Pregled po CROSBI profilu: Darko Lončarić (CROSBI Profil: 18110, MBZ: 245096, ORCID: 0000-0003-4053-3461)
-
1.Pejčić, Tena; Lončarić, Darko; Pejić Papak, PetraPrijevod, prilagodba i provjera metrijskih karakteristika upitnika o stavovima učitelja o formativnom vrednovanju // Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima? / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 98-99 -
2.Babić, NikolaOpraštanje sebi i ishodi tretmana poremećaja uzimanja alkohola u kontekstu proširenoga metakognitivnog modela depresivnosti, 2022., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
3.Vukelić, NenaPrediktori razine namjere budućih nastavnika za implementaciju obrazovanja za održivi razvoj, 2021., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
4.Martan, Valentina; Lončarić; Darko; Skočić Mihić; SanjaBeliefs about the High Abilities of Twice- Exceptional Students with Dyslexia. Preliminary findings on the construction of multiple measures of Beliefs about the High Abilities of Twice- Exceptional Children Scales // Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being: Selected Proceedings of the 2nd International Scientific Conference of the Department of Psychology at the Catholic University of Croatia / Pačić-Turk, Lj. (ur.).
Zagreb: Catholic University of Croatia, 2021. str. 79-95 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Tatalović Vorkapić, Sanja; Anđić, Dunja; Čepić, Renata; Lončarić, Darko; Verdonik, MajaSome of the scientific contribution for enhancing education in Croatia. // EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies / L. Gómez Chova, A. López Martínez i I. Candel Torres (ur.).
Palma de Mallorca: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 1753-1763 doi:10.21125/edulearn.2021.0410 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Rončević, Nena; Lončarić, DarkoValidacija mjernih instrumenata u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj // U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 115-145 -
7.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Brižan, AnamariaSocial creativity of early primary school pupils and behavioural patterns in school conflicts // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 9-28 doi:10.38003/sv.69.1.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Lončarić, Darko; Nikčević-Milković, AnelaUvjerenja o uzrocima i mogućnosti prevencije specifičnih teškoća u učenju djece predškolske i rane školske dobi // Zbornik radova sa VIII. znanstveno-stručnog skupa "Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici" / Vuletić, Gorka ; Križanić, Valerija ; Pribisalić, Dalia (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet u Osijek, 2020. str. 62-62 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Grdinić, Lorena; Lončarić, DarkoSocijalno-interpersonalna kreativnost i faze moralnog rasuđivanja učenika // Darovitost, edukacija darovitih, inovacije i kreativnost u obrazovanju i psihologiji / Krneta, Dragoljub (ur.).
Banja Luka: Grafid, 2019. str. 175-185 doi:10.5281/zenodo.3776720 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Pejić Papak, Petra; Mezak, Jasminka; Lončarić DarkoSUPPORTING CONTEMPORARY LEARNING AND TEACHING METHODS THROUGH GLAT PROJECT // Mediterranean Scientific Conference "Educational Systems and Societal Changes: Challenges and Opportunities" / Lazzarich Marinko (ur.).
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2019. str. 23-24 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
11.Čepić, Renata; Borščak Dronjić, Maša; Lončarić, DarkoDIFFERENT ASPECTS AND THEORETICAL FRAMEWORKS FOR SELF-DIRECTED LEARNING // INTED2019 Proceedings 13th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. / Gómez Chova, Luis ; López Martínez, Agustín ; Candel Torres, Ignacio (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. str. 9208-9216 doi:10.21125/inted.2019.2284 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Lončarić, Darko; Čepić, Renata; Skočić Mihić, Sanja; Vranić, Sanja; Pahljina-Reinić, Rosanda; Jurdana-Šepić, Rajka; Erceg, Nataša; Slani, Neva; Martan, Valentina; Mašić, MarijetaTeacher beliefs as determinants of self- regulation and creativity of students in the STEM field of education, 2019. (domaća recenzija, ostali članci/prilozi).
-
13.Lubart, Todd; Lončarić, Darko; Arrigoni, Jasna; Juriševič, MojcaMeasuring creative potential in Croatia and Slovenia // BOOK OF ABSTRACTS. 1st Thematic ECHA Conference. Creativity Research and Innovation in Gifted Education: Social, Individual, and Educational Perspective / Rački, Željko (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. str. 34-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Lončarić, Darko; Riman, Kristina; Rončević, AnitaAssessment of children’s creative potential in visual and literary domains within the Croatian socio-cultural context // BOOK OF ABSTRACTS. 1st Thematic ECHA Conference. Creativity Research and Innovation in Gifted Education: Social, Individual, and Educational Perspective / Rački, Željko (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, 2019. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Martan, Valentina; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, SanjaBeliefs about the High Abilities of Twice - Exceptional Students with Dyslexia // 2nd International Scientific Conference Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being (Book of Abstracts) / Pačić-Turk, Ljiljana ; Knežević, Martina (ur.).
Zagreb: Department of Psychology, Catholic University of Croatia, 2019. str. 140-140 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Martan, Valentina; Lončarić, DarkoEvaluation of the REI Model Effectiveness in the Reading Improvement of a Student with Dyslexia // 2nd International Scientific Conference Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being (Book of Abstracts) / Pačić-Turk, Ljiljana ; Knežević, Martina (ur.).
Zagreb: Department of Psychology, Catholic University of Croatia, 2019. str. 143-143 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Hoić-Božić, Nataša; Lončarić, Darko; Holenko Dlab, MartinaPreparing Primary Junior Grade Teachers to Teach Computational Teaching: Experiences from the GLAT Project // Mathematics and informatics, 62 (2019), 5; 487-499 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Nikčević-Milković, Anela; Lončarić, DarkoCHANGES IN THE SELF-REGULATION OF LEARNING EXPERIENCE AFTER NEGATIVE SELF-EVALUATION OF THE ESSAY WRITING SCHOOL TASK // 3IeCSHSS: CONFERENCE PROCEEDINGS / Vasileva Petkova, Tatyana ; Stefanov Chukov, Vladimir (ur.).
Beograd: Center for Open Access in Science (COAS), Belgrade –SERBIA, 2019. str. 99-110 doi:10.32591/coas.e-conf.03 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, SanjaSkala samoprocjene socijalnog ponašanja adolescenata // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2018), 2; 13-26 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Beaudoin, Kathleen; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoCroatian preschool teachers’ self-perceived competence in managing the challenging behaviour of children // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 8 (2018), 2; 123-138 doi:10.26529/cepsj.8.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Lončarić, DarkoOsnovne informacije o prilagodbi i primjeni EPoC testa potencijalne kreativnosti u Hrvatskoj // Poučavanje za darovitost, inovativnost i kreativnost
Rijeka, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
22.Županić Benić, Marijana; Rončević, Anita; Lončarić, DarkoSatisfaction of Students - Future Early and Preschool Education Teachers with the Visual Arts Teaching Methodology Course as an Indicator of Teaching Quality // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 3; 197-211 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Beaudoin, Kathleen; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, SanjaClassroom Size and Frequency of Challenging Behaviours in Relation to the Support that Teachers Need in Managing those Behaviours // 10th INTERNATIONAL CONFERENCE Current Trends in Higher Education in Europe, Theme: Institutional Childhood: Contemporary Educational Challenges
Rijeka, Hrvatska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Beaudoin, Kathleen; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, SanjaClassroom Size and Frequency of Challenging Behaviours in Relation to the Support that Teachers Need in Managing those Behaviours // Contributions to the Development of the Contemporary Paradigm of the Institutional Childhood / Vujičić, Lidija ; Holz, Oliver ; Duh, Matjaž ; Michielsen, Melissa (ur.).
Zürich: LIT Verlag, 2017. str. 43-53 -
25.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Lončarić, DarkoApproaches to learning of first-year and fifth-year student teachers: are there any differences? // European Journal of Teacher Education, 40 (2017), 1; 62-75 doi:10.1080/02619768.2016.1251898 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Ćubela Adorić, Vera; Lončarić, Darko; Lopižić, Josip; Plavšić, Marlena; Vučenović, Dario; Žegura, IvaPsihologija u zaštiti i promicanju ljudskih prava: okrugli stol // 24. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija u prevenciji poremećaja i očuvanju zdravlja. Knjiga sažetaka / Pokrajac-Bulian, Alessandra ; Miletić, Irena ; Juretić, Jasminka ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD) ; Naklada Slap, 2016. str. 301-301 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
27.Beaudoin, Kathleen; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoBehaviors of concern to Croatian primary school teachers_ // Journal of international special needs education, 19 (2016), 2; 69-80 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
28.Beaudoin, Kathleen; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoPreschool Teachers’ Concern for Challenging Behaviors of Children // 11. Međunarodni balkanski kongres obrazovanja i znanosti, Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost
Poreč, Hrvatska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Martan, Valentina; Miletić Erik; Lončarić DarkoREI model: opis i primjena u razumijevanju i ublažavanju poteškoća vezanih uz disleksiju // 24. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija u prevenciji poremećaja i očuvanju zdravlja (Knjiga sažetaka) / Pokrajac-Bulian, A., Miletić, I. ; Juretić, J. ; Lopižić, J. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2016. str. 279-279 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
30.Riman, Kristina; Lončarić, DarkoApplication of the Hero's Journey Framework in Popular Fantasy Novels for Children: Increasing Reading Moivation and Self-Regulation in Elementary Schools // 5th International Conference on Knowledge, Culture and Society
Turku: IEDRC, 2016. (poster, sažetak, znanstveni) -
31.Lončarić, Darko; Nikčević-Milković, AnelaLearning to self-regulate creative writing in schools: effects of goals and motivation on writing self-regulation and performance // 13th ICIE Conference on Excellence in Education & Psychology
Rijeka, Hrvatska, 2016. str. 98-98 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Nikčević-Milković, Anela; Lončarić, DarkoPromjene u samoregulaciji učenja nakon doživljaja neuspjeha u školskom zadatku pisanja eseja // Međunarodni znanstveno-stručni skup XX. dani psihologije : sažetci priopćenja = International confrence 20th Psychology Days : paper summaries / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 106-107 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Beaudoin, Kathleen; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoFrequency of Challenging Behaviours Perceived by Croatian Preschool Teachers // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.).
Medulin : Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 391-400 -
34.Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoKompetencije učitelja za poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju // Konferencija Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu međunarodna znanstvena konferencija, Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja
Opatija, Hrvatska, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Riman, Kristina; Lončarić, DarkoDevelopmental fears, frustrations and fantasies in children’s fantasy novels providing opportunities for educational life skills training programs // 18th International Academic Conference
London : Delhi: International Institute of Social and Economic Sciences, 2015. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
36.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, DarkoMeasuring preschool children temperament: Implications for preschool care and education practice // International journal of educational psychology, 4 (2015), 3; 280-304 doi:17583/ijep.2015.1483 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
37.Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoUvjerenja učitelja o disleksiji // 5. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse : knjiga sažetaka / Cepanec, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2015. str. 82-83 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Lončarić, Darko; Novak, AnnaPRILOG VREDNOVANJU UČINAKA PRVE FAZE NTC SUSTAVA UČENJA U PREDŠKOLSKOM ODGOJU // Knjiga sažetaka : u okviru V. Dana Šime i Ante Starčevića / Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Nove smjernice u odgoju i obrazovanju Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Nikčević-Milković, Anela i sur. (ur.).
Zadar: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2015. str. 17-18 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoKompetencije učitelja za poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja – Zbornik radova: IV. simpozij / Opić, Siniša i Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 624-634 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Lončarić, Darko; Majić, TatjanaPrilog razvoju i validaciji Skale učiteljskih kompetencija // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja – Zbornik radova: IV. simpozij / Prskalo, Ivan i sur. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 150-162 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko; Anđić, Dunja; Skočić Mihić, SanjaConsidering Transversal Competences, Personality and Reputation in the Context of the Teachers’ Professional Development // International education studies, 8 (2015), 2; 8-20 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
42.Lončarić, Darko; Nikčević-Milković, Anela; Močibob, MajaMotivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena // 22. godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem
Zagreb, 2014. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Nikčević-Milković, Anela; Lončarić, DarkoMjerenja emocionalnih varijabli u istraživanju samoregulacije učenja u podučju pisanja // XIX. Dani psihologije u Zadru
Zadar, Hrvatska, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
44.Nikčević-Milković, Anela; Lončarić, DarkoPintrichev i Zimmermanov model samoregulacije učenja // Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena / Lončarić, Darko (ur.)., 2014. str. 40-55
-
45.Lončarić, DarkoMotivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2014 (prirucnik)
-
46.Loncaric, DarkoTesting Mediation with Learning and Coping Strategies: Direct and Mediated Effects of Anxiety and Self-Efficacy on School Performance // Different Psychological Perspectives on Cognitive Processes: Current Research Trends in Alps-Adria Region / Galmonte, Alessandra ; Actis-Grosso, Rossana (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2014. str. 371-391 -
47.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, DarkoValidacija hrvatske verzije ljestvice socio- emocionalne dobrobiti i otpornosti predškolske djece // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50 (2014), 2; 102-117 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
48.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko; Anđić, Dunja; Skočić Mihić, SanjaConsidering transversal competences, personality and reputation in the context of teachers' professional development // 22. Godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem Kako obrazovanju dodati boju? – uloga i izazovi za psihologe : knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina et al. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 253-253 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
49.Beaudoin, Kathleen; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoBehaviors of Concern to Croatian Primary School Teachers // Proceedings of International Conference The Embracing Inclusive Approaches for Children and Youth with Special Education Needs
Braga, 2014. str. 747-752 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Martan, Valentina; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, SanjaAtribucije školskog uspjeha i školskog neuspjeha kod učenika sa specifičnim teškoćama učenja // 2. dani obrazovnih znanosti “Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama” : knjiga sažetaka
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, 2014. str. 47-48 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)