Pregled po CROSBI profilu: Bruno Grbac (CROSBI Profil: 18994, MBZ: 35521)
Pronađeno 541 radova
-
1.Vujičić, Maja; Grbac, Bruno; Mozetič, VladimirContributions of Functional Magnetic Resonance Imaging in Market Research: Obstacles and Perspectives // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), 2; 185-203 doi:10.22598/mt/2021.33.2.185 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Jadrić, Ivana; Dlačić, Jasmina; Grbac, BrunoAnalysing influences on service quality in higher educational institutions: Role of students’ intrinsic and extrinsic motivators // 9th International Scientific Symposium „Region, Entrepreneurship, Development” / Leko Šimić, Mirna ; Crnković, Boris (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 1032-1046 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Jurišić, Marijana; Dlačić, Jasmina; Grbac, BrunoOdrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (2019), 1; 1-15 doi:10.31784/zvr.7.1.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Jurišić, MarijanaOdrživost kao sastavnica marke turističke destinacije, 2018., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
-
5.Dlačić, Jasmina; Grbac, Bruno; Lazarić, MarinExploring relationship quality in the hospitality industry // Tourism and hospitality management, 24 (2018), 2; 287-306 doi:10.20867/thm.24.2.3 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
6.Vujičić, Maja; Grbac, Bruno; Mozetič, VladimirUse of Functional Magnetic Resonance Imaging in Marketing Research in Croatia // Marketing as a Pillar of Success - Competitiveness, Co-creation and Collaboration / Vrtiprah, Vesna ; Dragičević, Marija (ur.).
Dubrovnik: University of Dubrovnik, 2017. str. 42-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grünhagen, Marko (ur.). Essex: Pearson Education, 2016 (monografija)
-
8.Grbac, Bruno; Vukoja, VedranAdjustment determinants on the market of visual content // 24th CROMAR congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration - Proceedings / Mihić, Mirela (ur.).
Split: Faculty of Economics Split, CROMAR, 2015. str. 37-53 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Grbac, Bruno; Shultz, CliffordWorld Cup 2014: Macromarketing Views from Croatia // Proceedings of the 40th Annual Macromarketing Conference - Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice / Shultz II, Clifford ; Benton, Raymond ; Kravets, Olga (ur.).
Chicago (IL): The Macromarketing Society, Quinlan School of Business - Loyola University Chicago, 2015. str. 309-314 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Grbac, Bruno; Benas, KarloDeterminants in price decision making process - information availability and consumer loyalty // Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grunhagen, Marko (ur.).
London : Delhi: Pearson Education, 2015. str. 162-183 -
11.Grbac, Bruno; Težak Damijanić, Ana; Vodeb, KsenijaFactors Influencing Decision Making in Tourist Market: Interaction of Environmental Attitudes and Tourist Travel Motives // Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grunhagen, Marko (ur.).
London : Delhi: Pearson Education, 2015. str. 65-84 -
12.Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; Lončarić, DinaTransition Process in SEE Countries and Challenges on B2B Markets - Is Relationship Quality the Answer? // Proceedings of the 40th Annual Macromarketing Conference - Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice / Shultz II, Clifford ; Benton, Raymond ; Kravets, Olga (ur.).
Chicago (IL): The Macromarketing Society, Quinlan School of Business - Loyola University Chicago, 2015. str. 809-829 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Jakišić, KarlaUpravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara", 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Lorković, JosipaAnaliza formiranja cijene u hotelu "Amarilis", 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Baljak, RokoUnapređenje prodaje na tržištu poslovne potrošnje na primjeru poduzeća Unichem Agro d.o.o., 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Krznarić, AnamarijaProces donošenja odluka o kupnji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.Strika, RokoUtjecaj dizajna web stranice na odluku o kupnji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.Doričić, EniBoja kao marketinški alat, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
19.Žunić, VinkaTeorija i praksa procesa razvoja novog proizvoda, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Černeka, FabijanMobilni marketing, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Božić, DajanaMarketinško okruženje, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Černeka, KrešimirVažnost društvenih mreža u poslovanju, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Saša MikulićIstraživanje karakteristika ciljnog tržišta pri prodaji srećaka - primjer Hrvatske lutrije, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Kovačić-Popov, AnaPlasman proizvoda na primjeru Lushes prirodne kozmetike, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
25.Flegar, SanjaKorištenje elektroničke usmene predaje pri donošenju kupovne odluke, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka