Pregled po CROSBI profilu: Ljiljana Igrić (CROSBI Profil: 18768, MBZ: 29954)
-
1.Ambruš Maršić, Mirta; Babić, Mirela; Pavlović, Tomislav; Šimunović, Zrinka; Mihaljević, Andrijana; Blažičko, Mirjana; Radanović, Natalia; Igrić, LjiljanaSCENARIJ POUČAVANJA "Slušam svoje srce" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj / Jelić, Kristina (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2021 -
2.Igrić, Ljiljana; Marinić, Mateja; Maljevac, AnaUsporedba perspektiva učitelja i pomoćnika u nastavi o potrebnim kompetencijama za poslove pomoćnika u nastavi // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Vol. 23 (2021), 2; 605-650 doi:https://.org/10.15516/cje.v23i2.3700 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Ambruš Maršić, Mirta; Gugić, Ivana; Babić, Mirela; Šimunović, Zrinka; Igrić, Ljiljana; Brzac, Andrea; Gluhak, Ksenija, Paulišić, ElenaSCENARIJ POUČAVANJA "Znam i mogu!" Međupredmetna tema Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije / Lušić Radošević, Sonja (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2020 -
4.Ambruš Maršić, Mirta; Gugić, Ivana; Vuković, Aleksandra-Maria; Košćec Bousfield, Gordana; Lončar Vinković, Marta; Šimunović, Zrinka; Igrić, Ljiljana; Žgela Putniković, Marijana; Paulišić, ElenaSCENARIJ POUČAVANJA "Danas se (t)igramo!" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj / Jelić, Krisitna (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2020 -
5.Igrić, Ljiljana; Cvitković Daniela; Lisak Natalija; Kobetić DarkoTeaching Assistance and Support for Inclusion // International Classroom Studies of Inclusive Practices: Comparing Teaching-Learning Processes / Johnsen, Berit H. (ur.).
Oslo: Cappelen Damm, 2020. str. 176-196 -
6.Ambruš Maršić, Mirta; Belavić, Damir; Igrić, Ljiljana; Vuković, Aleksandra-Maria; Šimunović, ZrinkaDOS-scenariji poučavanja (8. razred) / Dujić, Natalija ; Šker, Irena ; (ur.).
Lahti: MZO, 2020 -
7.Ambruš Maršić, Mirta; Babić, Mirela; Igrić, Ljiljana; Šimunović, ZrinkaDOS-scenariji poučavanja (7. razred) / Lušić Radošević, Sonja (ur.).
Lahti: MZO, 2020 -
8.Ambruš Maršić, Mirta; Babić, Mirela; Igrić, Ljiljana; Vuković, Aleksandra-Maria; Šimunović, ZrinkaDOS-scenariji poučavanja (5. razred) / Jelić, Kristina ; Lušić Radošević, Sonja (ur.).
Lahti: MZO, 2020 -
9.Igrić, Ljiljana; Marinić, MatejaInkluzivno obrazovanje i pomoćnici u nastavi // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2019. str. 29-43 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Marinić, Mateja; Matejčić, Klara; Igrić, LjiljanaKVALITETA SURADNJE UČITELJA I POMOĆNIKA U NASTAVI IZ PERSPEKTIVE UČITELJA I POMOĆNIKA // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, Vol. 65 (LXV.) (2019), . 1-2; 251-260 doi:10.32903/zs.65.1-2.21 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
11.Igrić, Ljiljana; Dumančić, Zrinka; Ivančić, Đurđica; Schmidt, Davorka; Stančić, ZrinjkaDidaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža CARNET, 2018 -
12.Šenjug Užarević, Vedrana; Johnson, Kelley; Igrić, Ljiljana; Dragojević, DavorkaMoving from institutional education: The life experiences of adolescents with disability // Book of abstract: 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb / Hržica, Gordana ; Jeđud Borić, Ivana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 69-69 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
13.Aleksandra Krampač-GrljušićSOCIJALNO-EMOCIONALNA OBILJEŽJA UČENIKA INKLUZIVNIH RAZREDA I PRIMJENA MODELA KRUGOVA PRIJATELJA, 2015., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
14.Igrić, Ljiljana; Cimperman, Robert; Skelac, MirelaSupervizija u inkluzivnoj edukaciji // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 340-358 -
15.Igrić, LjiljanaInkluzivna edukacija, hrvatski kontekst, istraživanja i programi podrške // Osnove edukacijskog uključivanja – Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 296-327 -
16.Sekušak-Galešev, Snježana; Stančić, Zrinjka; Igrić, LjiljanaŠkola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Školska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 204-247 -
17.Igrić, LjiljanaŠkola i upravljanje procesima inkluzije // Osnove edukacijskog uključivanja – Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 124-157 -
18.Igrić, LjiljanaOdgojno-obrazovna praksa i različitost // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 76-120 -
19.Igrić, LjiljanaUvod u inkluzivnu edukaciju // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 3-50 -
20.Igrić, Ljiljana i suradniciOsnove edukacijskog uključivanja, Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015 -
21.Igrić, Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, Rea; Lisak, NatalijaProgram rada s roditeljima // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 156-168 -
22.Lisak, Natalija; Igrić Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, ReaCilj projekta i metode rada: Ispitanici/sudionici, mjerni instrumenti, načini rada, metode obrade podataka // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 86-99 -
23.Igrić, LjiljanaProjekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 99-115 -
24.Igrić, LjiljanaProjekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 99-115 -
25.Igrić, LjiljanaRoditelji i djeca s teškoćama // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 60-73 -
26.Igrić, LjiljanaGeštalt-terapija // Psihoterapijski pravci / Kozarić-Kovačić, Dragica, Frančišković, Tanja (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2014. str. 285-302 -
27.Igrić, Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, Rea; Wagner Jakab, Ana; Cvitković, Daniela; Dragojević, Davorka; Huzjak, Maja; Kušter, Barbara; Kiš- Glavaš, Lelia; Nikolić, Branko; Pantić, Zdenka et al.Učenik s teškoćama između škole i obitelji. Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014 (monografija)
-
28.Igrić, Ljiljana; Cvitković, Daniela; Lisak, NatalijaSupporting Inclusion of Children with Special Needs. Methodology in the Pilot Study on Mobile Expert Teams // Anthology No 2. Comparative Classroom Studies Towards Inclusion: Theory and Methodology in International Comparative Classroom Studies / Johnsen, B.H. (ur.).
Oslo: Cappelen Damm, 2014. str. 316-320 -
29.Igrić, Ljiljana; Fulgosi Masnjak, Rea; Lisak, NatalijaProgram rada s roditeljima // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 156-168 -
30.Lisak, Natalija; Igrić, Ljiljana; Fulgosi Masnjak, ReaRezultati projekta “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“ // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 86-98 -
31.Kramarić, Milivoj; Bujas-Petković, Zorana; Sekušak-Galešev, Snježana; Igrić, Ljiljana; Škrinjar-Frey, Jasmina; Kralj, T.; Šagud, Mirjana; Mihelčić-Franulić, S.; Pintarić- Mlinar, LjiljanaA Plan for Building a Network for Mental Health Assistance to Persons with Intellectual and Developmental Disabilities in the Republic of Croatia // New Horisons for Mental health in Intellectual and developmental Disabilities (IDD)
Lisabon, Portugal; Estoril, Portugal, 2013. str. 115-115 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Igrić, Ljiljana; Matoic, Ana; Papić, Antonija; Šečić, AnaPrikaz doživljaja korisnosti različitih izvora informacija od strane roditelja // Treći hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu. Tim oko obitelji: zabluda ili stvarnost? / Ivšac Pavliša, Jasmina ; Bučar, Marina (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvi, 2013. str. 91-91 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
33.Lisak, NatalijaPERSPEKTIVA RODITELJA KAO DOPRINOS KONCEPTUALIZACIJI KVALITETE ŽIVOTA OBITELJI I RAZVOJU PODRŠKE ZAJEDNICE U HRVATSKOJ, 2013., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
34.Fulgosi-Masnjak, Rea; Igrić, Ljiljana; Lisak, NatalijaRoditeljsko poimanje tolerancije i primjena tolerancije u odgoju djeteta i suradnji s učiteljima // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 49 (2013), Supplement; 23-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
35.Igrić, Ljiljana; Cvitković, DanielaSupporting inclusion of children with special needs : a study of classroom assistants and mobile team of special needs educators in regular schools // Research project preparation within education and special needs education / Johnsen, Berit H. (ur.).
Oslo: Cappelen Damm, 2013. str. 305-315 -
36.Fulgosi Masnjak, Rea; Igrić, Ljiljana; Lisak, NatalijaNeke roditeljske kompetencije kao poticaj suradničkih odnosa u razredu // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Printera grupa d.o.o., 2012. str. 128-129 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Igrić, Ljiljana; Cvitković, Daniela; Fulgosi- Masnjak, Rea; Lisak, NatalijaParents' perspectives of the tolerance concept // A World of Potential, Congress Abstracts, 14th World Congress IASSID In: Journal of Intellectual Disabilites Research / Holland, Anthony, J. (ur.).
Oxford: Wiley&sons, 2012. str. 738-738 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Igrić, Ljiljana; Pavić, MartinaSupervizija i razvoj novih modela potpore edukacijskom uključivanju // Postignuća i izazovi razvoja supervizije / Ajduković, Marina (ur.).
Zagreb: Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 19-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Igrić, Ljiljana; Fuček, ItaPriručnik za organizaciju rada pomoćnika u nastavi. Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2012 (prirucnik)
-
40.Igrić, Ljiljana; Wagner Jakab, Ana; Cvitković, DanielaSamoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 48 (2012), 1; 1-10 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Igrić, LjiljanaUN Convention on the Rights of Persons with Disabilities in Eastern Europe :An Overview of Implementation and some Challenges, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
42.Igrić, Ljiljana; Lisak, NatalijaTolerance program for parents and educational inclusion // Joint Congress of the European Association for Mental Health in Intellectual Disability & IASSID Challenging Behaviour & Mental Health SIRG / Smith, Samantha ; Oza, Reshma (ur.).
Manchester: EAMIHID & IASSID, 2011. str. 96-96 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Igrić, Ljiljana; Cvitković, DanielaAsistent u nastavi i podrška edukacijskom uključivanju // Sažeci radova XVII. dana psihologije
Zadar, Hrvatska, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
44.Vini RakićUTJECAJ TRENINGA ASERTIVNOSTI NA SOCIJALNU KOMPETENCIJU I SAMOPOIMANJE UČENIKA S TEŠKOĆAMA, 2010., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
45.Igrić, Ljiljana; Nikolić, Branko; Lisak, Natalija; Rakić, ViniIspitivanje nekih čimbenika uže okoline za razvoj tolerancije prema djeci s teškoćama // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta, 12 (2010), 1/2; 19-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
46.Cvitković, DanielaAnksioznost i obiteljska klima kod djece s teškoćama učenja, 2010., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitaciski fakultet, Zagreb
-
47.Igrić, Ljiljana; Lisak, Natalija; Rakić, ViniResearch into certain factors of immediate environment in development of tolerance for children with disabilities, // Promoting Mental Health for People with Intellectual Disability, Congress Book / Belle-Kusse, Patty (ur.).
Amsterdam: MHID & Centrum voor Consultatie en Expertise, 2009. str. 54-54 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
48.Igrić, LjiljanaChildren with disabilities in Croatia and human rights // Global Symposium "Avakening Planetary Consciousness"
Lucknow, Indija, 2009. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
49.Igrić, Ljiljana; Cvitković, Daniela; Wagner Jakab, AnaDjeca s teškoćama učenja u interaktivnom sustavu obitelj-škola-vršnjaci // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 45 (2009), 1; 31-38 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Lukač Kranjec, KatarinaNeke psihološke osobine i odnos razrednika i drugih predmetnih učitelja prema djeci s posebnim obrazovnim potrebama integriranoj u redovne osnovne škole, 2009., magistarski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb