Pregled po CROSBI profilu: Jozo Previšić (CROSBI Profil: 19196, MBZ: 38774)
Pronađeno 48 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Previšić, Jozo; Bratko, StjepanMarketing. Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001 (Udžbenici i skripta)
-
2.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, ĐurđanaMeđunarodni marketing. Zagreb: Masmedia, 1999 (monografija)
-
3.Previšić, Jozo; Serdar, VladimirStudentska omladina danas. Zagreb: Centar društvenih djelatnosti Saveza socijalističke omladine Hrvatske, 1978 (monografija)
-
4.Previšić, JozoZnanstveni kadar u SR Hrvatskoj. Zagreb: Institut za društvena istraživanja Sveučilišta (IDIS), 1975 (monografija)
-
1.Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011 (Leksikon)
-
2.Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004 (monografija)
-
3.Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.). Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001 (monografija)
-
4.Omladina SR Hrvatske u brojkama / Previšić, Jozo (ur.), 1978 (monografija)
-
1.Krupka, Zoran; Previšić, Jozo; Škare, VatroslavUtjecaj odnosa vlasničke i upravljačke funkcije na autonomiju podružnica u hrvatskim grupama poduzeća // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 179-191 -
2.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoProizvod // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 155-182 -
3.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, ĐurđanaPojmovno određenje marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 1-27 -
4.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, ĐurđanaMeđunarodni marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 519-551 -
5.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoPojmovno određenje marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 1-28 -
6.Previšić, Jozo; Škare, VatroslavProizvod // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 169-199 -
1.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Krupka, ZoranOsnove međunarodnog marketinga
Zagreb: Školska knjiga, 2012 -
2.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, DubravkaOsnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007 -
3.Rocco, Fedor; Henich, Vladimir; Medvešćek, Ivo; Bazala, Aleksandar; Previšić, JozoOsnove tržišnog poslovanja
Zagreb: Birotehnika Zagreb, 1988 -
4.Previšić, JozoKako ulagati u inozemstvu
Samobor: IP Zagreb, 1986 -
5.Rocco, Fedor; Šodan, Vera; Previšić, JozoMarketing izvozne privrede / Pajić, Danica (ur.).
Zagreb: IP Zagreb, Samobor, 1984 -
1.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaThe role of familiarity in the assessment of Turkey’s country/destination image: going beyond soap operas // International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 12 (2018), 3; 277-291 doi:10.1108/IJCTHR-06-2017-0066 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoAntecedents of Brand Management Adaptation/Standardization and Its Influence on Firms’ Performance // Engineering Economics, 28 (2017), 3; 334-346 doi:10.5755/j01.ee.28.3.16884 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImpact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Acta Polytechnica Hungarica, 11 (2014), 3; 153-166 doi:10.12700/APH.11.03.2014.03.10 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Škare, VatroslavKomunikacija imagea zemlje putem web stranica // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2003), 1; 149-162 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
5.Ozretić Došen, Đurđana; Kesić, Tanja; Previšić, JozoMarketing of Professional and Financial Services in Croatia // Zagreb international review of economics & business, 2 (1999), 2; 105-115 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Kesić, Tanja; Previšić, JozoMotivi upisa i zadovoljstvo nastavnim programom studenata ekonomskih i elektrotehničkih fakulteta u Hrvatskoj // Društvena istraživanja, 7 (1998), 4-5; 731-746 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
7.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoZadovoljstvo korisnika usluge - slušaju li poduzeća u Hrvatskoj glas tržišta? (3 slučaja) // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 12; 151-157 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Renko, Nataša; Marić, Goran; Previšić, JozoAnaliza tržišta novina u Hrvatskoj // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 48 (1997), 12; 915-933 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Kesić, Tanja; Previšić, JozoZadovoljstvo poslom i alokacija vremena nastavnika na Zagrebačkom sveučilištu // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 5 (1996), 1 (21); 147-161 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
10.Previšić; JozoOrganizacija međunarodnih poduzeća // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 4 (1992), 2; 173-188 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
11.Previšić; JozoTeorija direktnih stranih ulaganja // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 1 (1989), 2; 167-177 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
12.Previšić, JozoNeki elementi prinove znanstvenog kadra // Revija za sociologiju, 6 (1976), 2-3; 54-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaThe overall image of Turkey among Croatian citizens // Eurasia Business and Economic Society Conference (EBES 2011) : Program and Abstract Book
Istanbul: Sazak Ofset, 2011. str. 1244-1262 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Škare, VatroslavRole of Internet in Building Image of Croatia // Enterprise in Transition / The Faculty of Economics Split (ur.).
Split: The Faculty of Economics Split, 2003. str. 348-351 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImage zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja // Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova
Zagreb, Hrvatska; Pula, Hrvatska, 2001. str. 101-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Kesić, Tanja; Ozretić-Došen, Đurđana; Previšić, JozoDeterminants of Ethnocentric Tendencies in Purchasing Behavior in the Republic of Croatia // Proceedings of the 24th Annual Conference of the Academy of Marketing Science: New Meanings for Marketing in a New Millenium / Moore, Melissa L. ; Moore, Robert S. (ur.).
San Diego (CA): Academy of Marketing Science, 2001. str. 137-142 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Kesić TanjaObilježja izvoznih aktivnosti hrvatskih poduzeća // Zbpornik radova međunarodnog znanstvenog simpozija Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin: Varteks d.d. Varaždin P.J. Varteks tiskara, 2000. str. 139-145 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Previšić, Jozo; Kesić, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaOrganization of international companies and internationalization of operations // Quo vadis management: zbornik referatov / Vukovič, Goran (ur.).
Portorož, Slovenija, 1997. str. 182-190 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, ĐurđanaBasic factors in chosing foreign investment destination // Enterprise in Transition - Proceedings / Goić, Srećko (ur.).
Split: Faculty of Economics, Split, 1997. str. 457-461 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vedriš, MladenZajednička ulaganja // 4. Marketinška konferenca DMS - Izbrani vidiki razvoja marketinga / Jurše, Milan (ur.).
Portorož, Slovenija, 1999. str. 21-25 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Ozretić-Došen, Đurđana; Kesić, Tanja; Previšić, JozoCompetitiveness of Croatian Products and Services - The Attitudes of Management Towards Exports in Croatian Companies // Economic System of European Union and Adjustment of Bosnia and Herzegovina / Kandžija, Vinko (ur.).
Mostar: Faculty of Economics, University of Mostar, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Škare, V; Ozretić Došen, Đ; Previšić, J; Komarac, T.We Would Like to Use your Current Location. What is Driving You to Opt-In? // 43rd EMAC Annual Conference - Paradigm Shifts & Interactions / Enrique Bigné (ur.).
Valencia: Universitat de València, 2014. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImpact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Lost in Translation - Marketing in an Interconnected World / Karaosmanoglu, Elis ; Elmadag Bas, A. Banu (ur.).
Istanbul: Istanbul Techincal University, Management Engineering Department, 2013. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
1.Krupka, ZoranUtjecaj okruženja na strategije upravljanja markom na međunarodnom tržištu, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
1.Krupka, ZoranOdnos matičnog poduzeća i podružnica u internacionalizaciji poslovanja grupa poduzeća, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
1.Rončević, AnteOrganizacija marketinga u međunarodnim poduzećima, 1988., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImage zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja, 2002. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
2.Previšić, JozoSloženi oblici međunarodne poslovne suradnje, 1985. (podatak o recenziji nije dostupan, ostali članci/prilozi).
-
3.Koričančić, Slavko; Previšić, JozoTreći stupanj studija, 1974. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).