Pregled po CROSBI profilu: Vesna Brčić-Stipčević (CROSBI Profil: 19449, MBZ: 5301)
Pronađeno 45 radova
-
1.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Guszak, IrenaOrganic Food Consumers Purchase Patterns - Insights from Croatian Market // Mediterranean journal of social sciences, 4 (2013), 11; 472-480 doi:10.5901/mjss.2013.v4n10p472 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Kruljac, ŽarkoPrimjenjivost modela "Category management"na hrvatskom tržištu proizvoda široke potrošnje, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, KristinaAn empirical analysis of consumer awareness and trust in organic food legislation in Croatia // LogForum, 8 (2012), 3; 247-256 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Guszak, Irena; Brčić-Stipčević, Vesna; Vouk, RudolfSamoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 153-166 -
5.Guszak, Irena; Brčić-Stipčević, Vesna; Vouk, RudolfSamoposlužne tehnologije i tržišno pozicioniranje u maloprodaji proizvoda svakodnevne potrošnje // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 295-307 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Brčić-Stipčević, Vesna; Guszak, Irena; Sopta, MartinaInternet as an additional distribution channel in Croatian FMCG market // International Consumer Behavior: A Mosaic of Eclectic Perspectives / Kaufman, Hans-Rüdiger (ur.)., 2011. str. 496-508
-
7.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Guszak, IrenaKanali distribucije i obilježja tržišta ekoloških prehrambenih proizvoda // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan ; Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo ; Laroque, Cristoph ; Ljubić, Frano ; Lamza-Maronić, Maja ; Mulej, Matijaž ; Novak, Ninoslav ; Potočan, Vojko ; Turkalj, Željko (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 111-125 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, KristinaResearch on organic food purchase in Croatia // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 2; 189-207 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
9.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Guszak, IrenaEmpirical research of attitudes towards organic food among Croatian consumers // Conference proceedings of the 5th International Scientific Conference "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil", Volume 2 / Rakitovac, Afrić, Kristina ; Šugar, Violeta ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 1376-1405 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Guszak, IrenaReakcije svjetskih i hrvatskih maloprodavača na recesiju // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 71-92 -
11.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Guszak, IrenaŠto utječe na kupovinu ekoloških prehrambenih proizvoda? // Proceedings of 2nd International Conference „Vallis Aurea-focus on: Regional Development" / Katalinić, Branko (ur.).
Požega : Beč: Polytechnic of Požega, Croatia & DAAAM International Vienna, Austria, 2010. str. 0149-0155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Brčić-Stipčević, Vesna; Guszak, I.; Petljak, K.Towards a framework for identifying „food desserts“ in Croatia // International journal of management cases, 12 (2010), 2; 187-199 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, KristinaEkološko gospodarstvo u funkciji distribucije turističkih usluga u ruralnom prostoru // DRUGI HRVATSKI KONGRES O RURALNOM TURIZMU „Koncepcija dugoročnog razvoja ruralnog turizma"
Mali Lošinj, Hrvatska, 2010. (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Brčić-Stipčević, Vesna; Petljak, Kristina; Renko, SandaEkoagroturizam-pokretač održivog razvoja turizma // XXI. kongres CROMAR-a Marketing as a factor of sustainable development : Book of abstracts / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: IdeoTEH d.o.o., 2009. str. 29-30 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
15.Brčić-Stipčević, Vesna; Guszak, Irena; Petljak, KristinaHow Croatian Local Governments Protect Consumers from Themselves // 1st Annual EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business : European and Mediterranean Trends and Challenges in the 21st Century : proceedings / Vrontis, Demetris ; Weber, Yaakov ; Kaufmann, Rudi ; Tarba, Shlomo (ur.).
Marseille, Francuska: EuroMed Press, 2009. str. 103-125 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Perić, Nenad; Brčić-Stipčević, Vesna; Guszak, IrenaPerception of chocolate brands in the Czech market: the case of Dorina // International journal of management cases, 11 (2009), 2; 80-91 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Petljak, KristinaThe consumer protection in Croatia: benefits and limitations // 1st Annual EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business : European and Mediterranean Trends and Challenges in the 21st Century : proceedings / Vrontis, Demetris ; Weber, Yaakov ; Kaufmann, Rudi ; Tarba, Shlomo (ur.).
Marseille, Francuska: EuroMed Press, 2009. str. 519-536 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Guszak, IrenaCreating Added Value by Applying Logistic Principles in Management of Local Government Owned Real Estates // An Enterprise Odyssey: Tourism – Governance and Entrepreneurship / Galetić, L., Čavlek, N. (ur.).
Zagreb, 2008. str. 1027-1040 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaKoliki je stupanj potrošačke osviještenosti studentske populacije? // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 6 (2008), 1; 353-366 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
20.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Guszak, IrenaOrganic Food Marketing Strategy in Croatia // Economy & Business. International Scientific Publications / Cingula Marijan (ur.).
Sofija: Science Invest, 2008. str. 275-285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Brčić-Stipčević, Vesna; Guszak, Irena; Sopta, MartinaNew strategies in retail through additional distribution channel // International journal of management cases, 10 (2008), 3; 64-72 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Renko, Sanda; Brčić-Stipčević, VesnaTHE ROLE OF NONSTORE RETAILING FROM CROATIAN CONSUMERS PERSPECTIVE // International Journal of Management Case: special issue: Circle Conference, Calabria, Italy / Vignali, Claudio (ur.).
Calabria: Access Press UK, Darwen, Lancashire, 2007. str. 360-368 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaČimbenici utjecaja na izbor maloprodajnih oblika // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 5 (2007), 1; 387-401 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
24.Kovačec, IvanaMogućnosti suradnje u opskrbnom lancu primjenom modela učinkovitog odgovora na potrebe kupaca (ECR), 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
25.Šišak, SnježanaOutsourcing usluga kao strateško opredjeljenje poduzeća, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb