Pregled po CROSBI profilu: Edo Rajh (CROSBI Profil: 17887, MBZ: 241781)
Pronađeno 170 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Anić, Ivan-Damir; Budak, Jelena; Rajh, Edo; Recher, Vedran; Škare, Vatroslav; Škrinjarić, Bruno; Žokalj, MateoThe extended model of online privacy concern. Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2018 (monografija)
-
2.Anić, Ivan-Damir; Božić, Ljiljana; Buturac, Goran; Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Nušinović, Mustafa; Rajh, Edo; Teodorović, IvanEkonomski aspekti razvitka industrije kože i proizvoda od kože u Republici Hrvatskoj. Zagreb: Rifin, 2008 (monografija)
-
3.Anić, Ivan-Damir; Buturac, Goran; Gambiroža-Jukić, Mirjana; Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Nušinović, Mustafa; Rajh, Edo; Teodorović, IvanEkonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj. Zagreb: Eknomski institut, Zagreb, 2008 (monografija)
-
1.Slijepčević, Sunčana; Budak, Jelena; Rajh, EdoThe effect of EU membership on public procurement for SMEs in post-transition countries // Entrepreneurship in post-communist countries / Ateljević, Jovo ; Budak, Jelena (ur.).
Cham: Springer, 2018. str. 163-181 doi:10.1007/978-3-319-75907-4_11 -
2.Budak, Jelena; Rajh, Edo; Recher, VedranCitizens’ privacy concerns: does national culture matter? // Surveillance, privacy and security citizens’ perspectives / Friedewald, Michael ; Burgess, J. Peter ; Čas, Johann ; Bellanova, Rocco ; Peissl, Walter (ur.).
Abingdon: Routledge, 2017. str. 36-51 -
3.Budak, Jelena; Rajh, EdoThe public procurement system: a business sector perspective // Economic development and entrepreneurship in transition economies: issues, obstacles and perspectives / Ateljević, Jovo ; Trivić, Jelena (ur.).
New York (NY): Springer, 2016. str. 73-90 -
4.Budak, Jelena; Anić, Ivan-Damir; Rajh, EdoPublic attitudes towards surveillance and privacy in Serbia // Radoslav Ratković-život i delo / Simeunović, Dragan ; Đorić, Marija (ur.).
Beograd: Udruženje Nauka i društvo Srbije ; Savez antifašista Srbije ; Heinrich-Böll-Stiftung, 2014. str. 409-427 -
5.Budak, Jelena; Rajh, EdoKorupcija u zdravstvu: mit ili stvarnost? // O zdravstvu iz ekonomske perspketive / Vehovec, Maja (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2014. str. 247-270 -
6.Budak, Jelena; Anić, Ivan-Damir; Rajh, EdoPublic attitudes towards privacy and surveillance in Croatia // Privacy and Security in the Digital Age / Friedewald, Michael ; Pohoryles Ronald J. (ur.).
New York (NY): Routledge, 2014. str. 100-118 -
7.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoStilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 111-120 -
8.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, IvanOcjena i čimbenici konkurentnosti industrije kože i proizvoda od kože u Hrvatskoj // Ekonomski aspekti razvitka industrije kože i proizvoda od kože u Republici Hrvatskoj / Santini, Guste ; Drašković, Veselin ; Lovrinčević, Željko ; Milovanov, Valerij ; Popović, Dejan ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Rifin, 2008. str. 94-124 -
9.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, IvanStrategijska mapa hrvatske industrije testila i odjeće // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 228-242 -
10.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, IvanKonkurentsko okruženje, tržišna pozicija i izvori konkurentnosti u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 103-120 -
11.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, IvanAnaliza snaga, slabosti, prilika i prijetnji u razvitku hrvatske industrije tekstila i odjeće // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 190-199 -
12.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, IvanPotražnja, zadovoljstvo i lojalnost marki u industriji tekstila i odjeće u Hrvatskoj // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 137-149 -
13.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, IvanAnaliza tržišnih čimbenika poslovanja hrvatskih proizvođača tekstila i odjeće // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 121-136 -
14.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, IvanObilježja razvitka industrije u tijeku tranzicije // Ekonomski aspekti razvitka industrije tekstila i odjeće u Republici Hrvatskoj / Anić, Ivan-Damir ; Lovrinčević, Željko ; Rajh, Edo ; Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2008. str. 15-34 -
15.Kesić, Tanja; Rajh, Edo; Ozretić Došen, ĐurđanaEffects of Attitudes and Consumer Ethnocentrism on Intentions to Buy Domestic vs. Foreign Products in Croatia and Bosnia and Herzegovina // Hrvatska na putu u Europsku uniju / Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2004. str. 540-552 -
1.Budak, Jelena; Rajh, Edo; Slijepčević, Sunčana; Maloča, MateaCorruption pressure on business revisited: bribery incidence in European countries // Ekonomski vjesnik, 36 (2023), 1; 15-30 doi:10.51680/ev.36.1.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Škrinjarić, Bruno; Budak, Jelena; Rajh, EdoPsychometric Characteristics of Self-Efficacy and Optimism and Pessimism Measurement Scales in Online Privacy Violation Context // International journal of multidisciplinarity in business and science, 7 (2021), 12; 5-14 (recenziran, članak, znanstveni)
-
3.Rajh, Edo; Škrinjarić, Bruno; Budak, JelenaOtpornost potrošača na narušavanje online privatnosti: testiranje mjerne ljestvice // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 30 (2021), 2; 527-544 doi:10.17818/EMIP/2021/2.11 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
4.Budak, Jelena; Rajh, Edo; Slijepčević, Sunčana; Škrinjarić, BrunoTheoretical Concepts of Consumer Resilience to Online Privacy Violation // Interdisciplinary description of complex systems, 19 (2021), 2; 308-327 doi:10.7906/indecs.19.2.9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Jovanov Apasieva, Tamara; Rajh, Edo; Budak, Jelena; Davčev, LjupčoENTREPRENEURIAL INTENTIONS OF STUDENTS AT PRIVATE UNIVERSITIES IN TRANSITION ECONOMIES // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 2; 157-184 doi:10.32910/ep.72.2.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Budak, Jelena; Rajh, Edo; Slijepčević, Sunčana; Škrinjarić, BrunoConceptual research framework of consumer resilience to privacy violation online // Sustainability, 13 (2021), 3; 1238, 14 doi:10.3390/su13031238 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Budak, Jelena; Rajh, Edo; Buturac, Goran; Brković, AnamarijaTobacco Grey Market in the Western Balkans // Journal of Balkan and Near Eastern Studies, 22 (2020), 1, 16 doi:10.1080/19448953.2020.1818040 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Slijepčević, Sunčana; Rajh, Edo; Budak, JelenaDeterminants of corruption pressures on local government in the E.U. // Ekonomska istraživanja, 33 (2020), 1; 3492-3508 doi:10.1080/1331677X.2020.1774793 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Rajh, EdoMjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 70 (2019), 3; 519-528 doi:10.32910/ep.70.3.8 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
10.Škrinjarić, Bruno; Budak, Jelena; Rajh, EdoPerceived quality of privacy protection regulations and online privacy concern // Ekonomska istraživanja, 32 (2019), 1; 982-1000 doi:10.1080/1331677X.2019.1585272 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Anić, Ivan-Damir; Budak, Jelena; Rajh, Edo; Recher, Vedran; Škare, Vatroslav; Škrinjarić, BrunoExtended model of online privacy concern: what drives consumers’ decisions? // Online information review, 43 (2018), 5; 799-817 doi:10.1108/OIR-10-2017-0281 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Slijepčević, Sunčana; Rajh, Edo; Budak, JelenaAnaliza izloženosti korupcijskim pritiscima na lokalnoj razini vlasti u Europi // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 69 (2018), 4; 329-349 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Rajh, Edo; Jovanov Apasieva, Tamara; Budak, Jelena; Ateljević, Jovo; Davčev, Ljupčo; Ognjenović, KosovkaYouth and entrepreneurial intentions in four South-East European countries // International Review of Entrepreneurship, 16 (2018), 3; 355-382 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Budak, Jelena; Rajh, EdoCitizens' online surveillance concern in Croatia // Surveillance & Society, 16 (2018), 3; 347-361 doi:10.24908/ss.v16i3.6907 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Budak, Jelena; Slijepčević, Sunčana; Rajh, EdoSmall and medium enterprises’ obstacles to public procurement: lessons learned for Balkans // World review of entrepreneurship, management and sustainable development, 13 (2017), 2-3; 178-193 doi:10.1504/WREMSD.2017.10003427 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Sinčić Ćorić, Dubravka; Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Kurnoga, NatašaOrganizational buying decision approaches in manufacturing industry : developing measures and typology // Journal of business & industrial marketing, 32 (2017), 2; 227-237 doi:10.1108/JBIM-10-2014-0214 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Rajh, Edo; Budak, Jelena; Anić, Ivan-DamirHofstede's culture value survey in Croatia: examining regional differences // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 25 (2016), 3; 309-327 doi:10.5559/di.25.3.02 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Anić, Ivan-Damir; Budak, Jelena; Rajh, EdoNew information economy in post-transition countries: an economic approach to privacy concern // Transformations in business & economics, 15 (2016), 2; 165-178 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Božić, Ljiljana; Rajh, EdoThe factors constraining innovation performance of SMEs in Croatia // Economic Research-Ekonomska Istraživanja, 29 (2016), 1; 314-324 doi:10.1080/1331677X.2016.1168040 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Anić, Ivan-Damir; Ciunova-Shuleska, Anita; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Bevanda, ArnelaDifferences in consumer decision-making styles among selected South-East European countries // Ekonomska istraživanja, 29 (2016), 1; 665-681 doi:10.1080/1331677X.2016.1193949 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Vehovec, Maja; Rajh, Edo; Škreblin Kirbiš, IvonaFinancijska pismenost građana u Hrvatskoj // Privredna kretanja i ekonomska politika, 24 (2015), 1; 53-75 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Piri Rajh, SunčanaExploring Consumers’ Food-Related Decision-Making Style Groups and their Shopping Behaviour // Ekonomska istraživanja, 28 (2015), 1; 63-74 doi:10.1080/1331677X.2015.1022390 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Goel, Rajeev K.; Budak, Jelena; Rajh, EdoPrivate sector bribery and effectiveness of anti-corruption policies // Applied economics letters, 22 (2015), 10; 759-766 doi:10.1080/13504851.2014.975326 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Budak, Jelena; Rajh, Edo; Anić, Ivan-DamirPrivacy concern in Western Balkan countries: Developing a typology of citizens // Journal of Balkan and Near Eastern Studies, 17 (2015), 1; 29-48 doi:10.1080/19448953.2014.990278 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Budak, Jelena; Rajh, EdoCorruption as an obstacle for doing business in the Western Balkans : A business sector perspective // International small business journal, 32 (2014), 2; 140-157 doi:10.1177/0266242613498882 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoAntecedents of food-related consumer decision-making styles // British food journal, 116 (2014), 3; 431-450 doi:10.1108/BFJ-10-2011-0250 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Budak, Jelena; Rajh, Edo; Stubbs, PaulMind the gap: citizens’ and companies’ views of business culture in Croatia // Croatian economic survey, 15 (2013), 1; 89-114 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Goel, Rajeev K.; Budak, Jelena; Rajh, EdoBureaucratic Monopoly and the Nature and Timing of Bribes: Evidence from Croatian Data // Comparative economic studies, 55 (2013), 1; 43-58 doi:10.1057/ces.2012.36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
29.Budak, Jelena; Anić, Ivan Damir; Rajh, EdoPublic attitudes towards privacy and surveillance in Croatia // Innovation (Abingdon), 26 (2013), 1-2; 100-118 doi:10.1080/13511610.2013.723404 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Budak, Jelena; Rajh, EdoCorruption survey in Croatia: survey confidentiality and trust in institutions // Društvena istraživanja, 21 (2012), 2; 291-313 doi:10.5559/di.21.2.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Goel, Rajeev K.; Budak, Jelena; Rajh, EdoFactors Driving Bribe Payments: Survey Evidence from Croatia // Transition studies review, 19 (2012), 1; 13-22 doi:10.1007/S11300-012-0233-7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
32.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Bevanda, ArnelaDecision-making styles of young consumers in Bosnia and Herzegovina // Young Consumers, 13 (2012), 1; 86-98 doi:10.1108/17473611211203966 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
33.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, IvanStrategy and Firm Performance in the Croatian Textile and Clothing Industry // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 62 (2011), 1-2; 35-47 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
34.Anić, Ivan-Damir; Ciunova-Suleska, Anita; Rajh, EdoDecision-making styles of young-adult consumers in the Republic of Macedonia // Ekonomska istraživanja, 23 (2010), 4; 102-113 doi:10.1080/1331677X.2010.11517436 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
35.Buturac, Goran; Rajh, Edo; Teodorović, IvanGlobal'nyj ekonomičeskij krizis na Balkanah // Mir peremen, 7 (2010), 2; 19-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
36.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoRazlike u stilovima odlučivanja potrošača s obzirom na spol ispitanika u Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 22 (2010), 1; 29-42 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
37.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoUtjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 61 (2010), 3-4; 137-150 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
38.Rajh, Edo; Ozretić Došen, ĐurđanaThe effects of marketing mix elements on service brand equity // Ekonomska istraživanja, 22 (2009), 4; 69-82 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Rajh, EdoRazvoj mjernih ljestvica za mjerenje specifičnih elemenata marketinškog miksa usluga // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 22 (2009), 2; 340-350 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
40.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, IvanFirms’ characteristics, strategic factors and firms’ performance in the Croatian manufacturing industry // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 60 (2009), 9-10; 413-431 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Rajh, EdoUsporedba metodologija mjerenja konkurentnosti nacionalnog gospodarstva i položaj Hrvatske // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 11; 603-645 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
42.Anić, Ivan-Damir; Rajh, EdoStrukturni model utjecaja intenziteta distribucije na percipiranu kvalitetu, poznatost marke i na lojalnost marki // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2008), 2; 133-147 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
43.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, IvanFull Manufacturing versus Subcontracting Business Models in the Croatian Textile and Clothing Industry // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 7-8; 325-343 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
44.Božić, Ljiljana; Rajh, EdoProcjena psihometrijskih karakteristika ljestvice za mjerenje tržišne orijentacije // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 1-2; 38-50 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
45.Budak, Jelena; Rajh, EdoHow Corruption Affects Business Results: The Case of Croatia // Ekonomski vjesnik, 18 (2006), 1-2; 5-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
46.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoUtjecaj cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 4 (2006), 347-364 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
47.Rajh, Edo; Božić, LjiljanaRazvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnost // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 18 (2006), 1/2; 7-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
48.Rajh, Edo; Budak, JelenaProcjena psihometrijskih karakteristika mjerne ljestvice za mjerenje percepcije korupcije // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 57 (2006), 5-6; 307-320 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
49.Buturac, Goran; Rajh, EdoVertical Specialization and Intra-Industry Trade: The Case of Croatia // Ekonomska istraživanja, 19 (2006), 1; 1-8 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Rajh, Edo; Buturac, GoranTrade Patterns in Croatia: k-means Cluster Analysis // Ekonomska misao i praksa, 14 (2005), 2; 221-232 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
51.Rajh, EdoThe Effects of Marketing Mix Elements on Brand Equity // Croatian Economic Survey, 8 (2005), 53-80 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
52.Lovrinčević, Željko; Marić, Zdravko; Rajh, EdoKako optimalno regionalizirati Hrvatsku? // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 56 (2005), 12; 1109-1160 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
53.Rajh, EdoUtjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke // Privredna kretanja i ekonomska politika, 15 (2005), 102; 30-59 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
54.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoUtjecaj cijene i imidža marke na percipiranu kvalitetu // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 16 (2004), 1-2; 5-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
55.Rajh, Edo; Vranešević, Tihomir; Tolić, DavorCroatian food industry - brand equity in selected product categories // British Food Journal, 105 (2003), 4-5; 263-273 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
56.Rajh, EdoDevelopment of a Scale for measuring Customer-Based Brand Equity // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 53 (2002), 7-8; 770-781 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
57.Rajh, Edo; Piri Rajh, SunčanaAssociative Network Model of Long-Term Memory as a Framework for an Analysis of Competitiveness // Tržište, 14 (2002), 1-2; 27-33 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
58.Rajh, EdoThe Assessment of Psychometric Characteristics of Scale for Measuring Brand Equity - Case of Tourist Agencies // Acta Turistica, 14 (2002), 2; str. 170-182 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
59.Rajh, Edo; Piri Rajh, SunčanaPoboljšavanje interpretativnosti perceptualnih mapa transformacijom pravokutnih koordinata // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 52 (2001), 11-12; 1368-1377 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
60.Rajh, EdoKoncept marke kao determinanta pozicioniranja maraka // Tržište, 13 (2001), 1-2; 45-49 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
61.Rajh, EdoKoncept tržišne vrijednosti marke // Ekonomska misao i praksa, 10 (2001), 2; 267-279 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
62.Rajh, EdoThe Relationship Between Sources of Brand Equity and Market Outcomes // Ekonomska istraživanja, 14 (2001), 2; 77-82 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
63.Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, EdoKljučne determinante izbora banke kao osnovica strateškom pozicioniranju // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (2000), 3-4; 281-298 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
64.Rajh, EdoUtjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 12; 1896-1910 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Buturac, Goran; Rajh, Edo; Teodorović IvanHrvatsko gospodarstvo u svijetlu globalne recesije // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 60 (2009), 12; 663-698 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
2.Anić, Ivan-Damir; Rajh, EdoAn analysis of demographic and benefit sought effects on purchasing outcomes in the Croatian footwear market // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 5-6; 222-242 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
3.Rajh, EdoKevin Lane Keller: "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, 2nd edition" // Tržište, 15 (2003), 1-2; 101-103 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
4.Rajh, EdoKevin Lane Keller: "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity" // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (2000), 5-6; 606-609 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
5.Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, EdoBank Image as a Factor of Competitive Marketing Strategy in Croatia // Journal of Macromarketing, 20 (2000), 2. (podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
-
1.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraDigital Piracy and the Theory of Planned Behavior: Developing Typology of Consumers // Conference Proceedings of the 4th International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Basarac Sertić, Martina (ur.).
Zagreb: Croatian Academy of Sciences and Arts ; Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2023. str. 385-399 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Budak, Jelena; Rajh, EdoConsumer online behavior in the European digital agenda context: should we rely on a privacy paradox? // 9th REDETE Conference on Researching Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies: Present and Future Challenges in Regional Development in the Adriatic-Ionian Region proceedings / Ateljević, Jovo ; Iacobucci, Donato ; Petrović, Jadranka (ur.).
Banja Luka: Faculty od Economics, University of Banja Luka, 2022. str. 332-341 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraTheory of Planned Behavior and Psychographics in Digital Piracy // Conference Proceedings of the 3rd International Conference on the Economics of Decoupling (ICED) / Družić, Gordan ; Dumančić, Lucija Rogić (ur.).
Zagreb: Croatian Academy of Sciences and Arts ; Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2022. str. 643-659 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo; Horvat, SandraExtended Model of Intention to Visit Cultural Heritage Site // RED 2022 11th International Scientific Symposium REGION ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 659-672 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Škrinjarić, Bruno; Budak, Jelena; Rajh, EdoConsumers’ attitudes change in response to privacy violation online incident // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey conference / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje ; Ivana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 391-404 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Budak, Jelena; Škrinjarić, Bruno; Rajh, EdoResilience to online privacy violation: the role of socio-demographic attributes // Researching Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies: Geopolitics and the Political Economy of Conflict in the Balkans and the Eastern Mediterranean: Refugees, Energy Sector and Prospects for the Future / Ateljević, Jovo ; Petrović, Jadranka (ur.).
Banja Luka: Faculty of Economics University of Banja Luka, 2022. str. 141-154 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Budak, Jelena; Rajh, Edo; Buturac, Goran; Brković, AnamarijaTobacco Gray Market in the Western Balkans: A Public Opinion on Illicit Activities // 7th REDETE Conference Researching Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies proceedings
Banja Luka: Faculty of Economics, University of Banja Luka, 2020. str. 28-47 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Rajh, Edo; Budak, Jelena; Žokalj, MateoPersonal values of Internet users: a cluster analytic approach // Economic development and entrepreneurship in transition economies : is free trade working for transitional and developing economies? / Jovo Ateljević ; Zoran Borović (ur.).
Banja Luka: Faculty of Economics, University of Banja Luka, 2017. str. 496-514 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Rajh, Edo; Budak, Jelena; Ateljević, Jovo; Davčev, Ljupčo; Jovanov, Tamara; Ognjenović, KosovkaEntrepreneurial intentions in selected Southeast European countries // Economic development and entrepreneurship in transition economies : is free trade working for transitional and developing economies? / Ateljević, Jovo ; Borović, Zoran (ur.).
Banja Luka: Faculty of Economics, University of Banja Luka, 2017. str. 592-610 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Recher, Vedran; Budak, Jelena; Rajh, EdoDevelopment in digital and post-transition era : online privacy concern approach // 4th REDETE Conference Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies : Assessment of the last 25 years, going beyond the 'transition' : proceedings
Banja Luka: Faculty of Economics, University of Banja Luka, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Slijepčević, Sunčana; Budak, Jelena; Rajh, EdoChallenging competition at public procurement markets : Are SMEs too big to fail? The case of BiH and Croatia // 4th REDETE Conference Economic Development and Entrepreneurship in Transition Countries : assessment of the last 25 years, going beyond the 'transition' : proceedings / Ateljević, Jovo ; Trivić, Jelena (ur.).
Banja Luka: Faculty of Economics, University of Banja Luka, 2016. str. 299-314 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Sinčić Ćorić, Dubravka; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoTechnological intensity and buying decision-making approaches in manufacturing sector // Conference Proceedings of the 3rd International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI)
London : Delhi, 2015. str. 502-511 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Budak, Jelena; Anić, Ivan Damir; Rajh, EdoPublic attitudes towards surveillance and privacy in Western Balkans: the case of Serbia // Living in Surveillance Societies: The State of Surveillance / Webster, William ; Galdon Clavell, Gemma ; Zurawski, Nils ; Boersma, Kees ; Sagvari, Bence ; Backman, Christel ; Leleux, Charles (ur.).
Charleston (SC): CreateSpace, 2012. str. 345-357 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Budak, Jelena; Rajh, EdoCorruption as an obstacle for doing business in Western Balkans: a business sector perspective // First REDETE Conference Researching Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies: A Review of Current Policy Approaches / Ateljević, Jovo (ur.).
Banja Luka: Faculty of Economics, University of Banja Luka, 2011. str. 95-103 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Budak, Jelena; Rajh, EdoSurveillance issues on reporting corruption: case of corruption survey in Croatia // Informaciono-komunikacijske tehnologije: razvoj nadzora-ICT:DS Proceedings / Latinović, Branko (ur.).
Banja Luka: Panevropski univerzitet Apeiron, 2010. str. 77-86 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Anić, Ivan-Damir; Rajh, EdoAktualna kretanja i čimbenici konkurentnosti u hrvatskoj prerađivačkoj industriji // Zbornik radova 17. tradicionalnog savjetovanja Hrvatskog društva ekonomista: Ekonomska politika Hrvatske u 2010. / Bačić, Katarina (ur.).
Opatija: Hrvatsko društvo ekonomista / Inženjerski biro, 2009. str. 207-227 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, IvanSources of Competitive Advantage in the Croatian Manufacturing Industry // Proceedings from the Third International Conference - Regional Cooperation and Economic Integration: Challenges and Opportunities / Kikerkova, Irena (ur.).
Skopje: Ekonomski fakultet u Skopju, 2009. str. 215-228 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoStilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing as a Factor of Sustainable Development / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: CROMAR, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2009. str. CD-ROM (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Rajh, EdoUsporedba pokazatelja konkurentnosti hrvatskog gospodarstva - objektivni statistički pokazatelji i subjektivne percpecije // Hrvatska na raskrižju - izazovi dugoročnog razvitka u konkurentnom okružju / Čičin-Šain, Ante ; Šonje, Velimir (ur.).
Zagreb: MATE, 2007. str. 83-129 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Rajh, EdoKakva je stvarna konkurentnost hrvatskog gospodarstva i živimo li uistinu sve lošije ili ipak sve bolje? // Zbornik radova 15. tradicionalnog savjetovanja Hrvatskog društva ekonomista: Ekonomska politika Hrvatske u 2008. / Jurčić, Ljubo (ur.).
Opatija: Inženjerski biro, 2007. str. 43-86 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoMeasuring the image of a transitional country - The development of a scale for the Republic of Croatia // Proceeding of the 36th EMAC Conference: Flexible Marketing in an Unpredictable World / Engilbertsson, Halldor Orn (ur.).
Reykjavík: Reykjavík University, European Marketing Academy, 2007. str. CD-ROM (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Lovrinčević, Željko; Marić, Zdravko; Rajh, EdoKako optimalno regionalizirati Hrvatsku? // Zbornik radova XIII. tradicionalnog savjetovanja Hrvatskog društva ekonomista: Ekonomska politika Hrvatske u 2006. / Veselica, Vladimir ; Mlinarević, Mladen ; Jurišić, Snježana ; Jurčić, Ljubo (ur.).
Opatija: Inženjerski biro, 2005. str. 243-298 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Rajh, Edo; Božić, LjiljanaMarket Orientation of Enterprises in Croatia // Proceedings of the International Round Table Conference: Comparative Analysis of Economic Transition - Russian Federation, Croatia and the CEE Countries / Teodorović, Ivan ; Grinberg, Ruslan ; Glinkina, Svetlana ; Lovrinčević, Željko (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2005. str. 175-186 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Račić, Domagoj; Radas, Sonja; Rajh, EdoInnovation in Croatian Enterprises: Preliminary Findings from Community Innovation Survey // Proceedings of the 65th Anniversary Conference of the Institute of Economics, Zagreb / Švaljek, S. (ur.).
Zagreb, 2005. str. 403-427 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Kesić, Tanja; Rajh, Edo; Ozretić Došen, ĐurđanaEffects of Attitudes and Consumer Ethnocentrism on Intentions to Buy Domestic vs. Foreign Products in Croatia and Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the Academy of Marketing Science Cultural Perspectives on Marketing Conference / Cantu, Veronica ; Hsu, Maxwell K. ; Leach, Mark (ur.).
Puebla: Academy of Marketing Science, 2004. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Rajh, Edo; Vranešević, Tihomir; Tolić, DavorTržišna vrijednost maraka u prehrambenoj industriji Republike Hrvatske // Marketing države – marketing hrvatske države / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica udruga za marketing, Centar za marketing, 2001. str. 231-235 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Kesić, Tanja; Vedriš, Mladen; Rajh, EdoBank Image as a Factor of Competitive Marketing Strategy in Croatia // Proceedings of the 25th Annual Macromarketing Conference: Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford J., II ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka : Phoenix (AZ): Sveučilište u Rijeci, Arizona State University, 2000. str. 219-229 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Anić, Ivan-Damir; Budak, Jelena; Rajh, Edo; Recher, Vedran; Škare, Vatroslav; Škrinjarić BrunoHow online privacy concern affects decision-making of internet users // 7th GIKA Conference proceedings 'Innovation, Knowledge, Judgment and Decision-Making as Virtuous Cycles' / Vitor da Conceicao Goncavles ; J. Augusto Felicio ; Helena Martins Goncalves (ur.).
Pamplona: Thomson Reuters, 2017. str. 113-114 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Budak, Jelena; Rajh, EdoCitizens’ privacy concerns: does national culture matter? // Citizens’ Perspectives on Surveillance, Security and Privacy: Controversies, Alternatives and Solutions
Beč, Austrija, 2014. str. 11-12 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Piri Rajh, Sunčana; Anić, Ivan-Damir; Rajh, EdoThe Use of Food-Related Consumer Decision- Making Styles for Market Segmentation: The Case of Croatia // 5th EMAC Regional Conference: Marketing Theory Challenges in Emerging Markets / Szymura-Tyc, Maja (ur.).
Katovice: University of Economics in Katowice, 2014. str. 29-29 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Škrinjarić, Bruno; Budak, Jelena; Rajh, EdoThe effect of government regulation in reducing online privacy concern // 6th REDETE Conference Researching Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies: The role of government in the economy
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 2018. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Budak, Jelena; Rajh, EdoThe Public Procurement System: a Business Sector Perspective // Researching Economic Development and Entrepreneurship in Transitional Countries REDETE 2014
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Budak, Jelena; Rajh, EdoAssessing business culture in Croatia // The Second International Conference REDETE2012
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
4.Budak, Jelena; Rajh Edo; Božić, LjiljanaFostering industry - science collaboration in Croatia: SMEs experience from IRCRO programme // 2. konferencija INOVACIJAMA DO KONKURENTNOSTI
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
5.Budak, Jelena; Anić, Ivan-Damir; Rajh, EdoPublic attitudes towards surveillance and privacy in Croatia // Living in Surveillance Societies Annual Conference 2: Ghosts of Surveillance
Iaşi, Rumunjska, 2011. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
1.Rajh, EdoUtjecaj elemenata marketinškog miksa na nastajanje tržišne vrijednosti marke, 2004., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Rajh, EdoIzgradnja modela istraživanja tržišne vrijednosti marke, 2001., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Škrinjarić, Bruno; Budak, Jelena; Rajh, EdoChange of consumers’ attitudes in response to an online privacy violation incident, 2022. (ostalo).
-
2.Budak, Jelena; Rajh, Edo; Slijepčević, Sunčana; Škrinjarić, BrunoTheoretical concepts of consumer resilience to online privacy violation, 2020. (ostalo).
-
3.Bruno Škrinjarić; Jelena Budak; Edo RajhThe perceived impact of government regulation in reducing online privacy concern, 2018. (domaća recenzija, ostalo).
-
4.Budak, Jelena; Rajh, Edo; Žokalj, MateoPersonal values of Internet users: a cluster analytic approach, 2016. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
5.Slijepčević, Sunčana; Budak, Jelena; Rajh, EdoChallenging competition at public procurement markets: are SMEs too big to fail? The case of BiH and Croatia., 2015. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
6.Recher, Vedran; Budak, Jelena; Rajh, EdoEye in the sky: contextualizing development with online privacy concern in Western Balkan countries, 2015. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
7.Rajh, Edo; Anić, Ivan-Damir; Budak, JelenaDimenzije nacionalne kulture kao odrednice poslovne klime u Hrvatskoj, 2015. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
8.Budak, Jelena; Rajh, EdoThe Public Procurement System: A Business Sector Perspective, 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
9.Budak, Jelena; Rajh, Edo; Anić, Ivan-DamirPrivacy concern in Western Balkan countries: Developing a typology of citizens, 2014. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
10.Budak, Jelena; Rajh, EdoBusiness, corruption and crime in Croatia: The impact of bribery and other crime on private enterprise, 2013. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
11.Aralica, Zoran; Rajh, Edo; Redžepagić, Denis;Research on Innovative Potential of HU - CRO cross border region – Međimurje County (MC) and Koprivnica-križevci County (KKC), 2012. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
12.Budak, Jelena; Anić, Ivan-Damir; Rajh, EdoPublic attitudes towards surveillance and privacy in Western Balkans: the case of Serbia, 2012. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
13.Anić, Ivan Damir; Budak, Jelena; Pecotić Kaufman, Jasminka; Radas, Sonja; Rajh, Edo; Slijepčević, SunčanaMjerodavno tržište i tržišni udjeli u trgovini na malo u Hrvatskoj i EU, 2012. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
14.Budak, Jelena; Rajh, EdoCorruption Survey in Croatia: Survey Confidentiality and Trust in Institutions, 2012. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
15.Rajh, EdoGenerička marka, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
16.Rajh, EdoTržišna vrijednost marke, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
17.Rajh, EdoObiteljska marka, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
18.Rajh, EdoKonkurencija supstituta, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
19.Anić, Ivan Damir; Božić, Ljiljana; Budak, Jelena; Rajh, Edo; Radas, SonjaEvaluation of the Innovation Programs Financed by World Bank in Croatia, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
20.Budak, Jelena; Rajh, EdoCorruption as an Obstacle for Doing Business in the Western Balkans: A Business Sector Perspective, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
21.Budak, Jelena; Anić, Ivan-Damir; Rajh, EdoPublic Attitudes Towards Surveillance and Privacy in Croatia, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
22.Rajh, EdoNaziv marke, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
23.Rajh, EdoLojalnost marki, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
24.Rajh, EdoSvjesnost o marki, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
25.Rajh, EdoImidž marke, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
26.Rajh, EdoTržišna vrijednost marke, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
27.Perani, Giulio; Rajh, Edo; Pollard, Mark; Dernis, HeleneReport on national methodologies for calculating patent statistics, 2010. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
28.Anić, Ivan-Damir; Rajh, Edo; Teodorović, IvanUčinci krize na trgovinu na malo i vizija izlaska iz krize - anketno istraživanje, 2010. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
29.Anić, Ivan-Damir; Radas, Sonja; Rajh, Edo; Tomić, Iva; Vehovec, MajaPercepcije zainteresiranih strana o kompaniji «Ericsson Nikola Tesla», 2009. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
30.Anić, Ivan-Damir; Aralica, Zoran; Barbić, Tajana; Božić, Ljiljana; Broz, Tanja; Buturac, Goran; Čondić-Jurkić, Iva; Lovrinčević, Željko; Madjarević-Šujster, Sanja; Marić, Zdravko et al.Strateške odrednice razvitka i konkurentnost prerađivačke industrije Hrvatske do 2013. godine, 2009. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
31.Božić, Ljiljana; Radas, Sonja; Rajh, EdoAnaliza tržišta pravnih informacija u Republici Hrvatskoj, 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
32.Anić, Ivan-Damir; Božić, Ljiljana; Buturac, Goran; Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Nušinović, Mustafa; Rajh, Edo; Rašić Bakarić, Ivana; Teodorović, Ivan; Vizek, MaruškaRazvoj prerađivačke industrije u Hrvatskoj za razdoblje 2007.-2015., 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
33.Anić, Ivan-Damir; Božić, Ljiljana; Buturac, Goran; Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Nušinović, Mustafa; Rajh, Edo; Rašić Bakarić, Ivana; Teodorović, Ivan; Vizek, MaruškaAnaliza dosadašnjeg razvoja i stanja prerađivačke industrije u Hrvatskoj za razdoblje 2002.-2006., 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
34.Anić, Ivan Damir; Božić, Ljiljana; Buturac, Goran; Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Nušinović, Mustafa; Pehnec Pavlović, Gordana; Rajh, Edo; Teodorović, IvanStrateške odrednice razvitka kemijske industrije u Republici Hrvatskoj (Potpodručje DG i DH) za razdoblje od 2007. – 2016. godine, 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
35.Anić, Ivan Damir; Božić, Ljiljana; Buturac, Goran; Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Nušinović, Mustafa; Pehnec Pavlović, Gordana; Rajh, Edo; Teodorović, IvanAnaliza dosadašnjeg razvitka i stanja kemijske industrije (Potpodručja DG i DH) u EU i Republici Hrvatskoj, 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
36.Dolenec, Hrvoje; Grubišić, Mihaela; Mataić, Igor; Nušinović, Mustafa; Rajh, Edo; Redžepagić, Denis; Roje, Gorana; Šantić, Zdeslav; Šišinački, JelenaUsklađivanje plana razvitka Luke Osijek - studija izvodljivosti, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
37.Anić, Ivan-Damir; Božić, Ljiljana; Buturac, Goran; Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Nušinović, Mustafa; Rajh, Edo; Teodorović, IvanStrateške odrednice razvoja industrije kože i proizvoda od kože u Hrvatskoj za razdoblje od 2007. – 2015. godine, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
38.Anić, Ivan-Damir; Božić, Ljiljana; Buturac, Goran; Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Nušinović, Mustafa; Rajh, Edo; Teodorović, IvanAnaliza dosadašnjeg razvoja i stanje industrije kože i proizvoda od kože u EU i Hrvatskoj, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
39.Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Čondić-Jurkić, Iva; Dadić, Tajana; Gorjan-Bregeš, Maja; Rajh, Edo; Vizek, MaruškaUsporedba pokazatelja konkurentnosti hrvatskog gospodarstva - objektivni statistički pokazatelji i subjektivna percepcija konkurentnosti, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
40.Anić, Ivan-Damir; Buturac, Goran; Gambiroža-Jukić, Mirjana; Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Nušinović, Mustafa; Rajh, Edo; Teodorović, IvanStrateške odrednice razvoja industrije tekstila i odjeće u Hrvatskoj za razdoblje od 2006. do 2015., 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
41.Anić, Ivan-Damir; Buturac, Goran; Gambiroža-Jukić, Mirjana; Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Nušinović, Mustafa; Rajh, Edo; Teodorović, IvanAnaliza dosadašnjeg razvoja i stanje industrije tekstila i odjeće u EU i Hrvatskoj, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
42.Aralica, Zoran; Babić, Zdenko; Botrić, Valerija; Budak, Jelena; Cvijanović, Vladimir; Rašić Bakarić, Ivana; Rajh, Edo; Cerovac, SašaBarometar konkurentnosti Hrvatske 2005.-2006. - dio II., 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
43.Lovrinčević, Željko; Mikulić, Davor; Budak, Jelena; Gorjan Bregeš, Maja; Marić, Zdravko; Rajh, EdoAnalitičke podloge za izradu klasifikacije prostornih jedinica za statistiku u Republici Hrvatskoj (NUTS II i NUTS III razina EU), 2005. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
44.Račić, Domagoj; Aralica, Zoran; Bačić, Katarina; Božić, Ljiljana; Buturac, Goran; Cvijanović, Vladimir; Vizek, Maruška; Dadić, Tajana; Đokić, Irena; Marić, Zdravko et al.Inovacije u hrvatskim poduzećima, 2001.-2003., 2005. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
45.Kordej-De Villa, Željka; Mervar, Andrea; Radas, Sonja; Rajh, Edo; Švaljek, SandraIzvještaj o globalnoj konkurentnosti: analiza Hrvatske, 2002. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
46.Budak, Jelena; Mervar, Andrea; Radas, Sonja; Rajh, Edo; Švaljek, SandraInstitucije, mehanizmi, mjere i instrumenti financijskih i fiskalnih poticaja znanstvenoistraživačkoj i razvojnoj djelatnosti u funkciji tehnologijskog razvoja s posebnim naglaskom na suradnji znanstvenog i gospodarskog sektora, 2002. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).