Pregled po CROSBI profilu: Ante Kolak (CROSBI Profil: 17601, MBZ: 237424)
Pronađeno 103 radova
-
1.Fabijančić, TinaDidaktičko-metodička analiza udžbenika ruskoga kao stranog jezika, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
2.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Horvat , ZoranParents’ attitudes towards distance learning during the COVID-19 pandemic // South african journal of education, 42 (2022), 3; 2129, 13 doi:10.15700/saje.v42n3a2129 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Geld, Renata; Alviž, Josipa; Nestić, Jasmina; Kišiček, Sanja; Landsman Vinković, Mirela; Marić, Dea; Kolak, AnteVodič za nastavnike mentore: stručna studentska praksa u školama. Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; FF Press, 2022 (prirucnik) doi:10.17234/9789533790428
-
4.Horvat, Zoran; Kolak, AnteMathematics Teachers’ Beliefs, Self-assesments and Their Teaching Practices in Republic Croatia // International Journal of Sciences: Basic and Applied Research (IJSBAR), 62 (2022), 2; 460-467 (recenziran, članak, znanstveni)
-
5.Babić, MargitaAnaliza interakcija na satu francuskoga kao stranoga jezika: uloga nastavnika / Analyse des interactions dans la classe de FLE : le rôle de l'enseignant, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
6.Ante Kolak, Ines Hraste, Amadea ĐurinićStavovi učenika o učenju formativnim vrednovanjem u nastavi prirode i društva // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 71 (2022), 1; 34-51 doi:10.38003/sv (recenziran, članak, znanstveni)
-
7.Markić, Ivan; Kolak, AnteDidactic challenges in the (post)pandemic age // INTED2022 Proceedings / Gómez, Chova ; López, Martínez ; Candel, Torres (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 1376-1381 doi:10.21125/inted.2022.0411 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Kolak, Ante; Markić, IvanThe potential of the logotherapeutic approach in the development of peer relationships // NTED2022 Proceedings / Gómez, Chova ; López, Martínez ; Candel, Torres (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 1353-1359 doi:10.21125/inted.2022.0401 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Jelić, Andrea-Beata; Kolak, Ante; Kožul, MarijaAttitude of practicing teachers and student teachers on using ludic activities in Spanish language classroom // Teacher: Journal of the Faculty of Education - Bitola, 23 (2022), 1; 5-21 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Kolak, Ante; Horvat, ZoranOsposobljenost učitelja i nastavnika za prepoznavanje učenika s diskalkulijom // INNOVATIVE DIDACTICS SYSTEMS IN EDUCATION
Beograd, 2021. str. 68-69 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
11.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Horvat, ZoranTko je tvoj najbolji prijatelj? - dimenzije kvalitete prijateljskoga odnosa // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), 3; 767-793 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Klemenčić, Marta; Kolak, Ante; Stojanac, MaraDifferent pedagogical approaches to the education of gifted pupils in European cultural tradition // Intercultural Education / Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Husanović Pehar, Jasmina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Vinkovcima, 2021. str. 205-225 (ostalo, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Kolak Ante; Markić Ivan; Horvat Zoran; Stojanac Mara; Klemenčić MartaWhen the parent becomes the teacher - attitudes on distance learning in the time of corona-teaching from parents’ perspective // The turkish online journal of educational technology, 20 (2021), 1; 85-94 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Kolak, JanjaNon-native language speaking students in class cohesion // Intercultural education - conference proceedings / Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Husanović Pehar, Jasmina (ur.).
Vinkovci: Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Croatian Academy of Sciences and Arts, the Center for Scientific Work in Vinkovci, Republic of Croatia, 2021. str. 157-171 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Horvat, ZoranKada dom postane škola - roditeljska i učenička perspektiva // COVID-19 - implikacije na odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj
Zagreb, Hrvatska, 2020. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
16.Kolak, Ante; Markić, IvanMeđuvršnjački prijateljski odnosi u razrednom odjelu // Metodički ogledi, 27 (2020), 2; 105-128 (recenziran, članak, znanstveni)
-
17.Kolak, Ante; Klemenčić, MartaPedagoški izazovi u odgoju hospitalizirane djece // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 1 (2020), 93; 32-33 (recenziran, članak, stručni)
-
18.Kolak, AnteDo popular students ("stars") have good quality friendship? The connection between quality friendship and the sociometric status of pupils // 10th International Research Conference on Education, Language and Literature
Tbilisi, 2020. str. 6-7 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Klemenčić, Marta; Kolak, Ante; Stojanac, MaraRazličiti pedagoški pristupi obrazovanju darovitih u europskoj kulturnoj tradiciji // Intercultural education
Osijek, Hrvatska, 2020. str. 205-225 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
20.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Horvat, ZoranKako koronaškolu i koronastavu vide učenici i roditelji? // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, XXIII (2020), 14-143 (168-169); 32-33 (članak, stručni)
-
21.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Vlahov, VesnaKORONKO želi u vrtić i školu / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2020 -
22.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Horvat, ZoranKada dom postane škola (roditelj kao zamjenski učitelj) // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 47-86 -
23.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Horvat, Zoran(Pre)opterećenost učenika "koronastavom" // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 108-146 -
24.Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.). Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020 (monografija)
-
25.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Stojanac, MaraFriendship profiles in school classes // International Journal of Education TEACHER, 9 (2019), 18; 5-14 doi:10.20544/teacher.18.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Kolak, Ante; Markić, IvanDimensions of intimacy as determinant of quality of peer friendly relationships // Proceedings of MAC 2019 / Vopava, Jiri ; Douda, Vladimir ; Kratochvil, Rradek ; Konecki, Mario (ur.).
Prag: MAC Prague Consulting Ltd., 2019. str. 184-192 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Ilčić, PaulaInterdisciplinarnost u nastavi Glazbene umjetnosti, 2018., diplomski rad, diplomski, Muzika akademija Sveučilišta u Zagrebu / Odsjek za glazbenu pedagogiju, Zagreb
-
28.Mišić, MarinaAnaliza udžbenika hrvatskoga jezika za osnovnu školu kao tekstne vrste, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
29.Kolak, Ante; Markić, Ivan;Kako se osjeća Val? / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
30.Kolak, Ante; Markić, Ivan;Manuela zna i može / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
31.Kolak, Ante; Markić, Ivan;Lucija uči / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
32.Kolak, Ante; Markić, Ivan;Šimun ima prijatelje / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
33.Kolak, Ante; Markić, Ivan;Marija kreće u školu / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
34.Kolak, Ante; Markić, Ivan;Mak u bolnici / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
35.Kolak, Ante; Markić, IvanMoj razred / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
36.Kolak, Ante; Markić, IvanTko je najbolji prijatelj u razredu? // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 29 (2018), 132-133; 43-44 (članak, stručni)
-
37.Krampač-Grljušić, Aleksandra, Kolak, AntePeer relations in inclusive classes // Research in Pedagogy, 8 (2018), 1; 17-35 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
38.Kolak, Ante; Markić, IvanCuriosity and students' questions in the teaching process // Education Applications & Developments III Advances in Education and Educational Trends Series / Carmo, Mafalda (ur.).
Lisabon: inScience Press, 2018. str. 24-34 -
39.Ante KolakInterpersonal Relationships and School Quality // The turkish online journal of educational technology, 2017419 (2017), 419-424 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
40.Kolak, AnteInterpersonal relationships and school quality // International Teacher Educational Conference / prof.dr.sc.Aytekin, I. (ur.).
Cambridge: Harvard University, Cambridge, USA, 2017. str. 870-875 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Darmopil, KristinaUloga školskog knjižničara u prepoznavanju, identificiranju i poticanju darovitosti učenika, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
42.Kolak, AnteDidactic strategies in work with gifted pupils - teaching process analysis // Giftedness and creative approaches to learning / Prtljaga, Jelena (ur.).
Vršac: Visoka škola za strukovne stidije Mihailo Palov, 2017. str. 54-55 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Kolak, Ante; Markić, IvanAnalysis of student's questions in the teaching process // International Conference on Education and New Developments (END 2017) : proceedings / Mafalda, Carmo (ur.).
Lisabon: inScience Press, 2017. str. 478-480 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Kolak, Ante; Markić, IvanTeaching Process Analysis - From the Perspective of Communication Symmetry // Journal of Teaching and Education, 06 (2017), 02; 353-359 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
45.Antolić, MiaUsporedba školskog uspjeha i sociometrijskog statusa učenika u razrednom odjelu, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
46.Kolak, Ante; Markić, IvanAnalysis of student’s questions in the teaching process // International Journal of Arts and Sciences - proceedings
Venecija, Italija, 2016. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
47.Slunjski, Edita; Kolak, AntePedagoški aspekti prevencije ovisnosti u odgojno-obrazovnoj ustanovi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65/2016. (2016), 1; 137-149 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
48.Kolak, AnteDaroviti učenici u didaktičkoj kulturi škole // Zbornik - Viša škola za obrazovanje vaspitača, 21 (2016), 53-61 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
49.Kolak, AnteDidactic Culture of School and Students’ Emotional Responses (Related to the Teaching Process) // Proceedings International Journal of Arts and Sciences / Nancy Mathes, ISSI, USA ; Joseph Bonnici, Central Connecticut State University, USA ; Joseph Azzopardi, University of Malta, Malta ; Mary Allen, UniversityPublications.net, USA (ur.). - UniversityPublications.net. (ur.).
Valletta, Malta, 2016. str. 73-81 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Kolak, Ante; Markić, IvanTeaching process analysis from the perspective of communication symmetry // IJAS Annual Multidisciplinary Conference of the International Journal of Arts & Sciences
Venecija, Italija, 2016. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
51.Kolak, AnteImplicitne pedagogije odgojno-obrazovnih djelatnika i odnosi u školi // Odnosi u školi / Bilić, Vesna ; Bašić, Slavica (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 19-36 -
52.Rudić, JasminaEtnografija školske svakodnevice - prakse pedagoga u zagrebačkim školama, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
53.Kolak, AnteDaroviti učenici u didaktičkoj kulturi škole // Daroviti i didaktička kultura škole
Vršac, Srbija, 2015. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
54.Kolak, AnteOdgojni problemi u suvremenoj školi // Odgoj u školi / Opić, Siniša ; Bilić, Vesna ; Jurčić, Marko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 155-176 -
55.Hederić, VanjaKomparativna analiza uvjeta i ponašanja djece, odgajatelja i učitelja u godini pred školu i na početku osnovnog obrazovanja, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
56.Čović, AnjaTimski rad djelatnika škole, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
57.Lektorić, MatejaSocioemocionalna klima u razrednim odjelima, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
58.Bilogrević, NikolinaSavjetodavni rad školskog pedagoga, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
59.Škoda, JanjaIdentifikacija darovitih učenika u osnovnoj školi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
60.Bolf, MiaKolegijalno opažnje nastave, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
61.Majstrović, IvanaSociometrijski status darovitih učenika u razrednim odjelima, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
62.Šakić, IvanaOdnos prema radu i zadovoljstvo poslom kod djelatnika odgojno - obrazovne ustanove, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
63.Čakanić, LanaRazredno ozračje-učenička, učiteljska i roditeljska perspektiva, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
64.Horvatić, BarbaraKarakteristike darovtih učenika u osnovnoj školi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
65.Kolak, Ante; Horvat, ZoranTeaching mathematics and mathematically gifted students // Učitel / Teacher, 7 (2014), 262-271 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
66.Kolak, AnteStudents’ Emotional Responses Related to the Teaching Activity // ITEC / Ayse Cakir Ilken, Aytekin Isman, Cem Biral, Ahmet Eskicumali (ur.).
Dubai, 2014. str. 262-268 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
67.Car, Sandra; Kolak, Ante; Markić, IvanStavovi učenika o nastavnom procesu u multikulturalnim školama - socijalni aspekt // Pedagogijska istraživanja, 11 (2014), 2; 71-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
68.Car, Sandra; Kolak, Ante; Markić, IvanThe social component of teaching in multicultural schools - students’ perspective // IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation. Conference proceedings. / Bartulović, Marija ; Bash, Leslie ; Spajić-Vrkaš, Vedrana (ur.).
Zagreb: Interkulturalni Centar, 2014. str. 126-137 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
69.Barberić, MarijaRazredna disciplina i učinkovito upravljanje razredom, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
70.Pestić, DariaSuradnja narodnih knjižnica i osnovnih škola: na primjeru zagrebačkih knjižnica, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
71.Pećar, LucijaPrimjena elemenata muzikoterapije u nastavnom procesu, 2014., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
72.Kolak, AnteCompetence-based approach to individualization of student potentials // Istraživanja u pedagogiji, 3 (2013), 2; 11-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
73.Bunjak-Pajdek, IvanaProstorno uređenje školskog dvorišta i njegova uloga u odgojno-obrazovnoj ekologiji, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
74.Kolak, Ante; Violić, LenkaThe role of homework in the teaching process // Učitel / Teacher, 5 (2013), 2; 134-151 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
75.Kolak, AnteIstraživanja socijalnih odnosa među učenicima u razrednim odjelima // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 24 (2013), 107-108(133-134); 10-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
76.Kolak, AnteEmocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije // Education vision & challenge for future generation
Ljubljana: EDUvision, 2013. (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
77.Kolak, AnteŠkolska kultura kao čimbenik kvalitete škole // Pedagogija i kultura - teorijsko-metodološka određenja pedagogijske znanosti / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatski planinarski savez, 2013. str. 226-238 -
78.Kolak, AnteTeacher's attitudes about evaluation in the teaching process // Didactic challenges-International Scientific Conference
Slavonski Brod, Hrvatska, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
79.Kolak, Ante; Prtljaga, Snežana; Stojanović, AleksandarModern textbook of basic science (natural and social)in the function of creative thinking skills development // Pedagoška stvarnost, 58 (2012), 3; 435-446 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
80.Rubil, TanjaPraćenje, vrednovanje i ocjenjivanje učenika u nastavi njemačkog jezika, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
81.Curać, TerezaAnaliza udžbenika njemačkog jezika s obzirom na tekstne vrste, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
82.Kolak, AnteMorality dimensions with reflection on teaching process // Giftedness and morality
Vršac, Srbija: REVIVIS - Institut za rrazvijanje nadarjenosti Ptuj, 2011. str. 94-95 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
83.Kolak, Ante; Majcen, MelitaEmotional reactions of pupils as a way of developing creativity in teaching process // The gifted in the process of globalization / Gojkov, Grozdanka (ur.).
Vršac, Srbija: Şcoala Universitarăde Studii de Specialitate pentru Instruirea Educatorilor ”Mihailo Palov“ Vârşeţ ; Universitatea “Aurel Vlaicu” din Arad - Romania, 2011. str. 337-360 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
84.Kolak, Ante; Prtljaga, SnežanaValue system of students with high academic achievements // Social and emotional needs of gifted and talented / Željeznov Seničar, M. (ur.).
Ljubljana: MiB, 2010. str. 334-343 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
85.Kolak, AnteDinamičnost nastavnog procesa- zahtjev suvremene nastave // Suvremeni metodički izazovi
Subotica, Srbija, 2010. str. 916-934 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
86.Kolak, AntePovijesni aspekti temeljnih odrednica nastavnoga procesa // Anali za povijest odgoja, 9 (2010), 67-78 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
87.Kolak, AnteStyle of managing teaching process as classroom management determinator // Educatia Plus, 6 (2010), 2 (12); 201-218 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
88.Kolak, AnteSociometrijski status učenika u razrednom odjelu i školskoj hijerarhiji // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 243-254 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
89.Kolak, Ante; Stojanović, AleksandarResearch paradigms in the study of moral education of gifted students // First international conference talented and gifted creators of progress 8theproy and practice)
Ohrid, Sjeverna Makedonija; Bitola, Sjeverna Makedonija: University Sv.Kliment Ohridski-Bitola, 2009. str. 345-354 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
90.Kolak, AnteTehnologija i nastavni proces // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 20 (2009), 85-86(111-112); 8-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
91.Kolak, AntePoželjne osobine razrednika i stil vođenja razrednog odjela // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 20 (2009), 87 (113); 5-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
92.Bedeković, Vesna; Jurčić, Marko; Kolak, AnteSociometrijski status darovitog učenika i njegov položaj u društvenoj (razrednoj) eliti // Međunarodni znanstveni skup "Daroviti i društvena elita" : zbornik radova / Gojkov, Grozdanka (ur.).
Vršac: Visoka škola strukovnih studija Vršac, 2009. str. 80-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
93.Bastalić, Jolanda; Kolak, AnteIntegrirani nastavni dan s temom Naše zdravlje // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 19 (2008), 80-81(106-107); 37-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
94.Kolak, AnteUsporedba Dick i Carey odgojno-obrazovnog modela s modelima koji se koriste prilikom kreiranja udžbenika u Hrvatskoj // Pedagogija - prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Hrvatić, Neven ; Šoljan, Nikša Nikola (ur.).
Zagreb: Hrvatski planinarski savez, 2007. str. 285-295 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
95.Kolak, AnteSuvremene tendencije nastavnog procesa u Hrvatskoj // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 19 (2007), 78-79(104-105); 33-37 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
96.Kolak, AnteSuradnja roditelja i škole // Pedagogijska istraživanja, 3 (2006), 2; 123-140 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
97.Kolak, AnteSpremnost očeva na suradnju sa školom. // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 17 (2006), 70-71(96-97); 43-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
98.Kolak, AnteOdgojni zadaci zovu u pomoć // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 16 (2005), 66-67(92-93).; 34-36 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
99.Kolak, AnteProstor- čimbenik odgojno-obrazovnog djelovanja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 14 (2001), 45-46(70-71; 40-42 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
100.Kolak, AnteJutarnje okupljanje // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 14 (2001), 43-44(68-69); 36-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)