić, Lucija; Gašpar, Angelina; Grubišić, Ani; Vasić, Daniel; Ines Šarić-GrgićAutomatic Predicate Sense Disambiguation Using Syntactic and Semantic Features // Proceedings of the Conference on Language Technologies and Digital Humanities
Ljubljana, Slovenija, 2022. str. 227-234 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Vasić, Daniel; Žitko, Branko; Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Gašpar, Angelina; Šarić-Grgić, Ines; Tomaš, Suzana; Peraić, Ivan; Markić-Vučić, MateaCroatian POS Tagger as a Prerequisite for Knowledge Extraction in Intelligent Tutoring Systems // HCII 2021: Adaptive Instructional Systems. Design and Evaluation: Proceedings, Part I / Sottilare, Robert A. ; Schwarz, Jessica (ur.).
Cham: Springer, 2021. str. 334-345 doi:10.1007/978-3-030-77857-6_23 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, Branko; Šarić-Grgić, Ines; Gašpar, Angelina; Tomaš, Suzana; Brajković, Emil; Vasić, DanielDeclarative Knowledge Extraction in the AC&NL Tutor // Adaptive Instructional Systems: 2nd International Conference, AIS 2020, held as part of the 22nd HCI International Conference, HCII 2020, Copenhagen, Denmark, July 19–24, 2020: Proceedings / Sottilare, Robert A. ; Schwarz, Jessica (ur.).
Cham: Springer, 2020. str. 293-310 doi:10.1007/978-3-030-50788-6_22 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Šarić-Grgić, Ines; Grubišić, Ani; Žitko, Branko; Stankov, Slavomir; Gašpar, Angelina; Tomaš, Suzana; Vasić, DanielBayesian Student Modeling in the AC&NL Tutor // Adaptive Instructional Systems: 2nd International Conference, AIS 2020, held as part of the 22nd HCI International Conference, HCII 2020, Copenhagen, Denmark, July 19–24, 2020: Proceedings / Sottilare, Robert A. ; Schwarz, Jessica (ur.).
Cham: Springer, 2020. str. 245-257 doi:10.1007/978-3-030-50788-6_18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Šarić, Ines; Grubišić, Ani; Šerić, Ljiljana; Robinson, Timothy, J.Data-Driven Student Clusters Based on Online Learning Behavior in a Flipped Classroom with an Intelligent Tutoring System // ITS 2019: 15th International Conference on Intelligent Tutoring Systems: Proceedings / Coy, Andre ; Hayashi, Yugo ; Chang, Maiga (ur.).
Cham: Springer, 2019. str. 72-81 doi:10.1007/978-3-030-22244-4_10 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, Branko; Šarić, Ines; Tomaš, Suzana; Brajković, Emil; Volarić, Tomislav; Vasić, Daniel; Dodaj, ArtaKnowledge Tracking Variables in Intelligent Tutoring Systems // CSEDU 2017: 9th International Conference on Computer Supported Education: Proceedings, Volume 1 / Escuderio, Paula ... [et al.] (ur.).
Porto: SCITEPRESS, 2017. str. 513-518 doi:10.5220/0006366905130518 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Pažanin, Jozica; Rosić, Marko; Grubišić, AniPrimjer implementacije e-učenja u nastavi informatike // Proceedings of MIPRO 2015, 38th international convention on information and communication, technology, electronics and microelectronics
Opatija, Hrvatska, 2015. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Grubišić, Ani; Slavomir, Stankov; Branko, ŽitkoAdaptive courseware model for intelligent e- learning systems // International Journal of Information Technology and Computer Science (IJITCS)
Pariz, Francuska, 2014. str. 74-81 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Grubišić, Ani; Slavomir, Stankov; Branko, ŽitkoStereotype Student Model for an Adaptive e-Learning System // Special Journal Issue on Advances in Information and Intelligent Systems, World Academy of Science, Engineering and Technology (issue 76)
Venecija, Italija, 2013. str. 20-27 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Tomaš, Suzana; Slavomir, Stankov; Grubišić, AniVrednovanje učinkovitosti učenja i poučavanja u sustavu MOODLE u primarnom obrazovanju // Digitalne tehnologije i novi oblici učenja
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Glavinić, VladoAgent based intelligent courseware generation in e-learning systems // Proceedings of the 12th IASTED International Conference on Computers and Advanced Technology in Education / Uskov, V. (ur.).
St. Thomas, US Virgin Islands, 2009. str. 57-65 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Hrepić, ZdeslavComparing Learning Content Management System’ s and Intelligent Tutoring System’ s Effectiveness // Proceedings of the IASK International Conference, E-Activity and Learning Technologies & InterTIC / Munoz, Mario ; Cravo, Pedro (ur.).
Madrid: IASK International Association for the Scientific Knowledge, 2008. str. 93-100 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Stankov, Slavomir; Rosić, Marko; Žitko, Branko; Grubišić, AniUpotreba modela Tutor Expert System za oblikovanje inteligentnih tutorskih sustava // Pedagogija i društvo znanja / Mijo, Cindrić ; Vlatka, Domović ; Milan, Matijević (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 369-378 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, BrankoExperiment Replication in Evaluation of E-Learning System’ s Effectiveness // Proceedings of the 6th WSEAS International Conference on E-ACTIVITIES / M. Gloria Sanchez-Torrubia (ur.).
Tenerife: WSEAS Press, 2007. str. 166-171 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, BrankoEvaluating the Educational Influence of an E-Learning System // Proceedings of the International Conference CEEPUS Summer School 2005. Intelligent Control Systems / Bradac, Zdenek ; Bradac, František (ur.).
Brno: FEEC UAMT, Brno, 2005. str. 151-156 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Stankov, Slavomir; Žitko, Branko; Grubišić, AniOntology as a Foundation for Knowledge Evaluation in Intelligent E-learning Systems // AIED '05 Workshop 3, SW-EL'05 : Applications of Semantic Web Technologies for E-Learning : proceedings / Aroyo, L. ; Dicheva, D. (ur.).
Amsterdam, 2005. str. 81-84 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Stankov, Slavomir; Glavinić, Vlado; Grubišić, AniWhat is Our Effect Size: Evaluating the Educational Influence of a Web-Based Intelligent Authoring Shell? // Proceedings INES 2004 / 8th International Conference on Intelligent Engineering Systems / Nedevschi, Sergiu ; Rudas, Imre J. (ur.).
Cluj - Napoca: Faculty of Automation and Computer Science, Technical University of Cluj-Napoca, 2004. str. 545-550 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Stankov, Slavomir; Rosić, Marko; Granić, Andrina; Maleš, Lada; Grubišić, Ani; Žitko, BrankoParadigma e-učenja i Inteligentni tutorski sustavi // MIPRO 2004, Računala u obrazovanju : zbornik radova = Computers in education : proceedings ; u okviru XXVII. međunarodnog skupa MIPRO 2004. = XXVII. International Convention MIPRO 2004 / Čičin-Šain, Marina ; Gragojlović, Pavle ; Turčić-Prstačić, Ivana (ur.).
Rijeka, 2004. str. 193-198 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Amižić, Ani; Stankov, Slavomir; Rosić, MarkoModel Tracing – A Diagnostic Technique in Intelligent Tutoring Systems // Modern Methods in Control
Split, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Amižić, Ani; Stankov, Slavomir; Rosić, MarkoModel traganja – dijagnostička tehnika inteligentnih tutorskih sustava // XXV. Jubilarni međunarodni skup (MIPRO 2002) : Računala u obrazovanju : zbornik radova / Čičin-Šain, M. ; Dragojlović, V ; Sunde, V ; Turčić-Prstačić, I. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za mikroprocesorske, procesne i informacijske sustave, mikroelektroniku i elektroniku, 2002. str. 101-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Amižić, AniModel učitelja u inteligentnim tutorskim sustavima // XXIV. međunarodni skup (MIPRO 2001) : zbornik radova zajedničkih seminara i savjetovanja : Računala u obrazovanju / Čičin-Šain, Marina (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za mikroprocesorske, procesne i informacijske sustave, mikroelektroniku i elektroniku, 2001. str. 89-91 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Perai, Ivan; Grubišić, AniNadzorna ploča analitike učenja: upotreba podataka i analitike za podršku procesu učenja i poučavanja // 41st International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2018) / Skala, Karolj ; Koricic, Marko ; Galinac Grbac, Tihana ; Cicin-Sain, Marina ; Sruk, Vlado ; Ribaric, Slobodan ; Gros, Stjepan ; Vrdoljak, Boris ; Mauher, Mladen ; Tijan, Edvard ; Pale, Predrag ; Janjic, Matej (ur.).
Opatija, Hrvatska, 2018. 9, 6 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, Branko; Šarić, Ines; Tomaš, Suzana; Brajković, Emil; Volarić, Tomislav; Vasić, Daniel; Dodaj, ArtaKnowledge Tracking Variables in Intelligent Tutoring Systems // The 9th International Conference on Computer Supported Education
Porto, Portugal, 2017. str. 145-145 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Grubišić, AniLearner knowledge acquisition modelling // NATO's Science and Technology Organization - "Assessment of Intelligent Tutoring System Technologies and Opportunities" (Human Factors and Medicine Panel HFM-237) - RTO Task Group Meeting
Bonn, Njemačka, 2014. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
1.Šarić, Ines; Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Robinson, J. TimothyConcept-Based Learning in Blended Environments Using Intelligent Tutoring Systems // ITS 2018: 14th International Conference on Intelligent Tutoring Systems: Proceedings / Nkambou, Roger ; Azevedo, Roger ; Vassileva, Julita (ur.).
Cham: Springer, 2018. str. 460-462 (poster, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
1.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, Branko; Tomaš, Suzana; Brajković, Emil; Volarić, Tomislav; Vasić, Danijel; Šarić, InesEmpirical Evaluation of Intelligent Tutoring Systems with Ontological Domain Knowledge Representation: A Case Study with Online Courses in Higher Education // ITS 2016: 13th International Conference on Intelligent Tutoring Systems: Proceedings / Micarelli, Alessandro ; Stamper, John ; Panourgia, Kitty (ur.).
Cham: Springer, 2016. str. 469-470 (poster, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
1.Grubišić, AniModel prilagodljivog stjecanja znanja učenika u sustavima e-učenja, 2012., doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
-
1.Grubišić, AniVrednovanje učinka inteligentnih sustava e-učenja, 2007., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
-
1.Sudar, KrešimirIzrada interaktivnog testa u Angular okruženju, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
2.Bilić, MarinaBloomova taksonomija znanja u sustavima e-učenja, 2016., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
3.Roguljić, LukaObrnuta učionica, 2016., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
4.Duraković, MensurOpće inteligentno okruženje za poučavanje - GIFT tutor, 2016., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
5.Paskvali, KristijanaModel sustava za upravljanje razredom, 2015., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
6.Kuvačić, IvanPristup ostvarivanju prilagodljivosti prema znanju u sustavima za upravljanje učenjem, 2015., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
7.Vištica, MarijaMetode za uzorkovanje područnog znanja u inteligentnim tutorskim sustavima, 2014., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
8.Longin, JelenaOblikovanje nastave u sustavima e-učenja, 2014., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
9.Frakić, SenkaStereotipni model učenika u sustavima e-učenja, 2014., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
10.Iglić, ŠimePristup oblikovanju ontološki utemeljenog područnog znanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
11.Tokić, IvanaPristup oblikovanju eksperimenta za vrednovanje sustava e-učenja, 2012., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
12.Peraić, IvanBayesove mreže u modeliranju učenika, 2012., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultete, Split
-
13.Musulin, MarinVrednovanje sustava e-učenja metodom eksperimenta, 2011., diplomski rad, diplomski, PMF Split, Split
-
14.Mladenović, MonikaDinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja, 2011., diplomski rad, diplomski, PMF Split, Split
-
15.Mihanović, MarinaUporaba inteligentnih agenata u dinamičkom generiranju courseware-a, 2009., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
16.Zulim, NatalijaReplikacija eksperimenata u vrednovanju sustava e-učenja, 2008., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti, Split
-
17.Čulav, IvanaStatističke metode za procjenjivanje veličine učinka, 2008., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti, Split
-
18.Šuljug, AnaInteligentni agenti za pretraživanje Web-a, 2008., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno - matematičkih znanosti, Split
-
19.Banovac, MartinaVrednovanje inteligentnih tutorskih sustava, 2008., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti, Split
-
20.Raos, JosipaEksperimentalni dizajn u vrednovanju učinkovitosti sustava e-učenja, 2008., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno - matematičkih znanosti, Split
-
21.Burilović, MarijaPregled najvažnijih meta-analiza o učinkovitosti učenja i poučavanja temeljenog na računalu, 2008., diplomski rad, Prirodoslovno matematički fakultet, Split
-
22.Vidov, MarijaMeta-analiza u sustavima e-učenja, 2006., diplomski rad, Fakultet prirodoslovno matematičkih znanosti i kineziologije, Split
-
1.Grubišić, AniAgentima temeljeno generiranje nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja, 2009. (podatak o recenziji nije dostupan, ostali radovi sa studija).
-
2.Stankov, Slavomir; Grubišić, Ani; Žitko, BrankoE-Learning Paradigm & Intelligent Tutoring Systems, 2004. (podatak o recenziji nije dostupan, ekspertiza).
-
3.Grubišić, AniHi-kvadrat test i njegove primjene, 2003. (podatak o recenziji nije dostupan, ekspertiza).
-
4.Grubišić, AniModeliranje učenika probabilističkim mrežama, 2003. (podatak o recenziji nije dostupan, ekspertiza).