Pregled po CROSBI profilu: Mane Medić (CROSBI Profil: 20307, MBZ: 80835)
Pronađeno 41 radova
-
1.Medić, Mane; Jacoby, InesNew Trends in Advertising on the Basis of Tourism Development // 1st INTERNATIONAL TOURISM MARKETING CONFERENCE: Generations in Tourism / Törőcsik, Mária ; Gonda, Tibor ; Csóka, László ; Csapó, János ; Gerdesics, Viktória ; Mátyás, Judit ; Pavluska, Valéria ; Raffay, Zoltán ; Hegedüs, Réka (ur.).
Pečuh: Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, 2018. str. 449-456 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
2.Aleksijević, AgnezaModel integrirane marketinške komunikacije u funkciji promocije zdravlja i prevencije bolesti u Republici Hrvatskoj, 2017., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
3.Medić, Mane; Hadrović Zekić, Blaženka; Tolušić, ZdravkoDefining slavonian brands as a vehicle of economic development // 6th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia - Vision and Growth / Mašek Tonković, Anka (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 881-887 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Medić, Mane; Hadrović Zekić, Blaženka; Sabljo, VedranaImpact of EU Funds on Regional Development // INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH XIII / Bacher, U. ; Barković, D. ; Dernoscheg, K.H. ; Lamza - Maronić, M. ; Matić, B. ; Pap, N. ; Runzheimer, B. (ur.).
Opatija: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Croatia, Postgraduate Studies “Management” Hochschule Pforzheim University, 2017. str. 1060-1077 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Aleksijević, Agneza; Medić, Mane; Aleksijević, MarkoOVERVIEW OF THE QUALITY OF SECONDARY HEALTH CARE SERVQUAL MEASURING INSTRUMENTS // Interdisciplinary-Management-Research-IMR-XII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Lamza-Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2016. str. 29-40 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Buljubašić, Iva; Medić, ManeUloga oglašavanja u razvoju kazališnog života Osijeka u vrijeme J.J Strossmayera // Znanstvene, kulturne, obrazovne i umjetničke politike - Europski realiteti
Osijek: Odjel za kulturologiju u Osijeku, 2016. str. 124-132 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Aleksijević, Agneza; Medić, Mane; Aleksijević, MarkoOverview of the Quality of Secondary Health Care – SERVQUAL Measuring Instruments // Interdisciplinary Management Research VIII / Barković, D. et al. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2016. str. 29-40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
8.Medić, Mane; Pancić, Mladen; Ilić SašaQuality Measuring in the International Bus Transport Aimed at Increasing Competitive Advantage // 34th Joint Scientific Symposium „Regional and International Competition – a Challenge for Companies and Countries“ / Jautz, Ulrich ; Kurz, Rudi ; Singer, Slavica ; Barković, Dražen (ur.).
Pforzheim: Faculty of Economics in Osijek - Josip Juraj Strossmayer University in Osijek & Hochschule Pforzheim - Pforzheim University, 2013. str. 81-90 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Medić, Mane; Pancić, Mladen; Ilić, SašaQuality management in the function of public transport // Interdisciplinary Management Research IX / Barković, D. et al. (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer Universsity in Osijek, Faculty of Economics in Osijek ; Hochschule Pforzheinm University, Opatija, 2013. str. 273-284 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Senegović, IvaTransfer vlasništva u obiteljskim poduzećima, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Osijek
-
11.Medić, Mane; Pancić, Mladen; Kelić, IvanSocial media marketing as part of integrated marketing communications in creating brand // Interdisciplinary Management Research VIII / Bacher, U. ; Barković, D. ; Dernoscher, K.H. ; Lamza-Maronić, M. ; Matić, B. ; Pap, N. ; Runzheimer, B. (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Faculty of Economics in Osijek ; Hochschule Pforzheim University, 2012. str. 951-960 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Medić, Mane; Jukić, Dinko; Pancić, MladenBrand as economic, social, psychological and phylosofical category // Economic Theory and Practice : Meeting the new Challenges : proceedings / Markić, B. (ur.).
Mostar: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 399-406 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Medić, Mane; Medić, Igor; Pancić, MladenMarketing determinants of brand // Interdisciplinary Management Research VII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Lamza-Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Morbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Faculty of Economics in Osijek ; Hochschule Pforzheim University, 2011. str. 86-94 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Medić, Mane; Banožić, Mario; Pancić, MladenBranding impact on the economic development of cities and counties – example branding City of Ilok // Interdisciplinary Management Research VI / Barković, Dražen (ur.).
Osijek: J.J.Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Postgraduate study Management, Hochschule Pforzheim University, 2010. str. 152-161 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Medić, Mane; Medić, Igor; Pancić, MladenMark vs. Brand – term and controversies // Interdisciplinary Management Research V / Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Lamza-Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo ; Wentzel, Dirk (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University, 2009. str. 147-154 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Barković, Dražen; Medić, Mane; Turkalj, ŽeljkoŽivotni ciklus prognostička metoda u marketingu
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2008 -
17.Medić, Mane; Orosdy, Bela; Pancić, MladenPromocija - pojam i polemike // XX. Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Medić, Mane; Zavišić ŽeljkaThe marketing of small enterprises, guerilla marketing // Interdisciplinary Management Research III / Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo (ur.).
Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2006. str. 414-425 -
19.Medić, Mane; Orosdy, BelaPolitical marketing management // Interdisciplinary Management Research III / Barković, Dražen ; Runzheimer Bodo (ur.).
Osijek : Pforzheim: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2006. str. 399-414 -
20.Medić, Mane; Zavišić, Željka; Šomođi, SandraUtjecaj koridora Vc na park prirode Kopački rit // 3. Međunarodni znanstveni simpozij Koridor Vc kao euroregionalna poveznica na prometnom pravcu Baltik-Srednja Europa-Jadran / Mašek, Anka (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 380-386 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Medić, Mane; Ružić, Drago; Pancić, MladenKoridor Vc Internet odnosi s javnošću - postignuti rezultati III. - kolovoz 2006 // 3. Međunarodni znanstveni simpozij Koridor Vc kao euroregionalna poveznica na prometnom pravcu Baltik-Srednja Europa-Jadran / Mašek, Anka (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 348-362 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Sudarić, Tihana; Medić, Mane; Petrač, Božidar; Zmaić, KrunoslavAgroturizam u Baranji - Case Study: Iskustvo seoskog domaćinstva obitelji Sklepić // Zbornik radova 41. hrvatskog i 1. međunarodnog simpozija agronoma / Jovanovac, Sonja ; Kovačević, Vlado (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 93-94 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Medić, Mane; Pancić, MladenAssessing the needs and interests for business cooperation as a prerequisite for proactive marketing efforts of companies operating alongside the Corridor Vc traffic route // 2nd International Scientific Symposium Corridor Vc as Euro-regional connection on the traffic rout Baltic sea - Central Europe - Adriatic sea / Anka Mašek (ur.).
Osijek, 2005. str. 393-418 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Medić, Mane; Marijanović, Goran; Ružić, DragoCorridor Vc Internet public relations current state and new possibilites assessment II // 2nd International Scientific Symposium Corridor Vc as Euro-regional connection on the traffic rout Baltic sea - Central Europe - Adriatic sea / Anka Mašek (ur.).
Osijek, 2005. str. 348-363 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Ružić, Drago; Medić, Mane; Andrlić, BerislavE-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi // Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", CD full paper / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb i CROMAR, 2005. str. 72-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)