Pregled po CROSBI profilu: Ksenija Romstein (CROSBI Profil: 15462, MBZ: 290550)
-
1.Romstein, Ksenija; Brust Nemet, Maja; Kuštro, LidijaOd senzibilizacije do inkluzije // Festival znanosti
Osijek, Hrvatska, 2023. (radionica, neobjavljeni rad, ostalo) -
2.Romstein, KsenijaZnanstveni bullying kroz faktore odjeka i kvartile: Ljudska prava u riziku zbog „akademske izvrsnosti“ // 5. Osječki dani bioetike
Osijek, Hrvatska, 2022. str. 48-48 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Skočić Mihić, Sanja; Romstein, Ksenija; Sunko, EsmeraldaPerceived Quality Educational Practice for Children at Risk of Social Exclusion and Its Relation to Teachers' Training // European Journal of Contemporary Education, 11 (2022), 3; 846-857 doi:10.13187/ejced.2022.3.846 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Galeković, Martina; Romstein, Ksenija; Širić, LjiljanaPripovjedne sposobnosti u djece pred polazak u školu // Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
Osijek, Hrvatska, 2022. str. 1-1 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Velki, Tena; Bjelobrk, Vladimir; Stanić, Ivana; Romstein, Ksenija.Mogućnosti poslijediplomskog obrazovanja za psihologe i druge stručne suradnike - predstavljanje novog studijskog programa Poslijediplomskog specijalističkog studija Inkluzivnog odgoja i obrazovanja // Knjiga sažetaka : IX. znanstveno - stručni skup Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici / Milić, Marija ; Tomašić Humer, Jasmina ; Vrdoljak, Gabrijela. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 11-11 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Romstein, KsenijaOsobitosti stavova pedagoških profesionalaca prema djeci (bivših) zatvorenika // Metodički ogledi, 29 (2022), 1; 47-66 doi:10.21464/mo.29.1.11 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Panić, Marina; Romstein, KsenijaRani i predškolski odgoj i obrazovanje: (ne)iskorišteni resurs podrške djeci s teškoćama u razvoju // Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Sabljar, Mirna ; Ileš, Tatjana ; Keža, Dunja (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Osijek, 2022. str. 128-129 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Romstein, Ksenija; Skočić Mihić Sanja; Sunko, EsmeraldaPROFESIONALNI RAZVOJ ODGOJITELJA I PREVENCIJA SOCIJALNE ISKLJUČENOSTI: IZAZOVI I PERSPEKTIVE // Didaktički izazovi IV / Dubovicki, S. ; Huljev, A. (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 161-163 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Romstein, Ksenija; Gabelica Šupljika, MajaICT in prison during Covid-19 pandemics: Connection beyond bars and wires // 1st online scientific conference ICT in Life – book of abstracts / Đurđević Babić, Ivana ; Galzina, Vjekoslav (ur.).
Osijek: Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek ; Croatian Academy of Science and ArtsFaculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek ; Croatian Academy of Science and Arts, Center for Scientific Work in Vinkovci, 2022. str. 22-22 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Romstein, KsenijaOdgojni postupci roditelja djece s teškoćama u razvoju // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 67 (2022), 2; 61-80 doi:10.32903/zs.67.2.5 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
11.Romstein, Ksenija; berbić Kolar, Emina(Pre)rana pismenost: Vještine čitanja i pisanja kao indikatori razvojnih odstupanja // Dijete i jezik danas: Čitanje u suvremenom okruženju / Bernić Kolar, E. ; Marinić, I. (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 49-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Velki, Tena; Romstein, Ksenija; Ružić, ValentinaSlaganje procjena roditelja i odgojitelja za različita područja razvoja predškolaca // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), 4; 1139-1169 doi:10.15516/cje.v23i4.4241 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Romstein, Ksenija; Galeković, MartinaImplementacija potpomognute komunikacije – prikaz slučaja // 2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju Osijek, 2. i 3. prosinca 2021. Knjiga sažetaka / Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna ; Keža, Dunja (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 145-145 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni) -
14.Romstein, KsenijaAttitudes of preschool teachers, primary school teachers, secondary school teachers, and associates towards children of (ex)prisoners // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 67 (2021), 1; 33-43 doi:10.32903/zs.67.1.2 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
-
15.Štimac, Maja; Romstein, Ksenija; Velki, TenaArchives of Disease in Childhood // Archives of disease in childhood, 106 (2021), 2; 202-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Štimac, Maja; Romstein, Ksenija, Velki, TenaOsobitosti dojenja djece s teškoćama u razvoju // Congress of European Paediatric Association EPA / UNEPSA jointly with European Confederation of Primary Care Paediatricia (Europaediatrics 2021)
Zagreb, Hrvatska, 2021. (poster, međunarodna recenzija, ostalo, znanstveni) -
17.Velki, Tena; Romstein, KsenijaValidacija i standardizacija hrvatske verzije ASQ-3 na uzorku djece u dobi od tri do pet godina // Paediatria Croatica, 65 (2021), 2; 95-101 doi:10.13112/PC.2021.15 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Miočić, Marijana; Velki, Tena; Romstein, KsenijaRoditeljske procjene djetetovih razvojnih odstupanja // Nova promišljanja o djetinjstvu = Rethinking Childhood / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 89-89 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Miočić, Marijana; Velki, Tena; Romstein, KsenijaImportance of adequate screening tools for preschoolers: testing ASQ-3 on Croatian population // 7th SWS International Scientific Conference on Social Sciences - ISCSS 2020
Beč, Austrija, 2021. str. 41-48 doi:10.5593/sws.iscss.v2020.7.2/s05.05 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Romstein, KsenijaPostavljanje i održavanje granica u odgoju djece s teškoćama u razvoju, 2020., postdiplomski specijalisticki, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
21.Velki, Tena; Romstein, Ksenija; Stanić, Ivana; Telarović, Dorotea; Vladović, Sanja; Štimac, MajaIzazovi inkluzije u odgojno-obrazovnom sustavu // KNJIGA SAŽETAKA VIII. znanstveno - stručnog skupa: Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici / Vuletić, Gorka ; Križanić, Valerija ; Pribisalić, Dalia (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 31-31 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
22.Romstein, Ksenija; Komić, Senija, Rakovac, RozanaKako učenici osmih razreda vide školu? // Didaktički izazovi III:didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 112-113 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
23.Romstein, KsenijaOd čega boluje Antuntun, a od čega Grga Čvarak? Socijalno poželjna ponašanja djece i praksa hiperdijagnosticiranja u ranom i srednjem djetinjstvu // Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Šulentić Begić, Jasna ; Sabljar, Mirna ; Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 164-165 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Romstein, KsenijaTechnology Use in Early Childhood // Towards new Perspectives on Mathematics Education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Zagreb: Element ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 355-364 -
25.Velki, Tena; Romstein, KsenijaUser Risky Behavior and Security Awareness through Lifespan // International journal of electrical and computer engineering systems, 9 (2019), 2; 9-16 doi:10.32985/ijeces.9.2.2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Romstein, KsenijaIntroducing double photovoice: developing qualitative methodology for researching children’s and adults’ perspectives on the childhood // Qualitative Inquiry 2019
Edinburgh, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2019. str. 20-20 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
27.Romstein, KsenijaIntroducing double photovoice: developing qualitative methodology for researching children's and adults' perspectives on the childhood // European Congress of Qualitative Inquiry 2019 abstract book
Edinburgh: University of Edinburgh, 2019. str. 20-20 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Velki, Tena; Romstein, KsenijaNacionalno istraživanje rizičnog ponašanja i znanja računalnih korisnika // Priručnik za informacijsku sigurnost i zaštitu privatnosti / Velki, Tena ; Šolić, Krešimir (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 37-70 -
29.Romstein, Ksenija; Vego, Mira; Perković, HamiraProcjene roditelja o uporabi tehnologije u ranom djetinjstvu // Digitalna sigurnost i privatnost - knjiga sažetaka / Romstein, K. (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 19-19 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
30.Velki, Tena; Romstein, KsenijaPriručnik za rad s učenicima s teškoćama u razvoju u srednjim školama
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018 -
31.Romstein, Ksenija; Vladović, Sanja; Žagar, DanielaWhat is kindergarten for? The purpose of early education percieved by preschool children and their parents // Children's Rights in Educational Settings / Velki, Tena ; Ilieva-Trichkova, Petya ; Topolska, Evgenia (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske, 2018. str. 89-108 -
32.Matanović, Damir; Romstein, Ksenija; Bushati, JozefHalf a century of human rights in education by Unesco: advocating one’s well-being from society to classroom and Vice-Versa // Children's Rights in Educational Settings / Velki, Tena ; Ilieva-Trichkova, Petya ; Topolska, Evgenia (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske, 2018. str. 1-12 -
33.Romstein, Ksenija; Gabelica Šupljika, MajaNot my crime, still my sentence: rights of children of incarcerated parents in education // Children's Rights in Educational Settings / Velki, Tena ; Ilieva-Trichkova, Petya ; Topolska, Evgenia (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske, 2018. str. 13-24 -
34.Romstein, KsenijaSuvremenost programa i pristupa i radu s djecom s teškoćama i indikatori kvalitete života djece u Republici Hrvatskoj // Suvremenost programa i pristupa u radu s djecom s teškoćama i osobama s invaliditetom
Osijek, Hrvatska, 2018. (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo) -
35.Gabelica Šupljika, Maja; Romstein, Ksenija; Gabelica Šupljika, LucijanKakvu podršku u školi i sportskim klubovima trebaju djeca čiji su roditelji u zatvoru? // Tematski zbornik IX Međunarodne naučno-stručne konferencije "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2018. str. 267-276 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Romstein, Ksenija; Franjić-nađ, Bernardica; Gabelica Šupljika, MajaChildren of imprisoned parents and family ties: What did scientific literatureadvocated during the last 10 years? // Family Relations Workshop
Beč, Austrija, 2018. (plenarno, pp prezentacija, ostalo) -
37.Romstein, Ksenija; Velki, Tena; Košuta Petrović, Maja; Štimac, MajaInterdisciplinarna koordinacija i rana intervencija: preliminarni rezultati istraživačkog projekta „Kauzalna indukcija u kontekstu makroparadigme razvojne psihopatologije i teškoća u razvoju“ // Međunarodna konferencija "Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji"
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2018. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
38.Tatrević, Mateja; Romstein, Ksenija; Velki, TenaPovezanost simptoma ADHD-a sa socio-emocionalnom prilagodbom osnovnoškolaca // VII. znanstveno - stručni skup Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici: SAŽECI PRIOPĆENJA / Jakopec, Ana ; Pribisalić, Dalia ; Krupić, Dino (ur.).
Osijek, 2018. str. 58-58 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Romstein, Ksenija, Pintarić Mlinar Ljiljana, Bratković, Daniela, Šuper, JanaINTRODUCING PARENTAL SCREENING TOOL IN CROATIA // Eurlyaid Conference 2017 Early Childhood Intervention: For meeting sustainable development goals of the new millennium
Beograd, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, ostalo, znanstveni) -
40.Ramljak, Tomislav; Herceg Pakšić, Barbara; Romstein, Ksenija; Velki, TenaMapa puta borbe protiv seksualnog i drugih oblika nasilja nad djecom na internetu u Bosni i Hercegovini
Sarajevo: Save the Children, 2017 -
41.Velki, Tena; Romstein, KsenijaAkademsko, emocionalno i socijalno funkcioniranje djece suspektne na ADHD // Klinička psihologija, 10 (2017), 1-2; 35-58 doi:10.21465/2017-KP-1-2-0003 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
42.Romstein, Ksenija; Velki, TenaPomoćnici u nastavi: problemi u praksi i percepcija vlastite uloge u nastavnom procesu // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 63 (2017), 1; 151-158 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
43.Romstein, KsenijaZabrinutost roditelja za jezično-govorni razvoj djece predškolske dobi // Logopedija, 7 (2017), 2; 56-60 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
44.Tatarević, MatejaPovezanost socio-emocionalnog odnosa i simptoma ADHD-a, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
45.Romstein, Ksenija; Staković, LeoValue system, implicit pedagogy, and competencies of a contemporary preschool teacher // Pannoniana, 1 (2017), 2; 32-43 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
46.Romstein, Ksenija; Pintarić Mlinar, LjiljanaTeaching and Learning Mathematics in Inclusive Settings: Analysis of Curriculum of Compulsory Education in Five European Countries // Mathematics education as a science and a profession / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Zagreb: Element ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 269-280 -
47.Pintarić Mlinar, Ljiljana; Romstein, KsenijaZnanstveno utemeljena rehabilitacijska praksa i zakonsko uređenje odgoja i obrazovanja u Rrepublici Hrvatskoj // Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa / Bukvić, Z. (ur.).
Zadar: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2017. str. 47-48 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
48.Romstein, KsenijaEarly education agendas and practice in the upbringing of young children in post-conflict regions in eastern Croatia // The Interdisciplinary Context of Reintegration and Readaptation in the Era of Migration - an Intercultural Perspective / Markowska-Manista, Urszula (ur.).
Varšava: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej ; UNESCO, 2016. str. 149-164 -
49.Romstein, KsenijaThe levels of participation of preschoolers with disabilities regarding the types of activities and the types of disabilities // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2016), 1; 165-176 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
50.Velki, Tena; Romstein, KsenijaPovezanost samoprocijenjenih simptoma ADHD-a s agresivnim ponašanjem i sudjelovanjem u vršnjačkom nasilju učenika osnovnoškolske dobi // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 52 (2016), 2; 30-41 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
51.Romstein, Ksenija; Zamečnik, Sandra; Zelić, MarijaIdentification of preschoolers suspected on disabilities : potentials and barriers // IVth Iinternational scientific conference "special education and rehabilitation – early intervention" : abstracts ; u: Beogradska defektološka škola / Ranković, S. ; Nikolić, S. (ur.).
Beograd: Special Educators and Rehabilitators Association of Serbia ; UNiversity of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016. str. 104-105 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
52.Romstein, KsenijaEarly intervention between medicine and education // International Conference of Special Education -PERSON "Interdisciplinary context of early intervention, and early support of a child's development" : abstracts
Varšava: Academy of special education, The Maria Grzegorewska UNiversity of Warsaw, 2016. str. 50-51 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
53.Romstein, Ksenija; Zelić, Marija Željka; Posavec, RenataPercepcija svrhe dječjih vrtića od strane roditelja i djece // Didaktički izazovi II
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 108-110 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
54.Romstein, Ksenija; Despot, Snježana; Zamečnik, SandraRazlike u roditeljskoj percepciji podrške roditeljstvu u Republici Hrvatskoj i Mađarskoj // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana (ur.).
Osijek: Dječji vrtić Osijek i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, 2016. str. 135-143 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
55.Velki, Tena; Romstein, KsenijaAkademsko, socijalno i emocionalno funkcioniranje djece rizične za razvoj ADHD-a // 20. Dani psihologije u Zadru: sažetci priopćenja / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 133-133 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
56.Romstein, Ksenija; Velki, TenaIdentifikacija djece s ADHD-om u osnovnoj školi: primjenjivost samoprocjene i mogućnost jačanja socijalnih vještina u kontekstu odgojno-obrazovne stvarnosti // Zbornik sažetaka / Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
57.Romstein, Ksenija; Velki, TenaPomoćnici u nastavi: problemi u praksi i percepcija vlastite uloge u nastavnom procesu // VI. znanstveno - stručni skup Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici / Kurtović, Ana ; Jakopec, Ana ; Krupić, Dino ; Anić, Iva (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 60-60 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
58.Romstein, Ksenija; Borovac, TijanaOpremljenost sobe dnevnog boravka za simboličku igru u odnosu na kronološku dob djece // "Dijete, igra, stvaralaštvo" : zbornik stručnih radova i iskustava iz odgojno-obrazovne prakse / Mendeš, Branimir (ur.).
Split : Zagreb: Filozofski fakultet ; Savez društava, 2016. str. 149-156 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
59.Romstein, Ksenija; Sekulić-Majurec, A.Obrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali // Pedagogijska istraživanja, 12 (2015), 1-2; 41-52 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
60.Velki, Tena; Romstein, KsenijaPovezanost simptoma ADHD-a s agresivnim i nasilničkim ponašanjem učenika osnovnoškolske dobi // Knjiga sažetaka: 23. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: psihologija starenja - pogled u budućnost / Despot Lučanin, Jasminka ; Černja, Iva ; Lopižić, Josip ; Rudolfi, Nelija (ur.).
Šibenik: Naklada Slap, 2015. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
61.Velki, Tena; Romstein, KsenijaJesu li djeca s ADHD-om češće počinitelji ili žrtve vršnjačkog nasilja? // Savremeni trendovi u psihologiji: Zbornik sažetaka / Živančević-Sekeruš, Ivana (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2015. str. 314-316 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
62.Romstein, KsenijaProcjenjivanje kvalitete inkluzivnog okruženja u institucijama predškolskog odgoja // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 4; 401-421 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
63.Romstein, KsenijaRana intervencija u kontekstu institucijskog predškolskog odgoja: potencijali i prepreke // 4. hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
64.Romstein, KsenijaNeoliberal Values and Disability: Critical Approach to Inclusive Education // Quality, Social Justice and Accountability in Education Worldwide / Popov, N. (ur.).
Sofija: BCES Conference Book, 2015. str. 327-333 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
65.Romstein, Ksenija; Irović, Stanislava; Vego, MIraTeaching Mathematics in Early Education: Current Issues in Classrooms // Higher Goals in Mathematics Education / Kolar-Begović, Z. ; Kolar-Šuper, R. ; Đurđević Babić, I. (ur.).
Zagreb: Element ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 187-202 -
66.Učimo zajedno: Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju / Velki, Tena ; Romstein, Ksenija (ur.). Osijek: Županija Osječko-baranjska ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015 (prirucnik)
-
67.Romstein, Ksenija; Staković, LeoValue system, implicit pedagogy, and competencies of a contemporary preschool teacher // International and Universal Culture in Central Europe "Tolerance, Coexistence, Conflict" : abstracts / Galzina, Vjekoslav (ur.).
Osijek: Faculty of Education, University of J.J. Strossmayer in Osijek, 2015. str. 54-54 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
68.Romstein, KsenijaDevelopmentally Appropriate Teaching Strategies For Preschool Children With Disabilities In Inclusive Settings // Today's children are tomorrow parents, 15 (2015), 43; 22-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
69.Sekulić-Majurec, Ana; Romstein, KsenijaObrnuta inkluzija – pedagoške vrijednosti i potencijali // Pedagogijska istraživanja, 12 (2015), 1-2; 41-54 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
70.Šargač, MiroslavaKompetencije odgojitelja za rad s djecom s posebnim potrebama, 2014., diplomski rad, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
71.Romstein, KsenijaArt in the inclusive education: a proposal for archetypal pedagogy // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. (predavanje, sažetak, ostalo) -
72.Romstein, KsenijaDimenzije inkluzivne prakse u institucijskom predškolskom odgoju, 2014., doktorska disertacija, Filozofski fakultet Zagreb, Zagreb
-
73.Romstein, KsenijaDiscourse on inclusion in education // Social Justice and Diversity in Teacher Education / Mészáros, G. (ur.).
Budimpešta: Hungarian Pedagogical Association, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
74.Romstein, Ksenija; Šter, Mirta; Borovac, TijanaZanimanja budućnosti iz perspektive djeteta niže osnovnoškolske dobi // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 29 (2013), 1; 123-135 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
75.Romstein, Ksenija; Franjić, JelenaIntervju djece s teškoćama u razvoju : iskustva djece s teškoćama u razvoju kao indikator implementacije inkluzije i kvalitete ranog odgoja // Zrno, 24 (2013), 107/108; 13-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
76.Romstein, KsenijaChild-centered Early Intervention // Third Croatian Symposium on Early Childhood Intervention, Team around the family: myth or reality? / Ivšac Pavliša, I., Bučar, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID), 2013. str. 77-77 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
77.Romstein, Ksenija; Šter, Mirta; Borovac, TijanaCyber ninje, nano inženjeri, cyborg liječnici - obrazovanje za budućnost ili Sci Fi pedagogija // Didaktički izazovi
Slavonski Brod, Hrvatska, 2012. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
78.Pinkert, RenataKomponente programa brige o sebi djece prdškolske dobi s cerebralnom paralizom, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
-
79.Ivanović, Josip; Romstein, Ksenija; Balić, TijanaKomparativni pristup analizi koncepta razvojne primjerenosti u radu s darovitom djecom predškolske i osnovnoškolske dobi // A tehetséges tanulókkalvaló munka módszertana : eljárás = Metodika rada s talentovanim učenicima = zbornik radova = The methodology of working with talented pupils : proceedings
Subotica: University of Novi Sad ; Hungarian Language Teacher Training Faculty, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
80.Romstein, KsenijaKvalitativni pristup interpretaciji simptoma ADHD-a : implikacije za pedagošku praksu // Život i škola, 57 (2011), 26; 101-113 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
81.Bece, MirenaStavovi i informiranost odgojitelja o mentalnoj retardaciji, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
-
82.Romstein, KsenijaRana intervencija i ontologija teškoće u razvoju // Drugi hrvatski simpozij o ranoj intervenciji u djetinjstvu: Djelovati rano: zašto i kako? / Cepanec, M. ; Bučar, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID), 2011. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
83.Romstein, Ksenija; Juhas, AndreaA fogyatekékosság az óvodáskorú gyermekek szemszögéböl (Az óvodákorú gyermekek véteménye a fogyatékos ságról ) // 4th international conference for theory and practice in education: Society and education
Budimpešta, Mađarska, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
84.Ivanović, Josip; Romstein, KsenijaMetodološka pitanja procesne identifikacije darovitosti // A tehetségek szolgálatában/ U službi talenata / Varjú Potrebić, T. ; Lepeš, J. (ur.).
Kanjiža: Regionalni centar za profesionalni razvoj zaposlenih u obrazovanju, 2011. str. 125-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
85.Romstein, KsenijaPružanje podrške obiteljima djece s teškoćama u razvoju // 9. susret pedagoga Hrvatske
Zadar, Hrvatska, 2011. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
86.Romstein, Ksenija; Ajman, SanjaMatematika u programima profesionalne edukacije odgojitelja // Matematika i dijete / Pavleković, Margita (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2011. str. 276-281 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
87.Škrobo, SvijetlanaProcjene odgojitelja o učestalosti ADHD-a u predškolskoj dobi, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
-
88.Romstein, Ksenija; Balić, TijanaVrijednosni sustav roditelja i odgojitelja i ostvarivanje kontinuiteta odgojne prakse // Susret pedagoga Hrvatske (8 ; 2010)
Osijek, Hrvatska, 2010. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
89.Romstein, KsenijaEpistemološki pristup inkluziji // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 1; 85-94 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
90.Romstein, KsenijaKompetencije odgojitelja u kontekstu edukacijske integracije // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 180-188 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
91.Ksenija RomsteinFunkcionalna uporaba broja // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 15 (2010), 60; 23-26 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
92.Romstein, KsenijaTko sam ja? Autobiografski iskaz djece s teškoćama u razvoju // Obrazovanje za interkulturalizam : zbornik radova = Intercultural education : proceedings / Peko, Anđelka ; Sablić, Marija ; Jindra, Ranka (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Nansen dijalog centar Osijek, 2010. str. 273-283 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
93.Romstein, KsenijaHermann, Ulrich (2009). Neurodidaktik: Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 56 (2010), 23; 205-209 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
94.Romstein, KsenijaQuality of inclusive practice in preschool education // Comparative Education, Teacher Training, Education Policy, School leadership and Social Inclusion / Popov, Nikolay ; Wolhuter, Charl ; Leutwyler, Bruno ; Mihova, Marinela ; Ogunleye, James (ur.).
Sofija: Bureau of Education & Research (BER), 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
95.Romstein, Ksenija; Balić, TijanaKreativnost kao funkcionalna vještina // Međunarodna kolonija mladih Ernestinovo 2003. - 2008. / Martinčić, Julijo ; Hackenberger, Dubravka (ur.).
Zagreb : Osijek: Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Osijeku, 2010. str. 37-42 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
96.Balić, Tijana; Romstein, KsenijaReflection on Practice as a Lifelong Learning Process: A Survey of the Views of Croatian Preschool Student Teachers // International journal of lifelong education, 3 (2009), 1-2; 131-139 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
97.Romstein, Ksenija; Balić, TijanaMetodičke vježbe i profesionalna edukacija odgojitelja // Kutatások 2009 az E. J. Föiskolán / Steinerné Molnár J. (ur.).
Baja: E. J. Föiskolá, Baja, 2009. str. 89-94 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
98.Romstein, KsenijaSchunk, H.Dale (2008). Learning theories: an educational perspective. // život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 55 (2009), 22; 260-263 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
99.Romstein, KsenijaHerrmann, Ulrich (2009). Neurodidaktik: Grundlagen und Vorschläge für gehirngerechtes Lehren und Lernen, 2009. (podatak o recenziji nije dostupan, ostali članci/prilozi).
-
100.Babić, Nada; Romstein, KsenijaQuality of early education: multiple perspectives // Reflections on the quality of school work / Zaclona, Z (ur.).
Nowy Sącz: Państwowa Wyższa Szkola Zawodowa, 2009. str. 49-60 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)