Pregled po CROSBI profilu: Sunčana Piri Rajh (CROSBI Profil: 18211, MBZ: 246604, ORCID: 0000-0001-7715-1518)
-
1.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraDigital Piracy and the Theory of Planned Behavior: Developing Typology of Consumers // Conference Proceedings of the 4th International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Basarac Sertić, Martina (ur.).
Zagreb: Croatian Academy of Sciences and Arts ; Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2023. str. 385-399 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Piri Rajh, SunčanaBig Five Personality Traits as Determinants of Consumer Impulsive Buying of Digital Products // Abstracts of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Pavić, Ivana ; Galetić, Fran ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2022. str. 44-44 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
3.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraTheory of Planned Behavior and Psychographics in Digital Piracy // Conference Proceedings of the 3rd International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Dumančić, Lucija Rogić (ur.).
Zagreb: Croatian Academy of Sciences and Arts ; Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2022. str. 643-659 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraExtended Model of Intention to Visit Cultural Heritage Site // RED 2022 11th International Scientific Symposium REGION ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 659-672 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Piri Rajh, SunčanaConsumer Decision-Making Styles in the Digital Product Category // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 34 (2022), 2; 191-203 doi:10.22598/mt/2022.34.2.191 (recenziran, članak, znanstveni)
-
6.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
7.Piri Rajh, Sunčana; Koledić, IvonaTipologija potrošača s obzirom na njihovu sklonost ostavljanju napojnice u restoranima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 19 (2021), 2; 53-70 doi:10.22598/zefzg.2021.2.53 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Piri Rajh, Sunčana; Komarac, TanjaCijena // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 271-296 -
9.Piri Rajh, Sunčana; Švenda, ŽeljkaKupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjeće kao osnova za segmentaciju tržišta // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 68 (2017), 5; 488-506 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
10.Piri Rajh, Sunčana; Lijović, LidijaPercepcija odnosa cijene i kvalitete i cjenovna osjetljivost potrošača u kupnji elektroničkih proizvoda // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 15 (2017), 1; 61-74 doi:10.22598/zefzg.2017.1.65 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
11.Recher, VedranUtjecaj zabrinutosti za privatnost na namjeru ponašanja potrošača u online okruženju, 2017., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Sinčić Ćorić, Dubravka; Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Kurnoga, NatašaOrganizational buying decision approaches in manufacturing industry : developing measures and typology // Journal of business & industrial marketing, 32 (2017), 2; 227-237 doi:10.1108/JBIM-10-2014-0214 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Piri Rajh, Sunčana; Ćurić, AnitaPercipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 2; 111-125 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
14.Piri Rajh, Sunčana; Husnjak, DejanUtjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 1; 103-117 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
15.Anić, Ivan-Damir; Ciunova-Shuleska, Anita; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Bevanda, ArnelaDifferences in consumer decision-making styles among selected South-East European countries // Ekonomska istraživanja, 29 (2016), 1; 665-681 doi:10.1080/1331677X.2016.1193949 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Sinčić Ćorić, Dubravka; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoTechnological intensity and buying decision-making approaches in manufacturing sector // Conference Proceedings of the 3rd International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
London : Delhi, 2015. str. 502-511 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Piri Rajh, SunčanaExploring Consumers’ Food-Related Decision-Making Style Groups and their Shopping Behaviour // Ekonomska istraživanja, 28 (2015), 1; 63-74 doi:10.1080/1331677X.2015.1022390 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Sinčić Ćorić, Dubravka; Piri Rajh, SunčanaUnderstanding organizational buying behavior: the need for reconciliation // Proceedings of the 2nd International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
Atena, 2014. str. 841-848 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Piri Rajh, Sunčana; Anić, Ivan-Damir; Rajh, EdoThe Use of Food-Related Consumer Decision- Making Styles for Market Segmentation: The Case of Croatia // 5th EMAC Regional Conference: Marketing Theory Challenges in Emerging Markets / Szymura-Tyc, Maja (ur.).
Katovice: University of Economics in Katowice, 2014. str. 29-29 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoAntecedents of food-related consumer decision-making styles // British food journal, 116 (2014), 3; 431-450 doi:10.1108/BFJ-10-2011-0250 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Piri Rajh, SunčanaComparison of perceived value structural models // Tržište (Zagreb), 24 (2012), 1; 117-133 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
22.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoRazlike u stilovima odlučivanja potrošača s obzirom na spol ispitanika u Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 22 (2010), 1; 29-42 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
23.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoUtjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 61 (2010), 3-4; 137-150 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoStilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 111-120 -
25.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoStilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing as a Factor of Sustainable Development / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: CROMAR, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2009. str. CD-ROM (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)