Pregled po CROSBI profilu: Višnja Rajić (CROSBI Profil: 14999, MBZ: 289514)
Pronađeno 88 radova
-
1.Rajić, Višnja; Koludrović, MoranaAnaliza implementacije preporuke vijeća o oblicima usavršavanja: nove prilike za odrasle u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova sa znanstveno - stručne konferencije Post-krizno obrazovanje odraslih. Post-crisis adult education. / Žiljak, Tihomir ; Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana ; Kušić, Siniša ; Krešić Klaucke, Ivana (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2022. str. 85-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja / Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja (ur.). Zagreb: HAZU, Bjelovar ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022 (monografija)
-
3.Rajić, Višnja; Letina, Alena; Canjek-Androić SanjaPercepcija i poznavanje Montessori pedagogije među učiteljima primarnog obrazovanja // Zbornik radova 2. međunarodne znanstvene i umjetničke konferencije Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO 2, In memoriam prof.emer.dr.sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. 23, 14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Rajić, Višnja; Koludrović, MoranaOdnos dominantnoga pedagogijsko – didaktičkog pristupa i didaktičke oblikovanosti udžbenika na primjeru udžbenika prirode i društva // 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička koferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 116-117 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Sablić, Marija; Migles Andrea; Rajić, VišnjaInterkulturalizam u odgoju i obrazovanju u Hrvatskoj: pregled literature // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), 4; 1293-1322 doi:10.15516/cje.v23i4.4314 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
6.Rajić, Višnja; Koludrović, Morana; Kuntin, PetraTeacher education as means of teacher professionalization // School and teacher education 2030 in tension between new trends in postmodern society / Linhofer, Susane ; Holz, Oliver ; Grabner, Marlene ; Kuhnis, Jurgen (ur.).
Zürich: LIT Verlag, 2021. str. 197-204 -
7.Koludrović, Morana; Rajić, VišnjaRazvoj i uloga školskog kurikuluma u Republici Hrvatskoj: povijesno-komparativna analiza // Metodički ogledi, 28 (2021), 2; 11-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Rajić, Višnja; Diković, Marina; Koludrović, MoranaDo We Equip Teachers to Deal with Global Crisis? Case of Initial Teacher Education in the Republic of Croatia // Human, Technologies and Quality of Education, 2021 = Cilvēks, tehnoloģijas un izglītības kvalitāte, 2021 / Daniela, Linda (ur.).
Riga: University of Latvia Press, 2021. str. 794-802 doi:10.22364/htqe.2021.62 -
9.Rajić, Višnja; Diković, Marina; Koludrović, MoranaDo we equip teachers to deal with global crisis? Case of initial teacher education in the Republic of Croatia // LATVIJAS UNIVERSITĀTES 79. STARPTAUTISKAJAI ZINĀTNISKAJAI KONFERENCEI CILVĒKS, TEHNOLOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS KVALITĀTE SEKCIJĀ “SKOLOTĀJU IZGLĪTĪBA NENOTEIKTĪBAS UN KRĪZES SITUĀCIJĀ”. 19. 02. 2021. / Ilze Miķelsone ; Indra Odiņa, ; Anna Stavicka (ur.).
Riga: University of Latvia Press, 2021. str. 1-6 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Šenjug Golub, Ana; Rajić, Višnja; Dumančić, MarioZadovoljstvo studenata nastavom na daljinu tijekom COVID-19 pandemije na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu // Andragoški glasnik, 24 (2020), 39; 48-62 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
11.Valetić, MateaFunkcionalna pismenost odraslih, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
12.Mamić, MarijaZADOVOLJSTVO RODITELJA I UČITELJA KATOLIČKOM OSNOVNOM ŠKOLOM U HRVATSKOJ, 2020., postdiplomski specijalisticki, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
13.Koludrović, Morana; Rajić Višnja; Režek Cvetko, MarinaProcjena kvalitete programa usavršavanja i osposobljavanja andragoških djelatnika u Republici Hrvatskoj // /
Sofija, Bugarska, 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Rajić, VišnjaMeđuvršnjački odnosi učenika osnovne škole: prijateljstvo u doba pandemije COVID-19 bolesti // Školovanje kod kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: Hrvatski planinarski savez ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Element, 2020. str. 147-166 -
15.Radibratović, TinaPedagoška utemeljenost NTC sustava, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
16.Nemet, BornaSocial and political participation of student teachers at the Studies of Teacher education in the Republic of Croatia, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
17.Žiljak, Tihomir; Lapat, Goran; Rajić, Višnja; Pavić, Dario; Černja, Iva; Kelava, Mihaela; Kličinović, Josip; Lončar, Ingrid; Kulušić, Đurđa; Češi, Marijana; Kovčalija, DragicaKurikulum za razvoj temeljnih digitalnih, matematičkih i čitalačkih vještina odraslih: Temeljne vještine funkcionalne pismenosti, 2019. (domaća recenzija, elaborat/studija).
-
18.Krišto, AnaUsporedba obveznog obrazovanja u Republici Sloveniji i Republici Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakltet, Zagreb
-
19.Rajić, VišnjaTeachers as agents of change // Requirements and Approaches for Contemporary Teacher Training / Holz, Oliver ; Michielsen, Melissa ; Benić Županić, Marijana (ur.).
Beč: LIT Verlag, 2019. str. 200-210 -
20.Koludrović, Morana; Rajić, VišnjaŠto je (ne)suvremeno u suvremenom školstvu? // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu: Učiteljski fakultet, 2019. str. 139-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Rajić, VišnjaObrazovanje odraslih za demokratsko građanstvo // Obrazovanje odraslih: Teorijske osnove i praksa / Pastuović, Nikola ; Žiljak, Tihomir (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Pučko otvoreno učilište Zagreb, 2018. str. 253-261 -
22.Rajić, Višnja; Zbukvić Ožbolt, SnježanaVREDNOVANJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH // Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: PRIRUČNIK ZA NASTAVNIKE U OBRAZOVANJU ODRASLIH / Koludrović, Morana ; Vučić, Mario (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018. str. 165-182 -
23.Rajić, Višnja; Zbukvić Ožbolt; SnježanaAnaliza potreba i planiranje nastavnog procesa u obrazovanju odraslih // Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: PRIRUČNIK ZA NASTAVNIKE U OBRAZOVANJU ODRASLIH / Koludrović, Morana ; Vučić, Mario (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018. str. 65-84 -
24.Kuntin, Petra; Rajić, VišnjaEducation of political migrants: theory and practice: The case of Croatia // 42nd ATEE Annual Conference 2017: Conference proceedings / Sablić, Marija ; Škugor, Alma ; Đurđević Babić, Ivana (ur.).
Dubrovnik, Hrvatska: Association for Teacher Education in Europe (ATEE), 2017. str. 65-76 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
25.Kuntin. PetraOBRAZOVANJE POLITIČKIH MIGRANATA: TEORIJA I PRAKSA, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
26.Rajić, VišnjaAvaliação das aprendizagens na República da Croácia // Avaliação das Aprendizagens e Sucesso Escolar Persperivas Internacionais / Eusébio André Machado ; (ur.)., 2017. str. 57-70
-
27.Topolovčan, Tomislav; Rajić, Višnja; Matijević, MilanKonstruktivistička nastava: teorija i empirijska istraživanja. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (monografija)
-
28.Matijević, Milan; Topolovčan, Tomislav; Rajić, VišnjaNastavničke procjene upotrebe digitalnih medija i konstruktivističke nastave u primarnom i sekundarnom obrazovanju // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 2; 563-603 doi:10.15516/cje.v19i2.2411 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
29.Rajić, VišnjaPristupi vrednovanju u obrazovanju // School for the Net generation / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 256-276 -
30.Rajić, VišnjaClassroom Assessment in Primary Education: Pupils’ Perspective // Book of Abstracts of the 4th Teaching & Education Conference, Venice / Cermakova, Kalara ; Rotschedl, Jiří (ur.).
Venecija: International Institute of Social and Economic Sciences, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
31.Rajić, VišnjaFocus groups: Contirbutions and Limitations to Educational Research // Novi pristupi metodologiji istraživanja odgoja / Opić, S ; Bognar, B ; Ratković, S. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 190-202 -
32.Rajić, VišnjaAction research approach to professional development in higher education: teaching a course on evaluation and assessment for prospective teachers // Creating an online community of action researchers / Bognar, Branko ; Mompoint-Gaillard, Pascale (ur.).
Strasbourg: Vijeće Europe, 2017. str. 131-148 -
33.Rajić, Višnja; Petrovi-Sočo, BiserkaDječji doživljaj igre u predškolskoj i ranoj školskoj dobi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 603-620 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni, znanstveni)
-
34.Plavšić, MartinaPokreti reformske pedagogije na području Italije, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
35.Ravlić, DunjaUsporedba opisnog i brojčanog ocjenjivanja u primarnom obrazovanju, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
36.Krčelić, AntonijaObilježja odgajatelja u waldorfskom vrtiću, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
37.Tatjana ĐitkoPluralizam u predškolskom odgoju: katolički dječji vrtići, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
38.Rajić, Višnja i Rajić, TomislavAssessment of Intercultural Competence of Vocational Teachers in Croatia // AS. Andragoška spoznanja, 21 (2015), 4; 37-51 doi:10.4312/as.21.4.37-51 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
39.Matijević, Milan; Opić, Siniša; Rajić, VišnjaStudents’ views of classroom activities in secondary education in Croatia // Pedagoška obzorja, 30 (2015), 3-4; 36-49 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
40.Grubišić, Anita; Rajić, VišnjaReadiness of Prospective Primary School Teachers to Teach Education for Democratic Citizenship // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje / Croatian Journal of Education, 17 (2015), sp. issue 1.; 113-124 doi:10.15516/cje.v17i0.1585 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
41.Rajić, Višnja; Hoşgörür, Tuğba; Drvodelić, MajaAn International Perspective on the Teacher Qualities Issue: the Case of Croatia and Turkey // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje / Croatian Journal of Education, 17 (2015), 1; 37-62 doi:10.15516/cje.v17i1.817 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
42.Matijević, Milan; Rajić, VišnjaMetodologije kurikulumskih promjena: nekad i danas // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja, IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi. / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 635-654 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Rajić, Višnja; Rajić, TomislavSuradničko učenje kao poticaj razvoju međuljudske i građanske kompetencije odraslih // KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih održane u Vodicama 3. i 4. listopada 2013. / Matijević, M. ; Žiljak, T. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014. str. 185-196 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
44.Mompoint Gaillard, Pascale; Rajić, VišnjaProfessional Development on an International Scale: Council of Europe – Pestalozzi Programme Virtual Community of Practice // E-learning at Work and the Workplace From Education to Employment and Meaningful Work with ICTs ; Proceedings of the European Distance and E-Learning Network 2014 Annual Conference Zagreb, 10-13 June, 2014 / António Moreira Teixeira András Szűcs Ildikó Mázár (ur.).
Budimpešta: European Distance and E-Learning Network, 2014. str. 458-466 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Rajić, VišnjaMogućnosti unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških oblika reformskih pedagogija // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 1; 27-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
46.Rajić, VišnjaVrednovanje obrazovnih/odgojnih postignuća u obrazovanju odraslih // Andragoški glasnik, 17 (2013), 2 (31); 117-124 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
47.Buhin, MonikaKonkretizacija odgojno-obrazovnih ishoda kao polazište za unutarnju evaluaciju, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
48.Klečak, AndreaUsporedba obrazovne sredine u državnim i Montessori školama, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
49.Grubišić, AnitaPripremljenost budućih učitelja primarnog obrazovanja za izvođenje nastave građanskog odgoja i obrazovanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
50.Večerić, PetraJednakost mogućnosti pristupa visokoškolskom obrazovanju u republici hrvatskoj, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb