Pregled po CROSBI profilu: Marcel Meler (CROSBI Profil: 18809, MBZ: 30380)
Pronađeno 150 radova
-
1.Meštrović, DunjaOdrživi marketing u visokom obrazovanju, 2022., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija doi:10.13140/RG.2.2.14305.38246
-
2.Meler, Marcel; Horvat, ĐuroMarketing vina u teoriji i primjeni. Zagreb: Edukator, 2018 (monografija)
-
3.Širola, DavorImplementacija marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova, 2017., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
4.Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Kristić, JelenaWine consumer traits // Journal of agricultural, food and environmental sciences, 70 (2016), 4; 20-26 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Perišić Prodan, MarinaMarketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije, 2015., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
-
6.Meler, MarcelWine tourism as a centripetal force in the development of rural tourism // 3rd International Scientific Conference “Tourism in Southern and Eastern Europe 2015)” / Janković, Sandra and Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 197-209 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Meler, Marcel; Magaš, DraganSustainable marketing for sustainable development // Proceedings of the 11th International Academic Conference / Holman, Robert (ur.).
Prag: International Institute of Social and Economic Sciences (IISES), 2014. str. 230-258 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Kristić, JelenaStrategic approach to the study of interdependence of price and quality of wine – Croatian experience // Proceedings of international symposium for agriculture and food (volume II) - 37th Faculty-Economy meeting, 4th Macedonian symposium for viticulture and wine production and 7th symposium for vegetable and flower production / Dimitrievski, Dragi (ur.).
Skopje: Faculty of Agricultural Sciences and Food, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje, 2013. str. 1036-1047 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Meler, MarcelVinski turizam kao centripetalna sila razvoja ruralnog turizma // Zbornik radova Međunarodnog kongresa o ruralnom turizmu „Ruralni turizam - pokretač održivog razvoja“
Zagreb: Hrvatski farmer, 2013. str. xx-yy (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Portolan, AnaUtjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda, 2013., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
11.Meler, Marcel; Škoro, Miroslav(R)evolution of music marketing // 23rd CROMAR Congress Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija: Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR, 2013. str. 52-65 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Magaš, Dragan; Meler, MarcelCreation of Networks vs. National Tourism Organization – Croatian Experience // International Proceedings of Economics Development and Research "Economics, Marketing and Management" / Han, Yan (ur.).
Singapur: International Association of Computer Science & Information Technology Press, 2013. str. 131-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Balog, AntalMarketing kršćanskih vjerskih zajednica u funkciji evangelizacije, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
14.Jukić, DinkoMarka kao emotivna i racionalna impresija potrošača, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
15.Dukić, Branimir; Meler, Marcel; Katić, MiroslavMobile web technologies and SMS in bread marketing // Proceedings of the 6th International Congress "Flour-Bread '11" / Koceva Komlenić, Daliborka (ur.).
Osijek: Faculty of Food Technology Osijek, ICC - Intrentaional association for Cereal Scinece and Technology, 2012. str. 156-163 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Meler, Marcel; Ham, MarijaGreen marketing for green tourism // Tourism & Hospitality Management 2012, Conference Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012. str. 130-139 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Marija HamEkološka svjesnost potrošača kao čimbenik daljnjeg razvitka marketinga, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
18.Prkačin, EsmeraldaIstraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
19.Gavranović, DarijaKonkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
20.Križanec, SandraOdnosi s javnošću u Republici Hrvatskoj, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
21.Čutura IvicaMarketing tjelesne i tehničke zaštite, 2011., diplomski rad, diplomski, Pravni fakultet Osijek, Osijek
-
22.Dukić, Branimir; Meler, MarcelDeriving information superiority of the Croatian tourism product in virtual environment from a global CRM system // 22nd CROMAR Congress "Marketing Challenges in New Economy" - Proceedings / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula, Department of Economics and Tourism, “Dr. Mijo Mirković” and CROMAR, Croatian Marketing Association, 2011. str. 250-264 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Dukić, Branimir; Meler, Marcel; Katić, MiroslavRelationship Improvement Model for Visitors of the Nature Park Kopački rit through Usage of Mobile Technology // Proceedings of the ITI 2011 33rd International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar-Stiffler ; Vesna, Jarec ; Iva, Bekić, Zoran (ur.).
Zagreb: University Computing Centre, University of Zagreb, 2011. str. 385-390 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Meler, Marcel; Magaš, DraganCroatian tourism development in competitive conditions after the economic crisis - the role of strategic marketing planning // Proceedings of Educons University for social science. Book 2. / Dimitrijević, Bojan (ur.).
Srijemska Kamenica: Educons University, 2011. str. 153-168 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Meler, MarcelStrategic Directions of Croatian Tourism Development // International journal of arts & sciences, 4 (2011), 6; 380-396 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
26.Meler, Marcel; Magaš, Dragan; Horvat, ĐuroThe SME’s Role in the Tourism Industry Cluster Formation in the Republic of Croatia // TMC academic journal, 5 (2011), 2; 24-33 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Turčinović, TihanaUčinkovitost društvenog marketinga, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
28.Klarić Kaluđer, KsenijaUpravljanje zadovoljstvom klijenata kao preduvjet uspješnog poslovanja, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
29.Eljuga, MarkoFinanciranje i kontrola poslovne funkcije marketinga, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
30.Meler, Marcel; Magaš, Dragan; Horvat, ĐuroA destinational tourism industry product: the SME’s role in the cluster formation in the Republic of Croatia // The 1st International Conference for Research in Tourism, Hospitality and Leisure, Conference Proceedings / Kruja, Drita (ur.).
Skadar: Tourism Department, Economic Faculty, University of Skodra "Luigj Gurakuqi", Albania, 2010. str. 14-22 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Meler, Marcel; Ham, MarijaGreen marketing as a factor of Croatian tourism development and competitiveness // Sustainable development and competitiveness / Gechev, Rumen (ur.).
Sofija: Stopanstvo university press, 2010. str. 69-76 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Dukić, Branimir; Meler, MarcelCRM as instrument of bread production optimization in tourist destinations // 5th International Congress "Flour-Bread '09", Proceedings / Ugarčić-Hardi, Žaneta (ur.).
Osijek: Faculty of Food Technology Osijek, University of Osijek, 2010. str. 159-166 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Grbac, Bruno; Meler, MarcelMetrika marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)
-
34.Meler, MarcelThe necessity of using marketing metrics in tourism // The 20th Biennial International Congress: Tourism & Hospitality Industry 2010: New Trends in Tourism and Hospitality Management, Congress Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2010. str. 138-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Vukelić, MarinaPoduzetničkim ponašanjem do uspjeha, 2009., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
36.Arambašić, SanjaMarketing u obrazovanju, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
37.Beaković, SilvijaCRM - strategija dugoročno uspješnog poslovanja poduzeća, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
38.Horvat, Đuro; Meler, MarcelCluster Initiatives in the Republic of Croatia // MIC 2009 – Management International Conference "Creativity, Innovation and Management", Proceedings of the 10th International Conference / Ježovnik, Alen (ur.).
Koper: University of Primorska, Faculty of Management Koper, 2009. str. 179-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Dukić, B.; Meler, M.; Mesarić, J.Conceptual Model for Promotion of Croatian Tourist Product Based on Integration of CRM and Web Technologies // Proceedings of the ITI 2009 31st International Conference on Information Technology Interfaces / Luzar - Stiffler, Vesna ; Jarec, Iva ; Bekic, Zoran (ur.).
Zagreb: SRCE, University of Zagreb, 2009. str. 113-118 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Meler, Marcel; Ham, MarijaEcotourism in the Republic of Croatia - Challenge for the Future // Journal of International Scientific Publications : Ecology & Safety, 3 (2009), 1; 83-97 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
41.Grbac, Bruno; Meler, MarcelDesigning Higher Educational Programs on a Marketing Basis // Proceedings of the 34th Annual Macromarketing Seminar "Rethinking Marketing in a Global Economy" / Witkowski, Terrence H. (ur.).
Kristiansand: Macromarketing Society & University of Adger, 2009. str. 160-168 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Meler, Marcel; Živković, MatejThe Meaning of Macromarketing in Transition Processes // Proceedings of the 34th Annual Macromarketing Seminar "Rethinking Marketing in a Global Economy“ / Witkowski, Terrence H. (ur.).
Kristiansand: The Macromarketing Society, Inc. and the University of Adger, 2009. str. 147-159 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Ham, MarijaIstraživanje potrošača u funkciji razvitka zelenog marketinga, 2008., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
44.Živković, MatejProvedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama, 2008., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
45.Meler, MarcelBazat e Marketingut. Priština: Universiteti Victory, Instituti i Hulumtimeve Shkencore, 2008 (monografija)
-
46.Meler, Marcel; Ozretić Došen, ĐurđanaIn memoriam prof. dr. sc. Aleksandar Bazala(1928. - 2008.), 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
47.Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (zbornik)
-
48.Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (zbornik)
-
49.Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija)
-
50.Marketing u društvu znanja / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija)