Pregled po CROSBI profilu: Sunčana Piri Rajh (CROSBI Profil: 18211, MBZ: 246604, ORCID: 0000-0001-7715-1518)
-
1.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraDigital Piracy and the Theory of Planned Behavior: Developing Typology of Consumers // Conference Proceedings of the 4th International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Basarac Sertić, Martina (ur.).
Zagreb: Croatian Academy of Sciences and Arts ; Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2023. str. 385-399 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Piri Rajh, SunčanaBig Five Personality Traits as Determinants of Consumer Impulsive Buying of Digital Products // Abstracts of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Pavić, Ivana ; Galetić, Fran ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2022. str. 44-44 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
3.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraTheory of Planned Behavior and Psychographics in Digital Piracy // Conference Proceedings of the 3rd International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Dumančić, Lucija Rogić (ur.).
Zagreb: Croatian Academy of Sciences and Arts ; Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2022. str. 643-659 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraExtended Model of Intention to Visit Cultural Heritage Site // RED 2022 11th International Scientific Symposium REGION ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 659-672 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Piri Rajh, SunčanaConsumer Decision-Making Styles in the Digital Product Category // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 34 (2022), 2; 191-203 doi:10.22598/mt/2022.34.2.191 (recenziran, članak, znanstveni)
-
6.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
7.Piri Rajh, Sunčana; Koledić, IvonaTipologija potrošača s obzirom na njihovu sklonost ostavljanju napojnice u restoranima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 2; 53-70 doi:10.22598/zefzg.2021.2.53 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Piri Rajh, Sunčana; Komarac, TanjaCijena // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 271-296 -
9.Piri Rajh, Sunčana; Švenda, ŽeljkaKupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjeće kao osnova za segmentaciju tržišta // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 68 (2017), 5; 488-506 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
10.Piri Rajh, Sunčana; Lijović, LidijaPercepcija odnosa cijene i kvalitete i cjenovna osjetljivost potrošača u kupnji elektroničkih proizvoda // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 15 (2017), 1; 61-74 doi:10.22598/zefzg.2017.1.65 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
11.Recher, VedranUtjecaj zabrinutosti za privatnost na namjeru ponašanja potrošača u online okruženju, 2017., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Sinčić Ćorić, Dubravka; Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Kurnoga, NatašaOrganizational buying decision approaches in manufacturing industry : developing measures and typology // Journal of business & industrial marketing, 32 (2017), 2; 227-237 doi:10.1108/JBIM-10-2014-0214 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Piri Rajh, Sunčana; Ćurić, AnitaPercipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 2; 111-125 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
14.Piri Rajh, Sunčana; Husnjak, DejanUtjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 1; 103-117 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
15.Anić, Ivan-Damir; Ciunova-Shuleska, Anita; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Bevanda, ArnelaDifferences in consumer decision-making styles among selected South-East European countries // Ekonomska istraživanja, 29 (2016), 1; 665-681 doi:10.1080/1331677X.2016.1193949 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Sinčić Ćorić, Dubravka; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoTechnological intensity and buying decision-making approaches in manufacturing sector // Conference Proceedings of the 3rd International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
London : Delhi, 2015. str. 502-511 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Piri Rajh, SunčanaExploring Consumers’ Food-Related Decision-Making Style Groups and their Shopping Behaviour // Ekonomska istraživanja, 28 (2015), 1; 63-74 doi:10.1080/1331677X.2015.1022390 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Sinčić Ćorić, Dubravka; Piri Rajh, SunčanaUnderstanding organizational buying behavior: the need for reconciliation // Proceedings of the 2nd International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
Atena, 2014. str. 841-848 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Piri Rajh, Sunčana; Anić, Ivan-Damir; Rajh, EdoThe Use of Food-Related Consumer Decision- Making Styles for Market Segmentation: The Case of Croatia // 5th EMAC Regional Conference: Marketing Theory Challenges in Emerging Markets / Szymura-Tyc, Maja (ur.).
Katovice: University of Economics in Katowice, 2014. str. 29-29 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoAntecedents of food-related consumer decision-making styles // British food journal, 116 (2014), 3; 431-450 doi:10.1108/BFJ-10-2011-0250 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Piri Rajh, SunčanaComparison of perceived value structural models // Tržište (Zagreb), 24 (2012), 1; 117-133 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
22.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoRazlike u stilovima odlučivanja potrošača s obzirom na spol ispitanika u Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 22 (2010), 1; 29-42 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
23.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoUtjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 61 (2010), 3-4; 137-150 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoStilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 111-120 -
25.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoStilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing as a Factor of Sustainable Development / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: CROMAR, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2009. str. CD-ROM (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Kesić, HelenaMarket segmentation in the Republic of Croatia according to food-related lifestyle // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 9-10; 503-522 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Piri Rajh, SunčanaPerceived risk as a determinant of perceived value and purchase intention // 2nd International Scientific Conference "Marketing Theory Challenges in Transitional Societies" / Ozretić Došen, Đurđana, Krupka, Zoran, Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 223-231 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, DubravkaOsnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007 -
29.Prebežac, Darko; Piri Rajh, SunčanaCijene // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 183-208 -
30.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoMeasuring the image of a transitional country - The development of a scale for the Republic of Croatia // Proceeding of the 36th EMAC Conference: Flexible Marketing in an Unpredictable World / Engilbertsson, Halldor Orn (ur.).
Reykjavík: Reykjavík University, European Marketing Academy, 2007. str. CD-ROM (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vlašić, GoranThe Influence of Cognitive and Affective Factors on Consumers Willingness to Buy Foreign Products (The Case of Croatia) // Cultural Perspectives in Marketing Conference / Moon, Junyean (ur.).
Seoul: Hanyang University, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Piri Rajh, SunčanaUtjecaj odrednica kvalitete i troška na percepciju vrijednosti i namjeru kupovine potrošača, 2006., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
33.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoUtjecaj cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 4 (2006), 347-364 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
34.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vlašić, GoranThe Influence of Animosity, Xenophilia and Ethnocentric Tendencies on Consumers' Willingness to Buy Foreign Products (The Case of Croatia) // Proceedings from the 34th EMAC Conference: Rejuvenating Marketing - Contamination, Innovation, Integration
Milano: European Marketing Academy, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Piri Rajh, SunčanaUtjecaj cijene na ponašanje potrošača u procesu odlučivanja o kupovini kao kriterij u segmentaciji tržišta // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet-Zagreb, Katedra za marketing i CROMAR-Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoUtjecaj cijene i imidža marke na percipiranu kvalitetu // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 16 (2004), 1-2; 5-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
37.Prebežac, Darko; Piri Rajh, SunčanaCijene // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 201-228 -
38.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaPonašanje potrošača // Marketing, 2. izmijenjeno i dopunjeno izdanje / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 107-130 -
39.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vlašić, GoranCountry Branding as a Competitive Marketing Strategy // Proceedings of the 2nd International Conference: An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 1740-1755 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Kraljević, SandraCountry Image and Product Brand Image as Competitive Marketing Strategy Factors // Proceedings of the 5th International Conference on "Enterprise in Transition" / Reić, Zlatan (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003. str. 1501-1513 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaMarket Segmentation on the Basis of Food-Related Lifestyles of Croatian Families // British Food Journal, 105 (2003), 3; 162-174 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
42.Piri Rajh, SunčanaUtjecaj cijena u procesu donošenja odluke o kupovini na tržištu osobne potrošnje, 2002., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
43.Rajh, Edo; Piri Rajh, SunčanaPoboljšavanje interpretativnosti perceptualnih mapa transformacijom pravokutnih koordinata // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 52 (2001), 11-12; 1368-1377 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
44.Prebežac, Darko; Piri Rajh, SunčanaCijene // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 335-363 -
45.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaPonašanje potrošača // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 217-241 -
46.Kesić, Tanja; Ozretić-Došen, Đurđana; Piri Rajh, SunčanaThe Change of Food-Related Lifestyles of Croatian Families // Proceedings from the 30th EMAC Conference: Rethinking European Marketing (CD-ROM) / Falkenberg, Andreas W. (ur.).
Bergen: Norges Handelshoyskole, European Marketing Academy, 2001. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Vranešević, Tihomir; Tkalac, Ana; Piri Rajh, SunčanaJe li marketing dobar izbor? Stavovi i percepcije studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu // Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 189-198 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Vranešević, TihomirStrukturne promjene znanstvenog kadra u Hrvatskoj // Ekonomski fakultet u Zagrebu - Razvitak ekonomske misli i njene primjene u Hrvatskoj 1920.-2000. / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 39-49 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaStructural Changes of Academics in the Republic of Croatia // 1st International Conference on Globalisation and Development of Small European Countries / Božina, Lovre ; Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković, Pula, 2001. str. 267-278 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Kesić, Tanja; Piri Rajh, SunčanaConsumer Protection in the Republic of Croatia - Fact or Fiction? // Journal of Macromarketing, 20 (2000), 2. (podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)