Pregled po CROSBI profilu: Đurđana Ozretić Došen (CROSBI Profil: 14689, MBZ: 189853, ORCID: 0000-0001-5976-5866)
-
1.Vlahović Mlakar, Tea SilviaUtjecaj inovativnosti zelenog marketinga na zeleni imidž, identifikaciju s markom, usmenu predaju i spremnost plaćanja veće cijene za hotelsku uslugu, 2023., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Špoljarić, Anja; Ozretić Došen, ĐurđanaEmployer brand and international employer brand: Literature review // Corporate communications: An International Journal, 28 (2023), 4; 671-682 doi:10.1108/CCIJ-11-2022-0141 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Šerić, Maja; Ozretić Došen, Đurđana; Mikulić, JosipAntecedents and moderators of positive word of mouth communication among tourist destination residents during the COVID-19 pandemic // Current issues in tourism, 26 (2023), 2; 224-241 doi:10.1080/13683500.2022.2132922 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Šerić, Maja; Ozretić Došen, ĐurđanaLa confianza de los residentes de un destino turistico en la comunicacion de las autoridades durante la pandemia. El papel moderador de las variables sociodemograficas // El poder de la comunicacion: periodismo, educacion y feminismo / Garcia Orta, Maria Jose ; Santos, Roman Martin (ur.).
Madrid: Dykinson, 2022. str. 154-174 -
5.Vlahovic-Mlakar Tea Silvia; Ozretic-Dosen, DurdanaBrand Experience Research in Hospitality and Tourism – Review and Future Directions // Tourism : an international interdisciplinary journal, 70 (2022), 4; 674-693 doi:10.37741/t.70.4.9 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
6.Šerić, Maja; Mikulić, Josip; Ozretić Došen, ĐurđanaDestination Relationship Marketing During Challenging Times. The Role of Integrated Marketing Communications // TMS ALGARVE 2022: Sustainability Challenges in Tourism, Hospitality and Management - Tourism & Management Studies International Conference / Santos, Jose Antonio C. ; Custodio Santos, Margarida ; Rodrigues Goncalves, Alexandra ; Solano-Sanchez, Miguel Angel (ur.).
Faro: Escola Superior de Gestão, Hotelaria e Turismo, Universidade do Algarve, 2022. str. 188-188 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Šerić, Maja; Mikulić, Josip; Ozretić Došen, ĐurđanaUnderstanding prevention measures and tourist behavior in Croatia during the COVID-19 pandemic. A mixed-method approach // Economic Research-Ekonomska Istraživanja, ahead-of-print (2022), 1-24 doi:10.1080/1331677x.2022.2135556 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Ćelap, Ivana; Marijančević, Domagoj; Vukasović, Ines; Škare, Vatroslav; Komarac, Tanja; Čerfalvi, Vesna; Ozretić Došen, ĐurđanaSERVPERF model for measuring laboratory service quality through patient satisfaction // Clinica Chimica Acta / Delanghe, Joris ; Wu, Alan H. (ur.).
Seoul, Republika Koreja: Elsevier, 2022. str. 397-398 doi:https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0009898122005411?via%3Dihub (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Vlahović Mlakar, Tea Silvia; Ozretić Došen, ĐurđanaFrom green perceptions to brand satisfaction – exploring the role of brand experience in the camping sector // Marketing in Emerging Markets in the New Normal / Zečević, Mila (technical editor) (ur.).
Ljubljana: School of Economics and Business University of Ljubljana, 2022. str. 93-109 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Ozretić Došen, Đurđana; Fudurić, Morana; Horvat, SandraChallenging the status quo in marketing research // Journal of business research, 143 (2022), 294-297 doi:10.1016/j.jbusres.2022.01.077 (međunarodna recenzija, uvodnik, znanstveni)
-
11.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaDiscovering the determinants of museum visitors’ immersion into experience: the impact of interactivity, expectations, and skepticism // Current Issues in Tourism, 25 (2022), 22; 3675-3693 doi:10.1080/13683500.2021.1952941 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
13.Ozretić Došen, Đurđana: Cvetinović, Emanuela; Komarac, TanjaMarketing of Rijeka Museums: Current Practices and Future Directions // Tourism in Southern and Eastern Europe 2021 - Conference Proceedings / Alkier, Romina ; Marković, Suzana ; Perić, Marko (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 545-558 doi:10.20867/tosee.06.37 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Krupka, Zoran; Mirt, Mateja; Ozretić Došen, ĐurđanaThe Importance of Country-of-Origin Construct Dimensions in Destination Brand Building // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), 2; 221-238 doi:10.22598/mt/2021.33.2.221 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaPerceived Private Label Authenticity: A Two-Study Analysis // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), SI; 47-66 doi:10.22598/mt/2021.33.spec-issue.47 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaProizvodi i usluge // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 241-270 -
17.Pezelj, KarlaMarketing na tržištu umjetnina u Republici Hrvatskoj, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Komarac, Tanja; Bašić, Anja; Ozretić Došen, ĐurđanaUrban icons as a foundation of city brand: The case of city Zagreb // Proceedings of 27th CROMAR Congres: Let the mask fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 170-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Ivančić, IvanaPrimjena internog marketinga u hotelijerstvu na tržištu Republike Hrvatske, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Dropulić, Branka; Ozretić Došen, ĐurđanaThe Path to Authenticity is Paved With the Right Cues: A Decade of Research on Brand Authenticity // Proceedings of FEB Zagreb 12th International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, Ivana ; Jaković, Božidar ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2021. str. 1084-1099 doi:10.22598/odyssey/2021.3 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Šerić, Maja; Ozretić Došen, ĐurđanaExamining Brand Equity in Restaurant Firms: A Gender Approach among Young Consumers // MTCON'21 Proceedings / Cobanoglu, C. ; Gunlu Kucukaltan, E. ; Tuna, M. ; Basoda, A. ; Dogan, S. (ur.).
Sarasota (FL): USF M3 Publishing, LLC, 2021. str. 192-192 doi:10.5038/9781955833011 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
22.Ozretić Došen, Đurđana; Buljat, AnaMARKETING USLUGA DOMINIKANSKIH MUZEJA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 2; 224-248 doi:10.32910/ep.72.2.4 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Vujeva, VladimirRazvoj marke grada Livna, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
24.Brzovska, Ezeni; Palamidovska Sterjadovska, Nikolina; Ozretić Došen ĐurđanaThe Experience Economy Approach - An Empirical Examination in Wine Industry // Proceedings of the 1st international scientific conference "Economic and Business Trends Shaping the Future" / Santa, Mijalche (ur.).
Skopje: Faculty of Economics-Skopje, SS. Cyril and Methodius University in Skopje, 2020. str. 427-437 doi:10.47063/EBTSF.2020.0037 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaManaging Private Labels Based on Psychographic Consumer Segments: Emerging European Market Perspective // Organizations and Markets in Emerging Economies, 11 (2020), 2(22); 446-461 doi:10.15388/omee.2020.11.42 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Brzovska, Ezeni; Debarliev, Stojan; Ozretić Došen, ĐurđanaBrand representation and symbolism understanding – perceived differences among young consumers // Proceedings of the European Marketing Academy - 11th EMAC Regional Conference / Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra ; Komarac, Tanja ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, 2020. str. 22-31 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Perlić, MateaZadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u Republici Hrvatskoj, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
28.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaInsight into perceived private label authenticity // EMCB 2020 Conference Proceedings / Malhotra, Naresh K. ; Čater, Barbara ; Marinov, Marin Alexandrov ; Bodlaj, Mateja ; Zečević, Mila (ur.).
Ljubljana: School of Economics and Business, University of Ljubljana, 2020. str. 104-107 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
29.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Čerfalvi, Vesna; Benceković, Željka; Komarac, TanjaAssessment of the Quality of Public Hospital Healthcare Services by using SERVQUAL // Acta clinica Croatica, 59 (2020), 2; 285-293 doi:10.20471/acc.2020.59.02.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Šerić, Maja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavHow can perceived consistency in marketing communications influence customer-brand relationship outcomes? // European Management Journal, 38 (2020), 2; 335-343 doi:10.1016/j.emj.2019.08.011 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavManaging edutainment and perceived authenticity of museum visitor experience: Insights from qualitative study // Museum management and curatorship, 35 (2020), 2; 160-181 doi:10.1080/09647775.2019.1630850 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
32.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaAre private labels authentic? Insights from the qualitative study // Book of extended abstracts of the 26th CROMAR Congress, "Looking forward! Marketing from past to future.
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 25-25 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
33.Ozretić Došen, ĐurđanaInsights into the Development of Marketing in the Republic of Croatia // 10th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2019. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
34.Radoš, IvaMarketing opće dobrobiti u uslužnim poduzećima, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
35.Cvetinović, EmanuelaMarketing usluga riječkih muzeja, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, ZAGREB
-
36.Krasić, VeronikaMjerenje kvalitete zdravstvenih usluga medicinskog laboratorija, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
37.Ozretić Došen, Đurđana; Malešević, Kristina; Komarac, Tanja; Škare, VatroslavMarketing Perceptions of National and Nature Parks Managers – The Case of Croatia // European Journal of Тourism Research, 23 (2019), 191-207 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
38.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Jurić Bulatović, VesnaThe role of special event in attracting museum visitors and popularizing museums // Tourism in Southern and Eastern Europe 2019 - Conference Proceedings / Zadel, Zrinka ; Smolčić, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 375-387 doi:10.20867/tosee.05.38 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaOtkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 159-165 -
40.Šerić, Maja; Ozretić Došen, ĐurđanaAnalyzing the Effects of Online and Offline Communication in the Hotel and Restaurant Industry: The PLS Approach // Applying Partial Least Squares in Tourism and Hospitality Research / Ali, Faizan ; Rasoolimanesh, S. Mostafa ; Cobanoglu, Cihan (ur.).
Bingley: Emerald Group Publishing, 2019. str. 211-231 doi:10.1108/978-1-78756-699-620181010 -
41.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavThe Role of the Museum Shop: Eliciting the Opinions of Museum Professionals // International Journal of Arts Management, 21 (2019), 3; 28-41 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
42.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavMuseum professionals’ opinions about the role of edutainment in managing perceived authenticity of museum offer // Proceedings of 47 EMAC Annual Conference / Gounaris, Spiros (ur.).
Glasgow: University of Glasgow, 2018. 257, 1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Ozretić Došen, ĐurđanaThe Role of Services Marketing in the Experience Economy // 9th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2018. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
44.Smrzlić, BojanMarketinška strategija za novi proizvod na farmaceutskom tržištu Republike Hrvatske, 2018., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
45.Brekalo, JelenaDruštveno odgovoran marketing i njegova primjena u Atlantic Grupi d.d., 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
46.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaThe role of familiarity in the assessment of Turkey’s country/destination image: going beyond soap operas // International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 12 (2018), 3; 277-291 doi:10.1108/IJCTHR-06-2017-0066 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
47.Ozretić Došen, Đurđana; Brkljačić LidijaKey design elements of daily newspapers: Impact on the reader's perception and visual impression // KOME − An International Journal of Pure Communication Inquiry, 6 (2018), 2; 62-80 doi:10.17646/KOME.75692.93 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
48.Ozretić Došen, Đurđana; Šerić, MajaDriving Perceived Service Quality and Brand Loyalty through Brand’s Online and Offline Communication // 47th European Marketing Academy Annual Conference
Glasgow, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2018. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
49.Brzovska, Ezeni; Ozretić Došen, Đurđana; Simjanovska IvanaThe Importance of Different Dimensions in the Experiential Based Model Among Wine Tourists and Wine Industry Experts in the Republic of Macedonia // Ekonomski vjesnik, 31 (2018), 1; 137-147 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Komarac, TanjaUtjecaj obrazovno-zabavnih sadržaja na percipiranu autentičnost posjetiteljeva iskustva muzejom, 2018., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
51.Sorić, DinaMarka grada Labina, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
52.Ozretić Došen, Đurđana; Brlić, Marta; Komarac, TanjaStrategic brand management in emerging markets: consumer perceptions of brand extensions // Organizations and Markets in Emerging Economies, 9 (2018), 1; 135-153 doi:10.15388/omee.2018.10.00008 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
53.Brzovska, Ezeni; Ozretić Došen, Đurđana; Simjanovska, IvanaThe Importance of Different Dimensions in the Experiential Based Model Among Wine Tourists in the Republic of Macedonia // 25th CROMAR Congress, "Marketing as a pillar of Success-Competitiveness, Co-Creation and Collaboration"
Dubrovnik, Hrvatska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
54.Ozretić Došen, ĐurđanaScientists and researchers in marketing communications campaigns // 8th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2017. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
55.Matulić, IvanaPercepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
56.Ozretić Došen, Đurđana; Malešević, Kristina; Komarac, Tanja; Škare, VatroslavExploring managers’ perceptions of marketing in national and nature parks // EMAC 2017 Leaving Footprints
Groningen, Nizozemska, 2017. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
57.Šerić, Maja; Ozretić Došen Đurđana; Škare, VatroslavNew Challenges in Customer-Brand Relationships: The Role of Integrated Marketing Communications // Bridging the Marketing Theory/Practice Gap and the Competitiveness of New Europe / Fontean, Florin ; Wagner, Udo ; Veghes Calin (ur.).
Temišvar: West University Press, 2017. str. 32-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
58.Štefner, AntoniaPercepcija potrošača o promjenama logotipa, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
59.Puhelek, LucijaMarketing muzeja usmjeren Generaciji Y, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
60.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoAntecedents of Brand Management Adaptation/Standardization and Its Influence on Firms’ Performance // Engineering Economics, 28 (2017), 3; 334-346 doi:10.5755/j01.ee.28.3.16884 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
61.Zemba Cvitan, MihaelaUloga marke bezreceptnog lijeka u kupovnoj odluci potrošača, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet - Zagreb, Zagreb
-
62.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranResearching Country Image Construct in the Context of Emerging Economies // Research Handbook of Marketing in Emerging Economies / Marinov, Marin A. (ur.).
Cheltenham: Edward Elgar Publishing, 2017. str. 163-196 -
63.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavUnderstanding competition and service offer in museum marketing // Academia-Revista Latinoamericana de Administracion, 30 (2017), 2; 215-230 doi:10.1108/ARLA-07-2015-0159 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
64.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavMuseum shops’ role in creating and delivering value: Museums professionals’ perspectives // 45th EMAC Annual Conference "Marketing in the age of big data" / Knoeferle, Klemens (ur.).
Oslo, 2016. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
65.Mišić MatejUpotreba semiotike u stvaranju vrijednosti u marketingu: primjer pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet - Zagreb, ZAGREB
-
66.Vatroslav Škare; Ozretić-Došen, Đurđana; Komarac, Tanja; Mikulić, JosipTowards Understanding Consumers’ Acceptance of Location-Based Services in Mobile Applications: The Role of Perceived Value and Attitude // European Marketing Academy 7th EMAC REGIONAL CONFERENCE Proceedings Where the East kisses the West: Marketing Convergence and Divergence in the New Europe / Arslanagić-Kalajdžić, Maja ; Kadić-Maglajlić, Selma (ur.).
Sarajevo: School of Economics and Business Sarajevo, University of Sarajevo, 2016. str. 76-76 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
67.Ozretić Došen, ĐurđanaCreating country image and brand through country placement // 7th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2016. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
68.Brzovska, Ezeni; Ozretić Došen, ĐurđanaExploring the Importance of Different Product Cues on the Selection for Chocolate from the Consumer Perspective // International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering
Amsterdam, Nizozemska, 2016. str. 3553-3556 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
69.Boban, MislavInovativan pristup promociji u sportskom marketingu, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
70.Biljak, TeaIntegracija načela zelenog marketinga u suvremenom poslovanju, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
71.Brodarac, MartinaOglašavanje telekomunikacijskih usluga, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
72.Malešević, KristinaUpravljanje marketingom nacionalnih i parkova prirode u funkciji izgradnje imidža zemlje kao turističke destinacije, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
73.Hreljak, SvjetlanaPercepcije hrvatskih potrošača o lažnim markama, 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
74.Todorić, ZvonimirUpravljanje markom destinacije, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
75.Rašković, Matevž; Ding, Zhonghui; Škare, Vatroslav; Ozretić Došen, Đurđana; Žabkar, VesnaComparing consumer innovativeness and ethnocentrism of young-adult consumers // Journal of business research, 69 (2016), 9; 3682-3686 doi:10.1016/j.jbusres.2016.03.029 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
76.Knežević, PiaEliminacija proizvoda- primjer pića marke Smart, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
77.Podhraški, AnaProces razvoja novog proizvoda na primjeru poduzeća iz prehrambene industrije, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
78.Popović, TinaMarka kao indikator kvalitete proizvoda, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
-
79.Ozretić Došen, ĐurđanaCountry branding as as source of competitive advantage - the role and importance of scientific and research organizations in country branding // 6th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2015. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
80.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavThe role of museum shop in museum's marketing activities // Proceedings of 24th CROMAR Congress "Marketing theory and practice - building bridges and foresting collaboration" / Mihić, Mirela (ur.).
Split: University of Split, Faculty of Economics, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
81.Katić, RobertinaImidž Hrvatske i hrvatskih proizvoda u Australiji, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
82.Novak, SanjaPercepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
83.Vučić, LauraKrivotvorine i sklonosti potrošača njihovoj kupovini i korištenju, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
84.Bedek, IvanIstraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
85.Domitrović, GoranMarketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
86.Goreta, LukaUpravljanje markom osobe u digitalnom okruženju, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
87.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaImplementation of the Product Life Cycle Concept in Private Label Management: Focus on the Growth Stage // Advances in National Brand and Private Label Marketing / Martínez-López, F.J. ; Gázquez-Abad, J.C. ; Sethuraman R (ur.).
Barcelona: Springer, 2015. str. 53-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
88.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare VatroslavCompeting with Mickey Mouse: Are Museums Aware of it? Managing Rising Competition and New Services in Museum Environment // 44rd EMAC Annual Conference - Collaboration in Research / Warlop, Luk (ur.).
Leuven: KU Leuven, 2015. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
89.Kurić, ElaImidž SAD-a u Hrvatskoj, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
90.Huđek, VedranaLjubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
91.Ramadani, MarinaKvaliteta zdravstvenih usluga bolničkog liječenja, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
92.Božić, Ljiljana; Ozretić Došen, ÐurđanaEnabling innovation and creativity in market- oriented firms // Baltic Journal of Management, 10 (2015), 2; 144-165 doi:10.1108/BJM-11-2013-0170 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
93.Marasović, Ana-MarijaUtjecaj zemlje podrijetla na percepciju marke, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
94.Ozretić Došen, Đurđana; Žižak InesMeasuring the quality of banking services targeting student population // EuroMed journal of business, 10 (2015), 1; 98-117 doi:10.1108/EMJB-01-2014-0002 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
95.Šerić, Maja; Gil Saura, Irene; Ozretić Došen, ĐurđanaInsights on Integrated Marketing Communications: Implementation and impact in hotel companies // International journal of contemporary hospitality management, 27 (2015), 5; 958-979 doi:10.1108/IJCHM-12-2013-0568 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
96.Ozretić Došen, ĐurđanaWhat makes a successful brand? (Universities' and R&D institutions' perspective) // 5th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2014. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
97.Žarković, OgnjenMarketing usluga niskobudžetnih zrakoplovnih poduzeća, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
98.Filipančić, SuzanaPozicioniranje maraka u kozmetičkoj industriji, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
99.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavMuseum marketing and virtual museums in 21st century: Can museums survive without it? // 5th EMAC Regional Conference - Marketing Theory Challenges in Emerging Markets / Maja Szymura-Tyc (ur.).
Katovice: University of Economics Katowice, 2014. str. 105-112 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
100.Ozretić Došen, Đurđana; Jurković Majić OliveraMarketing usluga / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2014