Pregled po CROSBI profilu: Ljiljana Igrić (CROSBI Profil: 18768, MBZ: 29954)
-
1.Ambruš Maršić, Mirta; Babić, Mirela; Pavlović, Tomislav; Šimunović, Zrinka; Mihaljević, Andrijana; Blažičko, Mirjana; Radanović, Natalia; Igrić, LjiljanaSCENARIJ POUČAVANJA "Slušam svoje srce" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj / Jelić, Kristina (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2021 -
2.Igrić, Ljiljana; Marinić, Mateja; Maljevac, AnaUsporedba perspektiva učitelja i pomoćnika u nastavi o potrebnim kompetencijama za poslove pomoćnika u nastavi // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Vol. 23 (2021), 2; 605-650 doi:https://.org/10.15516/cje.v23i2.3700 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Ambruš Maršić, Mirta; Gugić, Ivana; Babić, Mirela; Šimunović, Zrinka; Igrić, Ljiljana; Brzac, Andrea; Gluhak, Ksenija, Paulišić, ElenaSCENARIJ POUČAVANJA "Znam i mogu!" Međupredmetna tema Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije / Lušić Radošević, Sonja (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2020 -
4.Ambruš Maršić, Mirta; Gugić, Ivana; Vuković, Aleksandra-Maria; Košćec Bousfield, Gordana; Lončar Vinković, Marta; Šimunović, Zrinka; Igrić, Ljiljana; Žgela Putniković, Marijana; Paulišić, ElenaSCENARIJ POUČAVANJA "Danas se (t)igramo!" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj / Jelić, Krisitna (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2020 -
5.Igrić, Ljiljana; Cvitković Daniela; Lisak Natalija; Kobetić DarkoTeaching Assistance and Support for Inclusion // International Classroom Studies of Inclusive Practices: Comparing Teaching-Learning Processes / Johnsen, Berit H. (ur.).
Oslo: Cappelen Damm, 2020. str. 176-196 -
6.Ambruš Maršić, Mirta; Belavić, Damir; Igrić, Ljiljana; Vuković, Aleksandra-Maria; Šimunović, ZrinkaDOS-scenariji poučavanja (8. razred) / Dujić, Natalija ; Šker, Irena ; (ur.).
Lahti: MZO, 2020 -
7.Ambruš Maršić, Mirta; Babić, Mirela; Igrić, Ljiljana; Šimunović, ZrinkaDOS-scenariji poučavanja (7. razred) / Lušić Radošević, Sonja (ur.).
Lahti: MZO, 2020 -
8.Ambruš Maršić, Mirta; Babić, Mirela; Igrić, Ljiljana; Vuković, Aleksandra-Maria; Šimunović, ZrinkaDOS-scenariji poučavanja (5. razred) / Jelić, Kristina ; Lušić Radošević, Sonja (ur.).
Lahti: MZO, 2020 -
9.Igrić, Ljiljana; Marinić, MatejaInkluzivno obrazovanje i pomoćnici u nastavi // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2019. str. 29-43 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Marinić, Mateja; Matejčić, Klara; Igrić, LjiljanaKVALITETA SURADNJE UČITELJA I POMOĆNIKA U NASTAVI IZ PERSPEKTIVE UČITELJA I POMOĆNIKA // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, Vol. 65 (LXV.) (2019), . 1-2; 251-260 doi:10.32903/zs.65.1-2.21 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
11.Igrić, Ljiljana; Dumančić, Zrinka; Ivančić, Đurđica; Schmidt, Davorka; Stančić, ZrinjkaDidaktičko-metodičke upute za prirodoslovne predmete i matematiku za učenike s teškoćama
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža CARNET, 2018 -
12.Šenjug Užarević, Vedrana; Johnson, Kelley; Igrić, Ljiljana; Dragojević, DavorkaMoving from institutional education: The life experiences of adolescents with disability // Book of abstract: 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb / Hržica, Gordana ; Jeđud Borić, Ivana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 69-69 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
13.Aleksandra Krampač-GrljušićSOCIJALNO-EMOCIONALNA OBILJEŽJA UČENIKA INKLUZIVNIH RAZREDA I PRIMJENA MODELA KRUGOVA PRIJATELJA, 2015., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
14.Igrić, Ljiljana; Cimperman, Robert; Skelac, MirelaSupervizija u inkluzivnoj edukaciji // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 340-358 -
15.Igrić, LjiljanaInkluzivna edukacija, hrvatski kontekst, istraživanja i programi podrške // Osnove edukacijskog uključivanja – Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 296-327 -
16.Sekušak-Galešev, Snježana; Stančić, Zrinjka; Igrić, LjiljanaŠkola za sve, razvrstavanje učenika i čimbenici učenja // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Školska knjiga ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 204-247 -
17.Igrić, LjiljanaŠkola i upravljanje procesima inkluzije // Osnove edukacijskog uključivanja – Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 124-157 -
18.Igrić, LjiljanaOdgojno-obrazovna praksa i različitost // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 76-120 -
19.Igrić, LjiljanaUvod u inkluzivnu edukaciju // Osnove edukacijskog uključivanja-Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015. str. 3-50 -
20.Igrić, Ljiljana i suradniciOsnove edukacijskog uključivanja, Škola po mjeri svakog djeteta je moguća / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Školska knjiga, 2015 -
21.Igrić, Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, Rea; Lisak, NatalijaProgram rada s roditeljima // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 156-168 -
22.Lisak, Natalija; Igrić Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, ReaCilj projekta i metode rada: Ispitanici/sudionici, mjerni instrumenti, načini rada, metode obrade podataka // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 86-99 -
23.Igrić, LjiljanaProjekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 99-115 -
24.Igrić, LjiljanaProjekt “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“. Inicijalni rezultati, smjernice u razvoju programa // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana, Fulgosi- Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 99-115 -
25.Igrić, LjiljanaRoditelji i djeca s teškoćama // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana, Fulgosi-Masnjak, Rea, Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 60-73 -
26.Igrić, LjiljanaGeštalt-terapija // Psihoterapijski pravci / Kozarić-Kovačić, Dragica, Frančišković, Tanja (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2014. str. 285-302 -
27.Igrić, Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, Rea; Wagner Jakab, Ana; Cvitković, Daniela; Dragojević, Davorka; Huzjak, Maja; Kušter, Barbara; Kiš- Glavaš, Lelia; Nikolić, Branko; Pantić, Zdenka et al.Učenik s teškoćama između škole i obitelji. Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014 (monografija)
-
28.Igrić, Ljiljana; Cvitković, Daniela; Lisak, NatalijaSupporting Inclusion of Children with Special Needs. Methodology in the Pilot Study on Mobile Expert Teams // Anthology No 2. Comparative Classroom Studies Towards Inclusion: Theory and Methodology in International Comparative Classroom Studies / Johnsen, B.H. (ur.).
Oslo: Cappelen Damm, 2014. str. 316-320 -
29.Igrić, Ljiljana; Fulgosi Masnjak, Rea; Lisak, NatalijaProgram rada s roditeljima // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 156-168 -
30.Lisak, Natalija; Igrić, Ljiljana; Fulgosi Masnjak, ReaRezultati projekta “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“ // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 86-98 -
31.Kramarić, Milivoj; Bujas-Petković, Zorana; Sekušak-Galešev, Snježana; Igrić, Ljiljana; Škrinjar-Frey, Jasmina; Kralj, T.; Šagud, Mirjana; Mihelčić-Franulić, S.; Pintarić- Mlinar, LjiljanaA Plan for Building a Network for Mental Health Assistance to Persons with Intellectual and Developmental Disabilities in the Republic of Croatia // New Horisons for Mental health in Intellectual and developmental Disabilities (IDD)
Lisabon, Portugal; Estoril, Portugal, 2013. str. 115-115 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Igrić, Ljiljana; Matoic, Ana; Papić, Antonija; Šečić, AnaPrikaz doživljaja korisnosti različitih izvora informacija od strane roditelja // Treći hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu. Tim oko obitelji: zabluda ili stvarnost? / Ivšac Pavliša, Jasmina ; Bučar, Marina (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvi, 2013. str. 91-91 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
33.Lisak, NatalijaPERSPEKTIVA RODITELJA KAO DOPRINOS KONCEPTUALIZACIJI KVALITETE ŽIVOTA OBITELJI I RAZVOJU PODRŠKE ZAJEDNICE U HRVATSKOJ, 2013., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
34.Fulgosi-Masnjak, Rea; Igrić, Ljiljana; Lisak, NatalijaRoditeljsko poimanje tolerancije i primjena tolerancije u odgoju djeteta i suradnji s učiteljima // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 49 (2013), Supplement; 23-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
35.Igrić, Ljiljana; Cvitković, DanielaSupporting inclusion of children with special needs : a study of classroom assistants and mobile team of special needs educators in regular schools // Research project preparation within education and special needs education / Johnsen, Berit H. (ur.).
Oslo: Cappelen Damm, 2013. str. 305-315 -
36.Fulgosi Masnjak, Rea; Igrić, Ljiljana; Lisak, NatalijaNeke roditeljske kompetencije kao poticaj suradničkih odnosa u razredu // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Printera grupa d.o.o., 2012. str. 128-129 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Igrić, Ljiljana; Cvitković, Daniela; Fulgosi- Masnjak, Rea; Lisak, NatalijaParents' perspectives of the tolerance concept // A World of Potential, Congress Abstracts, 14th World Congress IASSID In: Journal of Intellectual Disabilites Research / Holland, Anthony, J. (ur.).
Oxford: Wiley&sons, 2012. str. 738-738 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Igrić, Ljiljana; Pavić, MartinaSupervizija i razvoj novih modela potpore edukacijskom uključivanju // Postignuća i izazovi razvoja supervizije / Ajduković, Marina (ur.).
Zagreb: Studijski centar socijalnog rada Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 19-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Igrić, Ljiljana; Fuček, ItaPriručnik za organizaciju rada pomoćnika u nastavi. Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2012 (prirucnik)
-
40.Igrić, Ljiljana; Wagner Jakab, Ana; Cvitković, DanielaSamoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 48 (2012), 1; 1-10 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Igrić, LjiljanaUN Convention on the Rights of Persons with Disabilities in Eastern Europe :An Overview of Implementation and some Challenges, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
42.Igrić, Ljiljana; Lisak, NatalijaTolerance program for parents and educational inclusion // Joint Congress of the European Association for Mental Health in Intellectual Disability & IASSID Challenging Behaviour & Mental Health SIRG / Smith, Samantha ; Oza, Reshma (ur.).
Manchester: EAMIHID & IASSID, 2011. str. 96-96 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Igrić, Ljiljana; Cvitković, DanielaAsistent u nastavi i podrška edukacijskom uključivanju // Sažeci radova XVII. dana psihologije
Zadar, Hrvatska, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
44.Vini RakićUTJECAJ TRENINGA ASERTIVNOSTI NA SOCIJALNU KOMPETENCIJU I SAMOPOIMANJE UČENIKA S TEŠKOĆAMA, 2010., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
45.Igrić, Ljiljana; Nikolić, Branko; Lisak, Natalija; Rakić, ViniIspitivanje nekih čimbenika uže okoline za razvoj tolerancije prema djeci s teškoćama // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta, 12 (2010), 1/2; 19-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
46.Cvitković, DanielaAnksioznost i obiteljska klima kod djece s teškoćama učenja, 2010., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitaciski fakultet, Zagreb
-
47.Igrić, Ljiljana; Lisak, Natalija; Rakić, ViniResearch into certain factors of immediate environment in development of tolerance for children with disabilities, // Promoting Mental Health for People with Intellectual Disability, Congress Book / Belle-Kusse, Patty (ur.).
Amsterdam: MHID & Centrum voor Consultatie en Expertise, 2009. str. 54-54 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
48.Igrić, LjiljanaChildren with disabilities in Croatia and human rights // Global Symposium "Avakening Planetary Consciousness"
Lucknow, Indija, 2009. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
49.Igrić, Ljiljana; Cvitković, Daniela; Wagner Jakab, AnaDjeca s teškoćama učenja u interaktivnom sustavu obitelj-škola-vršnjaci // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 45 (2009), 1; 31-38 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Lukač Kranjec, KatarinaNeke psihološke osobine i odnos razrednika i drugih predmetnih učitelja prema djeci s posebnim obrazovnim potrebama integriranoj u redovne osnovne škole, 2009., magistarski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski, Zagreb
-
51.Igrić, Ljiljana; Kobetić, Darko; Lisak, NatalijaEvaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs // Working Toward a Brighter Future, 25th Annual Pacific Rim International Conference on Disabilities / Stodden, R.A. (ur.).
Lahti: Center on Disability Studies, 2009. str. 236-236 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
52.Igrić, Ljiljana; Sekušak-Galešev, SnježanaChildren with special needs with interactive system family-school-peers // People with Intellectual Disabilities: Citizens in the World. Abstracts of the IASSID World Congress
Cape Town, Južnoafrička Republika, 2008. str. x-x (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
53.Igrić, LjiljanaEdukacijsko uključivanje na primjeru modela podrške za djecu s posebnim potrebama // Edukacijsko uključivanje
Brijuni, Hrvatska, 2008. (pozvano predavanje, sažetak, stručni) -
54.Igrić, LjiljanaInvaliditet, socijalna inkluzija i profesija rehabilitatora // Identitet profesije
Varaždin, Hrvatska, 2008. (pozvano predavanje, sažetak, stručni) -
55.Igrić, LjiljanaNovi oblici podrške u školi za inkluziju djece s posebnim potrebama // Ljudska prava i inkluzivna politika
Zagreb, Hrvatska, 2008. (pozvano predavanje, sažetak, stručni) -
56.Sekušak-Galešev, SnježanaSamopoimanje djece s posebnim potrebama u uvjetima edukacijske integracije, 2008., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabiltacijski fakultet, Zagreb
-
57.Igrić, Ljiljana; Sekušak-Galešev, SnježanaSelf-perception of children with LD and the attitudes of their parents // People with Intellectual Disabilities : Citizens in the World : abstracts ; u: Journal of Intelectual Disability Research, 52 (2008) (8/9), Families and Parents with ID 711-724 / Holland, Anthony (ur.).
London : Delhi: Wiley-Blackwell, 2008. str. 717-717 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
58.Igrić, Ljiljana; Kobetić, Darko; Lisak, NatalijaEvaluacija nekih oblika podrške edukacijskom uključivanju učenika s posebnim potrebama // Dijete i društvo. Časopis za promicanje prava djeteta, 10 (2008), 1/2; 179-197 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
59.Igrić, LjiljanaInvaliditet, socijalna uključenost i edukacijsko rehabilitacijski stručnjaci // Identitet struke- zbornik radova7.kongresa s međunarodnim sudjelovanjem / Đurek, V. (ur.).
Varaždin: savez defektologa Hrvatske, 2008. str. 93-94 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
60.Igrić, Ljiljana; Sekušak-Galešev, Snježana; Nimac, E.; Dragojević, D.Podrška edukacijskom uključivanju putem mobilnog stručnog tima i asistenta u nastavi // Zbronik radova 15. godišnje konferencije hrvatskih psihologa "Prevencija, Rehabilitacija, Psihoedukacija kroz interdisciplinarnost"
Cavtat, Hrvatska, 2007. str. x-x (radionica, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo) -
61.Igrić, Ljiljana; Kraljević, Radojka; Bunjevac, Tomislav; Penić, SandraIndicators of change during and after organized provision of support to parents of children with special needs // 6th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability, 2007 / Frey-Škrinjar, Jasmina ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner-Jakab, Ana ; Jelić, Emili (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb, 2007. str. 80-80 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
62.Wagner-Jakab, Ana; Cvitković, Daniela; Igrić, LjiljanaFamily environment perception of LD children and siblings // 6th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability / Frey-Škrinjar, Jasmina ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner-Jakab, Ana ; Jelić, Emili (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb, 2007. str. 79-79 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
63.Igrić, Ljiljana; Cvitković, Daniela; Wagner-Jakab, AnaCompetence of parent role and test anxiety of children with learning disabilities // 6th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability / Frey-Škrinjar, Jasmina ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner-Jakab, Ana ; Jelić, Emili (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb, 2007. str. 65-66 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
64.Igrić, LjiljanaHrvatski nacionalni obrazovni standard (HNOS) i djeca s posebnim potrebama // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta, 9 (2007), 1/2; 113-124 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
65.Wagner Jakab, AnaSamopoimanje i obiteljska klima braće i sestara djece s posebnim potrebama, 2007., doktorska disertacija, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
66.Igric, LjiljanaCroatian National Education Standard (CNES) and Children with Special Educational Needs // Child and Society, 9 (2007), 1; 113-122 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
67.Igric, Ljiljana; Kraljevic, Radojka; Bunjevac, Tomislav; Penic, SandraIndicators of change during and after organized provision of support to parents of children with special needs // Zagreb 2007. 6th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability / Frey Skrinjar, Jasmina ; Fulgosi- Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana ; Jelic, Emili (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sceinces, University of Zagreb, 2007. str. 80-80 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
68.Wagner Jakab, Ana; Cvitkovic, Daniela; Igric, LjiljanaFamily environment perception of LD children and siblings // Zagreb 2007. 6th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability / Frey Skrinjar, Jasmina ; Fulgosi- Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana ; Jelic, Emili (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sceinces, University of Zagreb, 2007. str. 79-79 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
69.Igrić, Ljiljana; Cvitković, DanielaAttitudes of parents of children with learning difficulties as a factor of social inclusion // Plava knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, M., Kranželić, V., Stošić, J. (ur.).
Zagreb: Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, 2007. str. 185-185 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
70.Igrić, LjiljanaPravo na obrazovanje djece s posebnim potrebama u hrvatskim nacionalnim strategijama i programima // Plava knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, M., Kranželić, V., Stošić, J. (ur.).
Zagreb: Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, 2007. str. 89-89 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
71.Rakić, Vini; Igrić, Ljiljana; Stančić, Zrinjka; Sekušak-Galešev, Snježana; Fajdetić, Majda; Cimperman, Robert; Butorac, Željka; Jović, Zora; Landsman, Tatjana; Paradžik, ŽanaRad s učenicima s posebnim potrebama // Nastavni plan i program za osnovnu školu / Vican, Dijana ; Milanović Litre, Ivan (ur.).
Zagreb: Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske, 2006. str. 15-16 -
72.Cvitković, Daniela; Wagner Jakab, Ana; Igrić, LjiljanaThe relationship of generalized anxiety in children with with special needs and parent's attitudes toward them // Vth European congress "Mental health in mental retardation" Towards the integrative approach in research and treatment
Barcelona, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
73.Igrić, LjiljanaMental Health Care for PWID in Croatia // Vth European congress "Mental health in mental retardation" Towards the integrative approach in research and treatment
Barcelona, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
74.Wagner Jakab, Ana; Igrić, Ljiljana; Cvitković, Daniela; Sekušak-Galešev, SnježanaSome Features and Differences Between Parents of Students with Special Needs and Typical Children // Sailing the Sea of Knowledge-A Symposium of Global Ideas -I.A.S.E. Conference Proceedings / Smith Myles, Brenda ; Aylward, Lynn (ur.).
Halifax: International Association of Special Education, 2005. str. 167-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
75.Igrić, Ljiljana; Cvitković Daniela; Wagner Jakab, AnaSelf-assesment and assesment of students with special needs in regular elementary schools // 7th Alps -Adria conference in psychology / Manenica Ilija (ur.).
Zadar: Department of Psychology, University of Zadar, 2005. str. 145-1¸46 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
76.Moje dijete u školi / Igrić, Ljiljana (ur.). Zagreb: Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti Republike Hrvatske ; Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2004 (prirucnik)
-
77.Šimunović, DubravkaPrimjena edukacijsko rehabilitacijskog programa u djece oboljele od astme, 2004., doktorska disertacija, Medicinski fakultet, Zagreb
-
78.Igrić, LjiljanaPovećanje senzibilnosti javnosti za posebne potrebe djece // S Vama- polugodišnjak Hrvatske udruge za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama, 1 (2004), 17-18 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
-
79.Igrić, LjiljanaŠirenje modela edukacijske integracije // S Vama- polugodišnjak Hrvatske Udruge za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama, 1 (2004), 15-17 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
-
80.Stančić, Zrinjka; Mejovšek, Milko; Igrić, Ljiljana; Heđever, MladenEdukacijsko - rehabilitacijska znanost u sustavu društvenih i humanističkih znanosti // Temeljne edukacijske znanosti i metodike nastave / Bežan, Ante (ur.).
Zagreb: Akademija odgojnih znanosti Hrvatske : Profil international, 2004. str. 79-90 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
81.Igrić, LjiljanaChildren with special needs with the interactive system family-school-peers // abstracts of the 12th World Congress of The International Association for the Scientific study of Intellectual Disability "Towards Mutual Understanding Person, Environment, Community" ; u: Journal of Intellectual Disability Research, 48 (2004)(4/5) / Felce, David (ur.).
Oxford: Blackwell Publishing Ltd., 2004. str. 423-423 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
82.Igrić, LjiljanaDruštveni kontekst, posebne potrebe, invaliditet, teškoće u razvoju i edukacijsko uključivanje // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2004), 237-250 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
83.Igrić, LjiljanaSocial and Psychological Obstacles in Life of Families with Children with Learning Disabilities // Evidence based practices- practice based evidence in mental health/developmental disabilities / Jacobson, John (ur.).
Boston (MA): NADD-National Association for dually diagnosed, 2004. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, pregledni) -
84.Igrić, LjiljanaKako mogu biti zadovoljene edukacijske potrebe mog djeteta? // Moje dijete u školi - priručnik za roditelje djece s posebnim edukacijskim potrebama / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti Republike Hrvatske ; Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2004. -
85.Igrić, LjiljanaTko su djeca s posebnim potrebama? // Moje dijete u školi- priručnik za roditelje djece s posebnim edukacijskim potrebama / Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti Republike Hrvatske ; Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2004. -
86.Igrić, LjiljanaUvod // Do prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama / Kiš-Glavaš, Leila ; Fulgosi-Masnjak, Rea (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2003. str. 7-9 -
87.Igrić, LjiljanaMental Health in Mediteranian countries (Croatia) // Rome: MH-MR / Cartagena, Letizia S., Bertelli, M. (ur.).
Rim: SIRM, ISEI, 2003. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
88.Igric, Ljiljana; Wagner Jakab, Ana; Đajo, MajaContinual Education of teachers and its influence on educational inclusion // 4th Eropean Congress- "Mental Health in mental retardation: a lifespan multidisciplinary approach". / Cartagena, Letizia S., Bertelli, M. (ur.).
Rim: MH-MR, SIRM, ISEI, 2003. str. 116-117 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
89.Igrić, LjiljanaDjeca s posebnim potrebama i društvo // Najmlađi–najvažniji : zbornik radova / Markočić, Matilda ; Sindik, Joško ; Gabelica-Šupljika, Maja ; Pintur, Blaženka ; Janeš, Lidija ; Devernay, Bosiljka ; Staničić, Đuro ; Štefančić, Nevenka (ur.).
Zagreb: Gradski ured za obrazovanje i šport, 2003. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
90.Unapređenje skrbi za osobe s mentalnom retardacijom / Došen, Anton ; Igrić, Ljiljana (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002 (monografija)
-
91.Ljubić, MajaStavovi nastavnika srednjih škola prema integraciji djece usporenog kognitivnog razvoja, 2002., magistarski rad, Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
92.Igrić, Ljiljana; Wagner Jakab, AnaModel of educational integration in Croatia: Application of scientific research results through work of NGO // Inaugural Conference of IASSID Europe / Felce, David (ur.).
Dublin: IASSID, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, pregledni) -
93.Kuipers, Hans; Igrić, LjiljanaRoditeljske organizacije u MATRA projektu // Unapređenje skrbi za osobe s mentalnom retardacijom : matra projekt 1991.-2002. : sinopsis predavanja i vježbi / Došen, Anton ; Igrić, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002. str. 121-130 -
94.Igrić, LjiljanaNevladin sektor i edukacijska integracija u Hrvatskoj // Škola u Europi, između tradicije i reforme / Serra, E. (ur.).
Trst: Sproptimist International D'Italia, 2001. str. 53-60 (predavanje, sažetak, stručni) -
95.Žic, Anamarija; Igrić, LjiljanaSelf-assessment of relations with peers in children with intellectual disability // JIDR. Journal of intellectual disability research, 45 (2001), 3; 202-211 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
96.Igrić, LjiljanaNevladin sektor i edukacijska integracija u Hrvatskoj // Škola u Europi, između tradicije i reforme / Serra, Edda (ur.).
Trst: Soroptimist International D'Italia, 2001. str. 53-61 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
97.Igrić, LjiljanaDjeca s mentalnom retardacijom u društvu // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta, 3 (2001), 3; 293-300 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
98.Igrić, Ljiljana; Kiš-Glavaš, Lelia; Sekušak-Galešev, Snježana; Wagner Jakab, AnaPerceived Professional Competence and Attitudes of Teachers Toward the Integration of Students with Learning Difficulties // Making a World of Difference / Aloyzy Zera, David ; Bleszynska, Krystyna (ur.).
Varšava: International association of Special Education, 2001. str. 75-78 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
99.Kuipers, Hans; Igrić, LjiljanaSupport to parents in Policy Making Regarding Care for Persons with mental retardation // Abstracts of the 3rd European Congress "Mental Health in Mental Retardation Theory and Practice"
Berlin: 3rd European Congress, 2001. str. 33-33 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
100.Stančić, Zrinjka; Kiš-Glavaš, Lelia; Igrić, LjiljanaStavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 143-153 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)