Pregled po CROSBI profilu: Neven Hrvatić (CROSBI Profil: 15028, MBZ: 198052)
Pronađeno 121 radova
-
1.Hrvatić, NevenNove kompetencije odgajatelja u učeničkim domovima // 2. stručni skup Međužupanijskog stručnog vijeća za odgajatelje učeničkih domova regije Sjever
Bjelovar, Hrvatska, 2023. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
2.Hrvatić, Neven; Ivanković, IvaEducational reform in Croatia: Intercultural determinants // Research and Theoretical Approaches in Education / Blažević, Ines ; Bulić, Mila ; Herzog, Jerneja (ur.).
Hamburg: VERLAG DR. KOVAČ GmbG, 2022. str. 127-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Hrvatić, NevenKompetencije ravnatelja i kurikularne promjene // Državni stručni skup za ravnatelje srednjih škola i učeničkih domova: Uloga ravnatelja u unapređenju ravnateljskih kompetencija u svjetlu aktualnih kurikularnih promjena
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni) -
4.Hrvatić, NevenUpravljanje, kurikularno planiranje i kultura škole // Online stručni skup za ravnatelje osnovnih škola: Uloga ravnatelja u procesu promjena
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni) -
5.Hrvatić, NevenPodzastupljene i ranjive skupine: potrebe i mogućnosti // Kultura različitosti: Podzastupljene i ranjive skupine u muzejskom okruženju / Ćosić, Nevenka (ur.).
Zagreb: Tiflološki muzej u Zagrebu, 2021. str. 89-100 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Vekić, TinaInterkulturalne kompetencije pedagoga, 2020., doktorska disertacija, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru, Mostar
-
7.Tanja ZelenikaKultura škole i rizična ponašanja adolescenata, 2020., doktorska disertacija, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru, Mostar
-
8.Šimunović, RenataRazvoj kompetencija učitelja razredne nastave kroz cjeloživotno učenje, 2019., doktorska disertacija, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti u Mostaru, Mostar
-
9.Hrvatić, NevenUpravljanje, kurikularno planiranje i kultura učeničkog doma // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
10.Hrvatić, NevenKompetencijski usmjerena nastava kao temelj rada s učenicima // Katehetska ljetna škola za vjeroučitelje osnovnih škola - Vjeronauk u školi i kateheza u župi pred novim izazovima
Split, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
11.Smontara, PetarVrijednosti i motivacija za učenje kao prediktori školskoga uspjeha, 2018., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
12.Rimac Jurinović, MašaProcesna drama u kurikulumu suvremene škole, 2018., doktorska disertacija, Fiozofski fakultet, Zagreb
-
13.Hrvatić, NevenInterkulturalne kompetencije i europske vrijednosti // Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti / Hrvatić, Neven (ur.).
Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018. str. 197-207 -
14.Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti / Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici, 2018 (monografija)
-
15.Hrvatić, NevenPedagoška prevencija i resocijalizacija poremećaja u ponašanju // Zbornik radova 3. Međunarodne znanstvene konferencije "Pedagogija, obrazovanje i nastava" / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 22-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Pedagogija, obrazovanje i nastava: zbornik radova 3. Međunarodne znanstvene konferencije / Hrvatić, Neven (ur.). Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018 (zbornik)
-
17.Rosandić, DoroteaVerbotonalna metoda u individualnoj i grupnoj rehabilitaciji slušanja i govora djece oštećena sluha, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
18.Tonković, AleksandraUloga predškolskog odgoja u školovanju i integraciji romske djece, 2017., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb
-
19.Hrvatić, NevenPoložaj djeteta u posttranzicijskim društvima jugoistočne Europe // Putokazi, 5 (2017), 2; 183-198 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Štrok, KristinaStrah od stranoga jezika na primjeru učenja njemačkoga jezika, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
21.Ćuk, MarijanaKompetencijski pristup cjeloživotnom učenju odgajatelja u učeničkim domovima, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
22.Hrvatić, NevenTradicijska kultura i zavičajna nastava: interkulturalni pristup // Okrugli stol - Tradicijska kultura u funkciji razvoja turizma
Pitomača, Hrvatska, 2014. (pozvano predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
23.Blažević Simić, AnaModeli obrazovanja na jezicima manjina: komparativna analiza europskih iskustava, 2014., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
24.Hrvatić, NevenZnanstveni projekt: Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti // Međunarodni znanstveni kolokvij - Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti
Zagreb, Hrvatska, 2014. (plenarno, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
25.Hrvatić, NevenOdgoj i obrazovanje Roma u Hrvatskoj: nove paradigme // Međunarodni naučni okrugli stol - Interkulturalni pristup integraciji Roma: Hrvatska-Crna Gora
Nikšić, Crna Gora, 2014. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni)