Pregled po CROSBI profilu: Majda Rijavec (CROSBI Profil: 12701, MBZ: 142766)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaMuškarci nisu idioti (A žene imaju dugu kosu) - psihologija rodnih razlika. Zagreb: IEP-D2, 2021 (monografija)
-
2.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaTeen-psiha - priručnik za tinejdžere. Zagreb: IEP-D2, 2021 (monografija)
-
3.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaHumor u doba korone, potresa i dr. sr.. Zagreb: IEP-D2, 2020 (monografija)
-
4.Rijavec, Majda; Jurčec, Lana; Pavlović, VišnjaŠkolski volonteri: Dobrobiti volontiranja u školama. Zagreb: Forum za slobodu odgoja, 2019 (prirucnik)
-
5.Miljković, Dubravka; Rijavec MajdaKako biti bolji - priručnik iz pozitivne psihologije. Zagreb: IEP-D2 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (prirucnik)
-
6.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaTko su dobri ljudi - psihologija pozitivne osobe. Zagreb: IEP-D2 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
-
7.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaTinejdž psiha ; priručnik za tinejdžere. Carlton: Profil, 2014 (prirucnik)
-
8.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaMuškarci i žene - poznajemo li se uopće. Zagreb: Profil, 2014 (monografija)
-
9.Miljković, Dubravka; Rijavec MajdaRazgovori sa ogledalom - psihologija samopouzdanja (2.izdanje). Čačak: Legenda, 2013 (monografija)
-
10.Rijavec, MajdaZlostavljanje u školi: Priručnik za roditelje/ Bullying at school: A guide for parents. Karlovac: Županija Karlovačka, 2013 (prirucnik)
-
11.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaTeen psiha: priručnik za tinejdžere. Zagreb: Profil, 2013 (prirucnik)
-
12.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaRazgovori sa zrcalom - psihologija samopouzdanja (7. izdanje). Zagreb: IEP-D2, 2012 (monografija)
-
13.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaBolje biti vetar nego list - psihologija dečjeg samopoudanja (treće izdanje). Čačak: Legenda, 2012 (monografija)
-
14.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaŠto je bilo poslije. Zagreb: IEP-D2, 2012 (monografija)
-
15.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaU potrazi za čarobnom svjetiljkom - psihologija samomotivacije (2. dopunjeno izdanje). Zagreb: IEP-D2, 2011 (monografija)
-
16.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaPričaj mi priču - 2 ; Budi ono što možeš biti. Zagreb: IEP-D2, 2011 (monografija)
-
17.Miljković, Dubravka; Rijavec MajdaKako biti bolji - priručnik iz pozitivne psihologije. Čačak: Legenda, 2010 (monografija)
-
18.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaPsihologija sreće i dobrog života. Novi Sad: Psihopolis institut, 2010 (monografija)
-
19.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaTko su dobri ljudi - psihologija pozitivne osobe (2. izd.). Zagreb: IEP-D2, 2010 (monografija)
-
20.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaPozitivna disciplina u razredu. Zagreb: IEP-D2, 2010 (prirucnik)
-
21.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaTko su dobri ljudi - psihologija pozitivne osobe (2. izd.). Čačak: Legenda, 2009 (monografija)
-
22.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaPozitivna psihologija na poslu. Zagreb: IEP-D2, 2009 (monografija)
-
23.Miljković, Dubravka; Rijavec MajdaTri puta do otoka sreće - psihologija sreće i dobrog života (2. izdanje). Zagreb: IEP-D2, 2008 (monografija)
-
24.Tudor, Goran; Rijavec, Majda; Zarevski, PredragMenadžerska učinkovitost 360. Zagreb: MEP Consult, 2008 (prirucnik)
-
25.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaKo su dobri ljudi - psihologija pozitivne osobe. Čačak: Legenda, 2007 (monografija)
-
26.Tudor, Milna; Armour, Mira; Marinić, Željko; Rijavec, Majda; Tudor, Goran; Zarevski, PredragZdravi život u poslovnom svijetu. Zagreb: MEP Consult, 2007 (ostalo)
-
27.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaTko su dobri ljudi - psihologija pozitivne osobe. Zagreb: IEP-D2, 2006 (monografija)
-
28.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaKako biti bolji - priručnik iz pozitivne psihologije. Zagreb: IEP-D2, 2006 (prirucnik)
-
29.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaPričaj mi priču. Zagreb: IEP-D2, 2004 (monografija)
-
30.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaTri puta do otoka sreće: psihologija sreće i dobroga života. Zagreb: IEP, 2004 (monografija)
-
31.Miljević-Riđički, Renata; Miljković, Dubravka; Pavličević-Franić, Dunja; Rijavec, Majda; Vizek-Vidović, Vlasta; Vlahović-Štetić, Vesna; Zarevski, PredragUčitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole. Zagreb: IEP, 2003 (prirucnik)
-
32.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaVodič za preživljavanje u školi. Zagreb: IEP-D2, 2003 (prirucnik)
-
33.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaSrce moje i tvoje u ljubavi stoje, psihologija ljubavi. Čačak: Legenda, 2002 (monografija)
-
34.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaSrce & ljubezen, psihologija ljubezni. Ljubljana: Mladinska knjiga, 2002 (monografija)
-
35.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaBolje biti vjetar nego list: psihologija dječjeg samopouzdanja. Zagreb: IEP-D2, 2002 (monografija)
-
36.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaU potrazi za čarobnom svjetiljkom: psihologija samomotivacije. Zagreb: IEP-D2, 2002 (monografija)
-
37.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaKomuniciranje u organizaciji. Zagreb: IEP ; Sveučilište Vern, 2002 (monografija)
-
38.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaKako se zauzeti za sebe?. Zagreb: IEP ; Sveučilište Vern, 2002 (monografija)
-
39.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaNeverbalna komunikacija. Zagreb: IEP ; Sveučilište Vern, 2002 (monografija)
-
40.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaKako rješavati konflikte?. Zagreb: IEP ; Sveučilište Vern, 2002 (monografija)
-
41.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaSrce moje i tvoje u ljubavi stoje: psihologija ljubavi. Zagreb: IEP-D2, 2002 (monografija)
-
42.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaKako postati i ostati (ne)sretan: psihologija iracionalnih vjerovanja. Zagreb: IEP-D2, 2001 (monografija)
-
43.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaPsihologija prodaje. Zagreb: IEP, 2001 (monografija)
-
44.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaKako svladati tremu?. Zagreb: IEP, 2001 (monografija)
-
45.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaKako upravljati promjenama?. Zagreb: IEP, 2001 (monografija)
-
46.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaKako rješavati probleme i donositi odluke?. Zagreb: IEP, 2001 (monografija)
-
47.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaRazgovori sa zrcalom: psihologija samopouzdanja. 3. dopunjeno izd.. Zagreb: IEP, 2001 (monografija)
-
48.Miljević-Riđički, Renata; Maleš, Dubravka; Rijavec, MajdaOdgoj za razvoj. Jasrebarsko: Naklada Slap, 1999 (prirucnik)
-
49.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaJe li to za mene? : priručnik za buduće poduzetnike. Zagreb: Hrvatski zavod za zapošljavanje, 1999 (prirucnik)
-
50.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaKako (se) dobro prezentirati?. Zagreb: IEP, 1999 (monografija)
-
51.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaKako rukovoditi šefom?. Zagreb: IEP, 1999 (monografija)
-
52.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaKako izbjeći pogreške u procjenjivanju ljudi. Zagreb: IEP, 1999 (monografija)
-
53.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaZaposlite najbolje: vještina i tehnika intervjuiranja. Zagreb: IEP, 1999 (monografija)
-
54.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaS onu starnu zrcala: psihologija alternativnih stanja svijesti. Zagreb: IEP-D2, 1998 (monografija)
-
55.Brdar, Ingrid; Rijavec, MajdaŠto učiniti kad dijete dobije lošu ocjenu?. Zagreb: IEP, 1998 (monografija)
-
56.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaA što biste vi učinili: psihologija protiv zdravog razuma. Zagreb: IEP, 1997 (monografija)
-
57.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaRazgovori sa zrcalom - psihologija samopouzdanja. Zagreb: IEP, 1996 (monografija)
-
58.Rijavec, MajdaČuda se ipak događaju: psihologija pozitivnog mišljenja. 1. izd.. Zagreb: IEP, 1994 (monografija)
-
1.Positive Psychology in Education / Miljković, Dubravka ; Rijavec, Majda (ur.), 2011 (zbornik)
-
1.Brdar, Ingrid; Rijavec, MajdaPositive psychology in Eastern Europe // The international handbook of positive psychology: A global perspective on the science of positive human existence / Chang, Edward C. ; Downey, Christina ; Yang, Hongfei ; Zettler, Ingo ; Muyan-Yılık, Mine (ur.).
Cham: Springer, 2022. str. 241-275 doi:10.1007/978-3-030-57354-6_9 -
2.Maras, Nevenka; Opić, Siniša; Rijavec, MajdaTHE QUALITY OF COLLABORATION BETWEEN PRIMARY SCHOOL CLASS AND SUBJECT TEACHERS AS A PREREQUISITE FOR IMPROVING THE PROCESS OF INCLUSIVE EDUCATION // Requirements and Approaches for Contemporary Teacher Training / Županić Benić, Marijana ; Holz, Oliver ; Michielsen, Melissa (ur.).
Beč: LIT Verlag, 2019. str. 153-166 -
3.Brdar, Ingrid; Rijavec, MajdaGoals // The SAGE Encyclopedia of Lifespan Human Development / Bornstein, M.H. ; Arterberry, M.E. ; Fingerman, K.L. ; Lansford, J.E. (ur.).
Thousand Oaks (CA): SAGE Publishing, 2018. str. 981-983 -
4.Rijavec, MajdaPozitivna psihologija u razvoju mladih // Pedagogija zajedništva i Agazzi metoda/ Pedagogy of Communion and the Agazzi Method/ Pedagogia di comunione e Metodo Agazzi / De Beni, Michele ; Šimović, Vladimir ; Gasparini, Anna Lisa (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 89-91 -
5.Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka; Jurčec, LanaLife goals, positive experiences at faculty and well-being of future teachers // 3rd International Conference on Advanced and Systematic Research and 1st Scientific Research Symposium "Positive Psychology in Education" : Book of selected papers / Miljković, Dubravka ; Rijavec, Majda (ur.)., 2011. str. 89-102
-
6.Brdar, Ingrid; Anić, Petra; Rijavec, MajdaCharacter Strengths and Well-Being : Are there Gender Differences? // The Human Pursuit of Well-Being : A Cultural Approach / Brdar, Ingrid (ur.).
Dordrecht: Springer, 2011. str. 145-156 -
7.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaThe recipe // The world book of happiness ; The knowledge and wisdom of one hundred happiness professors from all around the world / Leo Bormans (ur.).
Tielt: Uitgeverij Lannoo, 2010. str. 50-51 -
8.Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaApproaches to happiness, life goals and well-being // Understanding Positive Life: Research and Practice on Positive Psychology / Freire, Teresa (ur.).
Lisabon: Climepsi Editores, 2009. str. 45-64 -
9.Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Miljković, DubravkaExtrinsic vs. Intrinsic Life Goals, Psychological Needs and Life Satisfaction // Dimensions of Well-Being: Research and intervention / Delle Fave, Antonella (ur.).
Milano: FrancoAngeli, 2006. str. 91-103 -
10.Pavin, Tea; Rijavec, Majda; Miljević-Riđički, RenataPercepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 161-173 -
11.Pavin, Tea; Rijavec, Majda; Miljević-Riđički, RenataPercepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 95-123 -
12.Niemivirta, M.; Rijavec, Majda; Yamauchi, H.Ciljne orijentacije i vjerovanja o akciji/kontroli: Kros kulturalna usporedba hrvatskih, finskih i japanskih učenika // Trends and prospects in motivational research / Efklides, A. ; Kuhl, J. ; Sorrentiono, R.M. (ur.).
Dordrecht : Boston (MA) : London: Kluwer Academic Publishers, 2001. str. 00-00 -
13.Rijavec, Majda; Matijević, MilanUpotreba interneta u srednjim školama u Hrvatskoj // Obrazovanje za informacijsko društvo. Dio 2 : Multimedija, daljinsko učenje i poučavanje / Božičević, Juraj (ur.).
Zagreb: Akademija tehničkih znanosti Hrvatske (HATZ), 1998. str. 43-48 -
1.Miljković, Dubravka; Rijavec, Majda; Miljković Krečar, IrenaPsihologija u turizmu / Miljković, Dubravka (ur.).
Zagreb: IEP-D2, 2018 -
1.Vizek Vidović, Vlasta; Rijavec, Majda; Vlahović- Štetić, Vesna; Miljković, DubravkaPsihologija obrazovanja / Plut, Dijana (ur.).
Beograd: Klett, 2014 -
2.Vizek Vidović, Vlasta; Rijavec, Majda; Vlahović- Štetić, Vesna; Miljković, DubravkaPsihologija obrazovanja
Zagreb: IEP ; Ver, 2014 -
3.Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka; Brdar, IngridPozitivna psihologija: znanstveno istraživanje ljudskih snaga i sreće
Zagreb: IEP-D2, 2008 -
4.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaOrganizacijska psihologija - odabrana poglavlja
Zagreb: IEP-D2, 2005 -
5.Vizek Vidović, Vlasta; Rijavec, Majda; Vlahović-Štetić, Vesna; Miljković, DubravkaPsihologija obrazovanja
Zagreb: IEP ; VERN, 2003 -
1.Maltar Okun, Tanja; Rijavec, Majda; Ćaleta, MarkoAssociation between attitudes towards science subjects and grades: the mediation role of learning strategies // Problems of Education in the 21st Century, 80 (2022), 4; 547-564 doi:10.33225/pec/22.80.547 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Olcar, Diana; Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, MajdaTHE ROLE OF ACADEMIC FLOW IN STUDENTS' ACHIEVEMENT AND WELL-BEING // Problems of Education in the 21st Century, 79 (2021), 6; 912-927 doi:10.33225/pec/21.79.912 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Rijavec, Majda; Ljubin - Golub, Tajana; Brebrić, ZdenkaJedan bombon ili dva u dobi od šest godina: ima li važnosti za kasniji školski život i zašto? // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), Sp.Ed.1; 105-123 doi:10.15516/cje.v23i0.4081 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Brebrić, Zdenka; Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaPredicting Gender Differences in School Achievement and Social Acceptance: The Role of Delay of Gratification // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 29 (2020), 1; 1-21 doi:10.5559/di.29.1.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Gradišek, Polona; Pečjak, Sonja; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaTeaching as a Calling and Well-Being of Slovenian and Croatian Teachers // Psihologijske teme, 29 (2020), 2; 249-267 doi:10.31820/pt.29.2.3 (recenziran, članak, znanstveni)
-
6.Brebrić, Zdenka; Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaPredicting gender differences in school achievement and social acceptance: The role of delay of gratification // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 29 (2020), 1; 1-21 doi:10.5559/di.29.1.01 (recenziran, članak, znanstveni)
-
7.Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, Majda; Olčar, DianaStudent flow and burnout: The role of teacher autonomy support and student autonomous motivation // Psychological Studies, 65 (2020), 145-156 doi:10.1007/s12646-019-00539-6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Smrtić, Natalija; Rijavec, MajdaPsihološki kapital, smislenost posla, zadovoljstvo poslom i dobrobit kod nastavnika u privatnim i državnim školama // Život i škola, 65 (2019), 1-2; 15-29 doi:10.32903/zs.65.1-2.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Karadža-Lapić, Lj; Barešić, M; Vrsalović, R; Ivković-Jureković; I; Sršen, S; Prkačin, I; Rijavec, M; Cikojević, DraškoHereditary Angioedema due to C1-Inhibitor Deficiency in Pediatric Patients in Croatia – First National Study, Diagnostic and Prophylactic Challenges // Acta clinica Croatica, 58 (2019), 139-146 doi:10.20471/acc.2019.58.01.18 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Slavić, Anđelka; Rijavec, Majda; Matić, DanijelaStil vodstva ravnatelja i subjektivna dobrobit učitelja: posredujuća uloga školske kulture // Napredak (Zagreb), 160 (2019), 1-2; 7-27 (recenziran, članak, znanstveni)
-
11.Murgić, Dubravko; Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaInicijalna validacija skraćenog upitnika psihološkog kapitala (UPK-12) na hrvatskom uzorku // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 70 (2019), 1; 3-21 doi:10.32910/ep.70.1.1 (recenziran, članak, znanstveni)
-
12.Olčar, Diana; Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaPrimary School Teachers’ Life Satisfaction: The Role of Life Goals, Basic Psychological Needs and Flow at Work // Current psychology, 38 (2019), 2; 320-329 doi:10.1007/s12144-017-9611-y (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaZanesenost u akademskim aktivnostima i dobrobit studenata // Psihologijske teme, 27 (2018), 3; 519-541 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Ljubin-Golub, Tajana; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaFlow in the Academic Domain: The Role of Perfectionism and Engagement // Asia-Pacific Education Researcher, 27 (2018), 2; 1-9 doi:10.1007/s40299-018-0369-2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Rijavec, Majda; Ivanković, MelitaDispozicijski optimizam i pesimizam kao prediktori školskog uspjeha, ciljnih orijentacija u učenju, straha od ispitivanja i životnog zadovoljstva učenika // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 4; 397-417 (recenziran, članak, znanstveni)
-
16.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, Tajana; Jurčec, Lana; Olčar, DianaWorking part-time during studies: the role of flow in students’ well-being and academic achievement // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 3; 157-175 doi:10.15516/cje.v19i0.2724 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Pavić, Jadranka; Rijavec, Majda; Braš, MarijanaMotivacijski aspekti, učestalost gledanja i ovisnost o televiziji adolescenata // Socijalna psihijatrija, 45 (2017), 2; 75-86 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
18.Bakker, Arnold; Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, MajdaValidation of the Study-Related Flow Inventory (WOLF-S) / Validacija Inventara zanesenosti u // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 1; 147-173 doi:10.15516/cje.v19i1.2194 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Pavić, Jadranka; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaKoliko, zašto i kako adolescenti gledaju televiziju : implikacije za afektivnu dobrobit // Društvena istraživanja, 26 (2017), 2; 249-267 doi:10.5559/di.26.2.06 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, Majda; Olčar, DianaThe relationship between executive functions and flow experiences in learning // Studia psychologica, 58 (2016), 1; 47-58 doi:10.21909/sp.2016.01.706 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Rijavec, Majda; Pečjak, Sonja; Jurčec, Lana; Gradišek, PolonaNovac i karijera ili životni poziv? Intrinzične vs. ekstrinzične radne orijentacije i zadovoljstvo poslom hrvatskih i slovenskih učitelja // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 18 (2016), 1; 201-223 doi:10.15516/cje.v18i1.1163 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, Tajana; Olčar, DianaCan learning for exams make students happy? Faculty related and faculty unrelated flow experiences and well-being // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, 18 (2016), 1; 153-164 doi:10.15516/cje.v18i0.2223 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Slavić, Anđelka; Rijavec, MajdaŠkolska kultura, stres i dobrobit učitelja // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 1-2; 93-114 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Stanišak Pilatuš, Ines; Jurčec, Lana; Rijavec, MajdaCiljne orijentacije u učenju: dobne i spolne razlike i povezanost sa školskim uspjehom // Napredak (Zagreb), 4 (2013), 465--608 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Pavić, Jadranka; Rijavec, MajdaStres i učestalost gledanja televizije kod studentica: medijacijska uloga motiva za gledanje televizije i afiniteta prema televiziji // Suvremena psihologija, 16 (2013), 1; 33-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
26.Rijavec, Majda; Jurčec, Lana; Olčar, DianaTo forgive or not to forgive? Beliefs about costs and benefits of forgiveness, motivation to forgive and well-being // Društvena istraživanja, 22 (2013), 1; 23-40 doi:10.5559/di.22.1.02 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Ivanković, Melita; Rijavec, MajdaUtjecaj provođenja programa pozitivne psihologije na optimizam i razredno ozračje kod učenika četvrtog razreda osnovne škole // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 2; 219-233 (recenziran, članak, znanstveni)
-
28.Brkić, Ivica; Rijavec, MajdaIzvori stresa, suočavanje sa stresom i životno zadovoljstvo učitelja razredne i predmetne nastave // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 2; 211-226 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Miljković, DubravkaAspirations and well-being: Extrinsic vs. intrinsic life goals // Društvena istraživanja, 20 (2011), 3; 693-710 doi:10.5559/di.20.3.05 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Rijavec, Majda; Jurčec, Lana; Mijočević, IvanaGender Differences in the Relationship between Forgiveness and Depression/Happiness // Psihologijske teme, 19 (2010), 1; 189-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaLife goals and well-being: Are extrinsic aspirations always detrimental to well-being? // Psiholog - Hrvatski psihologijski magazin, 18 (2009), 2; 303-316 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
32.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaVažnost pozitivnih emocija u odgoju i obrazovanju // Napredak (Zagreb), 150 (2009), 3-4; 488-506 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
33.Stojčević, Anita; Rijavec, MajdaProvjera djelotvornostiprograma učenja strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u osnovnoj školi // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 3; 326-338 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
34.Rijavec, Majda; Marković, DragicaNada, strah od ispitivanja i školski uspjeh // Metodika, 9 (2008), 1; 8-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
35.Mihaljević, Šimica; Rijavec, MajdaStrategije suočavanja sa stresom i školski uspjeh kod učenika s višim i nižim strahom od škole i ispitivanja // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 2; 183-194 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
36.Rijavec, MajdaŽivotni ciljevi mladih i psihološka dobrobit // Dijete i društvo, 9 (2007), 2; 355-366 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
37.Buškulić, Vanja; Rijavec, MajdaRazredno-nastavno ozračje i prosocijalno i agresivno ponašanje učenika u klasičnom i kombiniranom odjelu // Napredak (Zagreb), 148 (2007), 4; 579-590 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
38.Mijočević, Ivana; Rijavec, MajdaOptimistički i pesimistički eksplanatorni stil i školski uspjeh u višim razredima osnovne škole // Odgojne znanosti, 2 (2006), 347-361 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
39.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaPozitivna psihologija: psihologija čije je vrijeme (ponovno) došlo // Društvena istraživanja, 15 (2006), 4-5; 621-641 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
40.Rijavec, Majda; Miljević-Riđički, Renata; Vizek Vidović, VlastaProfesionalna vjerovanja i samoprocjene kompetencija studenata-budućih učitelja i učitelja početnika // Odgojne znanosti / Eudcational Sciences, 8 (2006), 1(11); 159-170 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
41.Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Lončarić, DarkoGoal orientations, coping with school failure and school achievement // European journal of psychology of education, 21 (2006), 1; 53-70 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
42.Rijavec, Majda; Raboteg-Šarić, Zora; Miljković, DubravkaIntrinsic vs. extrinsic orientation in the classroom and self-regulated learning // Studia Psychologica, 45 (2003), 1; 51-63 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
43.Rijavec, Majda; Brdar, IngridCoping With School Failure And Self-Regulated Learning // European Journal of Psychology of Education, 17. (2002), 2.; 177-194 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
44.Brdar, Ingrid; Rijavec, MajdaParents' Perceptions Of Their Children's Coping With School Failure // Studia Psychologica, 43. (2001), 2.; 101-112 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
45.Raboteg-Šarić, Zora; Rijavec, Majda; Brajša-Žganec, AndrejaThe relation of parental practices and self-conceptions to young adolescent problem behaviors and substance use // Nordic Journal of Psychiatry, 55 (2001), 3; 203-209 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
46.Rijavec, Majda; Miljević-Riđički, RenataPre- and post-war work motivation of teachers in war affected areas of Croatia // Društvena istraživanja, 9 (2000), 2-3 (46-47); 393-407 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
47.Sabioncello, Ante; Kocijan-Hercigonja, Dubravka; Rabatić, Sabina; Tomašić, Jelka; Jeren, Tatjana; Matijević, Ljubica; Rijavec, Majda; Dekaris, DraganImmune, endocrine and psychological responses in civilians displaced by war // Psychosomatic medicine, 62 (2000), 4; 502-508 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
48.Matijević, Milan; Rijavec, MajdaMotivacija za doškolavanje učitelja razredne nastave // Obrazovanje odraslih : časopis za obrazovanje odraslih i kulturu, 1-4 (1999), 1-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
49.Rijavec, MajdaIzbor i osposobljavanje stručnjaka za kompjutorsko programiranje // Obrazovanje odraslih : časopis za obrazovanje odraslih i kulturu, 1-4 (1999), 55-61 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
50.Sabioncello, Ante; Kocijan-Hercigonja, Dubravka; Mažuran, Renata; Svoboda Beusan, Ivna; Rabatić, Sabina; Tomašić, Jelka; Rijavec, Majda; Dekaris, DraganInteractions of immunological, psychological, hormonal, and nutritional alterations in war-related chronic stress. // Periodicum biologorum, 101 (1999), 1; 27-33 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
51.Rijavec, Majda; Raboteg-Šarić, Zora; Franc, RenataKomponente samoreguliranog učenja i školski uspjeh // Društvena istraživanja, 8 (1999), 4; 529-541 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
52.Kocijan-Hercigonja, Dubravka; Rijavec, Majda; Marušić, Ana; Hercigonja, VesnaCoping strategies of rerefugee, displaced, and non-displaced children in a war area // Nordic journal of psychiatry, 52 (1998), 1; 45-50 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
53.Rijavec, Majda; Brdar, IngridCoping with school failure: Development of the school failure coping scale // European journal of psychology of education, 12 (1997), 1; 37-49 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
54.Raboteg-Šarić, Zora; Rijavec, Majda; Olujić, MarijaCausal attributions of sexual violence in war and peace // Studia psychologica, 39 (1997), 1; 59-77 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
55.Brdar, Ingrid; Rijavec, MajdaSuočavanje sa stresom zbog loše ocjene: konstrukcija upitnika // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 6 (1997), 4-5(30-31); 599-617 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
56.Kocijan-Hercigonja, Dubravka; Sabioncello, Ante; Rijavec, Majda; Folnegović-Šmalc, Vera; Matijević, Ljubica; Dunevski, Inga; Tomašić, Jelka; Rabatić, Sabina; Dekaris, DraganPsychological condition and hormone levels in war trauma // Journal of psychiatric research, 30 (1996), 5; 391-399 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
57.Rijavec, Majda; Raboteg-Šarić, Zora; Olujić, MarijaLiving under war stress: Some qualitative aspects of adolescent war experiences // Nordic Journal of Psychiatry, 50 (1996), 2; 109-115 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
58.Marušić, Iris; Rijavec, Majda; Buljan- Flander, Gordana; Bosnar, Ksenija; Kulenović, Alija; Prot, Franjo; Zarevski, PredragMajčinstvo kao čimbenik senzibilizacije na stresore u ratu // Sigurnost : časopis za sigurnost u radnoj i životnoj okolini, 36 (1994), 1; 11-20 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
59.Rabatić, Sabina; Sabioncello, Ante; Kocijan-Hercigonja, Dubravka; Mažuran, Renata; Svoboda-Beusan, Ivna; Rijavec, Majda; Dekaris, DraganImmunological status in victims of war: Croatian refugees and Bosnian prisoners // Acta medica Croatica, 47 (1993), suppl; 27-29 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
1.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaReasons for missing classes in college ; the role of personality traits // Procedia – Social and Behavioral Sciences, 205 (2015), 480-484 doi:10.1016/j.sbspro.2015.09.046 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
2.Rijavec, MajdaShould Happiness Be Taught in School? // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, 17 (2014), 1; 229-240 doi:0.15516/cje.v17i0.1487 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
-
1.Jurčec, Lana; Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, MajdaTeachers' wellbeing: The role of calling orientation, job crafting and work meaningfulness // Psychological Applications and Trends 2021 / Pracana, Clara ; Wang, Michael (ur.).
Lisabon: inScience Press, 2021. str. 167-171 doi:10.36315/2021inpact035 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Rijavec, Majda; Novak, Ana; Ljubin Golub, TajanaWhat contributes to students academic flourishing during studying at university // Brain and Mind:Promoting Individual and Community Well-Being / Pačić-Turk, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Catholic University of Croatia, 2021. str. 51-66 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaAcademic flow and burnout in college students: An eight-month longitudinal study // The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS / Besedova, Petra ; Heinrichova, Nadezda ; Ondrakova, Jana (ur.).
Barcelona, Španjolska: Future Academy, 2019. str. 16-27 doi:10.15405/epsbs.2019.11.2 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, Tajana; Brebrić, ZdenkaJedan ili dva slatkiša u dobi od šest godina: je li to važno za kasniji školski život i zašto // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO. Pedagogija i psihologija: Od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 243-258 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Miljković, D; Jurčec, L; Rijavec, M.THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS’ WORK ORIENTATIONS AND WELLBEING: MEDIATING EFFECTS OF WORK MEANINGFULNESS AND OCCUPATIONAL IDENTIFICATION // Individual and Environment: International Thematic Proceedia / Marković, Zorica ; Đurišić Bojanović, Miroslava ; Đigić, Gordana (ur.).
Niš: University of Niš, Faculty of Philosophy, 2016. str. 303-312 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Jurčec, Lana; Rijavec, MajdaWork orientations and well/ill-being of elementary school teachers // Nastava i škola za net generacije: unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 100-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Miljković, Dubravka; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaWho volunteers, why and with what consequences? Life aspirations, motives and outcomes of volunteering and well-being // Identities and citizenship education:Controversy, crisis and challenges / Cunningham, P. (ur.).
London : Delhi: CiCe, 2013. str. 226-238 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Franulić Katić, Jakša; Bakić-Tomić, Ljubica; Rijavec, MajdaMotivation and Activation of Fellow Workers // ECNSI-2010. The 4th International Conference on Advances and Systems Research. Special Focus Symposium on ICSKS: Information and Communication Sciences in the Knowledge Society. / Šimović, Vladimir ; Bakić-Tomić, Ljubica ; Hubinkova, Zuzana (ur.).
Zagreb: Faculty of Teacher Education of The University of Zagreb, 2010. str. 99-107 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Jurčec, Lana; Rijavec, Majda; Šimović, VladimirConceptions of Learning, Preferences for Different Types of Courses and Teaching and Satisfaction with Blended-Learning Courses // Pre-Conference Proceedings of the Special Focus Symposium on 1st IKS: Information and Knowledge Systems / Vladimir, Šimović ; Burita, Vladislav ; Hruza, Petr (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 93-103 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaWhat makes us happy: stenghts of mind, strenghts of heart or self-control? // Pedagogy and the Knowledge Society. Volume.1 / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 241-250 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Jurčec, Lana; Rijavec, Majda; Šimović, VladimirApproaches to Studying and Satisfaction with e- learning Course // Conference Proceedings of the 2nd Special Focus Symposiums on ICESKS: Information, Communication and Economic Sciences in the Knowledge Society / Šimović, Vladimir ; Bakić-Tomić, Ljubica ; Hubinkova, Zuzana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 31-38 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaThe profile of intrinsic learners: love for learning, life aspirations and well-being. // Communication and Information Sciences in the Knowledge Society / Šimović, V ; Bakić Tomić, Lj ; Hubinkova, Z. (ur.).
Njemačka: The International Institute for Advanced Studies in Systems Research, Informatics and Cybernetics, 2008. str. 130-134 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaWhat makes us happy: strengths of mind, strengths of heart or self-control? // Pedagogy and the knowledge society / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb, 2008. str. 241-250 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaSpirituality, life aspirations and well-being // 20th International Conference on Systems Research, Informatics and Cybernetics "Personal and spiritual development in the world of cultural diversity" : proceedings / Hiwaki, Kensei (ur.).
Tecumseh: The International Institute for Advanced Studies in Systems Research, Informatics and Cybernetics, 2008. str. 45-50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Gazdić-Alerić, Tamara; Pavličević-Franić, Dunja; Rijavec, MajdaPsiholingvistički aspekti usvajanja i ranoga učenja hrvatskoga jezika kao materinskoga // Konferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup : Rano učenje hrvatskoga jezika (RUHJ-1) = Conference proceedings of The First Special Focus Symposium on the Early Learning of Croatian Language / Šimović, Vladimir ; Bežen, Ante ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.).
Zagreb: ECNSI - Europski centar za napredna i sustavna istraživanja ; Učiteljski fakultet, 2008. str. 42-56 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Rijavec, Majda; Šimović, Vladimir; Hunjet, AnicaPsychology, economy and human happiness // Market Microstructure: From Orders to Prices - Best Execution in the Age of Algo Trading and Event Stream Processing / Loistl, Otto ; Šimović, Vladimir ; Lasker, George E. (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja, 2007. str. 31-33 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Matijević, Milan; Rijavec, Majda; Drandić, BorisSecondary school students in Croatia and Internet // Multimedia and hypermedia systems / Karolj, Skala et al. (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 1997. str. 110-114 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Rijavec, MajdaSELF HELP AND POSITIVE PSYCHOLOGY: CAN HAPPINESS BE LEARNED? // Individual and Environment: International Thematic Proceedia / Marković, Zorica ; Đurišić Bojanović, Miroslava ; Đigić, Gordana (ur.).
Niš: University of Niš, Faculty of Philosophy, 2016. str. 15-21 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Olčar, Diana; Rijavec, Majda; Rogošić, SilviaBasic Psychological Needs and Flow as Important Mediators between Life Goals and Burnout // Proceedings of The 5th World Conference on Social Sciences / Chakharlouy, Farzam (ur.).
Berlin: Diamond Scientific Publishing, 2022. 942, 1 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Rijavec, MajdaMože li pozitivna psihologija učiniti više štete nego koristi? // 3. Kongres primijenjene psihologije: knjiga sažetaka / Bogdan, Andreja ; Barušić, Teuta (ur.).
Zagreb: Hrvatska psihološka komora, 2019. str. 9-9 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni) -
3.Rijavec, MajdaPositive psychology in education: The best moments of our lives // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO. Pedagogija i psihologija: Od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 27-29 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaEngagement and Academic Flow in College Students: An Eight-Month Longitudinal Study // XVI EUROPEAN CONGRESS OF PSYCHOLOGY 2019
Moskva: Московский государственный университет имени М.В. Ломоносова, 2019. str. 744-744 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaAcademic resilience and students' well-being // XVI EUROPEAN CONGRESS OF PSYCHOLOGY
Moskva: Московский государственный университет имени М.В. Ломоносова" Издательский Дом, 2019. str. 761-761 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaBenefits of being student: A qualitative study // 4. Dani obrazovnih znanosti "Odgojno-obrazovni sustav: Ograničavajuće i/ili poticajno okruženje" / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 86-86 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
7.Rijavec, Majda; Tajana Ljubin GolubLongitudinalno istraživanje odnosa perfekcionizma i akademske zanesenosti // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa- Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke- Knjiga sažetaka / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Sveti Martin na Muri: Jastrebarsko : Hrvatsko psihološko društvo, 2018. str. 127-127 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Ljubin Golub, Tajana; Brdovčak, Barbara; Rijavec, MajdaSelf-regulated Learning Strategies and Flow in Exam and No-exam Period // 9st European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts
Budimpešta, Mađarska, 2018. str. 431-431 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Ljubin Golub, Tajana; Brdovčak, Barbara; Rijavec, MajdaEmocije postignuća i sklonost doživljavanja akademske zanesenosti // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke - Knjiga sažetaka / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jasrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. str. 124-124 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Brdovčak, Barbara; Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, MajdaOdnos emocija postignuća, akademske uključenosti i akademskog psihološkog procvata kod studenata // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke - Knjiga sažetaka / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jasrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. str. 59-59 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Rijavec, Majda; Belina, LorenaZanesenost u učenju na studiju: kvalitativna analiza // Zaštita i promicanje dobrobiti djece, mladih i obitelji. / Merkaš, Marina ; Brdovčak, Barbara (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2017. str. 47-47 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaDevelopment and validation of the Academic Flourishing Scale // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa, knjiga sažetaka / Arambašić, L. ; Erceg, I. i Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2017. str. 187-187 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaFlow in academic domain: the role of perfectionism // Sažetci priopćenja / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za psihologiju,, 2016. str. 91-91 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Jurčec, Lana; Rijavec, MajdaRadne orijentacije, temeljne psihološke potrebe i zadovoljstvo poslom osnovnoškolskih učitelja // Obrazovne promjene: Izazovi i očekivanja / Ivana Jugović (ur.) (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 62-63 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, Majda; Olčar, DianaZANESENOST U UČENJU: RJEĐA ALI VAŽNIJA ZA DOBROBIT STUDENATA // Obrazovne promjene: Izazovi i očekivanja / Ivana Jugović (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 76-77 (predavanje, sažetak, ostalo) -
16.Perković Krijan, Ivana; Opić, Siniša; Rijavec, MajdaUloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave // 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost- knjiga sažetaka / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb, 2016. str. 84-84 (predavanje, sažetak, ostalo) -
17.Rijavec, MajdaCan happiness be learned and taught? // Days of applied psychology, International conference4, Niš, 2014
Niš, Srbija: Universoty of Niš, Faculty of Philosophy, 2014. (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Rijavec, Majda; Jurčec, Lana; Miljković, DubravkaJob, Career or Calling? Relationship Between Work Orientations, Basic Psychological Needs and Well- Being of Elementary School Teachers // 2nd International Conference on Positive Psychology in the Czeck Republic: Book of Abstract
Brno: Masarykova univerzita, 2013. str. 16-16 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Miljković, Dubravka; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaLife aspirations, motives and outcomes of volunteering and well-being // Identities and citizenship education: Controversy, crisis and challenges
Lisabon: CiCe (Children's Identity & Citizenship, 2013. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka; Jurčec, LanaLife goals, positive experiences at faculty and well-being // Book of abstracts: 5th European Conference on Positive Psychology / Hans Henrik Knoop (ed). - Copenhagen : Danish School of Education, Aarhus University, Copenhagen, and the Danish Network for Positive Psychology , 2010. / Hans Henrik Knoop (ur.).
Kopenhagen: Danish School of Education, Aarhus University, Copenhagen, and the Danish Network for Positive Psychology, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaPristupi ostvarenju sreće, motivi za volontiranjem i psihološka dobrobit volonte // Curent trends in psychology / Jerković, Ivan (ur.). Novi Sad : Filozofski fakultet, 2009. 16-18 / Jerković, Ivan (ur.).
Novi Sad, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Rijavec, Majda; Stojčević, AnitaDealing with bad grades: teaching coping strategies to primary school ch // 2nd Applied Positive Psychology Conference: Creating Flourishing Communities.
Coventry: Centre of Applied Positive Psychology, University of Warwick, UK, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Rijavec, MajdaLife goals and happiness: intercultural aspects // Curent trends in psychology / Jerković, Ivan (ur.).
Novi Sad, 2009. str. 16-18 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Brebrić, Zdenka; Rijavec, MajdaSome components of emotional intelligence, school achievement and aggressive and prosocial behavior in primary school students // 4th. European Conference on Positive Psychology / Brdar, Ingrid (ur.).
Rijeka: Univezitet u Rijeci, 2008. 286, 1 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Miljković, DubravkaProbability of Attaining Important Life Goals and Well-Being // Book of Abstractsof the 4th European Conference of Positive Psychology / Brdar, Ingrid (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 220-220 (predavanje, sažetak, stručni) -
26.Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaLife Goals and Well-Being - 'American Dream' in other Cultures // 4th European Conference of Positive Psychology : Book of abstracts / Brdar, Ingrid (ur.).
Rijeka: Faculty of Arts and Sciences, 2008. str. 97-97 (plenarno, sažetak, znanstveni) -
27.Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka; Brdar, IngridTeaching positive psychology in secondary schools // People at their Best in Work, Education and health
Coventry: Centre for Applied Positive Psychology, 2007. (predavanje, sažetak, ostalo) -
28.Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Miljković, DubravkaPathways to happiness, life aspirations, and hedonic/eudaimonic well-being // Mapping of Psychological Knowledge for Society / Kotrlova, Jindriska (ur.).
Prag: Union of Psychological Associations of the Czech Republic (UPA), 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Miljković, DubravkaThree roads to happiness: where do they lead us and how? // Človek in sreča / Bajec, B. (ur.).
Ljubljana: Društvo psihologov Slovenije, 2006. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
30.Rijavec, M., Brdar, I., Miljković, D.Approaches to happiness, life goals and well-being // 3rd European Conference on Positive Psychology: Book of Abstracts
Braga: University of Minho, 2006. str. 22-23 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
31.Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaTko su sretni studenti: životni ciljevi i psihološka dobrobit studenata različitih fakulteta // Vrijednosti, odgovornosti i tolerancija u društvu koje se mijenja / Kolesarić, Vladimir (ur.).
Osijek: Društvo psihologa Osijek, 2005. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
32.Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Kolić Vehovec, SvjetlanaPerfectionism, Coping with School Failure and Learning Strategies in High-School Students // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments
Nikozija: School of Social and Educational Sciences, University of Cyprus, 2005. str. 1191-1192 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Miljković, DubravkaŠto nas čini sretnima? Intrinzični/elstrinzični životni ciljevi i dobrobit // 7th Alps-Adria Conference in Psychology - Abstracts / Manenica, Ilija (ur.).
Zadar: Department of Psychology, University of Zadar, 2005. str. 60-60 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
34.Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Miljković, DubravkaExtrinsic vs. Intrinsic Life Goals, Psychological Needs, and Well-Being // Book of Abstracts / Second European Conference on Positive Psychology
Milano: Arcipelago Edizioni, 2004. str. 237-238 (poster, sažetak, znanstveni) -
35.Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda; Lončarić, DarkoGoal Orientation, Coping With School Failure and School Achievement // IX Conference of the European Association for Research on Adolescence
Porto: Porto University, 2004. str. 27-27 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
36.Raboteg-Šarić, Zora; Rijavec, Majda; Franc, RenataThe relation of parenting practices and self-conceptions to adolescent internalising and externalising problems // Abstracts / Di Blasio, Paola ; Camisasca, Elena ; Confalonieri, Emanuela ; Vitali, Roberta (ur.).
Milano: European Society for Developmental Psychology ; Catholic University of Milano, 2003. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Miljković, DubravkaMotive Dispositions of Students and Employed Subjects in Relation to Age and Gender // 6th Alps-Adria Conference of Psychology - Special Edition of Review of Psychology / Kolesarić, Vladimir; Krizmanić, Mirjana; Ivanec, Dragutin (ur.).
Zagreb: "Nakladan Slap", 2002. (poster, sažetak, znanstveni) -
38.Raboteg-Šarić, Zora; Rijavec, Majda; Franc, RenataInternalizirani i eksternalizirani problemi adolescenata : povezanost sa samopoimanjem i roditeljskim odgojnim postupcima // XIII. dani psihologije u Zadru : sažetci radova / Sorić, Isabela (ur.).
Zadar: Filozofski fakultet, Odsjek za psihologiju, 2002. str. 60-60 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Rijavec, Majda; Brdar, IngridSelf-esteem, anxiety and coping with school failure // The 6th biennial conference of the European Association for Research on Adolescence - Abstracts / Bolognini, Monique ; Noack, P. ; Jackson, S. ; Olah, A. ; Stattin, H. (ur.).
Budimpešta: European Association for Research on Adolescence, 1998. str. 154-154 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Rijavec, Majda; Pavličević, DunjaShort term effect of humanistic-communicative approach in Croatian language class // 4th Alps-Adria Psychology Symposium - Abstracts / Kolesarić, Vladimir ; Ivanec, Dragutin (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 1996. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
41.Miljević-Riđički, Renata; Rijavec, MajdaMotivation of teachers in war affected areas // 4th Alps-Adria Psychology Symposium - Abstracts / Kolesarić, Vladimir ; Ivanec, Dragutin (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet u Zagrebu, Odsjek za psihologiju, 1996. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Ljubin Golub, Tajana; Olčar, Diana; Rijavec, MajdaAcademic flow mediates the relationship between academic self-efficacy and academic burnout // The 32nd International Congress of Psychology
Prag, Češka Republika, 2021. str. 1-1 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo) -
2.Vid, Ivana; Glavaš, Dragan; Rijavec, MajdaUloga preoblikovanja posla u odnosu između proaktivne ličnosti i dobrobiti, zadovoljstva poslom i zanesenosti na poslu // 2. međunarodni znanstveno-stručni skup: Mozak i um: promicanje dobrobiti pojedinca i zajednice
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 178-178 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)