Pregled po CROSBI profilu: Jurica Pavičić (CROSBI Profil: 16886, MBZ: 226275)
Pronađeno 172 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
2.Langer, Josef; Alfirević, Niksa; Pavičić, JuricaOrganizational Change in Transition Societies. London : Delhi: Routledge, 2017 (monografija)
-
3.Omazić, Mislav Ante; Baštijan, Roman; Pavičić, Jurica; Hladika, Mirjana; Kožul, Antonija; Baković, TomislavMenadžment za neprofitne organizacije - temeljna znanja i vještine. Zagreb: Hrvatska udruga paraplegičara i tetraplegičara, 2017 (prirucnik)
-
4.Brčić Kuljiš, Marita; Popović, Toni; Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Ljubetić, Maja; Vican, Dijana; Pavičić, Jurica; Relja, Renata; Živčić, Mile; Vučić, MarioSamoprocjena kompetentnosti, motivacije i samoefikasnosti nastavnika u obrazovanju odraslih. Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2016 (istraživački izvještaj)
-
5.Brčić Kuljiš, Marita; Popović, Toni; Koludrović, Morana; Vican, Dijana; Pavičić, Jurica; Relja, Renata; Reić Ercegovac, Ina; Ljubetić, Maja; Živčić, Mile; Vučić, MarioKompetencije nastavnika u obrazovanju odraslih - perspektive tržišta rada. Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015 (Istraživački izvještaj)
-
6.Pavičić, Jurica; Gnjidić, Vladimir; Drašković, NikolaOsnove strateškog marketinga. Zagreb: Školska knjiga ; Institut za inovacije, 2014 (Udžbenici i skripta)
-
7.Vlašić, Goran; Pavičić, JuricaGlobal Business Conference Proceedings. Zagreb: Institut za inovacije, 2010 (zbornik)
-
8.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Kutleša, Miše; Matković, JelenaOsnove strateškog marketinga i menadžmenta : u osnovnim i srednjim školama. Zagreb: Alfa, 2010 (prirucnik)
-
9.Vignali, Claudio; Vranešević, Tihomir; Vignali Ryding, Daniella; Vronoti, Peri; Vrontis, Demetris; Pavičić, Jurica; Bunić, ŽeljkoRetail Fashion Marketing: The Complete Strategic Guide. Zagreb: Accent Press, 2006 (monografija)
-
10.Langer, Josef; Alfirević, Niksa; Pavičić, JuricaOrganizational Change in Transition Societies. Aldershot: Ashgate Publishing, 2005 (monografija)
-
11.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Vlašić, GoranMarketinška komunikacija i upravljanje novim medijima. Zagreb: ZaMirNet, 2004 (monografija)
-
12.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaMarketing. Zagreb: Naklada Ljevak, 2003 (monografija)
-
1.Educational Leadership, Improvement and Change: Discourse and Systems in Europe / Moos, Lejf ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Koren, Andrej ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.). Cham: Palgrave Macmillan, 2020 (monografija) doi:10.1007/978-3-030-47020-3
-
2.Educational Leadership in Policy: Challenges and Implementation Within Europe / Ingþórsson Hjörtur, Ágúst ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Vican, Dijana (ur.). Cham: Palgrave Macmillan, 2019 (monografija) doi:10.1007/978-3-319-99677-6
-
3.Strateški okvir promocije cjeloživotnog učenja u Republici Hrvatskoj 2017. – 2021. / Vučić, Mario ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica (ur.). Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2017 (monografija)
-
4.School Effectiveness and Educational Management: Towards a South-Eastern Europe Research and Public Policy Agenda / Alfirević, Nikša ; Burušić, Josip ; Pavičić, Jurica ; Relja, Renata (ur.). London : Delhi: Palgrave Macmillan, 2016 (monografija)
-
5.FACULTY OF ECONOMICS AND BUSINESS UNIVERSITY OF ZAGREB 1920 - 2015 / Žager, Lajoš ; Erjavec, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Pavković, Anita ; Omazić, Mislav Ante ; Gelo, Tomislav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (monografija)
-
6.EKONOMSKI FAKULTET - ZAGREB 1920. - 2015. / Žager, Lajoš ; Erjavec, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Pavković, Anita ; Omazić, Mislav Ante ; Gelo, Tomislav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (monografija)
-
7.Growing in shrinking markets / Vlašić, Goran ; Pavičić, Jurica ; Langer, Josef (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2013 (zbornik)
-
8.Socially responsible business and global/local competitiveness / Krupka, Zoran ; Vlašić, Goran ; Pavičić, Jurica (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2013 (zbornik)
-
9.To standardize or not to standardize? / Vašić, Goran ; Pavičić, Jurica ; Langer, Josef (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2012 (zbornik)
-
10.Hrvatsko -engleski poslovni rječnik / Špiljak, Višnja ; Ivir, Vladimir (ur.). Zagreb: Masmedia, 2009 (rjecnik)
-
11.Knowledge Region : Alps-Adriatic Challenges / Langer, Josef ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša (ur.). Frankfurt: Peter Lang, 2009 (monografija)
-
1.Dabić, Marina; Stojčić, Nebojša; Pavičić, Jurica; Vlašić, GoranInclusive Internationalisation as a Driver of the Institutional Entrepreneurial Agenda in Higher Education // Borderlands / Lock, Deborah ; Caputo, Andrea ; Hack-Polay, Dieu ; Igwe, Paul (ur.).
Cham: Springer, 2022. str. 207-220 doi:10.1007/978-3-031-05339-9_18 -
2.Mihaljević Kosor, Maja; Pavičić, Jurica; Alfirević, NikšaThe Role of International Benchmarking in the Convergence/Divergence of European Education // Educational Leadership, Improvement and Change Discourse and Systems in Europe / Moos, L. ; Alfirević, N. ; Pavičić, J. ; Koren, A. ; Čačija, L. (ur.). (ur.).
Cham: Springer, 2020. str. 89-102 doi:10.1007/978-3-030-47020-3_7 -
3.Vican, Dijana; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaCroatian Policy and Experience in Developing Educational Leadership and Management: Work in Progress, or a Failed Experiment? // Educational Leadership in Policy: Challenges and Implementation within Europe / Ingþórsson, Ágúst Hjörtur ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Vican, Dijana (ur.).
Cham: Palgrave Macmillan, 2019. str. 221-244 doi:10.1007/978-3-319-99677-6_14 -
4.Ingþórsson, Ágúst Hjörtur; Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Vican, DijanaAn Epilogue: The Policy Tide for Educational Management and Leadership Development in Small European Countries // Educational Leadership in Policy: Challenges and Implementation Within Europe / Ingþórsson, Ágúst Hjörtur ; Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Vican, Dijana (ur.).
Alphen aan den Rijn: Palgrave Macmillan, 2018. str. 265-268 doi:10.1007/978-3-319-99677-6_16 -
5.Alfirević, Nikša; Burušić, Josip; Pavičić, Jurica; Relja, RenataToward a New Research and Public-Policy Agenda // School Effectiveness and Educational Management / Alfirević, Nikša ; Burušić, Josip ; Pavičić, Jurica ; Relja, Renata (ur.)., 2016. str. 145-150 doi:10.1007/978-3-319-29880-1_9
-
6.Alfirević, Nikša; Burušić, Josip; Pavičić, Jurica; Relja, RenataSchool Effectiveness and Educational Management: Editorial // School Effectiveness and Educational Management / Alfirević, Nikša ; Burušić, Josip ; Pavičić, Jurica ; Relja, Renata (ur.)., 2016. str. 1-3 doi:10.1007/978-3-319-29880-1_1
-
7.Pavičić, Jurica; Vlašić, Goran; Krupka, ZoranMarketing škole // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 147-191 -
8.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Vlašić, Goran; Krupka, Zoran; Krce Miočić, BoženaSchool Principals, Environments and Stakeholders: The Blessings and Heresies of Market Organization // School Effectiveness and Educational Management / Alfirević, Nikša ; Burušić, Josip ; Pavičić, Jurica ; Relja, Renata (ur.).
London : Delhi: Palgrave Macmillan, 2016. str. 27-48 -
9.Langer, Josef; Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Krneta, MiraIntentions and Perceptions of the Entrepreneurial Career Among Croatian Students: Initial Results of a Longitudinal Empirical Study // Contemporary Entrepreneurship: Multidisciplinary Perspectives on Innovation and Growth / Dieter Bögenhold, Jean Bonnet, Marcus Dejardin, Domingo Garcia Pérez de Lema (ur.).
Cham: Springer, 2016. str. 213-228 -
10.Alfirević, N.; Drašković, N.; Pavičić, J.Toward a Customer-Centric Strategy Implementation Model: The Case of European Mid-Sized Glass-Packaging Producer // Customer-Centric Marketing Strategies: Tools for Building Organizational Performanc / Ruediger Kaufmann, H. ; Ali Khan Panni, M. (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2012. str. 476-497 -
11.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Vlašić, GoranFuture insight as a strategic capability in the regional an european risk society // EU Local Imprints - The case of South Central Europe / Langer, Josef ; Vlašić, Goran ; Krce Miočić, Božena (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2012. str. 17-28 -
12.Šimurina, Jurica; Pavičić, Jurica; Fudurić, MoranaEconomics and Business International Programme (EBIP) - The Exchange of Knowledge and Experience // Knowledge Region: Alps-Adriatic Challenges, Volume II - Actors and Cases / Langer, Josef ; Alfirević, Nikša ; Vlašić, Goran (ur.).
Klagenfurt: Peter Lang, 2010. str. 41-49 -
13.Tkalac, Ana; Pavičić, JuricaNongovernmental Organizations and International Public Relations // The Global Public Relations Handbook: Theory, Researchm and Practice / Sriramesh, Krishnamurthy ; Verčič, Dejan (ur.).
New York (NY): Routledge, 2009. str. 807-821 -
14.Vlašić, Goran; Pavičić, Jurica; Krupka, ZoranIntranets: Interactive Knowledge Management Tools of Networked Communities // Handbook of Research of Virtual Workplaces and the New Nature of Business Practices / Pavel Zemliansky, Kirk St. Amant (ur.).
New York (NY): Idea Group, 2008. str. 439-454 -
15.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Batarelo, Vincent JohnThe Management and Marketing of Religious Sites, Pilgrimage and Religious Events: Challenges for Roman Catholic Pilgrimages in Croatia // Religious Tourism and Pilgrimage Festivals Management : An International Perspective / Raj, Razaq ; Morpeth, N. D. (ur.).
Wallingford: CABI Publishing, 2007. str. 48-63 -
16.Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Pavičić, JuricaMr. Hudaverdi Dalkin, Fast Food in Istanbul // International entrepreneurial perspective : businees cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 95-97 -
17.Dana, Leo Paul; Tomašević-Lišanin, Marija; Pavičić, JuricaEli's Jungle in Israel // International Entrepreneurial Perspektive, Business Cases / Dana, Leo Paul ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2006. str. 62-64 -
18.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaMarketinška strategija // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. -
19.Tkalac, Ana; Pavičić, JuricaNongovernmental Organizations and International Public Relations // The Global Public Relations Handbook: theory, research, and practice / Sriramesh, Krishnamurthy ; Verčič, Dejan (ur.).
New York (NY): Routledge, 2003. str. 490-504 -
20.Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Rukavina, AnaDevelopment of the Small Business Sector in the Regions of Croatia Affected by the War // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; James, Martin (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001. str. 87-108 -
1.Melović, Boban; Pavičić, Jurica; Gnjidić, Vladimir; Drašković, NikolaStrategijski marketing
Podgorica: Ekonomski fakultet u Podgorici i Ekonomski fakultet u Zagrebu, 2019 -
2.Husić-Mehmedović, Melika; Pavičić, Jurica; Gnjidić, Vladimir; Drašković, NikolaOsnove strateškog marketinga (BH izdanje)
Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2016 -
1.Krce Miočić, Božena; Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Najev Čačija, LjiljanaUpravljanje odgojno-obrazovnim ustanovama: menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016 -
2.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, Ljiljana; Mihanović, Zoran; Matković, JelenaOsnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, Institut za inovacije, 2013 -
3.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, DubravkaOsnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007 -
4.Pavičić, J.; Alfirević, N.; Aleksić, Lj.Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
Zagreb: Masmedia, 2006 -
1.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Rendulić, DarkoA Bibliometric Analysis of Public Business School Scientific Productivity and Impact in South-East Europe (2017-2021) // South East European Journal of Economics and Business, 18 (2023), 1; 27-45 doi:10.2478/jeb-2023-000327 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, LjiljanaINICIJALNA EMPIRIJSKA VERIFIKACIJA MODELA INTERNE MARKETINŠKE ORIJENTACIJE ZA VREDNOVANJE I UNAPREĐENJE RADA ŠKOLSKIH ODBORA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 69 (2018), 5; 475-511 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Žiljak, Tihomir; Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Vučić, MarioThe promotion of vocational and adult learning in Croatia: Results of a policy initiative and generic implications for policy and education practice in South-East Europe // Andragoske studije, 2018 (2018), 1; 79-103 doi:10.5937/andstud1801079z (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Alfirević, Nikša; Vican, Dijana; Pavičić, JuricaŠto oblikuje percepciju školskih ravnatelja kao profesionalnih menadžera u malim europskim državama? Slučaj Hrvatske // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 4; 1299-1325 doi:10.15516/cje.v20i4.3143 (recenziran, članak, znanstveni)
-
5.Kuščar, Robert; Drašković, Nikola; Pavičić, JuricaMarket challenger strategic applications of CR: A case of roofing tiles market re-invention in Croatia // International Journal of Sales, Retailing and Marketing, 7 (2018), 2; 73-79 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
6.Alfirević, Nikša; Vican, Dijana; Pavičić, Jurica; Petković, SašaEntrepreneurial Orientation of School Principals and Principalship in Croatia and Bosnia & Herzegovina: Psychological, Educational and Social Perspectives // Revija za socijalnu politiku, 25 (2018), 1; 85-97 doi:10.3935/rsp.v25i1.1461 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Talaja, Anita; Miočević, Dario; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaTržišna orijentacija, konkurentska prednost i poslovni rezultati: istraživanje neizravnih učinaka // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 26 (2017), 4; 583-604 doi:10.5559/di.26.4.07 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Bežovan, GojkoCommunity capacity, sense of community and social capital: The sociological and economic dimensions in Croatia and Serbia // Annales-Anali za Istrske in Mediteranske Studije- Series Historia et Sociologia, 27 (2017), 2; 553-562 doi:10.19233/ASHS.2017.39 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Mihanović, Zoran; Batinić, Ana Barbara; Pavičić, JuricaThe link between students' satisfaction with faculty, overall students' satisfaction with student life and student performances // Review of innovation and competitiveness, 2 (2016), 1; 37-60 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
10.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Relja, RenataSchool management innovation and principal support systems: toward the agenda for Croatian school reform // Ekonomska istraživanja, 29 (2016), 1; 1150-1164 doi:10.1080/1331677X.2016.1213650 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Dorotić, Matilda; Križman Pavlović, DanijelaLocal civil-mindedness on the Internet as the basis for fundraising segmentation: sociological, marketing determinants and the empirical analysis // Ekonomska istraživanja, 28 (2015), 1; 45-62 doi:10.1080/1331677X.2015.1022389 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Gnjidić, VladimirCognitive Structure, Managers’ Shared Social Understanding: From Psychological and Sociological Concepts to Managerial Strategic Choices // Zagreb International Review of Economics and Business, 17 (2014), 2; 83-96 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Mihanović, Zoran; Pavičić, Jurica; Alfirević, NikšaAnalysis of organisational performance of non-profit institutions: The case of lifelong learning institutions in Croatia // Economic review, 12 (2014), 1; 3-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Žnidar, Krešimir; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaBusiness application of the sociological and psychological aspects of communities of interest: The case of nautical tourism in Croatia // Management : journal of contemporary management issues, 19 (2014), 2; 45-61 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, LjiljanaPerformance of nonprofit organizations: Empirical contrasts between privately and publicly funded Croatian humanitarian organizations // Ekonomski anali, 59 (2014), 200; 115-130 doi::10.2298/EKA1400115A (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Marković, Milivoj; Šimurina, Jurica; Pavičić, JuricaEconomic and Business Impact of Crises on Croatian Trade // Review of integrative business and economics research, 2 (2013), 2; 672-680 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Mihanović, Zoran; Relja, RenataStakeholder-Oriented Principal Development in Croatian Elementary Schools // Revija za socijalnu politiku, 18 (2011), 1; 47-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Krce Miočić, BoženaQuantitative Analysis of the Competitive Environment and Customer Behavior in the Economic Crisis: The Case of Croatia // International journal of management cases, 12 (2010), 2; 50-61 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Žnidar, KrešimirCustomer knowledge management: Toward social CRM // International journal of management cases, 13 (2010), 3; 203-209 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Drašković, Nikola; Temperley, John; Pavičić, JuricaComparative Perception(s) of Consumer Goods Packaging: Croatian Consumers' Perspective // International journal of management cases, 11 (2009), 2; 154-163 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Žnidar, Krešimir; Sorić Želinšček, AndreaKnowledge-based approach to consumer insight: The case of CATI-based data collection in Croatia and discussion of its regional implications // International Journal of Management Cases, 11 (2009), 2; 173-181 doi:10.5848/APBJ.2009.00030 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Mihanović, ZoranMarket orientation in managing relationships with multiple constituencies of Croatian higher education // Higher education, 57 (2009), 2; 191-207 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Gabelica, NinoElectronic Communities - Catalysts or Rotten Apples of Traditional Agents of Socialization for 'Generation-Y'? // WSEAS transactions on power systems, 3 (2008), 1; 162-171 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica, Vučuć, MarioUsklađivanje očekivanja i rezultata u djelovanju sektora cjeloživotnog obrazovanja // Andragoški glasnik, 12 (2008), 2; 127-136 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Drašković, Nikola; Pavičić, Jurica; Vlašić, GoranStrategic Communication Related to Environmental and Packaging Challenges: Case of Beverage and Dairy Industry in Croatia // International journal of management cases, 9 (2007), 3-4; 188-195 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
26.Draškovic, Nikola; Pavičić, Jurica; Vignali, Gianpaolo; Barić, ZvonimirAdvertising in Croatia: Historical and Environmental Change Framework // International journal of management cases, 8 (2006), 3; 21-32 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Pavičić, Jurica; Vranesević, Tihomir; Lovrinović, IvanStrategic Partnerships in Higher Education - In Search for Excellence: The Case of the University of Zagreb, Graduate School of Economics & Business // International Journal of Management Cases, 7 (2004), 2; 30-42 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
28.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Vlašić, GoranThe Pursuit of Strategic Leadership in the Central and Eastern Europe Oil Market: The case of INA (Croatia)& MOL (Hungary) Partnership // International journal of management cases, 7 (2004), 2; 5-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Renko, Nataša; Nikolašević, Sandra; Pavičić, JuricaThe market information system and state support for the market of agricultural products in Croatia // British Food Journal, 107 (2002), 7; 543-571 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
30.Renko, Nataša; Tkalac, Ana; Pavičić, JuricaEvaluation of advertising effectiveness - a case from Croatian business practice // Naše gospodarstvo, 46 (2001), 5-6; 710-726 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
31.Tomašević Lišanin, Marija; Pavičić, Jurica; Renko, FranOsnovna područja primjene marketinga u financijskim institucijama u tranzicijskim i nedovoljno razvijenim zemljama // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 11; 476-494 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
32.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Pecotich, AnthonyHumanitarian Organizations' Marketing Challenges in Transitional Economies // Tržište, 10 (1998), 1-2; 14-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
33.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaSpecifičnosti primjene marketinga u humanitarnim organizacijama u Republici Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 1/2; 177-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Drašković, Nikola; Sever Mališ, Sanja; Pavičić, JuricaModeli i tehnike naplate oglasnog prostora na internetu // Računovodstvo i financije, 8 (2020), 111-113 (recenziran, članak, stručni)
-
2.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša(Pre)poznajemo li srednjoškolske i visokoškolske kvalifikacije u Hrvatskoj i Europi? // Računovodstvo i financije, 2013 (2013), 10; 148-154 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
3.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Žnidar, KrešimirMarketinški brief: "narudžbenica" za marketing // Diabetes : slatki život : časopis za zdrav život : glasilo Hrvatskog saveza dijabetičkih udruga, 2/2012 (2012), 42-43 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
4.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Kutleša, MišeOrganizacijske performanse i orijentacija hrvatskih osnovnih škola prema zadovoljavanju potreba korisnika // Ekonomska istraživanja, 21 (2008), 88-99 (recenziran, članak, stručni)
-
5.Alfirević, Nikša; Lugović, Sergej; Pavičić, Jurica(Jos) jedan "recept" strateške konkurentnosti u novoj ekonomiji:e+/-Motion // Suvremeno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, // (2004), 9; 140-145 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
6.Afirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Lugović, SergejElektronicko poslovanje: mitovi i hrvatska zbilja // Suvremeno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, // (2003), 9; 115-119 (recenziran, članak, stručni)
-
7.Tomašević-Lišanin, Marija; Pavičić, Jurica; Alfirević, NikšaMrežni marketing i suvremena tehnologija // Računovodstvo, revizija i financije, // (2003), 9; 95-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
8.Alfirević, N.; Pavičić, J.Otvorena organizacija - temeljna upravljačka i marketinška obilježja // Računovodstvo, revizija i financije, 5 (2002), 147-152. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
9.Pavičić, Jurica; Alfirević, NikšaKako koristiti strateško upravljanje i marketing u planiranju novih poslova ? // Poslovni magazin (prilog časopisu Računovodstvo, revizija i financije), 9 (2002), 27-31. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
10.Knežević, Blaženka; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaBiti ili ne biti "e" u hrvatskoj trgovini // Suvremeno poduzetništvo, 9 (2002), 9; 80-84 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
11.Renko, Nataša; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaStrateške odrednice elektronički integriranog poslovanja (e-Businessa) // Računovodstvo, revizija i financije, 10 (2000), 8; 109-115 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
12.Renko, Nataša; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaStrateške odrednice elektronički integriranog poslovanja (e-Businessa) // Računovodstvo, revizija i financije, // (2000), 8; 109-115. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
13.Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Ferdebar, DavorInternet kao marketinški komunikacijski prostor // Računovodstvo, revizija i financije, 8 (1998), 4; 862-866 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
14.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaMarketing poslovnih ideja - prepoznavanje i aktiviranje grupa za podršku // Poslovni savjetnik, 1 (1997), 12; 15-18 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
15.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaAnaliza snaga, slabosti, prilika i prijetnji (SWOT analiza) u strateškom marketingu // Poslovni savjetnik, 1 (1997), 11; 37-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
16.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaMogućnosti primjene strategije marketinga u računovodstvenim i revizorskim tvrtkama // Računovodstvo, revizija i financije, 7 (1997), 9; 1762-1767 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
17.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaStrategija uspješnog zapošljavanja i osobna promocija // Računovodstvo, revizija i financije, 7 (1997), 1; 237-245 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
18.Matić, Božo; Pavičić, JuricaVažnost različitog pristupa u poslovnom komuniciranju // Računovodstvo i financije, 42 (1996), 8; 86-91 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
19.Matić, Božo; Pavičić, JuricaTemeljne postavke uspješnog poslovnog komuniciranja // Računovodstvo i financije, 43 (1996), 5; 118-121 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
20.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaBenchmarking i mogućnosti njegove primjene // Računovodstvo, revizija i financije, 7 (1996), 8; 1531-1535 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Sušanj Šulentić, Tamara; Žnidar, Krešimir; Pavičić, JuricaThe key determinants of perceived external prestige (PEP) – Qualitative research approach // Management : Journal of Contemporary Management Issues, 22 (2017), 1; 49-84 doi:10.30924/mjcmi/2017.22.1.49 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
2.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Ivelja, NivesOblici i mehanizmi potpore i suradnje s neprofitnim organizacijama u Hrvatskoj // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 4 (2006), 1; 217-238 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
3.Pavičić, Jurica; Alfirević, Niksa; Vlašić, GoranThe Pursuit of Strategic Leadership in the Central and Eastern Europe Oil Market: The Case of INA & MOL Partnership // International Journal of Management Cases, 7 (2004), 2; 5-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
1.Pavičić, Jurica; Drašković, Nikola; Alfirević, NikšaInterna revizija u SWOT analizi: strateške implikacije // 23. savjetovanje Interna revizija i kontrola / Žager, Lajoš (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika, 2021. str. 31-40 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Pavičić, Jurica; Alfirević, NikšaMarketinški kontroling i organizacijsko učenje s osvrtom na javni i neprofitni sektor // 21. savjetovanje - Interna revizija i kontrola / Žager, Lajoš (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika, 2018. str. 9-17 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Vican, Dijana; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaChallenges facing the educational system, school effectiveness and school principals in Croatia // Socioeconomic challenges of the future world / Križman Pavlović, Danijela ; Paulišić, Morena ; Kostelić, Katarina (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 11-29 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Živčić, Mile; Podrug, ŽeljanaPercepcije o potrebnim kompetencijama i oblicima podrške andragoga: Glasovi iz prakse // Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj / Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 161-170 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Ćukušić, MajaPrincipal activities and needs for development of soft/hard managerial skills: preliminary results of empirical research in Croatian primary school // Montenegrin International Conference for Entrepreneurial Development / Ana Lalević Filipović (ur.).
Podgorica: University of Montenegro, Faculty of Economics, 2016. str. 8-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Koludrović, MoranaModel vrednovanja djelovanja školskog odbora u sukonstruktivističkom pristupu izgradnji škole // Istraživanja paradgimi djetinjstva, odgoja i obrazovanja. IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 573-582 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, LjiljanaRelationship between fundraising success and nonprofit performance: Empirical analysis of Croatian nonprofits // Proceedings of the 3rd REDETE Conference - ECONOMIC DEVELOPMENT AND ENTREPRENEURSHIP IN TRANSITION ECONOMIES: Challenges in the Business Environment, Barriers and Challenges for Economic and Business Development / Ateljević, J. ; Trivić, J. (ur.).
Banja Luka: Ekonomski fakultet Univerziteta u Banja Luci, 2014. str. 158-166 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Mihanović, Zoran; Pavičić, Jurica; Alfirević, NikšaAnalysis of organisational performance of nonprofit institutions: The case of lifelong learning institutions in Croatia // Zbornik treće internacionalne naučne konferencije "Ekonomija integracija": Znanjem od recesije prema prosperitetu / Proceedings of the third international scientific conference ICEI 2013: Using Knowledge to Move from Recession to Prosperity / Umihanić, Bahrija ; Kurtić, Adil ; Kokorović Jukan, Meldina ; Nuhanović, Amra (ur.).
Tuzla: Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 723-739 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, LjiljanaFundraising and Sources of Financing of Croatian Nonprofit Organizations // Zbornik treće internacionalne naučne konferencije "Ekonomija integracija": Znanjem od recesije prema prosperitetu / Proceedings of the third international scientific conference ICEI 2013: Using Knowledge to Move from Recession to Prosperity / Umihanić, Bahrija ; Kurtić, Adil ; Kokorović Jukan, Meldina ; Nuhanović, Amra (ur.).
Tuzla: Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 599-614 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Marković, Milivoj; Simurina, Jurica; Pavicic, JuricaEconomic and Business Impact of Crisis on Croatian Trade // SIBR - UniKL Converence Interdisciplinary Business & Economics Research - Double-blind peer reviewed proceedings
Kuala Lumpur: Society of Interdisciplinary Business Research, 2013. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Krce Miočić, Božena; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaFundamental determinants of e-business implementation in tourism : The case of nautical tourism in Croatia // Proceedings of the 6th International Conference An Enterprise Odyssey : Corporate governance and public policy - path to sustainable future / Galetić, Lovorka ; Šimurina, Jurica (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 1234-1244 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Drašković, Nikola; Gnjidić, Vladimir; Pavičić, JuricaPerpetual learning by doing routines in packaging waste management in Croatia: conceiving of modern Robin Hood(s) // Proceedings of MSKE2011 - Managing Services in the Knowledge Economy - international conference, July 13-15 / Silva, Rui ; Eduardo, Tomé (ur.).
Vila Nova de Famalicão: CLEGI, 2011. str. 125-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Alfirević, Nikša; Krneta, Mira; Pavičić, JuricaInnovation capacity as a competitive advantage small firms in Croatia: An empirical analysis // Proceedings of the 9th International Conference "Challenges of Europe : Growth and Competitiveness - Reversing the Trends / Reić, Zlatan (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 1-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Žnidar, KrešimirKnowledge and Information Technology and Urban (Regional) Development // Proceedings of the 10th WSEAS International Conference on Mathematics & Computers In Business & Economics (MCBE '09) / Mastorakis, Nikos E. et al. (ur.).
Prag: WSEAS Press, 2009. str. 112-116 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Žnidar, KrešimirUnderstanding and responding to the regional perceptions of the global economic crisis: Toward the 'low-tech' knowledge-based approach // Proceedings of the Conference 'The role of the university in the analysis of current economic crisis' / Constantin Mecu (ur.).
Bukurešt: Spiru Haret University/ România de Mâine Publishing House, 2009. str. 305-311 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Fudurić, MoranaLobbying in Croatia: Perspectives for the Nonprofit Sector // Global Business & Economics Anthology 2009 / Kantarelis, Demetri (ur.). (ur.).
Danver (MA): Business & Economics Society International, 2009. str. 26-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Gabelica, NinoElectronic Communication or Electronic Communities: (Un)Common Messages from 'Generation Y' // Proceedings of the 6th WSEAS International Conference on E-activities / Sanchez-Torrubia, M.G. ; Gun, K. ; Xi, L. (ur.).
Tenerife: WSEAS Press, 2007. str. 331-335 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Podrug, Najla; Pavičić, Jurica; Bratić, VjekoslavCross-cultural comparison of hofstede's dimensions and decision-making Style within CEE context // From transition to sustainable development: the path to european integration / The Program Committee ICES2006 (ur.).
Sarajevo: School of Economics and Business, University of Sarajevco, 2006. str. 339-343 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica, Adžić, Bojana; Šimurina, Jurica; Bratić, VjekoslavThe balanced scorecard (BSC) approach to performance of a nonprofit in the transition environment: the case of the Commercial trade union of Croatia (CTU) // Enterprise in transition / Crnjak-Karanović, Biljana (ur.).
Split : Bol: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2005. str. 5-20 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Pecotich, A.; Renko, Nataša; Pavičić, JuricaReinterpretation of INDUSTRUCT and M.E. Porter’ s Five Forces Model : Empirical Evidence from Criatian Buseniss Practice // Proceedings of the 2nd International Conference Enterprise Odyssey : Building competitive Advantage
Zagreb, Hrvatska, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Lugović, SergejNon-profit Sector in Development of Social Capital in a Transitional Society: Focus On New Managerial Approaches and Technologies // From transition to development: globalisation and political economy of development in transition economies ; Part I / Stojanov, Dragoljub ; Čulaković, Besim (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 631-643 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Vlašić, GoranEmpirical Analysis of Competitive Advantage and the Strategic Process: The case of Large Croatian Enterprises // Proceedings of the 2nd International Conference Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 126-127 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Lugović, SergejThe Role of Internet in Supporting Knowledge-Based Strategies of Enterpreneurs in Countries in Transition: From the E-business Myths to the Case Evidence from Croatian High-Tech Industry // 5th International Conference Enterprise in Transition / Reić, Zlatan (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003. str. 231-233 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Pavičić, Jurica; Renko, Nataša; Alfirević, NikšaThe Role of Competitive Analysis and marketing Orientation in Improving Competitiveness of the Non-Profit Sector-Theoretical Background and Empirical Evidence // Foueth International Conference on Enterprise in Transition / Goić, Srećko (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2001. str. 115-116 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Burkink, Timothy; Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Pavičić, JuricaResurrecting Food Marketing Systems in War-Ravaged Transition Economies // "Globalization and Equity" 26th Annual Macromarketing Conference, Vol. 26, ISBN 953-6148-25-0 / Ratz, Don R. ; McDonagh, Pierre (ur.).
Williamsburg (VA): The College of William and Mary, 2001. str. 487-491 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Tomašević Lišanin, Marija; Alfirević NikšaStanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi // Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. str. 279-286 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Tkalac, Ana; Pavičić, Jurica; Tomašević Lišanin MarijaInformation Technology in Developing Countries - Bridges and Buffers of Market Globalization // Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford ; Grbac, Bruno (ur.).
Lovran: Arizona State University and University of Rijeka, 2000. str. 181-190 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Renko, Nataša; Tomašević Lišanin, Marija; Pavičić, JuricaGlobal E-Commerce as a Potential Local Threat to Developing and Transitional Countries // Global Entrepreneurship for the New Millenium / Koveos, Peter ; Lim, Gary (ur.).
Syracuse (NY): Syracuse University, 2000. str. 1-10 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Tkalac, AnaThe Development of Advertising in Croatia: Challenges for the Future // Advertising in Croatia: Meeting the Challenge of Change / Holmes, John ; Keller, Goroslav (ur.).
Zagreb: International Advertising Association, 1998. str. 65-71 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Pecotich, AnthonyThe Role of Humanitarian Organization and Marketing in Economic Reconstruction: The Case of Daša // Marketing Challenges in Transition Economies / Lascu, D. ; Catoiu, I. ; Dholakia, N. ; Grossbart, S. (ur.).
Mangalia: International Sociaty for Marketing and Development, 1997. str. 219-223 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaCreation and Development of Marketing Concept in Croatia and the Role of Transition // Enterprise in transition / Vojnić, D. (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1997. str. 655-660 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, JuricaSocioeconomic Transition and Enterprise Development: Scenario from Croatia // 22nd Annual Macromarketing Conference / Falkenberg, Andreas W. (ur.).
Bergen: Norwegian School of Economics and Business Administration, 1997. str. 1-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Dabić, Marina; Potočan, Vojko; Pavičić, Jurica; Nedelko, ZlatkoPersonal values as predictors of managers’ innovativeness – From theory to practice // 2019 IEEE Technology and Engineering Management Conference, TEMSCON 2019
Atlanta (GA), Sjedinjene Američke Države: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2019. str. 1-8 doi:10.1109/temscon.2019.8813725 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
2.Žnidar, Krešimir; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaService management and marketing in nautical tourism: A source of competitive advantage for the changing environment? // Proceedings of the 11th International Conference "Service sector in terms of changing environment" / Korunovski, Saso (ur.).
Ohrid: University St Kliment Ohridski - Faculty of Tourism and Hospitality Ohrid, 2011. str. 109-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
3.Pavičić, Jurica; Vlašić, Goran; Podrug, NajlaInternet as a Marketing Communications Media of Non-profit Organizations: The Case of Croatia // International Conference on Advances in the Internet, Processing, Systems, and Interdisciplinary Research (IPSI)
Sjedinjene Američke Države: IPSI, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
4.Tkalac, Ana; Pavičić, JuricaHow Global is the Situational Theory of Publics: The Case of Croatia // The Status of Public Relations Knowledge in Europe and Around the World / Verčič, Dejan ; Ruler, Betteke ; Jensen Inger ; White, John (ur.).
Bled: Pristop Communications, Ljubljana, 2002. str. 174-182 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Pavičić, Jurica; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranSchool Principals as Businessman // Clute International Education Conference
Orlando (FL), Sjedinjene Američke Države, 2018. str. 337-337 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Pavičić, Jurica; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranMarketing and Management Knowledge – Is it Necessary to Managing a School? // 2016 ICBTS International Academic Research Conference Proceedings / Kerdpitak, Chayanan ; Heuer, Kai ; Soltani, Ebrahim ; Nartea, Gilbert (ur.).
Pathum Thani: ICBTS Institute Conference Center & CK research, 2016. str. 69-69 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Ćukušić, Maja; Vlašić, Goran; Krupka, ZoranThe E-Learning Model for Educational Leadership // Proceedings of 10th International Conference of Teaching, Education & Learning
Dubai, Ujedinjeni Arapski Emirati, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Relja, RenataSCHOOL MANAGEMENT INNOVATION AND PRINCIPAL SUPPORT SYSTEMS: TOWARD THE AGENDA FOR CROATIAN SCHOOL REFORM // THE 7TH INTERNATIONAL CONFERENCE "EUROPEAN UNION FUTURE PERSPECTIVES: INNOVATION, ENTREPRENEURSHIP AND ECONOMIC POLICY"
Pula, 2015. str. 78-78 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Vlašić, Goran; Krupka, ZoranSocial responsibility and social involvement of Croatian schools and headmasters: Conceptual foundations // Proceedings of 6th International Conference of Teaching, Education & Learning
Singapur, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Koludrović, MoranaModel vrednovanja djelovanja školskog odbora u sukonstruktivističkom pristupu izgradnji škole // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 573-582 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
7.Vlašić, Goran; Pavičić, Jurica; Krupka, Zoran; Alfirević, NikšaVisoko obrazovanje - Između teorijskih znanja i praktičnih vještina // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 94-96 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Drašković, Nikola; Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Žnidar, KrešimirConsumer Attitude-Behaviour Gap and Ethical Implications in the Context of Packaging Choice // International Journal of Management Cases / Kaufmann, R. (ur.). - Darwe, Lancashire : Access Press UK , 2007. 59-59. / Kaufmann, R. (ur.).
Darwen: Accent Press, 2007. str. 339-344 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Drašković, Nikola; Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Žnidar, KrešimirConsumer Attitude-Behaviour Gap and Ethical Implications in the Context of Packaging Choice // International Journal of Management Cases / Kaufmann, R. (ur.).
Darwen: Accent Press, 2007. str. 59-59 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
10.Pavičić, Jurica; Drašković, Nikola; Gnjidić, VladimirEnvironmental Laws in Croatia : Strategic and Ethical Implications for the Beer Industry // Enterprise in transition : proceedings of the 7th International Conference on Enterprise in Transition / Reić, Zlatan ; Fredotović, Maja (ur.).
Split, 2007. str. 92-95 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Vranešević, Tihomir; Tomašević Lišanin, Marija; Mandić, Miroslav; Pavičić, JuricaMarketing Research for the Brand Management – theoretical framework with the practical implications // CD zapis
Beograd, Srbija, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Vranešević, Tihomir; Mandić, M.; Pavičić, J.Customers as the greatest asset of a company // 1st International Conference for Retailing & Consumer Behaviour Research, Leeds Metropolitan University / Vignaly, Claudio (ur.).
Leeds: Leeds Metropolitan University, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Renko, Nataša; Shultz, Clifford; Pavičić, JuricaFundamental Issues in Democracy and Professional Re-Education: A Framework for Change in Transition Economies // Third Conference of the International Society for Quality of Life Studies / Cohen, Judy (ur.).
Girona: Universitat de Girona, 2000. str. 387-390 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Tkalac, AnaMarketinška orijentacija i transformacija neprofitnog sektora u Hrvatskoj // Ekonomska globalizacija i razvoj u malim zemljama Europe / Krbec, Denisa (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", 2000. str. 37-38 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
15.Renko, Nataša; Pavičić, JuricaMerkmale des strategischen Krisenmanagements in Wohltaetigkeitsorganisationen in Kroatien // EU-INTEGRATION UND KRISEMANAGEMENT / Belak, Janko (ur.).
Maribor: MER Evrocenter, 1999. str. 68-70 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Pecotich, AnthonyDevelopment of Entrepreneurship in Croatia: Problems and Challenges // Third International Conference on Enterprise in Transition / Vojnić, D. (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1999. str. 521-525 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Renko, Nataša; Bratko, Stjepan; Pavičić, JuricaMarketing in Education of Adult Population in the Transition Countries - The Case of Croatia // Third International Conference on Enterprise in Transition / Vojnić, D. (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1999. str. 366-370 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Vlašić, Goran; Krupka, Zoran; Pavičić, JuricaStar Marketer's Impact on Product’s Performance and Strategic Direction // Leveraging New Technology to Create Value for Customers and Firms
San Francisco (CA), Sjedinjene Američke Države, 2014. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Krupka, Zoran; Vlašić, Goran; Pavičić, JuricaThe Role of Individual, Product And Company Characteristics for Creating Brand Perceptions // World Business, Finance and Management Conference
Auckland, Novi Zeland, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Pavičić, JuricaSocijalni marketing // Poticaji razvoju kombinirane socijalne politike u Zagrebu - drugi dio
Zagreb, Hrvatska, 2008. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
1.Drašković, NikolaConsumer Perception of Packaging Material in Soft Drinks Context in Croatia, 2010., doktorska disertacija, Leslie Silver International Faculty, Leeds
-
2.Mihanović, ZoranUtjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split
-
3.Pavičić, JuricaUpravljanje strateškim marketingom neprofitnih organizacija, 2000., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Budić, HrvojeIstraživanje zadovoljstva studenata kvalitetom usluga obrazovanja, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Bubalo, AnaPrimjena marketinške koncepcije u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Puljiz, MarjanMarketinški aspekti društvene odgovornosti u igrama na sreću, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Mihanović, ZoranMarketinška orijentacija i odnosi s ciljnim skupinama visokoškolskih institucija, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Drašković, NikolaPotencijal staklene ambalaže u strateškom marketinškom pozicioniranju prehrambenih proizvoda, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Pavičić, JuricaMogućnosti primjene strategije marketinga i pokretanja poduzetničkih aktivnosti u humanitarnim organizacijama u Hrvatskoj, magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Fudurić, MoranaLobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj, 2010., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Pavičić, Jurica; Fudurić, MoranaMitovi o marketingu i menadžmentu u školama, 2017. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).