Pregled po CROSBI profilu: Jozo Previšić (CROSBI Profil: 19196, MBZ: 38774)
Pronađeno 48 radova
-
1.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaThe role of familiarity in the assessment of Turkey’s country/destination image: going beyond soap operas // International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 12 (2018), 3; 277-291 doi:10.1108/IJCTHR-06-2017-0066 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoAntecedents of Brand Management Adaptation/Standardization and Its Influence on Firms’ Performance // Engineering Economics, 28 (2017), 3; 334-346 doi:10.5755/j01.ee.28.3.16884 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Škare, V; Ozretić Došen, Đ; Previšić, J; Komarac, T.We Would Like to Use your Current Location. What is Driving You to Opt-In? // 43rd EMAC Annual Conference - Paradigm Shifts & Interactions / Enrique Bigné (ur.).
Valencia: Universitat de València, 2014. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
4.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImpact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Acta Polytechnica Hungarica, 11 (2014), 3; 153-166 doi:10.12700/APH.11.03.2014.03.10 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImpact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Lost in Translation - Marketing in an Interconnected World / Karaosmanoglu, Elis ; Elmadag Bas, A. Banu (ur.).
Istanbul: Istanbul Techincal University, Management Engineering Department, 2013. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
6.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Krupka, ZoranOsnove međunarodnog marketinga
Zagreb: Školska knjiga, 2012 -
7.Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011 (Leksikon)
-
8.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaThe overall image of Turkey among Croatian citizens // Eurasia Business and Economic Society Conference (EBES 2011) : Program and Abstract Book
Istanbul: Sazak Ofset, 2011. str. 1244-1262 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Krupka, ZoranUtjecaj okruženja na strategije upravljanja markom na međunarodnom tržištu, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
10.Krupka, Zoran; Previšić, Jozo; Škare, VatroslavUtjecaj odnosa vlasničke i upravljačke funkcije na autonomiju podružnica u hrvatskim grupama poduzeća // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 179-191 -
11.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoProizvod // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 155-182 -
12.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, ĐurđanaPojmovno određenje marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 1-27 -
13.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, DubravkaOsnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007 -
14.Krupka, ZoranOdnos matičnog poduzeća i podružnica u internacionalizaciji poslovanja grupa poduzeća, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
15.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, ĐurđanaMeđunarodni marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 519-551 -
16.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoPojmovno određenje marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 1-28 -
17.Previšić, Jozo; Škare, VatroslavProizvod // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 169-199 -
18.Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004 (monografija)
-
19.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Škare, VatroslavKomunikacija imagea zemlje putem web stranica // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2003), 1; 149-162 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Škare, VatroslavRole of Internet in Building Image of Croatia // Enterprise in Transition / The Faculty of Economics Split (ur.).
Split: The Faculty of Economics Split, 2003. str. 348-351 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImage zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja, 2002. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
22.Ozretić-Došen, Đurđana; Kesić, Tanja; Previšić, JozoCompetitiveness of Croatian Products and Services - The Attitudes of Management Towards Exports in Croatian Companies // Economic System of European Union and Adjustment of Bosnia and Herzegovina / Kandžija, Vinko (ur.).
Mostar: Faculty of Economics, University of Mostar, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Previšić, Jozo; Bratko, StjepanMarketing. Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001 (Udžbenici i skripta)
-
24.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImage zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja // Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova
Zagreb, Hrvatska; Pula, Hrvatska, 2001. str. 101-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.). Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001 (monografija)