Pregled po CROSBI profilu: Marcel Meler (CROSBI Profil: 18809, MBZ: 30380)
Pronađeno 150 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Meler, Marcel; Horvat, ĐuroMarketing vina u teoriji i primjeni. Zagreb: Edukator, 2018 (monografija)
-
2.Grbac, Bruno; Meler, MarcelMetrika marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)
-
3.Meler, MarcelBazat e Marketingut. Priština: Universiteti Victory, Instituti i Hulumtimeve Shkencore, 2008 (monografija)
-
4.Grbac, Bruno; Meler, MarcelZnanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
5.Grbac, Bruno; Meler, MarcelRealizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
6.Grbac, Bruno; Meler, MarcelPrikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
7.Grbac, Bruno; Meler, MarcelMarketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007 (prirucnik)
-
8.Meler, Marcel; Dukić, BranimirUpravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM), 2007 (monografija)
-
9.Meler, MarcelMarketing u kulturi. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006 (monografija)
-
10.Meler, MarcelIstraživanje tržišta, 2005 (monografija)
-
11.Meler, MarcelOsnove marketinga. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005 (monografija)
-
12.Meler, MarcelNeprofitni marketing. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2003 (monografija)
-
13.Barković, Dražen; Meler, Marcel; Novak, BrankoOdlučivanje u marketingu. Zagreb: Novi informator, 1986 (prirucnik)
-
1.Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (zbornik)
-
2.Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (zbornik)
-
3.Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija)
-
4.Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija)
-
1.Meler, MarcelMarketing lokalne i regionalne samouprave // Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva / Brunčić, Davor ; van Der Berg, Dion ; Lauc, Zvonimir ; van der Linde, Bert (ur.).
Osijek: Grafika Osijek, 2006. str. 349-355 -
2.Meler, MarcelDie wechselseitige Bedingteit von Qualität und Marketing // Die wechselseitige Bedingteit von Qualität und Marketing / Barković, Dražen ; Vosbein, Ulrich (ur.).
Giessen: Technische Hochschule Mittelhessen, 2002. -
3.Meler, MarcelMarketing in the Postwar and Transition Conditions in the Republic of Croatia // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: Boler College of Business ; John Carroll University, 2001. str. 73-85 -
4.Meler, Marcel; Ružić, Drago; Medić, ManeKroatischer Tourismus im internationalen Marketingumfeld des neuen Jahrtausends // XX. Wisenschaftliches Symposium "Systemtransformation und Internationaler Wettbewerb" / Turkalj, Željko (ur.).
Osijek: Fachhochschule Pforzheim ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2000. str. 73-97 -
5.Meler, MarcelMarketing in (Nach)Kriegsbedingungen: Am Beispiel der Republik Kroatien // Marketing in (Nach)Kriegsbedingungen: Am Beispiel der Republik Kroatien / Karpati, Tibor (ur.).
Osijek : Pforzheim: Hochschule fuer Gestaltung, Technik und Wirtschaft, 1998. str. 225-242 -
1.Meler, MarcelMarketing / Bazala, Aleksandar ; Bratko, Stjepan ; Senečić, Josip (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1999 -
2.Meler, MarcelPromocija, 1997
-
1.Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Kristić, JelenaWine consumer traits // Journal of agricultural, food and environmental sciences, 70 (2016), 4; 20-26 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
2.Meler, MarcelStrategic Directions of Croatian Tourism Development // International journal of arts & sciences, 4 (2011), 6; 380-396 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Meler, Marcel; Magaš, Dragan; Horvat, ĐuroThe SME’s Role in the Tourism Industry Cluster Formation in the Republic of Croatia // TMC academic journal, 5 (2011), 2; 24-33 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Meler, Marcel; Ham, MarijaEcotourism in the Republic of Croatia - Challenge for the Future // Journal of International Scientific Publications : Ecology & Safety, 3 (2009), 1; 83-97 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
5.Meler, Marcel; Cerović, ZdenkoFood Marketing in the Function of Tourist Product Development // British food journal, 105 (2003), 3; 175-192 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Scitovski, Rudolf; Meler, MarcelSolving Parameter Estimation Problem in New Product Diffusion Models // Applied Mathematics and Computation, 127 (2002), 45-63 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Meler, Marcel; Ružić, DragoMarketing Identity of the Tourist Product of the Republic of Croatia // Tourism management, 20 (1999), 5; 635-644 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Meler, Marcel; Ružić, DragoMarketing Identity of the Tourist Product of the Republic of Croatia // Zeszyty naukowe wyzszej szkoly administracji i biznesu w gdyni, 1 (1998), 2; 181-196 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Meler, MarcelMarketing in transition conditions // Eastern European Economics, 35 (1997), 3; 66-74 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Meler, Marcel; Turkalj, ŽeljkoOrganization of marketing in the new economic conditions: case of the Republic of Croatia // Marketing & management, 31 (1997), 3; 71-74 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Meler, MarcelOrganizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika // Hrvatska gospodarska revija : časopis za ekonomiju i pravo, 46 (1997), 1; 38-41 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Meler, MarcelMarketing in the process of transition // Ekonomija = economics: časopis za ekonomsku teoriju i politiku, 3 (1996), 1; 41-63 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Meler, MarcelMarketing u poratnim uvjetima: primjer Republike Hrvatske // Gospodarska revija, 45 (1996), 2; 213-216 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Meler, MarcelWine tourism as a centripetal force in the development of rural tourism // 3rd International Scientific Conference “Tourism in Southern and Eastern Europe 2015)” / Janković, Sandra and Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 197-209 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Meler, Marcel; Magaš, DraganSustainable marketing for sustainable development // Proceedings of the 11th International Academic Conference / Holman, Robert (ur.).
Prag: International Institute of Social and Economic Sciences (IISES), 2014. str. 230-258 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Kristić, JelenaStrategic approach to the study of interdependence of price and quality of wine – Croatian experience // Proceedings of international symposium for agriculture and food (volume II) - 37th Faculty-Economy meeting, 4th Macedonian symposium for viticulture and wine production and 7th symposium for vegetable and flower production / Dimitrievski, Dragi (ur.).
Skopje: Faculty of Agricultural Sciences and Food, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje, 2013. str. 1036-1047 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Meler, MarcelVinski turizam kao centripetalna sila razvoja ruralnog turizma // Zbornik radova Međunarodnog kongresa o ruralnom turizmu „Ruralni turizam - pokretač održivog razvoja“
Zagreb: Hrvatski farmer, 2013. str. xx-yy (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Meler, Marcel; Škoro, Miroslav(R)evolution of music marketing // 23rd CROMAR Congress Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija: Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR, 2013. str. 52-65 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Magaš, Dragan; Meler, MarcelCreation of Networks vs. National Tourism Organization – Croatian Experience // International Proceedings of Economics Development and Research "Economics, Marketing and Management" / Han, Yan (ur.).
Singapur: International Association of Computer Science & Information Technology Press, 2013. str. 131-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Dukić, Branimir; Meler, Marcel; Katić, MiroslavMobile web technologies and SMS in bread marketing // Proceedings of the 6th International Congress "Flour-Bread '11" / Koceva Komlenić, Daliborka (ur.).
Osijek: Faculty of Food Technology Osijek, ICC - Intrentaional association for Cereal Scinece and Technology, 2012. str. 156-163 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Meler, Marcel; Ham, MarijaGreen marketing for green tourism // Tourism & Hospitality Management 2012, Conference Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012. str. 130-139 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Dukić, Branimir; Meler, MarcelDeriving information superiority of the Croatian tourism product in virtual environment from a global CRM system // 22nd CROMAR Congress "Marketing Challenges in New Economy" - Proceedings / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula, Department of Economics and Tourism, “Dr. Mijo Mirković” and CROMAR, Croatian Marketing Association, 2011. str. 250-264 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Dukić, Branimir; Meler, Marcel; Katić, MiroslavRelationship Improvement Model for Visitors of the Nature Park Kopački rit through Usage of Mobile Technology // Proceedings of the ITI 2011 33rd International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar-Stiffler ; Vesna, Jarec ; Iva, Bekić, Zoran (ur.).
Zagreb: University Computing Centre, University of Zagreb, 2011. str. 385-390 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Meler, Marcel; Magaš, DraganCroatian tourism development in competitive conditions after the economic crisis - the role of strategic marketing planning // Proceedings of Educons University for social science. Book 2. / Dimitrijević, Bojan (ur.).
Srijemska Kamenica: Educons University, 2011. str. 153-168 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Meler, Marcel; Magaš, Dragan; Horvat, ĐuroA destinational tourism industry product: the SME’s role in the cluster formation in the Republic of Croatia // The 1st International Conference for Research in Tourism, Hospitality and Leisure, Conference Proceedings / Kruja, Drita (ur.).
Skadar: Tourism Department, Economic Faculty, University of Skodra "Luigj Gurakuqi", Albania, 2010. str. 14-22 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Meler, Marcel; Ham, MarijaGreen marketing as a factor of Croatian tourism development and competitiveness // Sustainable development and competitiveness / Gechev, Rumen (ur.).
Sofija: Stopanstvo university press, 2010. str. 69-76 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Dukić, Branimir; Meler, MarcelCRM as instrument of bread production optimization in tourist destinations // 5th International Congress "Flour-Bread '09", Proceedings / Ugarčić-Hardi, Žaneta (ur.).
Osijek: Faculty of Food Technology Osijek, University of Osijek, 2010. str. 159-166 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Meler, MarcelThe necessity of using marketing metrics in tourism // The 20th Biennial International Congress: Tourism & Hospitality Industry 2010: New Trends in Tourism and Hospitality Management, Congress Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2010. str. 138-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Horvat, Đuro; Meler, MarcelCluster Initiatives in the Republic of Croatia // MIC 2009 – Management International Conference "Creativity, Innovation and Management", Proceedings of the 10th International Conference / Ježovnik, Alen (ur.).
Koper: University of Primorska, Faculty of Management Koper, 2009. str. 179-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Dukić, B.; Meler, M.; Mesarić, J.Conceptual Model for Promotion of Croatian Tourist Product Based on Integration of CRM and Web Technologies // Proceedings of the ITI 2009 31st International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar - Stiffler, Vesna ; Jarec, Iva ; Bekic, Zoran (ur.).
Zagreb: SRCE, University of Zagreb, 2009. str. 113-118 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Grbac, Bruno; Meler, MarcelDesigning Higher Educational Programs on a Marketing Basis // Proceedings of the 34th Annual Macromarketing Seminar "Rethinking Marketing in a Global Economy" / Witkowski, Terrence H. (ur.).
Kristiansand: Macromarketing Society & University of Adger, 2009. str. 160-168 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Meler, Marcel; Živković, MatejThe Meaning of Macromarketing in Transition Processes // Proceedings of the 34th Annual Macromarketing Seminar "Rethinking Marketing in a Global Economy“ / Witkowski, Terrence H. (ur.).
Kristiansand: The Macromarketing Society, Inc. and the University of Adger, 2009. str. 147-159 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Dukić, Branimir; Meler, MarcelInformation provision model within the Slavonia- Baranya tourism cluster based on potentials of modern mobile communication technology // Proceedings and Abstracts of the International Innovation Conference for Co-operation Development (InCoDe) / Fojtik, Janos (ur.).
Pečuh: University of Pécs, Faculty of Business and Economics, 2008. str. 163-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Dukić, Branimir; Meler, MarcelCreating information infrastructure in tourism industry cluster development // 4th International Conference “ An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship” / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2008. str. 815-826 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Horvat, Đuro; Meler, MarcelModalities of networked partnerships in designing a tourism product // Congress Proceedings of 19th Biennial International Congress "Tourism and Hospitality Industry 2008 – New Trends in Tourism and Hospitality Management" / Ivanović Zoran (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 537-550 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Meler, Marcel; Ham, MarijaUtvrđivanje profila vjernosti u funkciji razvijanja odnosa s potrošačima // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 71-89 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Meler, Marcel; Horvat, ĐuroStrukturiranje ruralnog turizma procesom klasterizacije // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem "Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer, 2007. str. 309-320 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Trojak, NatašaIssues of unethical behaviour in marketing research // Proceedings of the 8th International Conference of the Faculty of Management Koper, University of Primorska, MI 2007 – Management International Conference, Managing Global Transitions: Globalisation – Localisation – Regionalisation / Žižmond, Egon (ur.).
Portorož: Univerza na Primorskem, 2007. str. 97-105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Dukić, Branimir; Meler, MarcelDeveloping of Customer Relationship Management in the Croatian Tourism Industry // 3^rd International Conference. An Enterprise Odyssey: Integration of Disintegration / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business Zagreb, 2006. str. 1152-1161 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Meler, MarcelEvolucija odnosa s potrošačima // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: CROMAR ; Ekonomski fakultet Zagreb, 2005. str. 109-124 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Meler, Marcel; Cerović, Zdenko; Magaš, DraganDeveloping of Tourist Destination Competitiveness in Global Markets Condition // Readings Book "Global Markets in Dynamic Environments:Making Positive Connections through Strategy, Technology and Knowledge" / Delener, Nejdet and Chao, Chiang-nan (ur.).
Lisabon : Leiria: Global Business and Technology Association (GBATA), 2005. str. 821-827 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Meler, MarcelArts and Cultural Marketing – Croatian Theoretical and Practical Experiences // Proceedings of the 8th International Conference on Arts & Cultural Management / Colbert, Francois (ur.).
Montréal: AIMAC - International Association of Arts and Cultural Management, 2005. str. S38, 1-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Meler, Marcel; Grbac, Bruno; Horvat, ĐuroSMEs and the Tourism Industry Cluster Development // Eneterprise in Transition / Crnjak-Karanović, Biljana (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2005. str. 437-451 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Meler, MarcelEcotourism and Ecofood for the Well-Being of Croatia's Tourism Industry // "Tourism as a Contributor to Well_Being and Social Capital", / Arola, Esa ; Blinnikka, Petra ; Siitari, Maija-Liisa (ur.).
Jyvaskyla: Jyvaskyla Polytechnic, 2005. str. 219-229 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Meler, MarcelProblems of Nonprofit Implementation in the Republic of Croatia // Proceedings of International Conference on Marketing Paradigms for Emerging Economies / Koshy, A. ; Sinha, P. K. ; Kureshi, S. ; Sood, V. (ur.).
Ahmedabad: Indian Institute of Management, 2005. str. 99-102 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Meler, Marcel; Grbac, Bruno; Horvat, ĐuroA Destinational Tourism Industry Product: The SME's Role in the Cluster Formation in the Republic of Croatia // The Future of Small and Medium Sized Enterprises in Tourism / Keller, Peter ; Bieger, Thomas (ur.).
Sankt Gallen: International Association of Scientific Experts in Tourism (AIEST), 2004. str. 1-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Meler, MarcelMarketing Approach to the Tourism Product Conceptualization in a Globalization Condition // 16th International Conference, Association for Global Business / Byles, Cahrles M. (ur.).
Cancun: Association for Global Busienss, 2004. str. Paper 25, pp. 1-10 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Dukić, Branimir; Meler, Marcel; Ružić, DragoInternet Portals for the Tourism Industry's Food Supplies in the Republic of Croatia // 2nd International Conference "An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage" / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: University of Zagreb, Graduate Scool of Economics & Business, 2004. str. 646-656 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Meler, MarcelCreation of Autochthonous Croatian Brands - An answer to Globalization Challenges // 2004 International Conference, "Navigating Crisis and Opportunities in Global Markets: Leadership, Strategy and Governance" / Delener, Nedjet ; Chao, Chiang-nan (ur.).
Cape Town: Clobal Busienss and technology Association, 2004. str. 501-508 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Meler, MarcelKontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma - jučer, danas i sutra // Okrugli stol "Stanje i razvojne mogućnosti u aktualnom informatičkom okruženju" / Meler, Marcel ; Ružić, Drago (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2004. str. 1-12 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Meler, MarcelEcotourism - A Possible Further Development Trend of Croatia's Tourism Industry // 17th Biennial International Congress "Tourism & Hospitality industry 2004 - New Trends in Tourism and Hospitality Management / Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004. str. 203-217 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Meler, MarcelMarketinški pristup stvaranju novog identiteta Slavonije i Baranje // Razvojne perspektive ruralnoga svijeta Slavonije i Baranje / Štambuk, M. ; Šundalić, A. (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2003. str. 175-192 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Grbac, Bruno; Meler, Marcel; Renko, NatašaWar Syndrome: Customers' Reactions in Southeastern Europe // 9th Cross Cultural Research Conference / Askegaard, Soren ; Smith, Scott M. (ur.).
Montego Bay: University of Southern Denmark, 2003. str. 2A 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Kandžija, Vinko; Meler, MarcelMacroeconomic Criteria for the Republic of Croatia's Accession to the European Union and European Monetary Union // The 4th Inha - Le Havre International Conference "Regional Cooperation and Economic Integration - European and East Asian Experiences / Lee, Joung-Yong ; Ruffini, Pierre-Bruno (ur.).
Incheon: Inha University, 2003. str. 541-548 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Meler, MarcelA Marketing Approach to the Non-profit Organizations' Entrepreneurship // Fifth International Conference on Enterprise in Transition / Reić, Zlatan (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2003. str. 1788-1802 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Meler, MarcelThe Role of Marketing in a Solution to the Republic of Croatia's Globalization Challenges // The Proceedings of the 8th International Conference on Marketing and Development "Globalization, Transformation, and Quality of Life" / Shultz, C.J. ; Rahtz, D.R. ; Speece, M. (ur.).
Bangkok: International Society of Marketing and Development, 2003. str. 280-292 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Meler, Marcel; Ružić, Drago; Horvat, ĐuroJoint Ventures - A Step Toward Sustainable Competitive Advantage // Transitional Impacts and the EU Enargement Complexity / KUmar, Andrej ; Kandžija, Vinko (ur.).
Ljubljana: Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2002. str. 55-65 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Meler, Marcel; Ružić, Drago; Kuprešak, JureMarketing Approach to the Catering-Oriented Personnel Education in the Republic of Croatia // The Proceedings of the International Scientific Conference "Rethinking of Education and Tranining for Education" / Vukonić, Boris; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Graduate School of Economics and Business Zagreb, 2002. str. 277-292 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Meler, Marcel; Turkalj, ŽeljkoOrganizational Marketing Transformation in the Republic of Croatia // The Proceedings of theInternational Symposium "Economics and Management of Transformation",
Temišvar, 2002. str. 303-318 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Meler, MarcelUloga kontinentalnih gospodarskih resursa u tvorbi turističkih proizvoda // Zbornik radova Znanstvenog skupa "Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske" / Meler, Marcel (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 3-20 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Meler, MarcelMarketing and the Social Development in the Republic of Croatia // The Proceedings of the 27th Annual Macromarketing Conference "Macromarketing in the Asia Pacific Century" / Cadeaux, Jack; Pecotich, Anthony (ur.).
Sydney: The University of New South Wales, 2002. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Meler, M.Human Factor's Role in the Implementation of Marketing in Tourism Industry // The Proceedings of the 16th Biennial International Congress "Human Capital, Culture and Quality in Tourism and Hospitality Industry"
Opatija, 2002. str. 161-175 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Meler, Marcel; Horvat, ĐuroCroatia`s Triangle: Transition - Globalization - Marketing // Transition in Central and Eastern Europe - Challenges of 21st Century
Sarajevo: Faculty f Economics, University of Sarajevo, 2002. str. 431 - 436 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Barković, Dražen; Meler, Marcel; Turkalj, ŽeljkoWissensvermittlung in der Funktion der Haltbaren Regionaler Möglichkeiten // VI. Gemeines Augsburg - Osijek Symposion "Region und regionale Entwicklung" / Gottlieb, Gunther ; Turkaj, Željko (ur.).
Augsburg: Universitaet Augsburg, Universitaet Osijek, 2001. str. 89-107 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
52.Meler, MarcelMarketing grada kao turističke destinacije // Izbor tekstova V. znanstvenog i stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem "Novi turizam u Hrvatskoj" / Bošković, Desimir ; Pančić Kombol, Tonka (ur.).
Rijeka, 2001. str. 238-248 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
53.Meler, Marcel; Ružić, Drago; Turkalj, ŽeljkoSports- and Recreation- Tourism Marketing of a Tourist Destination // Proceedings of the European Conference "Sport for all - Health - Tourism" / Bartoluci, Mato ; Heimer, Stjepan ; Ružić, Lana (ur.).
Zagreb: European Confederation Sport and Health, 2001. str. 33-37 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
54.Meler, MarcelEstablishment of Sustainable Competitive Advantage of an Enterprise in the Tourism Industry // Proceedings of the Fourth International Conference "Enterprise in Transition – ; Competitiveness, Restructuring and Growth / Goić, Srećko (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2001. str. 713-734 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
55.Meler, Marcel; Ružić, Drago; Turkalj, ŽeljkoMarketing-pristup prometnoj valorizaciji turističke destinacije hrvatskog Podunavlja // Zbornik radova Međunarodnog znanstveno-stručnog savjetovanja "Promet i turizam" / Rotim, Franko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko znanstveno društvo za promet, 2001. str. 52-59 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
56.Meler, Marcel; Ružić, DragoStrategic Features of Marketing Approach of Croatia to the European Union Market // Proceedings of the 3rd International Conference "Economic System of European Union and Accession of the Republic of Croatia / Kandžija, Vinko (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001. str. 359-371 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
57.Kandžija, Vinko; Meler, MarcelThe Issues of Establishing a Sustainable Competitive Advantage of Croatian Enterprises // Economics and Business in Transition: Facilitating Competitiveness and Change in the Global Environment / Delener, Nejdet ; Chiang-Nan, Chao (ur.).
Istanbul: Global Business and Technology Association (GBATA), 2001. str. 434-441 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
58.Meler, MarcelMarketing jedinica lokalne samouprave // Zbornik radova XVII. Kongresa CROMAR-a "Marketing države - marketing hrvatske države - koncepcija, strategija, implementacija" / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Pula: Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2001. str. 167-175 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
59.Meler, Marcel; Barković, Dražen; Turkalj, ŽeljkoWissensvermittlung im Rahmen gegebener regionaler Möglichkeiten // VI. Gemeines Augsburg - Osijek Symposion "Region und regionale Entwicklung" / Gottlieb, Gunther (ur.).
Augsburg: Universität Augsburg, 2001. str. 89-107 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
60.Barković, Dražen; Meler, Marcel; Turkalj, ŽeljkoDie Ausbildung zukűnftiger Unternehmer auf mehrfachen Niveaus in der Republik Kroatien // G-Forum Jahreskonferenz 2000
Beč, 2000. str. http://www.fgf-ev.de/dwd/jahreskonferenz/konferenzbeit (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
61.Meler, Marcel; Ružić, DragoMarketing Characteristics of the Hotel- and Tourism- Industry Offer of the Republic of Croatia in Globalization Conditions // Proceedings of the International Conference "Tourism and Transtition"
Dubrovnik: Faculty of Tourism ; Foreign Trade, 2000. str. 237-258 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
62.Meler, Marcel; Ružić, DragoDer kroatische Tourismus in den Bedingungen der Globalisierung // XXI. Wissenschaftliches Symposium / Singer, Slavica ; Wienert, Helmut (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2000. str. 160-190 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
63.Meler, Marcel; Turkalj, Željko; Lovrinčević, SrećkoValorizacija kulturne baštine osječke Tvrđe - dosadašnja iskustva // Tržišna demokracija u Hrvatskoj: stanje i perspektive = Market democracy in Croatia: situation and prospects / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin : Zagreb: Varteks ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti ; Cromar, 2000. str. 435-445 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
64.Meler, Marcel(Re)positioning of the Tourism Industry Product of a Destination // Tourism and Hospitality Management: Trends and Challenges for the Future / Perić, Jože (ur.).
Rijeka: Faculty of Tourism and Hospitality Management Rijeka, 2000. str. 199-213 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
65.Meler, Marcel; Ružić, DragoTourism Industry Marketing Plan of the Republic of Croatia in the Function of Social Change Realization // Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford J. ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Arizona State University, University of Rijeka, 2000. str. 269-283. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
66.Meler, MarcelMarketing Design of Health Tourism Destination Identity // Conference Proceedings of Third Conference with International Participation "Health Tourism for 21st Century" / Rožanić, Igor (ur.).
Opatija: Thalallotherapia Opatija, 2000. str. 263-273 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
67.Barković, Dražen; Meler, Marcel; Turkalj, ŽeljkoMöglichkeiten der Organisation von Marketing an der Universität // V. Gemeines Symposion "Universität und Universitätsreform" / Gottlieb, Gunther (ur.).
Augsburg: Universitaet Augsburg und Universitaet Osijek, 1999. str. 96-125 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
68.Meler, MarcelMarketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja // Hotelska kuća '98: Hotel u turističkoj destinaciji / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 211-224 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
69.Meler, Marcel; Ružić, DragoStrategic Marketing Efforts in the Management of Catering Subjects // Menedžment u funkciji povećanja turističke potrošnje - Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption / Radišić, Franjo (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 169-186 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
70.Singer, Vjekoslava; Turkalj, Željko; Meler, MarcelUnternehmerischer Schritt Der Oekonomischen Fakultaet Osijek zu Den Kleinen Unt Mittelstaedischen Unterenehmen // XVIII. Wissenschaftliches Symposium "Probleme von Transformations Oekonomien, Transformationsprozesse in Kroatien und in den neuen Bundeslaendern" / Meler, Marcel (ur.).
Osijek: Fachhochschule Pforzheim, Hochschule fuer Gestaltung, Technik und Wirtschaft, 1997. str. 49-53 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
71.Meler, Marcel; Turkalj, ŽeljkoMarketing organization problems in the transition conditions in Croatia // Second International Conference on Enterprise in Transition, Proceedings / Goić, Srećko (ur.).
Split: Faculty of economics ; Vienna : DAAAM International, 1997. str. 650-654 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
72.Meler, MarcelMarketinško tumačenje kvalitete u ugostiteljstvu // 13. međunarodni kongres Hotelska kuća '96 / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996. str. 109-115 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
73.Scitovski, Rudolf; Meler, Marcel; Galić, RadoslavSolving parameter identification problem in new product diffusion models // Proceedings of the 6th International Conference on Operational Research / Hunjak, T. ; Martić, Lj. ; Neralić, L. (ur.).
Zagreb: HDOI, Zagreb, 1996. str. 113-118 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
74.Meler, Marcel; Scitovski, RudolfMatematički modeli difuzije novog proizvoda // Zbornik radova KOI'95 / Hunjak, Tihomir ; Martić, Ljubomir ; Neralić, Luka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za operacijska istraživanja, 1995. str. 194-203 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Meler, Marcel; Mesarić, JosipMarketing u pekarstvu // Stručni skup pekarske industrije / Pliva (ur.).
Supetar: Pliva, 1996. str. 8-23 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Meler, Marcel; Ružić, Drago; Kovačević, DraganHealth service : a part of the tourism product // 1. međunarodni simpozij Opatija - promotor zdravstvenog turizma : zbornik radova = 1st International Symposium Opatija - Promoter of Health Tourism : conference proceedings / Rožanić, Igor (ur.).
Opatija : Rijeka: Thalassotherapia, Hotelijerski fakultet ; Hrvatsko-austrijsko društvo, 1996. str. 245-256 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Meler, MarcelMarketing Approach to the Tourism Destination Competitiveness Measurement // Abstracts of the International tourism research conference "Reinventing a Tourism Destination" / Weber, Sanda (ur.).
Zagreb, 2002. str. 93-95 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Grbac, Bruno; Meler, MarcelMarketing - temelj uspješnog poslovanja // XI. Nacionalno savjetovanje o gospodarstvu i poduzetništvu: Konkurentnošću do izvoza
Šibenik, Hrvatska, 2007. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
2.Meler, Marcel; Ružić, DragoMarketing Thought in A Transitional Economy: Croatia, 1945-2005 // The Future of Marketing's Past, Proceedings of the 12th Conference on Historical Analysis & Research in Marketing (CHARM) / Nailson, Leighann C. (ur.).
Lomg Beach (CA): Association for Historical Research in Marketing and California State University Long Beach, 2005. str. 219-228 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni) -
3.Meler, Marcel; Ružić, DragoDer kroatische Tourismus in den Bedingungen der Globalisierung // XXI. Wissenschaftliches Symposium Makro, Mikro und Rechtliche Aspekte in Transitionsrozessen / Turkalj, Željko (ur.).
Osijek: Fachhochschule Pforzheim ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2000. str. 160-190 (poster, sažetak, znanstveni) -
1.Meštrović, DunjaOdrživi marketing u visokom obrazovanju, 2022., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija doi:10.13140/RG.2.2.14305.38246
-
2.Širola, DavorImplementacija marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova, 2017., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
3.Perišić Prodan, MarinaMarketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije, 2015., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
-
4.Portolan, AnaUtjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda, 2013., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
5.Balog, AntalMarketing kršćanskih vjerskih zajednica u funkciji evangelizacije, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
6.Jukić, DinkoMarka kao emotivna i racionalna impresija potrošača, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
7.Marija HamEkološka svjesnost potrošača kao čimbenik daljnjeg razvitka marketinga, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
8.Živković, MatejProvedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama, 2008., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
9.Horvat, ĐuroMarketing dodane vrijednosti, 2007., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek
-
10.Mišetić, IvicaUpravljanje marketingom zrakoplovnih tvrtki, 2005., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
1.Križanec, SandraOdnosi s javnošću u Republici Hrvatskoj, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
2.Turčinović, TihanaUčinkovitost društvenog marketinga, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
3.Klarić Kaluđer, KsenijaUpravljanje zadovoljstvom klijenata kao preduvjet uspješnog poslovanja, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
4.Eljuga, MarkoFinanciranje i kontrola poslovne funkcije marketinga, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
5.Arambašić, SanjaMarketing u obrazovanju, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
6.Beaković, SilvijaCRM - strategija dugoročno uspješnog poslovanja poduzeća, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
7.Telarović, DoroteaUloga prometa u regionalnom razvoju poduzetništva u turizmu, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
8.Mismer Lulić IvanaMogućnosti primjene Benchamarkinga u jedinicama lokalne i regionalne samouprave u Republici Hrvatskoj, 2007., magistarski rad, Pravni fakultet Osijek, Osijek
-
9.Jelić, DalijaProces upravljanja marketingom proizvoda "Petit Danone" - Danone d.o.o. Hrvatska, 2004., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
10.Novoselnik, MarinaMarketing stočne hrane, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
11.Balog, AntalMarketing teoloških obrazovnih ustanova, 2001., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Osijek
-
12.Zmaić, KrunoslavMarketing mlijeka, 2001., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Osijek
-
13.Antolović, JadranEkonomska valorizacija nepokretnih spomenika kulture, 1997., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Osijek
-
1.Čutura IvicaMarketing tjelesne i tehničke zaštite, 2011., diplomski rad, diplomski, Pravni fakultet Osijek, Osijek
-
1.Prkačin, EsmeraldaIstraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
2.Gavranović, DarijaKonkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
3.Vukelić, MarinaPoduzetničkim ponašanjem do uspjeha, 2009., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
4.Ham, MarijaIstraživanje potrošača u funkciji razvitka zelenog marketinga, 2008., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
1.Meler, Marcel; Ozretić Došen, ĐurđanaIn memoriam prof. dr. sc. Aleksandar Bazala(1928. - 2008.), 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
2.Meler, Marcel; Ružić, Drago; Turkalj, ŽeljkoPark prirode Kopački rit – Plan upravljanja, Sektorska studija Turizam, 2002. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
3.Meler, Marcel; Radoš, LjerkaEnglesko-hrvatski rječnik nazivlja u marketingu, 2002. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
4.Meler, Marcel; Leko, Mirna; Šundalić, Antun; Stjepanović, SlobodankaIzrada sociološke karte Tvrđe, 1997. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
5.Meler, Marcel; Ružić, Drago; Stjepanović, SlobodankaIstraživanje razine studentskog standarda na Sveučilištu u Osijeku, 1996. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).