Pregled po CROSBI profilu: Nikola Knego (CROSBI Profil: 15932, MBZ: 21321)
Pronađeno 130 radova
-
1.Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Delić, MiaOdjevna industrija - suvremeni trendovi u maloprodajnoj distribuciji // Organizacija proizvodnje modne odjeće s osvrtom na planiranje i distribuciju prodaje / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2023. str. 185-227 -
2.Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Delić, MiaTehnologija 3D tiskanja u izradbi odjevnih predmeta // Suvremeni procesi izradbe i prodaje odjeće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 213-231 -
3.Knego, NikolaGlavni činitelji formiranja cijena u trgovini na malo // Suvremena trgovina, 44 (2019), 6; 7-15 (recenziran, članak, stručni)
-
4.Delić, Mia; Knego, NikolaONLINE AND OFFLINE CHANNEL INTEGRATION: O2O COMMERCE AS A FIRST STEP TO OMNICHANNEL STRATEGY? // TRADE PERSPECTIVES 2019 Business model innovations in domestic and international trade / Baković, T. ; Naletina, D. ; Petljak, K. (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business Zagreb & Croatian Chamber of Economy, 2019. str. 181-191 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Knego, NikolaPromjene u očekivanjima posjetitelja sajmova // Suvremena trgovina, 43 (2018), 1; 28-38 (recenziran, članak, ostalo)
-
6.Knego, NikolaTrgovina kao segment turističke ponude // Suvremena trgovina, 43 (2018), 2; 32-40 (recenziran, članak, ostalo)
-
7.Knego, NikolaKvaliteta u funkciji održivog razvoja trgovine na malo // Poslovni aspekti trgovine / Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 39-58 -
8.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Rogale, Dubravko; Renko, Sanda; Knežević, Blaženka; Firšt Rogale, Snježana; Novak, Ivan, Hursa Šajatović, Anica; Brlobašić Šajatović, Blaženka; Domjanić, Jacqueline et al.Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju. Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
-
9.Delić, Mia; Knego, Nikola; Dužević, InesMotor vehicle production and trade sector performance: the influence of Croatian motor vehicle trade on the European Union motor vehicle production trends // Theory and Applications in the Knowledge Economy / Tome, Eduardo ; Neumann, Gaby ; Knežević, Blaženka (ur.).
Lisabon, 2017. str. 148-160 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Knego, Nikola; Delić, MiaFootwear market in the Visegrad Group countries and the Republic of Croatia // Challenges for International Business in Central and Eastern Europe / Wach, Krzysztof ; Knežević, Blaženka ; Šimurina, Nika (ur.).
Krakov: Cracow University of Economics ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 153-174 -
11.TRADE PERSPECTIVES 2016 Safety, security, privacy and loyalty / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016 (zbornik)
-
12.Knego, Nikola; Mišević, PetarSHRINKAGE IN THE RETAIL TRADE IN SOME EUROPEAN COUNTRIES AND THE REPUBLIC OF CROATIA // Trade Perspectives in the Context of Safety, Security, Privacy and Loyalty / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2016. str. 56-87 -
13.Knego, NikolaImportance of assortment for B2c electronic commerce in some EU countries // Journal of International Scientific Publications : Economy & Business, 10 (2016), 94-102 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Knego, Nikola; Mišević, PetarShrinkage in the Retail Trade in Some European Countries and The Republic of Croatia // Trade Perspectives 2016: Safety, security, privacy and loyalty- Perspektive trgovine 2016: Sigurnost, privatnost i lojalnost / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: University of Zagreb - Faculty of Economics and Business ; Croatian Chamber of Economy, 2016. str. 48-74 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Knego, NikolaUtjecaj asortimana trgovačke robe na B2C online prodaju // Suvremena trgovina, 41 (2016), 1; 18-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.TRADE PERSPECTIVES 2015: Innovations in Food Retailing / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (zbornik)
-
17.Knego, NikolaNačini plaćanja u e-trgovini // Suvremena trgovina, 40 (2015), 6; 10-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
18.Knego, NikolaŠto su donijeli trgovački lanci hrvatskom tržištu? // Suvremena trgovina, 40 (2015), 5; 20-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Knego, NikolaŠto je zastupljenije u e- trgovini (e-nabava ili e-prodaja) i utječe li veličina poduzeća na prakticiranje e-trgovine // Suvremena trgovina, 40 (2015), 4; 10-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Knego, NikolaPristup Internetu- ključna pretpostavka za razvoj elektroničke trgovine // Suvremena trgovina, 40 (2015), 3; 10-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Knego, NikolaElementi za pojmovno određenje elektroničke trgovine // Suvremena trgovina, 40 (2015), 2; 6-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Knego, NikolaPogled na kartice lojalnosti iz drugog ugla // Suvremena trgovina, 40 (2015), 1; 24-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Knego, NikolaPogled na kartice lojalnosti iz drugog ugla // Suvremena trgovina, (2015), 1; 24-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
24.Knego, NikolaElectronic retailing in Croatia and comparsion with some European Union member states // Journal of International Scientific Publications : Economy & Business, 9 (2015), 305-321 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Rogale, Dubravko; Lazibat, Tonći; Brlobašić Šajtović, Blaženka; Knežević, Blaženka; Renko, Sanda; Doležal, Ksenija; Hrženjak, Renata; Firšt Rogale, Snježana et al.Antropometrija i normizacija modne obuće. Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (monografija)
-
26.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaSvjetsko tržište obuće // Antropometrija i normizacija modne obuće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 111-154 -
27.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Knego, NikolaSMARTPHONES AND MOBILE APPLICATIONS AS SHOPPING TOOLS – ATTITUDES OF YOUNG RETAIL CONSUMERS IN CROATIA // Proceedings of the 11th International Conference of ASECU "Openness, Innovation, Efficiency and Democratization as preconditions for Economic Development" / Pintilescu, Carmen ; Wierzbinski, Bogdan ; Zarotiadis, Grigoris (ur.).
Krakov: Cracow University of Economics, 2015. str. 339-353 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Knego, NikolaSmartphones and Mobile Applications as Shopping Tools – Attitudes of Young Retail Consumers in Croatia // Handel Wewnętrzny, 5 (2015), 358; 188-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.PERSPEKTIVE TRGOVINE 2014: Ljudi, tehnologija, znanje / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014 (zbornik)
-
30.Knežević, Blaženka; Knego, Nikola; Delić, MiaThe retail concentraton and changes of the grocery retail structure // InterEULawEast, 1 (2014), 2; 37-51 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
31.Knego, Nikola; Petljak, Kristina; Vouk, RudolfLocation and layout as sources of competitive advantage of small retailers // Journal of International Scientific Publications : Economy & Business, 8 (2014), 267-281 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
32.Knego, Nikola; Delić, MiaUTJECAJ ADITIVNIH TEHNOLOGIJA NA ODVIJANJE POSLOVNIH PROCESA U OPSKRBNOM LANCU // PERSPEKTIVE TRGOVINE 2014: Ljudi, tehnologija, znanje / Knego, Nikola ; Knežević, Blaženka ; Renko, Sanda (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 234-249 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Knego, NikolaThe Retail Internationalization in Visegrad Countries and Croatia // International Business from the Central European Perspective / Knežević, Bleženka ; Wachs, Krzysztof (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 113-128 -
34.Perspektive trgovine 2013: Odnosi u lancima opskrbe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013 (zbornik)
-
35.Anić, Ivan-Damir; Marković, Milivoj; Knego, NikolaShoppers’ perceptions of retail agglomeration characteristics in Zagreb region // Challenges for the trade in central and southeast Europe / Renko, Sanda ; Knezevic, Blazenka (ur.).
Bingley: Emerald Group Publishing, 2013. str. 123-135 -
36.Knego, Nikola; Knežević, Blaženka; Delić, MiaLanac opskrbe i nabava // PERSPEKTIVE TRGOVINE 2013: Odnosi u lancima opskrbe / TRADE PERSPECTIVES 2013: Supply Chain Relationships / Knego, Nikola ; Knežević, Blaženka ; Renko, Sanda (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Ujević, Darko; Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Bačić, Jadnranka; Mencl-Bajs, Zlatka; Renko, Sanda; Baković, Tomislav; Knežević, Blaženka; Hrženjak, Renata; Doležal, Ksenija et al.Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013 (monografija)
-
38.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaStrategije nastupa na modnom tržištu // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 119-153 -
39.Knežević, Blaženka; Knego, NikolaUpravljanje markama u modnoj industriji // Ekonomski i tehnološki aspekti modne industrije / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 155-178 -
40.Knego, Nikola; Jaković, Božidar; Galetić, FranANALYSIS OF GROUP-BUYING WEB PORTALS IN CROATIA // Journal of International Scientific Publications : Economy & Business, 6 (2012) (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
41.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaThe Position of Small Retailers in Croatia on the Verge of Entereing the EU // Economic Integration, Growth Prospects and Enlargement / Intégrations économiques, perspectives de croissance et élargissement / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2012. str. 502-516 -
42.PERSPEKTIVE TRGOVINE 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (zbornik)
-
43.Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija)
-
44.Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija)
-
45.Knežević, Blaženka; Knego, NikolaKljučni trendovi u distributivnoj trgovini // Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 261-280 -
46.Knežević, Blaženka; Knego, NikolaVažnost trgovine u nacionalnom gospodarstvu // Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 235-247 -
47.Knego, Nikola; Anić, Ivan-Damir; Marković, MilivojRazlike u strukturi ponude između trgovačkih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 93-108 -
48.Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011 (zbornik)
-
49.Markovic, Milivoj; Knego, Nikola; Vouk , MarkoImpact of Technology on Development of Retail Services // Annals of DAAAM for 2011 & Proceedings of the 22nd International DAAAM Symposium / Katalinic, B (ur.).
Beč: DAAAM International Vienna, 2011. str. 27-28 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Knego, Nikola; Anić, Ivan-Damir; Marković, MilivojRazlike u strukturi ponude između trgovinskih centara i prodavaonica na gradskim ulicama i trgovima // Trgovina kao pokretač razvoja srednje i jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 232-246 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Knezević, Blaženka; Renko, Sanda; Knego, NikolaChanges in Retail Industry in the EU // Business, management and education, 9 (2011), 1; 34-49 doi:10.3846/bme.2011.03 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
52.Segetlija, Zdenko; Knego, Nikola; Knežević, Blaženka; Dunković, DarioEkonomika trgovine. Zagreb: Novi informator, 2011 (monografija)
-
53.Knego, NikolaTržišna pozicija malih trgovaca u uvjetima recesije // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 15-33 -
54.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaInternationalization in the function of retail trade concentration // Economic integrations, competition and cooperation / Kandžija, Vinko ; Kimar, Andrej (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010. str. 378-392 -
55.Knežević, Blaženka; Habuš, Igor; Knego, NikolaDistribucijski centar kao izvor poslovne učinkovitosti - empirijski uvid // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 147-164 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
56.Knego, Nikola; Bagović, KateAmbalaža i ambalažni otpad // Suvremena trgovina, 33 (2009), 2; 58-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
57.Knego, NikolaNeke naznake značaja trgovaca obrtnika u distributivnoj trgovini Republike Hrvatske // Suvremena trgovina, 34 (2009), 1; 18-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
58.Knego, NikolaImportance of Crafts in Distributive Trade of the Republic of Croatia // Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Negotia, 55 (2009), 1; 33-49 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
59.Knego, NikolaImportance of Crafts in Distributive Trade of the Republic of Croatia // International Conference "Small and Medium Sized Enterprises In European Economies and All Over the World
Cluj-Napoca, Rumunjska, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
60.Sisek, Boris; Knego, Nikola; Kolaković, MarkoEvolution in quality management system // Annals of DAAAM for 2009 & Proceedings of the 2oth International DAAAM Symposium
Beč, Austrija, 2009. str. 429-430 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
61.Sisek, Boris; Knego, Nikola; Kolaković, MarkoEvolution in System of Quality Management // Annals of DAAAM for 2009 & Proceedings oft he 20th International DAAAM Symposium
Beč, Austrija, 2009. str. 0429-0430 (poster, sažetak, ostalo) -
62.Knežević, Blaženka; Knego, NikolaPojavni oblici i značaj elektoničke nabave // Poslovna logistika u susvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 213-223 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
63.Knego, Nikola; Knežević, BlaženkaInternationalization in the Function of Retail Trade Concentraton in the Croatia // Economic integration, competition and cooperation / Kandžija, Vinko (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
64.Knego, NikolaStudents and EntrepreneurshipČ: an Example // Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Negotia, LIII (2008), 1; 3-18 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
65.Knego, Nikola, Bračko, KrešoZnačaj distributivne trgovine i njezini trendovi u Republici Hrvatskoj // Revija za pravo i ekonomiju-Review for Law & Economics, 9 (2008), 2; 47-72 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
66.Knežević, B.; Knego, N.Skraćenje vremenskih ciklusa u lancu nabave kao izvor konkurentske prednosti - slučaj DELL // Suvremena trgovina, 33 (2008), 6; 41-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
67.Knežević, Blaženka; Knego, NikolaZnanje o poslovnom okruženju kao temelj za unaprjeđenje kvalitete donošenja strateških odluka u trgovačkim poduzećima // Poslovna izvrsnost, 2 (2008), 2; 7-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
68.Knežević, Blaženka; Knego, NIkolaStrateški aspekti stjecanja vodeće pozicije u distributivnoj trgovini - slučaj Wal-Mart // Suvremena trgovina, 33 (2008), 4; 30-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
69.Knežević, BlaženkaUtjecaj znanja na stvaranje vrijednosti u trgovini, 2008., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
70.Knego, Nikola; Lazibat, Tonći; Kovačević, Zoran; Matković, MarioThe importance of modern electronic technology in hotel industry business // Economy & Business / Cingula, Marijan (ur.).
Bourgas: Science Invest, 2007. str. 460-479 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
71.Knego, Nikola; Matulović, KaticaNeka ključna obilježja strategije franchisinga u maloprodajnoj industriji // Revija za pravo i ekonomiju- Review for law & economics, 8 (2007), 2; 163-180 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
72.Dumičić, Ksenija; Knego, Nikola; Melvan, PaškoOkruženje kao mjera kvalitete i poslovne izvrsnosti // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 1; 23-54 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
73.Knego, NikolaNeki aspekti internacionalizacije trgovine na malo na hrvatskom maloprodajnom tržištu // Suvremena trgovina, 31 (2006), 6; 196-199 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
74.Knego, Nikola; Kovačević, Zoran; Vouk, RudolfHigher education and its quality in Republic of Croatia // Quality management in higher education / Badea, Nicolae ; Rusu Costache (ur.).
Sinaia: Gheorghe Asachi Technical University of Iaşi, 2006. str. 271-276 -
75.Knego, Nikola; Dragičević, Marija; Krželj, ZoricaUsing rural tourism to improve the tourist supply // Sborník referátů z 11. mezinárodní vědecké konference Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství / Heskova, Marie (ur.).
Tabor: University of South Bohemia in Češke Budejovice, Faculty of Agriculture, Department of Travel Trade in Tabor, 2006. str. 57-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
76.Knego, Nikola; Kovačević, Zoran; Vouk, RudolfHigher education and its quality in Republic Croatia // The 4th International Seminar on the Quality Management in Higher Education : proceedings
Sinaia: QM ; "Gh. Asachi" Technical University of Iaşi ; Ministry of Education and Research, Centre of Excelence on Quality Management, 2006. str. 271-276 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
77.Dumičić, Ksenija; Knego, Nikola; Melvan, PaškoEuropska perspektiva razvoja kvalitete u Hrvatskoj. // Hrvatska konferencija o kvaliteti, (2006) (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
78.Knego, NikolaThe Importance of Retail Alliances in the Retail Industry // Annals of DAAAM for 2005 & Proceedings / Katalinic, Branko (ur.).
Beč: DAAAM International Vienna, 2005. str. 189-190 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
79.Knego, NikolaVending machines in the depersonification of sales // Revija za pravo i ekonomiju-Review for law & economics, 6 (2005), 1; 133-147 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
80.Knego, NikolaIncome statement as part of the retail information system // Revija za pravo i ekonomiju-Review for law & economics, 6 (2005), 2; 42-55 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
81.Knego, Nikola; Lazibat, Tonći, Matić, BožoThe importance of small Business in the Republic of Croatia and their role in distributive trade // Small and medium size Enterprises in European economies and all over the world / Dumbrava, Partenie (ur.).
Cluj - Napoca: Business Faculty Babes-Bolyai University, 2005. str. 91-101 -
82.Knego, NikolaThe Influence of Modern Information Technology on the Globalization of Retail // European Integration: Local and Global Consequences / Procházka, Stanislav (ur.).
Brno: Mendel University of Agriculture and Forestry Brno, 2004. str. 204-2011 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
83.Knego, Nikola; Lazibat, TonćiProcurement costs in the structure of sale price: the case of Croatian distributive trade and its impact on tourist expenditure // Trevel trade, regional development and education / Heskova, Marie ; Šittler, Eduard ; Dvorak, Vladimir (ur.).
Tabor: Faculty of Agriculture, Department of travel trade in Tabor, University of South Bohemia in Česke Budejovice, 2004. str. 69-75 -
84.Knego, NikolaManagement u bankarstvu // Monetarna ekonomija / Konjhodžić, Halid (ur.).
Bihać: Ekonomski fakultet Univerziteta u Bihaću ; Pravni fakultet Univerziteta u Bihaću, 2004. str. 416-448 -
85.Knego, NikolaRetailing in average daily tourist consumption - the case of Croatian tourism // Tourism in the Czech Republic-Related problems and its possible solutions / Hasman, Milan ; Riha, Jan ; Šittler, Eduard ; Dvorak, Vladimir (ur.).
Tabor: Faculty of Agriculture, Department of travel trade in Tabor, University of South Bohemia in Česke Budejovice, 2003. str. 66-72 -
86.Knego, Nikola; Konjhodžić, HalidTourism traits in the Republic of Croatia at the end of the 20th century // Development of a tourist industry in the 19th and 20th centuries. International perspectives / Tissot, Laurent (ur.).
Neuchâtel: Éditions Alphil - Presses universitaires suisses, 2003. str. 211-240 -
87.Knego, NikolaThe ethical aspects of automation in retailing // Revija za pravo i ekonomiju, 3 (2002), 2; 5-14 (podatak o recenziji nije dostupan, originalni znanstveni rad, znanstveni)
-
88.Knego, NikolaThe key controversy with globalization strategy in modern management // Annals of DAAAM for 2002 & Proceedings / Katalinic, Branko (ur.).
Beč: DAAAM International Vienna, 2002. str. 267-268 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
89.Knego, NikolaThe strategy of internationalization and modern management // Zborniki konference z mednarodno udeležbo MANAGEMENT IN EVROPSKA UNIJA, 21.Znanstvena konferenca o razvoju organizacijskih ved / Vukovič, Goran (ur.).
Kranj: Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, 2002. str. 90-97 -
90.Knego, NikolaTrgovina u funkciji podizanja kvaliteta turističke usluge // Suvremana trgovina, - (2002), 4/5; 107-110 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
91.Knego, NikolaGlobalizacija, internacionalizacija ili regionalizacija u trgovini i turizmu // Suvremena trgovina, 3 (2002), 47-51 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
92.Knego, NikolaThe internationalization of trade and its effects on Croatian tourism // Proceeding of the 7th International Conference Travel trade, regional development and education
Tabor, 2002. str. 16-22 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
93.Knego, NikolaZnačaj nekih emitivnih turističkih zemalja za hrvatski turizam // Suvremena trgovina, - (2002), 1/2; 8-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
94.Knego, NikolaThe strategy of internationalization and modern management // 21. znanstvena konferenca o razvoju organizacijskih ved Management in Evropska unija : zbornik konference z mednarodno udeležbo / Vukovič, Goran (ur.).
Kranj: Moderna organizacija, 2002. str. 80-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
95.Konjhodžić, Halid; Knego, NikolaTourism and Croatian Balance of Payment // Multiplikativni efekti razvoja turizma / Prangoska, Ljiljana (ur.).
Ohrid: Fakultet za Turizam i ugostitelstvo Ohrid, 2001. str. 141-150 -
96.Knego, NikolaRetail Alliances-The Opinion of a Market Approach under Conditions of Globalization // Zbornik posvetovanja z mednarodno udeležbo MANAGEMENT IN GLOBALIZACIJA, Portorož, 28-30.marec 2001 / Vukovič, Goran (ur.).
Kranj: Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru, 2001. str. 914-921 -
97.Knego, NikolaManagement u uvjetima gtlobalizacije // Međunarodna privreda: ekonomski i političko-pravni aspekti / Konjhodžić, halid (ur.).
Split: Logos Verlag, 2001. str. 137-172 -
98.Knego, NikolaThe estimation of foreign revenue from tourism using various methods // 3. međunarodna konferencija Myltiplikativni efekti na razvojot na turizmot : zbornik
Ohrid, 2001. str. 287-296 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
99.Knego, NikolaWinning strategies in modern business // Annales and Proceedings of the 12th International DAAAM Symposium Intelligent Manufacturing & Automation : Focus on Precision Engineering
Beč, 2001. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
100.Knego, NikolaMeđunarodna privreda : ekonomski i političko-pravni aspekti // Međunarodna privreda : ekonomski i političko-pravni aspekti / Knego, Nikola (ur.).
Split: Logos Verlag, 2001.