Pregled po CROSBI profilu: Đurđana Ozretić Došen (CROSBI Profil: 14689, MBZ: 189853, ORCID: 0000-0001-5976-5866)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
2.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, ĐurđanaMeđunarodni marketing. Zagreb: Masmedia, 1999 (monografija)
-
1.Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008 (zbornik)
-
2.Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Adverta, 2004 (monografija)
-
1.Šerić, Maja; Ozretić Došen, ĐurđanaLa confianza de los residentes de un destino turistico en la comunicacion de las autoridades durante la pandemia. El papel moderador de las variables sociodemograficas // El poder de la comunicacion: periodismo, educacion y feminismo / Garcia Orta, Maria Jose ; Santos, Roman Martin (ur.).
Madrid: Dykinson, 2022. str. 154-174 -
2.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaProizvodi i usluge // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 241-270 -
3.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaOtkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 159-165 -
4.Šerić, Maja; Ozretić Došen, ĐurđanaAnalyzing the Effects of Online and Offline Communication in the Hotel and Restaurant Industry: The PLS Approach // Applying Partial Least Squares in Tourism and Hospitality Research / Ali, Faizan ; Rasoolimanesh, S. Mostafa ; Cobanoglu, Cihan (ur.).
Bingley: Emerald Group Publishing, 2019. str. 211-231 doi:10.1108/978-1-78756-699-620181010 -
5.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranResearching Country Image Construct in the Context of Emerging Economies // Research Handbook of Marketing in Emerging Economies / Marinov, Marin A. (ur.).
Cheltenham: Edward Elgar Publishing, 2017. str. 163-196 -
6.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranCelebrity Endorsement in Brand Management in Croatia // The Changing Nature of Doing Business in Transition Economies / Marinov, Marin ; Marinova Svetla (ur.).
London : Delhi: Palgrave Macmillan, 2011. str. 214-224 -
7.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoProizvod // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 155-182 -
8.Ozretić Došen, ĐurđanaDruštvena odgovornost marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 51-73 -
9.Ozretić Došen, Đurđana; Sinčić DubravkaOkruženje marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 29-50 -
10.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, ĐurđanaPojmovno određenje marketinga // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 1-27 -
11.Ozretić Došen, ĐurđanaDevelopment of Marketing in Croatia // Marketing in the Emerging Markets of Central and Eastern Europe / Marinov, Marin (ur.).
Hampshire : New York (NY): Palgrave Macmillan, 2005. str. 92-115 -
12.Ozretić Došen, Đurđana; Kelemen, ŽeljkoPoslovni slučaj: Huck Finn d.o.o. - pustolovni turizam // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko (ur.).
Zagreb: Adeco, 2004. str. 303-311 -
13.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, ĐurđanaMeđunarodni marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 519-551 -
14.Ozretić Došen, ĐurđanaSlučaj V.: Pliva - bliskost s kupcem i korisnikom // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 573-577 -
15.Ozretić Došen, ĐurđanaSlučaj I.: Podravka - juhe Fini-Mini instant // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 71-77 -
16.Ozretić Došen, ĐurđanaInterni marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 553-572 -
17.Ozretić Došen, ĐurđanaMarketing usluga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 441-465 -
18.Ozretić Došen, ĐurđanaDruštvena odgovornost marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 50-70 -
19.Ozretić Došen, ĐurđanaOkruženje marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 29-49 -
20.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoPojmovno određenje marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2004. str. 1-28 -
21.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, DarkoIstraživanje stavova i motivacijskih čimbenika studenata Zagrebačkog sveučilišta o načinu provođenja ljetnog odmora // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko (ur.).
Zagreb: Adeco, 2004. str. 149-163 -
22.Kesić, Tanja; Rajh, Edo; Ozretić Došen, ĐurđanaEffects of Attitudes and Consumer Ethnocentrism on Intentions to Buy Domestic vs. Foreign Products in Croatia and Bosnia and Herzegovina // Hrvatska na putu u Europsku uniju / Teodorović, Ivan (ur.).
Zagreb: Ekonomski institut Zagreb, 2004. str. 540-552 -
23.Ozretić Došen, ĐurđanaUsluga - izvor konkurentske prednosti // Osnove poslovnog upravljanja / Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003. str. 213-224 -
24.Ozretić Došen, ĐurđanaInterni marketing - preduvjet uspješnog eksternog marketinga // Osnove poslovnog upravljanja / Tipurić, Darko (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2003. str. 201-212 -
25.Ozretić Došen, ĐurđanaPliva – bliskost s kupcem i korisnikom // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 527-533 -
26.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac DarkoPaprenjak tradicionalni hrvatski kolač // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 397-403 -
27.Ozretić Došen, ĐurđanaPodravka – juhe FINI-MINI instant // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 83-89 -
28.Ozretić Došen, ĐurđanaInterni marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 451-467 -
29.Ozretić Došen, ĐurđanaMarketing usluga // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 427-450 -
30.Ozretić Došen, ĐurđanaOkruženje marketinga // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 31-50 -
31.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, DarkoPaprenjak - tradicionalni hrvatski kolač // Marketing / Previšić, Jozo ; Bratko, Stjepan (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2001. str. 397-401 -
32.Ozretić Došen, ĐurđanaMarketing usluga // Poslovni / Business to Business / marketing / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 1998. str. 105-123 -
1.Ozretić Došen, Đurđana; Jurković Majić OliveraMarketing usluga / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2014 -
2.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Krupka, ZoranOsnove međunarodnog marketinga
Zagreb: Školska knjiga, 2012 -
3.Ozretić Došen, ĐurđanaOsnove marketinga usluga
Zagreb: Mikrorad, 2010 -
4.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Kesić, Tanja; Prebežac, Darko; Piri Rajh, Sunčana; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Sinčić, DubravkaOsnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007 -
5.Ozretić Došen, ĐurđanaInternational Marketing
Beč: Facultas Verlags und Buchhandels AG, 2004 -
6.Ozretić Došen, ĐurđanaOsnove marketinga usluga
Zagreb: Mikrorad, 2002 -
7.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, ĐurđanaOsnove međunarodog marketinga
Zagreb: Masmedia, 2000 -
1.Špoljarić, Anja; Ozretić Došen, ĐurđanaEmployer brand and international employer brand: Literature review // Corporate communications: An International Journal, 28 (2023), 4; 671-682 doi:10.1108/CCIJ-11-2022-0141 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Šerić, Maja; Ozretić Došen, Đurđana; Mikulić, JosipAntecedents and moderators of positive word of mouth communication among tourist destination residents during the COVID-19 pandemic // Current issues in tourism, 26 (2023), 2; 224-241 doi:10.1080/13683500.2022.2132922 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Vlahovic-Mlakar Tea Silvia; Ozretic-Dosen, DurdanaBrand Experience Research in Hospitality and Tourism – Review and Future Directions // Tourism : an international interdisciplinary journal, 70 (2022), 4; 674-693 doi:10.37741/t.70.4.9 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
4.Šerić, Maja; Mikulić, Josip; Ozretić Došen, ĐurđanaUnderstanding prevention measures and tourist behavior in Croatia during the COVID-19 pandemic. A mixed-method approach // Economic Research-Ekonomska Istraživanja, ahead-of-print (2022), 1-24 doi:10.1080/1331677x.2022.2135556 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaDiscovering the determinants of museum visitors’ immersion into experience: the impact of interactivity, expectations, and skepticism // Current Issues in Tourism, 25 (2022), 22; 3675-3693 doi:10.1080/13683500.2021.1952941 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Krupka, Zoran; Mirt, Mateja; Ozretić Došen, ĐurđanaThe Importance of Country-of-Origin Construct Dimensions in Destination Brand Building // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), 2; 221-238 doi:10.22598/mt/2021.33.2.221 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaPerceived Private Label Authenticity: A Two-Study Analysis // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), SI; 47-66 doi:10.22598/mt/2021.33.spec-issue.47 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Ozretić Došen, Đurđana; Buljat, AnaMARKETING USLUGA DOMINIKANSKIH MUZEJA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 2; 224-248 doi:10.32910/ep.72.2.4 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaManaging Private Labels Based on Psychographic Consumer Segments: Emerging European Market Perspective // Organizations and Markets in Emerging Economies, 11 (2020), 2(22); 446-461 doi:10.15388/omee.2020.11.42 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Čerfalvi, Vesna; Benceković, Željka; Komarac, TanjaAssessment of the Quality of Public Hospital Healthcare Services by using SERVQUAL // Acta clinica Croatica, 59 (2020), 2; 285-293 doi:10.20471/acc.2020.59.02.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Šerić, Maja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavHow can perceived consistency in marketing communications influence customer-brand relationship outcomes? // European Management Journal, 38 (2020), 2; 335-343 doi:10.1016/j.emj.2019.08.011 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavManaging edutainment and perceived authenticity of museum visitor experience: Insights from qualitative study // Museum management and curatorship, 35 (2020), 2; 160-181 doi:10.1080/09647775.2019.1630850 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Ozretić Došen, Đurđana; Malešević, Kristina; Komarac, Tanja; Škare, VatroslavMarketing Perceptions of National and Nature Parks Managers – The Case of Croatia // European Journal of Тourism Research, 23 (2019), 191-207 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavThe Role of the Museum Shop: Eliciting the Opinions of Museum Professionals // International Journal of Arts Management, 21 (2019), 3; 28-41 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaThe role of familiarity in the assessment of Turkey’s country/destination image: going beyond soap operas // International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 12 (2018), 3; 277-291 doi:10.1108/IJCTHR-06-2017-0066 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Ozretić Došen, Đurđana; Brkljačić LidijaKey design elements of daily newspapers: Impact on the reader's perception and visual impression // KOME − An International Journal of Pure Communication Inquiry, 6 (2018), 2; 62-80 doi:10.17646/KOME.75692.93 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Brzovska, Ezeni; Ozretić Došen, Đurđana; Simjanovska IvanaThe Importance of Different Dimensions in the Experiential Based Model Among Wine Tourists and Wine Industry Experts in the Republic of Macedonia // Ekonomski vjesnik, 31 (2018), 1; 137-147 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Ozretić Došen, Đurđana; Brlić, Marta; Komarac, TanjaStrategic brand management in emerging markets: consumer perceptions of brand extensions // Organizations and Markets in Emerging Economies, 9 (2018), 1; 135-153 doi:10.15388/omee.2018.10.00008 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoAntecedents of Brand Management Adaptation/Standardization and Its Influence on Firms’ Performance // Engineering Economics, 28 (2017), 3; 334-346 doi:10.5755/j01.ee.28.3.16884 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavUnderstanding competition and service offer in museum marketing // Academia-Revista Latinoamericana de Administracion, 30 (2017), 2; 215-230 doi:10.1108/ARLA-07-2015-0159 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Rašković, Matevž; Ding, Zhonghui; Škare, Vatroslav; Ozretić Došen, Đurđana; Žabkar, VesnaComparing consumer innovativeness and ethnocentrism of young-adult consumers // Journal of business research, 69 (2016), 9; 3682-3686 doi:10.1016/j.jbusres.2016.03.029 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Božić, Ljiljana; Ozretić Došen, ÐurđanaEnabling innovation and creativity in market- oriented firms // Baltic Journal of Management, 10 (2015), 2; 144-165 doi:10.1108/BJM-11-2013-0170 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Ozretić Došen, Đurđana; Žižak InesMeasuring the quality of banking services targeting student population // EuroMed journal of business, 10 (2015), 1; 98-117 doi:10.1108/EMJB-01-2014-0002 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Šerić, Maja; Gil Saura, Irene; Ozretić Došen, ĐurđanaInsights on Integrated Marketing Communications: Implementation and impact in hotel companies // International journal of contemporary hospitality management, 27 (2015), 5; 958-979 doi:10.1108/IJCHM-12-2013-0568 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Hays, Darija; Ozretić Došen, ĐurđanaGreening hotels - building green values into hotel services // Tourism and hospitality management, 20 (2014), 1; 85-102 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
26.Ozretić Došen, ĐurđanaClimbing the Brand Ladder: From Fashion Accessory to Distinctive, Country-Of-Origin Brand // Journal of Euromarketing, 23 (2014), 1-2; 74-84 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImpact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Acta Polytechnica Hungarica, 11 (2014), 3; 153-166 doi:10.12700/APH.11.03.2014.03.10 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaPerceived Risk Influence on the Consumer Attitude to Private Labels in the Product’s Life Cycle Growth Stage // Economic and business review, 15 (2013), 4; 267-291 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Benazić, Dragan; Ozretić Došen, ĐurđanaService quality concept and measurement in the business consulting market // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 1; 47-66 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Ozretić Došen, Đurđana; Vajda, BernardaKoliko studenti koriste kartične proizvode i kako doživljavaju marketinšku komunikaciju izdavatelja kartica // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 73-87 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
31.Ozretić Došen, Đurđana; Škare Vatroslav; Škare TatjanaMjerenje kvalitete usluge primarne zdravstvene zaštite SERVQUAL instrumentom // Revija za socijalnu politiku, 17 (2010), 1; 27-44 doi:10.3935/rsp.v17i1.900 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
32.Rajh, Edo; Ozretić Došen, ĐurđanaThe effects of marketing mix elements on service brand equity // Ekonomska istraživanja, 22 (2009), 4; 69-82 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
33.Ozretić Došen, Đurđana; Bilić, VidePerceptions among Croatian surgeons of services marketing application to health care organizations // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21 (2009), 2; 203-218 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
34.Ozretić Došen, ĐurđanaMarka usluga poslovnog savjetovanja // Računovodstvo i financije, LIV (2008), 5; 169-173 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
35.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranAssessments of country of origin and brand cues in evaluating a Croatian, western and eastern European food product // Journal of business research, 60 (2007), 2; 130-136 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
36.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavDelivering Services via Internet: New Distribution Channel for Traditional Services // Zagreb international review of economics & business, 2004 (2004), December (2); 141-148 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
37.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Škare, VatroslavKomunikacija imagea zemlje putem web stranica // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 1 (2003), 1; 149-162 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
38.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, DarkoPonašanje potrošača u turizmu - Stavovi i motivacijski čimbenici kao kriterij segmentiranja turističkog tržišta // Acta turistica, 15 (2003), 2; 118-143 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
39.Ozretić Došen, Đurđana; Martinović, MajaMarketing of Services in Secondary Schools in the Republic of Croatia // Educational studies, 29 (2003), 4; 373-386 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
40.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, ĐurđanaTourist Country Brand in the Eyes of Croatian Students // Akademija MM, 8 (2001), 55-60 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
41.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, DarkoInterni marketing u uslužnim poduzećima - primjer zrakoplovnih kompanija // Acta turistica, 12 (2000), 1; 18-36 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
42.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, DarkoCzego mozna sie nauczyć od miedzynarodowych linii lotniczych? // Marketing i Rynek, 12 (1999), 22-28 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
43.Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, TihomirAccounting, Auditing and Financial Professionals Value Marketing // Akademija MM, 4 (1999), 79-84 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
44.Ozretić Došen, Đurđana; Kesić, Tanja; Previšić, JozoMarketing of Professional and Financial Services in Croatia // Zagreb international review of economics & business, 2 (1999), 2; 105-115 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
45.Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Prebežac, DarkoZnačaj politike marke u razvoju marketinške strategije Hrvatske kao turističke destinacije // Acta turistica, 10 (1998), 2; 110-127 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
46.Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, TihomirMarka kao tržišni aspekt proizvoda: istraživanje stavova o markama nekih hrvatskih izvoznih proizvoda // Računovodstvo i financije, 43 (1997), 4; 89-96 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
47.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoZadovoljstvo korisnika usluge - slušaju li poduzeća u Hrvatskoj glas tržišta? (3 slučaja) // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 12; 151-157 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
48.Ozretić Došen, ĐurđanaMarketing računovodstvenih usluga // Računovodstvo i financije, 41 (1995), 8-9; 28-33 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
49.Ozretić Došen, ĐurđanaMarketing i management usluga - pristupi potrebni u hrvatskim uvjetima // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 5 (1993), 1/2; 82-92 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
50.Ozretić Došen, ĐurđanaFiskalni uvjeti za ulaganja stranog kapitala, izbjegavanje dvostrukog oporezivanja (praksa Španjolske) // Računovodstvo i financije, 29 (1993), 11; 54-58 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
51.Ozretić Došen, ĐurđanaMarketing usluga - nužnost u hrvatskom turizmu // Acta turistica, 5 (1993), 2; 153-171 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
1.Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Gulin, Danimir; Spajić, Ferdo; Spremić, IvoMarketinška orijentacija poduzeća za pružanje računovodstvenih i revizorskih usluga u Republici Hrvatskoj // Računovodstvo i financije, 1 (1997), 10; 8-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
2.Ozretić Došen, ĐurđanaMarketing i menadžment usluga // Marketing u praksi, 4 (1996), 4; 8-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
3.Ozretić Došen, ĐurđanaDizajn u funkciji marketinga // Marketing u praksi, 3 (1995), 7; 6-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
4.Ozretić Došen, ĐurđanaUlaganja stranog kapitala u španjolski turizam // Acta turistica, 4 (1992), 2; 71-100 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Ozretić Došen, Đurđana; Fudurić, Morana; Horvat, SandraChallenging the status quo in marketing research // Journal of business research, 143 (2022), 294-297 doi:10.1016/j.jbusres.2022.01.077 (međunarodna recenzija, uvodnik, znanstveni)
-
2.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, ĐurđanaInternational Marketing Strategies Of Croatian Groups Of Companies // Akademija MM, 13 (2009), 11-22 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
3.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranThe Overall Image Of Slovenia Among Croatian Students Of Business And Economics // Our Economy, 54 (2008), 5/6; 95-102 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
4.Ozretić Došen, ĐurđanaServices Branding: Analysis of Brand Names and Symbols in Insurance Brand Building in Croatia and Slovenia // Organizacija, 40 (2007), 3; 147-156 (podatak o recenziji nije dostupan, research paper, znanstveni)
-
5.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranOdrednice imidža zemlje: imidž Kanade u Republici Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 19 (2007), 2; 173-188 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
6.Ozretić Došen, ĐurđanaČemu služi marka? // Marketing.UP, 1 (2001), 16-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
7.Ozretić Došen, ĐurđanaPrikaz knjige: Poslovna strategija zrakoplovnih kompanija // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 49 (1998), 11-12; 1350-1352 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
1.Vlahović Mlakar, Tea Silvia; Ozretić Došen, ĐurđanaFrom green perceptions to brand satisfaction – exploring the role of brand experience in the camping sector // Marketing in Emerging Markets in the New Normal / Zečević, Mila (technical editor) (ur.).
Ljubljana: School of Economics and Business University of Ljubljana, 2022. str. 93-109 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Ozretić Došen, Đurđana: Cvetinović, Emanuela; Komarac, TanjaMarketing of Rijeka Museums: Current Practices and Future Directions // Tourism in Southern and Eastern Europe 2021 - Conference Proceedings / Alkier, Romina ; Marković, Suzana ; Perić, Marko (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 545-558 doi:10.20867/tosee.06.37 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Komarac, Tanja; Bašić, Anja; Ozretić Došen, ĐurđanaUrban icons as a foundation of city brand: The case of city Zagreb // Proceedings of 27th CROMAR Congres: Let the mask fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 170-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Dropulić, Branka; Ozretić Došen, ĐurđanaThe Path to Authenticity is Paved With the Right Cues: A Decade of Research on Brand Authenticity // Proceedings of FEB Zagreb 12th International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, Ivana ; Jaković, Božidar ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2021. str. 1084-1099 doi:10.22598/odyssey/2021.3 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Brzovska, Ezeni; Palamidovska Sterjadovska, Nikolina; Ozretić Došen ĐurđanaThe Experience Economy Approach - An Empirical Examination in Wine Industry // Proceedings of the 1st international scientific conference "Economic and Business Trends Shaping the Future" / Santa, Mijalche (ur.).
Skopje: Faculty of Economics-Skopje, SS. Cyril and Methodius University in Skopje, 2020. str. 427-437 doi:10.47063/EBTSF.2020.0037 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Brzovska, Ezeni; Debarliev, Stojan; Ozretić Došen, ĐurđanaBrand representation and symbolism understanding – perceived differences among young consumers // Proceedings of the European Marketing Academy - 11th EMAC Regional Conference / Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra ; Komarac, Tanja ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, 2020. str. 22-31 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Jurić Bulatović, VesnaThe role of special event in attracting museum visitors and popularizing museums // Tourism in Southern and Eastern Europe 2019 - Conference Proceedings / Zadel, Zrinka ; Smolčić, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 375-387 doi:10.20867/tosee.05.38 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Brzovska, Ezeni; Ozretić Došen, ĐurđanaExploring the Importance of Different Product Cues on the Selection for Chocolate from the Consumer Perspective // International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering
Amsterdam, Nizozemska, 2016. str. 3553-3556 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaImplementation of the Product Life Cycle Concept in Private Label Management: Focus on the Growth Stage // Advances in National Brand and Private Label Marketing / Martínez-López, F.J. ; Gázquez-Abad, J.C. ; Sethuraman R (ur.).
Barcelona: Springer, 2015. str. 53-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavMuseum marketing and virtual museums in 21st century: Can museums survive without it? // 5th EMAC Regional Conference - Marketing Theory Challenges in Emerging Markets / Maja Szymura-Tyc (ur.).
Katovice: University of Economics Katowice, 2014. str. 105-112 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaConsumer innovativeness as a prerequisite of private label success in emerging markets // 4th EMAC Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies Conference Proceedings
Sankt Peterburg: St. Petersburg University Graduate School of Management, 2013. str. 144-151 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Škare, Vatroslav; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaLocation-based mobile marketing: current insights and future research opportunities // 4th EMAC Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies Conference Proceedings
Sankt Peterburg: St. Petersburg University Graduate School of Management, 2013. str. 359-366 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaChallenges of private label production by national brand manufacturers in emerging markets // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd: Faculty of Economics, University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. str. 90-96 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Škare, Vatroslav; Ozretić-Došen, ĐurđanaHow innovative are electronic services? An empirically-based typology // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd: Faculty of Economics, University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. str. 203-209 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaThe overall image of Turkey among Croatian citizens // Eurasia Business and Economic Society Conference (EBES 2011) : Program and Abstract Book
Istanbul: Sazak Ofset, 2011. str. 1244-1262 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Ozretić Došen, Đurđana; Pleli, Nada; Škare, VatroslavThe influence of economic and political environment on print advertising investments in Croatia // 2nd EMAC Regional Conference Marketing Theory Challanges in Emerging Societies : Conference Proceedings / Munteanu, Corneliu (ur.).
Iaşi, Rumunjska: Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, 2011. str. 191-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Ozretić-Došen, Đurđana; Dragojević-Trcol, Martina; Škare, VatroslavAirline service customers' perceptions about frequent flyer programs: A preliminary research // Best Papers Proceedings - 11th International Forum on the Sciences, Techniques and Art Applied to Marketing, Academy and Profession: Innovation and Customer Satisfaction / Ortega, Enrique ; Pérez del Campo, Enrique (ur.).
Madrid: Facultad de Sciencias Economicas y Empresariales, Universitad Complutense de Madrid, 2010. str. 61-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Ozretić Došen, Đurđana; Devila, IvanaImage of Croatian Consumer Products // EMAC Regional Conference - Marketing Theory Challenges in Emerging Societies - MTC4 / Bauer, Andras ; Agardi Irma (ur.).
Budimpešta: Corvinus University of Budapest, Marketing and Media Institute, 2010. str. 195-201 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Ozretić Došen, Đurđana; Bogati, Nikolina; Škare, VatroslavCroatian bank service customers’ perceptions of selected banks’ brand elements // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Mumel, Damijan ; Pisnik Korda, Aleksandra (ur.).
Maribor: Inštitut za marketing, Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, 2009. str. 221-227 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranUsing Celebrity Endorsers For Brand Management In Transitional Market // Marketing & the Core Disciplines: Rediscovering References? / Jean-Pierre Helfer ; Jean-Louis Nicolas (ur.).
Nantes: Audencia Nantes School of Management, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranCroatian Consumers’ Reactions And Attitudes To Celebrity Endorsements // 2nd International Scientific Conference "Marketing Theory Challenges in Transitional Societies" / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 203-212 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranHow Strong And Meaningful Are Croatian Bank Brands? // 9th International Forum on the Science, Technique and Art Applied to Marketing, Academy and Profession : proceedings / Ortega, Enrique ; González, Ladislao ; Pérez del Campo, Enrique (ur.).
Madrid: Facultad de Sciencias Economicas y Empresariales, Universitad Complutense de Madrid, 2007. str. 85-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Pepur, Mario; Ozretić Došen, ĐurđanaSpecifičnosti korištenja bankarskih usluga u Splitsko-dalmatinskoj županiji // XX. Kongresa CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka, 2007. str. 273-283 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranOdređivanje zemlje podrijetla i obilježja marke u ocjenjivanju hrvatskih, zapadnoeuropskih i istočnoeuropskih prehrambenih proizvoda // Best papers proceedings / Enrique Ortega, Ladislao Gonzalez, Enrique Perez del Campo (ur.).
Madrid: Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales, Universidad Complutense de Madrid, 2005. str. 285-301 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Ozretić Došen, ĐurđanaMarke usluga osiguranja na hrvatskom tržištu // Marketinške paradigme za 21. stoljeće (Zbornik sažetaka) / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb, Katedra za marketing, i CROMAR - Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2005. str. 199-215 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranAdvances In Using Internet As New Distribution Channel For Services - Croatian Consumers’ Experiences // 14th World Business Congress on Global Business : The Challenges and Responsibilities in a World of Shifting Alliances : proceedings / Kaynak, Erdener ; Harcar, Talha D. (ur.).
Granada: I.M.D.A., 2005. str. 681-688 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranEffect of Perceived Country Of Origin On Younger Croatian Consumers' Views Of Low-Involvement Products // Sixth International Conference on Enterprise in Transition : proceedings : book of extended abstracts / Crnjak-Karanović, Biljana (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Kesić, Tanja; Rajh, Edo; Ozretić Došen, ĐurđanaEffects of Attitudes and Consumer Ethnocentrism on Intentions to Buy Domestic vs. Foreign Products in Croatia and Bosnia and Herzegovina // Proceedings of the Academy of Marketing Science Cultural Perspectives on Marketing Conference / Cantu, Veronica ; Hsu, Maxwell K. ; Leach, Mark (ur.).
Puebla: Academy of Marketing Science, 2004. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Škare, VatroslavRole of Internet in Building Image of Croatia // Enterprise in Transition / The Faculty of Economics Split (ur.).
Split: The Faculty of Economics Split, 2003. str. 348-351 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Ozretić Došen, ĐurđanaBrand without boundaries - Croatia case // The Impact of Globalization on World Business in the New Millennium: Competition, Cooperation, Environment, and Development / Kaynak, Erdener ; Sarvan Fulya D. (ur.).
Antalya, Turska: The International Management Development Association (IMDA), 2002. str. 35-41 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Ozretić Došen, ĐurđanaThe use of the case method for effective education and business training // Rethinking of Education and Training for Tourism / Vukonić, Boris ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002. str. 205-212 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac, DarkoDeveloping the Sevice Quality in Small Companies through the Internal marketing // An Enterprise Odyssey: Economics and Business in the New Millennium 2002 Proceedings / Sharma, S ; Galetić, L. (ur.).
Zagreb: Graduate School of Economics & Business, 2002. str. 261-263 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Vranešević, Tihomir; Frajlić, Dubravka; Ozretić Došen, ĐurđanaMarketing Within the Organisation Structure – The Reflection of its Importance as a Competitive Determinant // Proceedings of the 4th International Conference on Enterprise in Transition
Split, 2001. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Prebežac, Darko; Ozretić Došen, ĐurđanaA research on attitudes and motivational factors of students of the University of Zagreb towards summer holidays // Sport for all-health-tourism / Bartoluci, Mato ; Heimer, Stjepan ; Ružić, Lana (ur.).
Zagreb: CEES - European Confederation Sport and Health, 2001. str. 51-55 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImage zemlje porijekla proizvoda i internacionalizacija poslovanja // Marketing države - marketing hrvatske države: zbornik radova
Zagreb, Hrvatska; Pula, Hrvatska, 2001. str. 101-106 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Kesić, Tanja; Ozretić-Došen, Đurđana; Previšić, JozoDeterminants of Ethnocentric Tendencies in Purchasing Behavior in the Republic of Croatia // Proceedings of the 24th Annual Conference of the Academy of Marketing Science: New Meanings for Marketing in a New Millenium / Moore, Melissa L. ; Moore, Robert S. (ur.).
San Diego (CA): Academy of Marketing Science, 2001. str. 137-142 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Kesić, Tanja; Ozretić-Došen, Đurđana; Piri Rajh, SunčanaThe Change of Food-Related Lifestyles of Croatian Families // Proceedings from the 30th EMAC Conference: Rethinking European Marketing (CD-ROM) / Falkenberg, Andreas W. (ur.).
Bergen: Norges Handelshoyskole, European Marketing Academy, 2001. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Kesić TanjaObilježja izvoznih aktivnosti hrvatskih poduzeća // Zbpornik radova međunarodnog znanstvenog simpozija Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin: Varteks d.d. Varaždin P.J. Varteks tiskara, 2000. str. 139-145 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Ozretić Došen, Đurđana; Prebežac DarkoMarketing airline travel services - practices and performances on the Croatian market // Enterprise in transition, 1999. / Goić, Srećko (ur.).
Split: The Faculty of Economics, Split, 1999. str. 416-420 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Kesić, Tanja; Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, ĐurđanaThe Food-Related Lifestyles of Croatian Families // World Marketing Congress on Global Perspectives in Marketing for the 21st Century / Manrai, Ayay K. ; Meadow, H. Lee (ur.).
Qawra, Malta: Academy of Marketing Science, 1999. str. 310-314 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Ozretić Došen, ĐurđanaMarketing veterinarskih usluga // Zbornik, Veterinarski dani 99' / Tomislav Balenović (ur.).
Zagreb: Hrvatska veterinarska komora, 1999. str. 49-59 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Ozretić Došen, Đurđana; Vranešević, Tihomir; Prebežac, DarkoServices Marketing: Branding Decisions in International Tourism - Case of Croatia // Conference Proceedings of Business and Economic Development in Central and Eastern Europe: Implications for Economic Integration into wider Europe
Brno, Češka Republika, 1998. str. 505-508 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Previšić, Jozo; Kesić, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaOrganization of international companies and internationalization of operations // Quo vadis management: zbornik referatov / Vukovič, Goran (ur.).
Portorož, Slovenija, 1997. str. 182-190 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, ĐurđanaBasic factors in chosing foreign investment destination // Enterprise in Transition - Proceedings / Goić, Srećko (ur.).
Split: Faculty of Economics, Split, 1997. str. 457-461 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Holmes, John H.; Greenstone, Scott; Ozretić Došen, ĐurđanaAn assessment of the differential effects of negative comparative, comparative, and non-comparative print advertisments // Development in marketing science Volume XVIII / Gomes, Roger (ur.).
Orlando (FL), Sjedinjene Američke Države: Academy of Marketing Science, 1995. str. 11-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Holmes, John H.; Greenstone, Scott; Ozretić Došen, ĐurđanaA cross national assessment of prospects' responses to non-comparative, comparative, and negative comparative print messages // World Marketing Congress, 1995. Vol. VII-III
Melbourne, Australija, 1995. str. 13-72 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Holmes, John H.; Ozretić Došen, Đurđana; Tomašević, Marija;Croatian consumers' selective reactions to non-comparative, comparative, and negative advertising // World Marketing Congress, 1995. Vol. VII-II
Melbourne, Australija, 1995. str. 7-35 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Ozretić Došen, ĐurđanaServices marketing - necessity for tourist industry // La Reconstruccion de la Empresa en el nuevo orden Economico / Hernandez Mogollon, Ricardo (ur.).
Cáceres, Španjolska, 1994. str. 565-578 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Previšić, Jozo; Ozretić Došen, Đurđana; Vedriš, MladenZajednička ulaganja // 4. Marketinška konferenca DMS - Izbrani vidiki razvoja marketinga / Jurše, Milan (ur.).
Portorož, Slovenija, 1999. str. 21-25 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Šerić, Maja; Mikulić, Josip; Ozretić Došen, ĐurđanaDestination Relationship Marketing During Challenging Times. The Role of Integrated Marketing Communications // TMS ALGARVE 2022: Sustainability Challenges in Tourism, Hospitality and Management - Tourism & Management Studies International Conference / Santos, Jose Antonio C. ; Custodio Santos, Margarida ; Rodrigues Goncalves, Alexandra ; Solano-Sanchez, Miguel Angel (ur.).
Faro: Escola Superior de Gestão, Hotelaria e Turismo, Universidade do Algarve, 2022. str. 188-188 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Ćelap, Ivana; Marijančević, Domagoj; Vukasović, Ines; Škare, Vatroslav; Komarac, Tanja; Čerfalvi, Vesna; Ozretić Došen, ĐurđanaSERVPERF model for measuring laboratory service quality through patient satisfaction // Clinica Chimica Acta / Delanghe, Joris ; Wu, Alan H. (ur.).
Seoul, Republika Koreja: Elsevier, 2022. str. 397-398 doi:https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0009898122005411?via%3Dihub (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavMuseum professionals’ opinions about the role of edutainment in managing perceived authenticity of museum offer // Proceedings of 47 EMAC Annual Conference / Gounaris, Spiros (ur.).
Glasgow: University of Glasgow, 2018. 257, 1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Šerić, Maja; Ozretić Došen Đurđana; Škare, VatroslavNew Challenges in Customer-Brand Relationships: The Role of Integrated Marketing Communications // Bridging the Marketing Theory/Practice Gap and the Competitiveness of New Europe / Fontean, Florin ; Wagner, Udo ; Veghes Calin (ur.).
Temišvar: West University Press, 2017. str. 32-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Vatroslav Škare; Ozretić-Došen, Đurđana; Komarac, Tanja; Mikulić, JosipTowards Understanding Consumers’ Acceptance of Location-Based Services in Mobile Applications: The Role of Perceived Value and Attitude // European Marketing Academy 7th EMAC REGIONAL CONFERENCE Proceedings Where the East kisses the West: Marketing Convergence and Divergence in the New Europe / Arslanagić-Kalajdžić, Maja ; Kadić-Maglajlić, Selma (ur.).
Sarajevo: School of Economics and Business Sarajevo, University of Sarajevo, 2016. str. 76-76 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavThe role of museum shop in museum's marketing activities // Proceedings of 24th CROMAR Congress "Marketing theory and practice - building bridges and foresting collaboration" / Mihić, Mirela (ur.).
Split: University of Split, Faculty of Economics, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Horvat, Sandra; Ozretić Došen; ĐurđanaPerceived risk influence on the consumer attitude to private labels in the product's life cycle growth stage // EBR 2nd Annual Conference 2012 Abstracts
Ljubljana: Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012. str. 34-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Ozretić Došen, ĐurđanaNew Approaches to Marketing Education in Tourism // Tourism education futures initiative: Activating Change in Tourism Education / Prebežac, Darko (ur.).
Philadelphia (PA): Temple University, 2011. str. 58-61 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Pleli, Nada; Ozretić Došen, Đurđana; Škare VatroslavEconometric approach to marketing communication in print media // New Directions New Insights - GFA 2010 Conference Proceedings / Garaus, Marion ; Weitzl, Wolfgang ; Wolfsteiner, Elisabeth ; Zimprich, Magdalena (ur.).
Beč: University of Vienna, 2010. str. 34-35 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Zhonghui, Ding; Vuchkovski, Davor; Žabkar, Vesna; Hirose, Morikazu; Škare, Vatroslav; Ozretić Došen, Đurđana; Rašković, MatevžConsumer Innovativeness Among Young-Adult Consumers Across Two Regions: Acculturation, Regionalism, Glocality? // 2016 Global Marketing Conference at Hong Kong Proceedings / Kim, Juran (ur.).
Hong Kong: Global Alliance of Marketing & Management Associations, 2006. str. 68-68 doi:10.15444/GMC2016.01.05.04 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Ozretić-Došen, Đurđana; Kesić, Tanja; Previšić, JozoCompetitiveness of Croatian Products and Services - The Attitudes of Management Towards Exports in Croatian Companies // Economic System of European Union and Adjustment of Bosnia and Herzegovina / Kandžija, Vinko (ur.).
Mostar: Faculty of Economics, University of Mostar, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Ozretić Došen, ĐurđanaInsights into the Development of Marketing in the Republic of Croatia // 10th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2019. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Ozretić Došen, ĐurđanaThe Role of Services Marketing in the Experience Economy // 9th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2018. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Ozretić Došen, Đurđana; Šerić, MajaDriving Perceived Service Quality and Brand Loyalty through Brand’s Online and Offline Communication // 47th European Marketing Academy Annual Conference
Glasgow, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2018. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
4.Brzovska, Ezeni; Ozretić Došen, Đurđana; Simjanovska, IvanaThe Importance of Different Dimensions in the Experiential Based Model Among Wine Tourists in the Republic of Macedonia // 25th CROMAR Congress, "Marketing as a pillar of Success-Competitiveness, Co-Creation and Collaboration"
Dubrovnik, Hrvatska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
5.Ozretić Došen, ĐurđanaScientists and researchers in marketing communications campaigns // 8th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2017. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
6.Ozretić Došen, Đurđana; Malešević, Kristina; Komarac, Tanja; Škare, VatroslavExploring managers’ perceptions of marketing in national and nature parks // EMAC 2017 Leaving Footprints
Groningen, Nizozemska, 2017. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
7.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavMuseum shops’ role in creating and delivering value: Museums professionals’ perspectives // 45th EMAC Annual Conference "Marketing in the age of big data" / Knoeferle, Klemens (ur.).
Oslo, 2016. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
8.Ozretić Došen, ĐurđanaCreating country image and brand through country placement // 7th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2016. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
9.Ozretić Došen, ĐurđanaCountry branding as as source of competitive advantage - the role and importance of scientific and research organizations in country branding // 6th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2015. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
10.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare VatroslavCompeting with Mickey Mouse: Are Museums Aware of it? Managing Rising Competition and New Services in Museum Environment // 44rd EMAC Annual Conference - Collaboration in Research / Warlop, Luk (ur.).
Leuven: KU Leuven, 2015. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
11.Ozretić Došen, ĐurđanaWhat makes a successful brand? (Universities' and R&D institutions' perspective) // 5th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2014. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
12.Šerić, M; Gil Saura, I; Ozretić Došen; Đ.Perceptions of Integrated Marketing Communications in Italian and Croatian hotels: A study from managers’ and guests’ points of view // 43rd EMAC Annual Conference - Paradigm Shifts & Interactions / Enrique Bigné (ur.).
Valencia: Universitat de València, 2014. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
13.Škare, V; Ozretić Došen, Đ; Previšić, J; Komarac, T.We Would Like to Use your Current Location. What is Driving You to Opt-In? // 43rd EMAC Annual Conference - Paradigm Shifts & Interactions / Enrique Bigné (ur.).
Valencia: Universitat de València, 2014. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
14.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaClustering consumers of private labels in the growth stage of the product life cycle // 42nd EMAC Annual Conference: Lost in translation - Marketing in an interconnected world / Karaosmanoglu, E. ; Banu Elmadag Bas, A. (ur.).
Istanbul: Istanbul Technical University, 2013., 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
15.Ozretić Došen, ĐurđanaChallenges for services branding of universities and R&D institutions // 4th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2013. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
16.Škare, Vatroslav; Ozretić Došen, ĐurđanaAssessing relationship between electronic service innovativeness and e-marketing practice in services companies // 42nd EMAC Annual Conference: Lost in translation - Marketing in an interconnected world / Karaosmanoglu, E. ; Banu Elmadag Bas, A. (ur.).
Istanbul: Istanbul Technical University, 2013. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
17.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImpact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Lost in Translation - Marketing in an Interconnected World / Karaosmanoglu, Elis ; Elmadag Bas, A. Banu (ur.).
Istanbul: Istanbul Techincal University, Management Engineering Department, 2013. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
18.Ozretić Došen, Đurđana; Dragojević-Trcol, Martina; Škare, VatroslavRole of Frequent Flyer Programs in Fostering Loyalty among Airline Service Customers // 39th EMAC Conference - The Six Senses - The Essentials of marketing
Kopenhagen, Danska, 2010. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
19.Ozretić Došen, Đurđana; Krupka, Zoran; Škare, VatroslavAnalysis of Bank Brands within Croatian Banking Service Industry // 36th EMAC Conference - Flexible Marketing in an Unpredictable World
Reykjavík, Island, 2007. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
1.Šerić, Maja; Ozretić Došen, ĐurđanaExamining Brand Equity in Restaurant Firms: A Gender Approach among Young Consumers // MTCON'21 Proceedings / Cobanoglu, C. ; Gunlu Kucukaltan, E. ; Tuna, M. ; Basoda, A. ; Dogan, S. (ur.).
Sarasota (FL): USF M3 Publishing, LLC, 2021. str. 192-192 doi:10.5038/9781955833011 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
2.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaInsight into perceived private label authenticity // EMCB 2020 Conference Proceedings / Malhotra, Naresh K. ; Čater, Barbara ; Marinov, Marin Alexandrov ; Bodlaj, Mateja ; Zečević, Mila (ur.).
Ljubljana: School of Economics and Business, University of Ljubljana, 2020. str. 104-107 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
3.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaAre private labels authentic? Insights from the qualitative study // Book of extended abstracts of the 26th CROMAR Congress, "Looking forward! Marketing from past to future.
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 25-25 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
1.Vlahović Mlakar, Tea SilviaUtjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu, 2023., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Komarac, TanjaUtjecaj obrazovno-zabavnih sadržaja na percipiranu autentičnost posjetiteljeva iskustva muzejom, 2018., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Horvat, SandraUpravljanje privatnim markama u fazi rasta životnog ciklusa proizvoda, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
4.Škare, VatroslavInovacije usluga temeljene na internetskom marketingu, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Benazić, DraganUtjecaj kvalitete usluge poslovnog savjetovanja na zadovoljstvo i lojalnost korisnika, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
6.Božić, LjiljanaTržišna orijentacija u inovativnim poduzećima, 2009., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Rajh, EdoUtjecaj elemenata marketinškog miksa na nastajanje tržišne vrijednosti marke, 2004., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
8.Križman Pavlović, DanijelaUpravljačke i organizacijske odrednice marketinga turističke destinacije, 2003., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Smrzlić, BojanMarketinška strategija za novi proizvod na farmaceutskom tržištu Republike Hrvatske, 2018., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Gregurić, SašaOrijentacija na permanentno inoviranje proizvoda u prehrambenoj industriji, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Šulentić, JureUtjecaj promjena na razvoj interne komunikacije u Hrvatskoj, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Bračun, BrunoMarketing međunarodnih trgovačkih lanaca, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Sorić, MajaPercepcije korisnika o korištenju financijskih usluga u paketima, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb