Pregled po CROSBI profilu: Iris Marušić (CROSBI Profil: 14621, MBZ: 188784)
Pronađeno 114 radova
-
1.Pikić Jugović, Ivana; Petrović, Dora; Marušić, IrisThe Mediating Role of Personality and Gender Roles on the Relationship Between Gender and Empathy: A Study on Preservice Teachers // Sociologija i prostor, 61 (2023), 1; 59-77 doi:10.5673/sip.61.1.3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Petrović, Dora; Pikić Jugović, Ivana; Marušić, IrisUloga ličnosti i rodnih uloga u povezanosti roda i empatije kod budućih nastavnica i nastavnika // 5. Dani obrazovnih znanosti "Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" - Knjiga sažetaka / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 29-29 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Odak, Iva; Puzić, Saša; Baranović, Branislava; Baketa, Nikola; Matić Bojić, Jelena; Marušić, Iris; Pikić Jugović, Ivana; Šabić, Josip; Pijaca Plavšić, EliObrazovne nejednakosti u srednjem i visokom obrazovanju iz perspektive ključnih dionika obrazovnog sustava // 5. Dani obrazovnih znanosti "Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" - Knjiga sažetaka / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 94-95 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Mornar, Mirta; Marušić, Iris; Šabić, JosipAcademic self-efficacy and learning strategies as mediators of the relation between personality and elementary school students’ achievement // European journal of psychology of education, Online first (2022), https://doi.org/10.1007/s10212-021-00576-8, 18 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Yik, Michelle; Mues, Chiel; Sze, Irene N.L; Kuppens, Peter; Tuerlinckx, Francis; De Roover, Kim; Kwok, Felity H. C.; Schwartz, Shalom; ...; Bratko, Denis et al.On the relationship between valence and arousal in 33 samples across the globe // Emotion, 23 (2022), 2; 332-344 doi:10.1037/emo0001095 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Mornar, Mirta; Marušić, Iris; Šabić, JosipAkademska samoefikasnost i strategije učenja kao medijatori odnosa između ličnosti i postignuća // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2021. str. 134-134 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Marušić, Iris; Šabić, Josip; Matić Bojić, JelenaOdrednice dobrobiti učitelja/ica za vrijeme pandemije COVID-19 // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo, 2021. str. 80-80 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Jugović, Ivana; Marušić, IrisEmpatija, ličnost i rodne uloge budućih nastavnica i nastavnika // 22. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2020. str. 101-101 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Šabić, JosipMotivacija za nastavnički poziv, profesionalni identitet i karijerni planovi budućih nastavnica i nastavnika // 22. Dani psihologije u Zadru: Knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2020. str. 122-122 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Marušić, Iris; Kuterovac Jagodić, Gordana; Erceg, Inja; Šabić, JosipLongitudinal study of individual, environmental and contextual factors predicting adaptation to the transition to lower secondary education // Learning and individual differences, 83-84 (2020), 101946, 9 doi:10.1016/j.lindif.2020.101946 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Šabić, Josip; Matić Bojić, Jelena; Marušić, IrisGimnazija ili četverogodišnja strukovna škola? Osobne i socijalne odrednice odabira vrste srednjoškolskog obrazovanja // Revija za sociologiju, 50 (2020), 2; 139-159 doi:10.5613/rzs.50.2.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Jokić, Boris; Ristić Dedić, Zrinka; Erceg, Inja; Košutić, Iva; Kuterovac Jagodić, Gordana; Marušić, Iris; Matić Bojić, Jelena; Šabić, JosipObrazovanje kao cilj, želja i nada. Završno izvješće znanstveno istraživačkog projekta „Obrazovne aspiracije učenika u prijelaznim razdobljima hrvatskog osnovnoškolskog obrazovanja: priroda, odrednice i promjene“, 2019. (izvještaj).
-
13.Mornar, Mirta; Jugović, Ivana; Marušić, IrisEmocionalne kompetencije i učiteljska podrška kao prediktori učeničke agresivnosti // 27. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Psihologija i digitalni svijet. Sažetci priopćenja / Šincek, Daniela ; Rudolfi, Nelija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2019. str. 140-140 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Jugović, Ivana; Maskalan, Ana; Marušić, Iris; Mihić, Josipa; Pavin Ivanec, TeaRodni stereotipi o nastavničkoj profesiji i socio-emocionalne kompetencije budućih nastavnica i nastavnika // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Međunarodni psihologijski znanstveni skup - Knjiga sažetaka / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 43-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Kuterovac Jagodić, G.; Marušić, I.; Erceg, I.PRILAGODBA NA PRIJELAZ IZ RAZREDNE U PREDMETNU NASTAVU U HRVATSKOM OBRAZOVNOM SUSTAVU: BIOEKOLOŠKI PRISTUP // 24. DANI RAMIRA I ZORANA BUJASA: KNJIGA SAŽETAKA / Jelić, M. ; Tomas, J. (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 39-39 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
16.Mornar, Mirta; Jugović, Ivana; Puzić, Saša; Marušić, Iris; Košutić, Iva; Matić, JelenaUčeničke socio-emocionalne kompetencije i stavovi prema imigrantima // 24. dani Ramira i Zorana Bujasa: Međunarodni psihologijski znanstveni skup - Knjiga sažetaka / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 2019. str. 110-110 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Marušić, IrisMotivacija za nastavnički poziv i profesionalni identitet budućih nastavnica i nastavnika // 4. Dani obrazovnih znanosti - Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 26-27 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Marušić Iris; Šabić JosipSocio-demographic and academic predictors of educational aspirations of elementary school students // The EARLI 2017 Book of Abstracts
Tampere: EARLI, 2017. str. 168-168 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Marušić, Iris; Šabić, JosipObrazovne aspiracije hrvatskih učenika: perspektiva učitelja // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Knjiga sažetaka / Arambašić, Lidija ; Erceg, Inja ; Kamenov, Željka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Odsjek za psihologiju i Medicinska naklada d.o.o., 2017. str. 72-72 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Marušić, Iris; Matić, JelenaThe role of personality, self-concept and defensive motivation in predicting maths anxiety // Stress and Anxiety: Coping and Resilience / Moore, Kathleen A. ; Buchwald, Petra (ur.).
Berlin: Logos Verlag, 2017. str. 95-103 -
21.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, TeaHow Personality Dimensions and Motivation to Teach Shape the Learning Achievement Goals of Croatian Future Teachers // Global Perspectives on Teacher Motivation / Watt, Helen M. G. ; Richardson, Paul W. ; Smith, Kari (ur.).
Cambridge: Cambridge University Press, 2017. str. 189-219 -
22.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Lončarić, DarkoApproaches to learning of first-year and fifth-year student teachers: are there any differences? // European Journal of Teacher Education, 40 (2017), 1; 62-75 doi:10.1080/02619768.2016.1251898 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Marušić, Iris; Šabić, JosipUpisati gimnaziju ili strukovnu školu? Uloga socio- demografskih obilježja i akademskog samopoimanja u odabiru srednje škole // 3. Dani obrazovnih znanosti - Knjiga sažetaka/ 3rd Days of educational sciences - Book of abstracts / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 80-81 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Matić, Jelena; Marušić, IrisRazlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 3; 283-299 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Krznarić – Barić, Jasenka; Jugović, Ivana; Marušić, Iris; Švaganović; IvanPrirodne znanosti su in: Učenička motivacija za biologiju i fiziku // Knjiga sažetaka, 3. Dani obrazovnih znanosti - Obrazovne promjene: izazovi i očekivanja / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 68-69 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)