Pregled po CROSBI profilu: Damir Purković (CROSBI Profil: 16991, MBZ: 229350, ORCID: 0000-0002-2046-3972)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Purković, DamirSTEMp tehnika: Standardi zanimanja i standardi kvalifikacija. Rijeka: Studij politehnike Sveučilišta u Rijeci, 2021 (prirucnik)
-
1.Purković, DamirPerspektive tehničke kulture u hrvatskom općem odgoju i obrazovanju // 50 godina zajedno i 60 godina nastave tehničke kulture u našim osnovnim školama / Medved, Željko ; Labaš, Drago (ur.).
Zagreb: Hrvatski savez pedagoga tehničke kulture, 2021. str. 92-100 -
2.Purković, Damir; Prihoda Perišić, MarijaDifferences in the Students’ Achievements between Traditional and Project-based Learning of Basic Engineering Competencies: A Quasi-experimental Study // 2020 43rd International Convention on Information, Communication and Electronic Technology (MIPRO) / Skala, Karolj (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2020. str. 1514-1519 doi:10.23919/MIPRO48935.2020.9245303 -
3.Purković, DamirConceptualization of Technology as a Curriculum Framework of Technology Education // Proceedings TIE 2018 / Miličević, Ivan (ur.).
Čačak: Fakultet tehničkih nauka u Čačku Univerziteta u Kragujevcu, 2018. str. 3-11 -
4.Purković, Damir; Klapan, AnitaNeprimjerenost obrazovnih institucija kao osnovna prepreka uspješnom obrazovanju odraslih u radno- tehničkom području // ANDRAGOŠKA PROFESIJA I KOMPETENCIJE STRUČNJAKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir (ur.)., 2011. str. 157-169
-
1.Purković, Damir; Salopek, GoranOsnove mehatronike: Za početno učenje i buduće nastavnike / Šustar, Predrag (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za politehniku, 2015 -
1.Purković, DamirRealiteti tehničke kulture
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Odsjek za politehniku, 2015 -
1.Purković, DamirAnaliza preferencija učenika osnovne škole prema budućem karijernom razvoju u tehnici i tehnologiji // Politehnika, 6 (2022), 2; 7-16 doi:10.36978/cte.6.2.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Purković, Damir; Delač, Dino; Kovačević, StjepanInterests of Croatian primary school pupils about elective technology teaching and school activities // Metodički ogledi, 29 (2022), 1; 167-189 doi:10.21464/mo.29.1.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Purković, Damir; Lapov Padovan, Zvonimir; Delač, DinoPerspektive učenja i poučavanja na daljinu sa stajališta nastave tehničke kulture: Iskustva učitelja tijekom COVID-19 pandemije i perspektive za budućnost // Politehnika, 5 (2021), 2; 29-37 doi:10.36978/cte.5.2.3 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Purković, Damir; Runko Luttenberger, Lidija; Kovačević, StjepanThe importance of technology in education for sustainable development // Knowledge, 46 (2021), 1; 111-117 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Briševac, Mislav; Purković, DamirPrimjena učenja temeljenog na projektima u nastavi tehničke kulture // Politehnika, 4 (2020), 2; 25-37 doi:10.36978/cte.4.2.3 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Purković, Damir; Kovačević, StjepanTeachers’ perception of the influence of the teaching context on cognitive achievements in general technology education // International journal of cognitive research in science, engineering and education, 8 (2020), Special issue; 1-15 doi:10.23947/2334-8496-2020-8-SI-1-15 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Purković, Damir; Kovačević, StjepanHierarchical structure of the importance of teaching context in general technology education // Knowledge, 40 (2020), 2; 317-325 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Babič, Matej; Purković, DamirA new Systemic Taxonomy of Cyber Criminal activity // Politehnika, 4 (2020), 1; 17-27 doi:10.36978/cte.4.1.2 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
9.Purković, Damir; Suman, Darko; Jelaska, IgorAge and gender differences between pupils’ preferences in teaching general and compulsory technology education in Croatia // International Journal of Technology and Design Education, 17 (2020), 234, 19 doi:10.1007/s10798-020-09586-x (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Suman, Darko; Purković, DamirPreferencije učenika kao polazište za organizaciju i strukturiranje nastave općeg tehničkog odgoja i obrazovanja // Politehnika, 2 (2018), 2; 29-42 doi:10.36978/cte.2.2.03 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Lapov Padovan, Zvonimir; Kovačević, Stjepan; Purković, DamirRazvoj kurikuluma osnovnoškolske nastave robotike // Politehnika, 2 (2018), 1; 7-34 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
12.Purković, Damir; Kovačević, StjepanProblemi i izazovi profesionalizacije učitelja i nastavnika tehničkog nastavnog područja u Hrvatskoj // Politehnika, 1 (2017), 1; 17-43 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
13.Purković, Damir; Bezjak, JožicaKontekstualni pristup učenju i poučavanju u nastavi temeljnog tehničkog odgoja i obrazovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 131-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Purković, Damir; Jelaska, IgorThe impact of selected contextual factors on the teachers perception of the achievement of goals and objectives in teaching technical culture // Croatian Journal of Education, 16 (2014), 4; 977-997 doi:10.15516/cje.v16i4.644 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Purković, DamirKONSTRUKTIVISTIČKI PRISTUP OPERACIONALIZACIJI KURIKULUMA TEHNIČKE KULTURE // Pedagogijska istraživanja, 1 (2013), 49-62 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Purković, Damir; Ban, EugenOdnos formalnih kvalifikacija nastavnika i percepcije postignuća u nastavi tehničke kulture // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 29 (2013), 223-238 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Maliković, Marko; Fumić, Robert; Purković, DamirIzrada programa za problem gredni nosač iz područja statike u programskom jeziku Visual Basic // Polytechnic and design, 8 (2020), 4; 235-244 doi:10.19279/TVZ.PD.2020-8-4-04 (recenziran, članak, stručni)
-
1.Purković, Damir; Kovačević, Stjepan , Runko Luttenberger, LidijaAttitudes of Croatian Pupils on the relationship of Environmental Issues and Sustainable Development with Technology and Engineering // International journal of technology and design education (2022) doi:10.1007/s10798-022-09779-6 (međunarodna recenzija, online first)
-
1.Delač, D.; Purković, D.Povezanost izvannastavnih aktivnosti i postignuća učenika u afektivnoj domeni: Slučaj strukovne elektrotehničke škole // MIPRO 2023
Opatija, Hrvatska: IEEE, 2023. str. 1805-1809 doi:10.23919/mipro57284.2023.10159807 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Delač, Dino; Purković, DamirThe Relationship between Extracurricular Activities and Student Achievement in the Affective Domain: The Case of a Vocational Electrical Engineering School // mipro_2023_proceedings
Opatija, Hrvatska, 2023. str. 1805-1809 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Purković, Damir; Kovačević, StjepanThe relations between students' perceptions of equipment and attitudes toward teaching technical culture and informatics // Proceedings TIE 2022 / Miličević, Ivan (ur.).
Čačak: Fakultet tehničkih nauka u Čačku Univerziteta u Kragujevcu, 2022. str. 27-31 doi:10.46793/TIE22.027P (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Purković, DamirIdentification of optimal features of the knowledge base in project-based learning engineering education - Qualitative analysis of applications in engineering practicum // MIPRO 2018 41st International Convention Proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2018. str. 656-663 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Purković, DamirPrimjena računalne animacije u nastavi općeg obveznog tehničkog odgoja i obrazovanja // MIPRO 2015 / Biljanović, Petar (ur.).
Opatija: Grafik, Rijeka, 2015. str. 1127-1133 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Purković, Damir; Barbir, Frano; Senčić, TomislavUPORABA SUNČEVE ENERGIJE I BIOMASE ZA DOBIVANJE ELEKTRIČNE ENERGIJE KORIŠTENJEM HIBRIDNIH GORIVNIH ČLANAKA // ENERGETSKA I PROCESNA POSTROJENJA (e-zbornik) / Ilijaš, Branko (ur.).
Rovinj, Hrvatska, 2014. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Purković, Damir; Ban, EugenThe Model of Remote Video Surveillance in Hierarchical Autonomous E-testing WbeTS System for Knowledge Testing // 2014 37th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO) / Biljanović, Petar ; Butković, Z. ; Skala, Karolj ; Golubić, S ; CicinSain, M ; Sruk, V ; Ribaric, S ; Gros, S ; Vrdoljak, B ; Mauher, M ; Ćetusić, G (ur.).
New York (NY): Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2014. str. 883-888 doi:10.1109/MIPRO.2014.6859692 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Purković, Damir; Kolumbić, ZvonimirA Concept of the Web-Based E-Testing system // MIPRO 2012 / Biljanović, Petar (ur.).
Rijeka: GRAFIK, 2012. str. 1514-1520 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Purković, Damir; Klapan, AnitaNeprimjerena struktura i organizacija obrazovnih institucija kao osnovna prepreka uspješnom obrazovanju odraslih u radno-tehničkom odgojno-obrazovnom području u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih (Book of Proceedings of the 5th International Conference) / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2011. str. 157-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Jurković, Zoran; Mandić, Vesna; Tadić, Branko; Janjić, Mileta; Purković, DamirIMPLEMENTATION OF MODELLING AND OPTIMIZATION METHODS IN MANUFACTURING PROCESSES // Maintenance and Production Engineering – KODIP 2011 / Bulatović, Miodrag ; Janjić, Mileta (ur.).
Podgorica: Union of Engineers of Montenegro, Maintainers Society of Montenegro, CTC-Faculty of Mechanical Engineering Podgorica University of Montenegro, 2011. str. 35-41 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Purković, DamirAnaliza iskorištenosti računala u nastavnom procesu // Nastavnik i suvremena obrazovna tehnologija / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Grafika/Graftrade Žagar, Rijeka, 2000. str. 257-267 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Purković, Damir; Tomac, Nikola; Kolumbić, ZvonimirRačunalno podržane laboratorijske vježbe iz kolegija strojarskog inženjerstva // MIPRO 2006 / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka (ur.).
Rijeka: Studio Hofbauer, 2006. str. 331-336 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Purković, Damir; Kovačević, Stjepan; Pivac, JozoUtjecaj obilježja učiteljskog pristupa poučavanju na stavove učenika prema nastavi tehničke kulture i informatike u osnovnoj školi // “Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?” / How to foster well-being in educational settings during challenging times? / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 104-104 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Purković, DamirTHE IMPORTANCE OF TECHNICAL AND TECHNOLOGICAL KNOWLEDGE FOR THE DEVELOPMENT OF STUDENTS' CRITICAL THINKING // VIII. INTERNATIONAL EUROPEAN CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - FULL TEXT BOOK / Mrnjaus, Kornelija (ur.).
Rijeka: IKSAD Publishing House, 2022. str. 326-338 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Purković, Damir; Suman, DarkoKNOWLEDGE BASE AS A SUPPORT FOR THE PROJECT-BASED TECHNOLOGY AND ENGINEERING LEARNING // TECHNICAL CREATIVITY IN SCHOOL'S CURRICULA WITH THE FORM OF PROJECT LEARNING »FROM IDEA TO THE PRODUCT« - FROM THE KINDERGARTEN TO THE TECHNICAL FACULTY / Bezjak, J. (ur.).
Portorož: Založba Somaru d.o.o., 2020. str. 11-11 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Runko Luttenberger, Lidija; Purković, Damir; Salopek, DamirSCHOOL DECONTEXTUALIZATION AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN THE CURRICULUM OF GENERAL EDUCATION IN CROATIA // INTERNATIONAL SCIENCE SYMPOSIUM - PROJECT WORK WITH THE FORM OF MODEL PUD-BJ »FROM IDEA TO THE PRODUCT« - FROM THE KINDERGARTEN TO THE FACULTY / Bezjak, Jožica (ur.).
Portorož: Založba Somaru d.o.o., 2019. str. 29-29 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Purković, Damir; Runko Luttenberger, Lidija; Salopek, GoranTHE ANALYSIS OF POSSIBLE INFLUENCES OF TEACHER PROFILES ON PUPILS'PREFERENCES TOWARD TECHNOLOGY // 23rd INTERNATIONAL SCIENCE SYMPOSIUM - PROJECT WORK WITH THE FORM OF MODEL PUD-BJ »FROM IDEA TO THE PRODUCT« - FROM THE KINDERGARTEN TO THE FACULTY / Bezjak, Jožica (ur.).
Portorož: Založba Somaru d.o.o., 2019. str. 9-9 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Suman, Darko; Purković, DamirAPPLICATION OF CAD TOOLS IN GENERAL TECHNOLOGY EDUCATION // 21th International Science Symposium TECHNICAL CREATIVITY IN SCHOOL'S CURRICULA WITH THE FORM OF PROJECT LEARNING "FROM IDEA TO THE PRODUCT" - FROM THE KINDERGARTEN TO THE TECHNICAL FACULTY / Bezjak, J. (ur.).
Ljubljana: Založba Somaru d.o.o., 2018. str. 15-15 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Purković, Damir; Bezjak, Jožica; Kovačević, StjepanAPPLICATION OF THE PUD-BJ MODEL OF PROJECT-BASED LEARNING IN ENGINEERING EDUCATION // 21th International Science Symposium TECHNICAL CREATIVITY IN SCHOOL'S CURRICULA WITH THE FORM OF PROJECT LEARNING "FROM IDEA TO THE PRODUCT" - FROM THE KINDERGARTEN TO THE TECHNICAL FACULTY / Bezjak, J. (ur.).
Ljubljana: Založba Somaru d.o.o., 2018. str. 9-9 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Purković, DamirConceptualization of Technology as a Curriculum Framework of Technology Education // Book of Abstracts TIE 2018 / Miličević, Ivan (ur.).
Čačak: Fakultet tehničkih nauka u Čačku Univerziteta u Kragujevcu, 2018. str. 3-3 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Purković, Damir; Kovačević, StjepanTHE PROJECTWORK: GENERAL MODEL OF TECHNOLOGY TEACHER PROFESSIONALIZATION // PROJECT WORK WITH THE FORM OF MODEL PUD-BJ "FROM IDEA TO THE PRODUCT" - FROM THE KINDERGARTEN TO THE FACULTY / Bezjak, J. (ur.).
Ljubljana: Založba Somaru d.o.o., 2017. str. 11-11 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Purković, Damir; Bezjak, JožicaTHE INTEGRATION OF ENGINEERING KNOWLEDGE IN PROJECT-BASED TEACHING – PROJECT WORK: DEVELOPMENT OF ROBOT ARM // TECHNICAL CREATIVITY IN SCHOOL'S CURRICULA WITH THE FORM OF PROJECT LEARNING »FROM IDEA TO THE PRODUCT« - FROM THE KINDERGARTEN TO THE TECHNICAL FACULTY / Bezjak, J. (ur.).
Ljubljana: Založba Somaru d.o.o., 2017. str. 11-11 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Purković, Damir; Bezjak, Jožica; Kovačević, StjepanPROJECTWORK-THE COMPLETE INTEGRATION OF TECHNOLOGY EDUCATION IN THE COMPULSORY SCHOOL CURRICULUM - A CONCEPT OF THE MODERN SCHOOL WITHOUT ALTERNATIVE // 19th International Science Symposium TECHNICAL CREATIVITY IN SCHOOL'S CURRICULA WITH THE FORM OF PROJECT LEARNING "FROM IDEA TO THE PRODUCT" - FROM THE KINDERGARTEN TO THE TECHNICAL FACULTY / Bezjak, J. (ur.).
Ljubljana: Založba Somaru d.o.o., 2016. str. 9-9 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Purković, Damir; Bezjak, JožicaThe framework for the application of computer animation in teaching basic technology education // TECHNICAL CREATIVITY IN SCHOOL'S CURRICULA WITH THE FORM OF PROJECT LEARNING »FROM IDEA TO THE PRODUCT« - FROM THE KINDERGARTEN TO THE TECHNICAL FACULTY / Bezjak, Jožica (ur.).
Portorož: Založba Somaru d.o.o., 2015. str. 33-33 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Purković, Damir; Bezjak, JožicaThe role of constructivism in the transformation of engineering education // TECHNICAL CREATIVITY IN SCHOOL'S CURRICULA WITH THE FORM OF PROJECT LEARNING »FROM IDEA TO THE PRODUCT« - FROM THE KINDERGARTEN TO THE TECHNICAL FACULTY / Bezjak, J. (ur.).
Portorož: Založba Somaru d.o.o., 2015. str. 32-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Purković, Damir; Bezjak, JožicaTHE ATTITUDES OF TEACHERS WITH REGARD TO THE IMPORTANCE OF PROFESSIONAL EXCURSIONS IN THE ACQUISITION OF TEACHING TECHNICAL CULTURE OBJECTIVES // TECHNICAL CREATIVITY IN SCHOOL'S CURRICULA WITH THE FORM OF PROJECT LEARNING »FROM IDEA TO THE PRODUCT« - FROM THE KINDERGARTEN TO THE TECHNICAL FACULTY / Bezjak, Jožica (ur.).
Portorož: Založba Somaru, 2015. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Purković, DamirPerspektive učenja i poučavanja na daljinu sa stajališta nastave tehničke kulture: Iskustva učitelja tijekom COVID-19 pandemije i perspektive za budućnost // Stručno usavršavanje voditelja županijskih stručnih vijeća učitelja tehničke kulture o uvođenju novog kurikuluma u sve 6. i 7. razrede osnovnih škola u Republici Hrvatskoj
Kraljevica, Hrvatska, 2020. (predavanje, pp prezentacija, znanstveni) -
2.Purković, DamirProjektna nastava na primjeru inženjerskog praktikuma // 3. Dani tehničke kulture: Izrada diobenog stola
Tuhelj, Hrvatska, 2018. (plenarno, recenziran, pp prezentacija, stručni) -
3.Purković, Damir; Bezjak, Jožica; Jelaska, IgorSTUDENTS' SATISFACTION OF PROJECT BASED TEACHING IN ENGENEERING EDUCATION // PROJECT WORK WITH THE FORM OF MODEL PUD-BJ »FROM IDEA TO THE PRODUCT« - FROM THE KINDERGARTEN TO THE FACULTY / Bezjak, J. (ur.).
Portorož: Založba Somaru d.o.o., 2016. str. 15-15 (plenarno, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
4.Purković, DamirSuvremeni i tradicijski pristup nastavi tehničke kulture // Nastava tehničke kulture slijedom cjelovite kurikularne reforme, Državni stručni skup za učitelje tehničke kulture
Primošten, Hrvatska, 2016. (plenarno, pp prezentacija, stručni) -
5.Purković, DamirProvođenje programa kluba mladih tehničara i nastave tehničke kulture - poticaji za promjene // Državni stručni skup za voditelje Županijskih stručnih vijeća tehničke kulture
Zagreb, Hrvatska, 2015. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
6.Purković, DamirRazrada instrumenata za evaluaciju vještina i umijeća u tehničkom odgojno-obrazovnom području // Državni stručni skup učitelja tehničke kulture
Trogir, Hrvatska, 2015. (plenarno, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni) -
7.Purković, DamirStručna ekskurzija – važan segment u profesionalnoj orijentaciji // Državni skup UTK: Doprinos nastave TK profesionalnoj orijentaciji učenika osnovnih škola u strukovna zanimanja srednjih škola
Zadar, Hrvatska, 2014. (plenarno, pp prezentacija, stručni) -
8.Purković, DamirMetodičko oblikovanje osnovnoškolske nastave robotike // Obrazovanje i usavršavanje učitelja tehničke kulture - robotika
Rijeka, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
9.Purković, DamirKontekstualno učenje i poučavanje u tehničkom obrazovanju kroz problemsko projektnu nastavu // Stručni skup za voditelje županijskih stručnih vijeća Tehničke kulture
Zagreb, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
10.Purković, DamirIzrada instrumenata za procjenu vještina u nastavi Tehničke kulture // Državni stručni skup učitelja tehničke kulture
Vodice, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
11.Purković, DamirProblemski sadržaji u nastavi tehničke kulture // Stručni skup učitelja tehničke kulture Primorsko- goranske, Istarske i Ličko-senjske županije
Rijeka, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
12.Purković, DamirOsnovne odrednice dobre nastave Tehničke kulture // Državni skup za učitelje tehničke kulture
Primošten, Hrvatska, 2010. (plenarno, pp prezentacija, stručni) -
1.Purković, DamirELEMENTI KONTEKSTUALNOG PRISTUPA UČENJU I POUČAVANJU KAO ČIMBENICI USPJEŠNOSTI NASTAVE TEHNIČKE KULTURE, 2016., doktorska disertacija, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, Split