Pregled po CROSBI profilu: Ariana Nefat (CROSBI Profil: 13975, MBZ: 174933)
Pronađeno 34 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Nefat, ArianaStrategije održivog marketinga. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2019 (monografija)
-
2.Nefat, ArianaZeleni marketing. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2015 (monografija)
-
1.Nefat, Ariana; Benazić, DraganUtjecaj potrošačke dobrobiti na zadovoljstvo životom u kontekstu područja života u Hrvatskoj // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 29 (2020), 2; 449-470 doi:10.17818/EMIP/2020/2.7 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
2.Nefat, ArianaSmisao dobrovoljne jednostavnosti nasuprot konzumerizmu i materijalizmu // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 67 (2016), 4; 350-368 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
3.Nefat, Ariana; Benazić, DraganMATERIJALIZAM, STATUSNA I UPADLJIVA POTROŠNJA STUDENATA U HRVATSKOJ // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 65 (2014), 3; 241-259 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
4.Ariana Nefat; Kristina Afrić RakitovacTowards competitive advantage of sustainable marketing: analysis of selected croatian firms // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 22 (2013), 2; 499-514 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Nefat, Ariana; Benazić, Dragan; Alerić, DraženANTECEDENTS AND OUTCOMES OF SERVICE RECOVERY SATISFACTION IN TELECOMMUNICATIONS IN CROATIA ALONG WITH THE ROLE OF IMAGE AND PERCEIVED SWITCHING COSTS // Ekonomska istraživanja, 25 (2012), 4; 1051-1066 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Nefat, Ariana; Dujmović, MauroChildren's Advertising on Television and Their Consumer Socialisation : Parents' Attitudes // Ekonomska istraživanja, 25 (2012), 1; 176-190 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
7.Nefat, Ariana; Paus, NikaOdrednice zadovoljstva korisnika susretom s uslugom // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, Vol. XX (2008), Br. 2; 195-210 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
8.Nefat, Ariana; Benazić, DraganKritični uslužni susreti u visokom obrazovanju // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 15 (2003), 1/2; 55-71 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Nefat, Ariana; Horvat, JasnaMarketing strategy in overall business strategy in Croatian tourism and hospitality firms // Tourism An International Interdisciplinary Journal, 51 (2003), 3; 259-273 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
1.Nefat, Ariana; Benazić, DraganThe Student Perceptions, Concern and Knowledge with Regard to Climate Changes in Croatia // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 70 (2019), 5; 723-742 doi:10.32910/ep.70.5.3 (recenziran, članak, stručni)
-
2.Štoković, ArianaAnaliza marketing okruženja u suvremenim uvjetima poslovanja // Slobodno poduzetništvo : časopis za promicanje poduzetništva i tržišnog gospodarstva, Vol. VI (1999), Br. 20; 155-164 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
3.Štoković, ArianaObilježja glavnih medija ekonomske propagande // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, Vol. 10 (1997), Br. 2; 173-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Nefat Ariana; Benazić, DraganParents' perceptions of food advertising aimed at children on television: exposure, influence and regulations // Ekonomska istraživanja, 24 (2011), 1; 49-67 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
2.Nefat, Ariana; Belullo, AlenUtjecaj stupnja usvojenosti marketing koncepcije na profitabilnost poduzeća // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, Vol 51 (2000), Br 11-12; 1210-1228 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, ostalo)
-
3.Štoković, Ariana; Križman, DanijelaStanje i problemi usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Istre // Tourism and hospitality management, 5 (2000), 1-2; 257-272 (podatak o recenziji nije dostupan, izlaganje sa znanstvenog skupa, znanstveni)
-
1.Nefat, Ariana; Benazić, DraganThe Impact of Sustainable Consumption on the Croatian Young People's Life Satisfaction // Conference Proceedings of the 2nd International Conference on the Economics of Decouplimng (ICED) / Družić, Gordan ; Sekur, Tomislav (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti ; Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. str. 3-20 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Nefat, Ariana; Benazić, Dragan; Suran, TizianoMaterialism or the pursuit of voluntary simplicity in the realization of life satisfaction? // Economic and Social Development 28th International Scientific Conference on Economic and Social Development / Omazic, Mislav Ante ; Roska, Vlasta ; Grobelna, Aleksandra (ur.).
Pariz: Varazdin Development and Enterpreneurship Agency, Faculty of Management University of Warsaw, University North, 2018. str. 147-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Nefat, ArianaContribution of Green Marketing to Human Well- Being: Conceptual Framework // 24th CROMAR Congress: Marketing Theory and Practice - Building Bridges and Fostering Collaboration, CROMAR, University of Split, Faculty of Economics / Mihić, Mirela (ur.).
Split: CROMAR, University of Split, Faculty of Economics, 2015. str. 219-239 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Nefat, Ariana; Benazić, DraganEnvironmental Attitudes of Business Students in Croatia // Internationalization and Cooperation / Doucek, P. ; Novak, A. ; Paape, B. (ur.).
Kranj: Moderna organizacija v okviru UM Fakultete za organizacijske vede, 2015. str. 783-792 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Nefat, ArianaThe Integration of Marketing and Corporate Social Responsibility in Croatia // 22nd CROMAR Congress / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula, Department of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković", 2011. str. 554-571 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Nefat, ArianaEducation in the Function of Human Well-Being: Service Quality in the Croatian Higher Education // An Enterprise Odyssey: From Crisis to Prosperity - Challenges for Government and Business / Galetić, Lovorka ; Spremić, Mario ; Ivanov, Marijana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 471-481 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Nefat, Ariana; Lucić, SnježanaService Competitiveness: Antecedents and Consequences of Superior Customer Value // Global Challenges for Competitiveness: Business and Government Perspective / Kersan-Škabić, Ines ; Krtalić, Sandra (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula, Department of Economics and Tourism "Dr. Mijo Mirković" Pula, 2007. str. 471-481 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Nefat, ArianaDjeca kao potrošači zabave putem elektroničkih medija i nasilje // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja, Ozretić Došen Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005. str. 305-325 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Nefat, ArianaService Encounters in Providing of Tourist Service // Tourism & Hospitality Industry 2004: New Trends in Tourism and Hospitality Management / Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004. str. 849-864 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Nefat, ArianaAspekti marketinga u zaštiti sigurnosti građana // Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskog gospodarstva, Zbornik radova s XVIII. Kongresa CROMAR-a održanog u Splitu, 23-25. listopada 2003. godine. / Radnić, Tihomir, Vlahović, Darko (ur.).
Split: Cromar - Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2004. str. 353-367 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Nefat, ArianaMarketing System and Competitiveness of the Croatian Tobacco Industry // Enterprise in Transition / Goić, srećko (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2001. str. 404-421 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Štoković, Ariana; Križman, DanijelaThe application of the marketing concept in the croatian economy in transition // Enterprise in transition / Goić, Srećko (ur.).
Split, 1999. str. 1639-1655 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Štoković, ArianaThe Adoption of Marketing Concept in the Croatian Tobacco Industry in Transition // Second International Conference on Enterprise in Transition / Goić, Srećko (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 1997. str. 666-670 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Drandić, Nenad; Matošević, Ljubica; Štoković, ArianaStrani kapital i prilagođavanje turističkog proizvoda Istre tržištu EEZ // Znanstveni skup "Susreti na dragom kamenu" / Ravlić, Pavao (ur.).
Pula: Studij ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" Pula, 1990. str. 253-264 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Nefat, Ariana; Benazić, DraganEcological and Social Aspects of Sustainable Consumption and Gender-Based Differences // Proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA): Sustainable Economic Development and Advancing Education Excellence in the era of Global Pandemic / Soliman, Khalid S. (ur.).
Granada: International Business Information Management Association (IBIMA), 2020. str. 954-965 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Dujmović, MauroMediji i oglašavanje u kontekstu Orwellova romana 1984. i Vrlog novog svijeta Aldousa Huxleya, 2009., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Rijeka
-
1.Čuić Tanković, AnaGlazba u marketingu, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković", Pula