Pregled po CROSBI profilu: Majda Rijavec (CROSBI Profil: 12701, MBZ: 142766)
-
1.Olčar, Diana; Rijavec, Majda; Rogošić, SilviaBasic Psychological Needs and Flow as Important Mediators between Life Goals and Burnout // Proceedings of The 5th World Conference on Social Sciences / Chakharlouy, Farzam (ur.).
Berlin: Diamond Scientific Publishing, 2022. 942, 1 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Maltar Okun, Tanja; Rijavec, Majda; Ćaleta, MarkoAssociation between attitudes towards science subjects and grades: the mediation role of learning strategies // Problems of Education in the 21st Century, 80 (2022), 4; 547-564 doi:10.33225/pec/22.80.547 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Brdar, Ingrid; Rijavec, MajdaPositive psychology in Eastern Europe // The international handbook of positive psychology: A global perspective on the science of positive human existence / Chang, Edward C. ; Downey, Christina ; Yang, Hongfei ; Zettler, Ingo ; Muyan-Yılık, Mine (ur.).
Cham: Springer, 2022. str. 241-275 doi:10.1007/978-3-030-57354-6_9 -
4.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaMuškarci nisu idioti (A žene imaju dugu kosu) - psihologija rodnih razlika. Zagreb: IEP-D2, 2021 (monografija)
-
5.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaTeen-psiha - priručnik za tinejdžere. Zagreb: IEP-D2, 2021 (monografija)
-
6.Olcar, Diana; Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, MajdaTHE ROLE OF ACADEMIC FLOW IN STUDENTS' ACHIEVEMENT AND WELL-BEING // Problems of Education in the 21st Century, 79 (2021), 6; 912-927 doi:10.33225/pec/21.79.912 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Rijavec, Majda; Ljubin - Golub, Tajana; Brebrić, ZdenkaJedan bombon ili dva u dobi od šest godina: ima li važnosti za kasniji školski život i zašto? // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), Sp.Ed.1; 105-123 doi:10.15516/cje.v23i0.4081 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Jurčec, Lana; Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, MajdaTeachers' wellbeing: The role of calling orientation, job crafting and work meaningfulness // Psychological Applications and Trends 2021 / Pracana, Clara ; Wang, Michael (ur.).
Lisabon: inScience Press, 2021. str. 167-171 doi:10.36315/2021inpact035 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Rijavec, Majda; Novak, Ana; Ljubin Golub, TajanaWhat contributes to students academic flourishing during studying at university // Brain and Mind:Promoting Individual and Community Well-Being / Pačić-Turk, Ljiljana (ur.).
Zagreb: Catholic University of Croatia, 2021. str. 51-66 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Ljubin Golub, Tajana; Olčar, Diana; Rijavec, MajdaAcademic flow mediates the relationship between academic self-efficacy and academic burnout // The 32nd International Congress of Psychology
Prag, Češka Republika, 2021. str. 1-1 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo) -
11.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaHumor u doba korone, potresa i dr. sr.. Zagreb: IEP-D2, 2020 (monografija)
-
12.Brebrić, Zdenka; Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaPredicting Gender Differences in School Achievement and Social Acceptance: The Role of Delay of Gratification // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 29 (2020), 1; 1-21 doi:10.5559/di.29.1.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Gradišek, Polona; Pečjak, Sonja; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaTeaching as a Calling and Well-Being of Slovenian and Croatian Teachers // Psihologijske teme, 29 (2020), 2; 249-267 doi:10.31820/pt.29.2.3 (recenziran, članak, znanstveni)
-
14.Brebrić, Zdenka; Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaPredicting gender differences in school achievement and social acceptance: The role of delay of gratification // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 29 (2020), 1; 1-21 doi:10.5559/di.29.1.01 (recenziran, članak, znanstveni)
-
15.Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, Majda; Olčar, DianaStudent flow and burnout: The role of teacher autonomy support and student autonomous motivation // Psychological Studies, 65 (2020), 145-156 doi:10.1007/s12646-019-00539-6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Smrtić, Natalija; Rijavec, MajdaPsihološki kapital, smislenost posla, zadovoljstvo poslom i dobrobit kod nastavnika u privatnim i državnim školama // Život i škola, 65 (2019), 1-2; 15-29 doi:10.32903/zs.65.1-2.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Vid, Ivana; Glavaš, Dragan; Rijavec, MajdaUloga preoblikovanja posla u odnosu između proaktivne ličnosti i dobrobiti, zadovoljstva poslom i zanesenosti na poslu // 2. međunarodni znanstveno-stručni skup: Mozak i um: promicanje dobrobiti pojedinca i zajednice
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 178-178 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
18.Maltar Okun, TanjaStavovi učenika prema prirodoslovnim predmetima u objašnjenju obrazovnoga postignuća i namjere upisa u srednju školu, 2019., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
19.Karadža-Lapić, Lj; Barešić, M; Vrsalović, R; Ivković-Jureković; I; Sršen, S; Prkačin, I; Rijavec, M; Cikojević, DraškoHereditary Angioedema due to C1-Inhibitor Deficiency in Pediatric Patients in Croatia – First National Study, Diagnostic and Prophylactic Challenges // Acta clinica Croatica, 58 (2019), 139-146 doi:10.20471/acc.2019.58.01.18 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Maras, Nevenka; Opić, Siniša; Rijavec, MajdaTHE QUALITY OF COLLABORATION BETWEEN PRIMARY SCHOOL CLASS AND SUBJECT TEACHERS AS A PREREQUISITE FOR IMPROVING THE PROCESS OF INCLUSIVE EDUCATION // Requirements and Approaches for Contemporary Teacher Training / Županić Benić, Marijana ; Holz, Oliver ; Michielsen, Melissa (ur.).
Beč: LIT Verlag, 2019. str. 153-166 -
21.Rijavec, MajdaMože li pozitivna psihologija učiniti više štete nego koristi? // 3. Kongres primijenjene psihologije: knjiga sažetaka / Bogdan, Andreja ; Barušić, Teuta (ur.).
Zagreb: Hrvatska psihološka komora, 2019. str. 9-9 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni) -
22.Rijavec, MajdaPositive psychology in education: The best moments of our lives // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO. Pedagogija i psihologija: Od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 27-29 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaEngagement and Academic Flow in College Students: An Eight-Month Longitudinal Study // XVI EUROPEAN CONGRESS OF PSYCHOLOGY 2019
Moskva: Московский государственный университет имени М.В. Ломоносова, 2019. str. 744-744 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaAcademic resilience and students' well-being // XVI EUROPEAN CONGRESS OF PSYCHOLOGY
Moskva: Московский государственный университет имени М.В. Ломоносова" Издательский Дом, 2019. str. 761-761 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaAcademic flow and burnout in college students: An eight-month longitudinal study // The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS / Besedova, Petra ; Heinrichova, Nadezda ; Ondrakova, Jana (ur.).
Barcelona, Španjolska: Future Academy, 2019. str. 16-27 doi:10.15405/epsbs.2019.11.2 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Rijavec, Majda; Jurčec, Lana; Pavlović, VišnjaŠkolski volonteri: Dobrobiti volontiranja u školama. Zagreb: Forum za slobodu odgoja, 2019 (prirucnik)
-
27.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, Tajana; Brebrić, ZdenkaJedan ili dva slatkiša u dobi od šest godina: je li to važno za kasniji školski život i zašto // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO. Pedagogija i psihologija: Od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 243-258 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Slavić, Anđelka; Rijavec, Majda; Matić, DanijelaStil vodstva ravnatelja i subjektivna dobrobit učitelja: posredujuća uloga školske kulture // Napredak (Zagreb), 160 (2019), 1-2; 7-27 (recenziran, članak, znanstveni)
-
29.Murgić, Dubravko; Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaInicijalna validacija skraćenog upitnika psihološkog kapitala (UPK-12) na hrvatskom uzorku // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 70 (2019), 1; 3-21 doi:10.32910/ep.70.1.1 (recenziran, članak, znanstveni)
-
30.Olčar, Diana; Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaPrimary School Teachers’ Life Satisfaction: The Role of Life Goals, Basic Psychological Needs and Flow at Work // Current psychology, 38 (2019), 2; 320-329 doi:10.1007/s12144-017-9611-y (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaBenefits of being student: A qualitative study // 4. Dani obrazovnih znanosti "Odgojno-obrazovni sustav: Ograničavajuće i/ili poticajno okruženje" / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 86-86 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
32.Miljković, Dubravka; Rijavec MajdaKako biti bolji - priručnik iz pozitivne psihologije. Zagreb: IEP-D2 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (prirucnik)
-
33.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaTko su dobri ljudi - psihologija pozitivne osobe. Zagreb: IEP-D2 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
-
34.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaZanesenost u akademskim aktivnostima i dobrobit studenata // Psihologijske teme, 27 (2018), 3; 519-541 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
35.Rijavec, Majda; Tajana Ljubin GolubLongitudinalno istraživanje odnosa perfekcionizma i akademske zanesenosti // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa- Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke- Knjiga sažetaka / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Sveti Martin na Muri: Jastrebarsko : Hrvatsko psihološko društvo, 2018. str. 127-127 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Ljubin Golub, Tajana; Brdovčak, Barbara; Rijavec, MajdaSelf-regulated Learning Strategies and Flow in Exam and No-exam Period // 9st European Conference on Positive Psychology - Book of Abstracts
Budimpešta, Mađarska, 2018. str. 431-431 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Ljubin Golub, Tajana; Brdovčak, Barbara; Rijavec, MajdaEmocije postignuća i sklonost doživljavanja akademske zanesenosti // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke - Knjiga sažetaka / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jasrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. str. 124-124 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Brdovčak, Barbara; Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, MajdaOdnos emocija postignuća, akademske uključenosti i akademskog psihološkog procvata kod studenata // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke - Knjiga sažetaka / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jasrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. str. 59-59 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Miljković, Dubravka; Rijavec, Majda; Miljković Krečar, IrenaPsihologija u turizmu / Miljković, Dubravka (ur.).
Zagreb: IEP-D2, 2018 -
40.Brdar, Ingrid; Rijavec, MajdaGoals // The SAGE Encyclopedia of Lifespan Human Development / Bornstein, M.H. ; Arterberry, M.E. ; Fingerman, K.L. ; Lansford, J.E. (ur.).
Thousand Oaks (CA): SAGE Publishing, 2018. str. 981-983 -
41.Ljubin-Golub, Tajana; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaFlow in the Academic Domain: The Role of Perfectionism and Engagement // Asia-Pacific Education Researcher, 27 (2018), 2; 1-9 doi:10.1007/s40299-018-0369-2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
42.Rijavec, Majda; Ivanković, MelitaDispozicijski optimizam i pesimizam kao prediktori školskog uspjeha, ciljnih orijentacija u učenju, straha od ispitivanja i životnog zadovoljstva učenika // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 4; 397-417 (recenziran, članak, znanstveni)
-
43.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, Tajana; Jurčec, Lana; Olčar, DianaWorking part-time during studies: the role of flow in students’ well-being and academic achievement // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 3; 157-175 doi:10.15516/cje.v19i0.2724 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
44.Rijavec, Majda; Belina, LorenaZanesenost u učenju na studiju: kvalitativna analiza // Zaštita i promicanje dobrobiti djece, mladih i obitelji. / Merkaš, Marina ; Brdovčak, Barbara (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2017. str. 47-47 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Pavić, Jadranka; Rijavec, Majda; Braš, MarijanaMotivacijski aspekti, učestalost gledanja i ovisnost o televiziji adolescenata // Socijalna psihijatrija, 45 (2017), 2; 75-86 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
46.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaDevelopment and validation of the Academic Flourishing Scale // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa, knjiga sažetaka / Arambašić, L. ; Erceg, I. i Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2017. str. 187-187 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
47.Bakker, Arnold; Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, MajdaValidation of the Study-Related Flow Inventory (WOLF-S) / Validacija Inventara zanesenosti u // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 1; 147-173 doi:10.15516/cje.v19i1.2194 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
48.Pavić, Jadranka; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaKoliko, zašto i kako adolescenti gledaju televiziju : implikacije za afektivnu dobrobit // Društvena istraživanja, 26 (2017), 2; 249-267 doi:10.5559/di.26.2.06 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
49.Herceg, PetraGifted Children and Learning English as a Foreign Language: A Case Study, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
50.Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaFlow in academic domain: the role of perfectionism // Sažetci priopćenja / Penezić, Zvjezdan ; Slišković, Ana ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Nikolić, Matilda ; Nekić, Marina ; Ombla, Jelena ; Šimunić, Ana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za psihologiju,, 2016. str. 91-91 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
51.Jurčec, Lana; Rijavec, MajdaRadne orijentacije, temeljne psihološke potrebe i zadovoljstvo poslom osnovnoškolskih učitelja // Obrazovne promjene: Izazovi i očekivanja / Ivana Jugović (ur.) (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 62-63 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
52.Miljković, D; Jurčec, L; Rijavec, M.THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS’ WORK ORIENTATIONS AND WELLBEING: MEDIATING EFFECTS OF WORK MEANINGFULNESS AND OCCUPATIONAL IDENTIFICATION // Individual and Environment: International Thematic Proceedia / Marković, Zorica ; Đurišić Bojanović, Miroslava ; Đigić, Gordana (ur.).
Niš: University of Niš, Faculty of Philosophy, 2016. str. 303-312 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
53.Rijavec, MajdaSELF HELP AND POSITIVE PSYCHOLOGY: CAN HAPPINESS BE LEARNED? // Individual and Environment: International Thematic Proceedia / Marković, Zorica ; Đurišić Bojanović, Miroslava ; Đigić, Gordana (ur.).
Niš: University of Niš, Faculty of Philosophy, 2016. str. 15-21 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
54.Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, Majda; Olčar, DianaZANESENOST U UČENJU: RJEĐA ALI VAŽNIJA ZA DOBROBIT STUDENATA // Obrazovne promjene: Izazovi i očekivanja / Ivana Jugović (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 76-77 (predavanje, sažetak, ostalo) -
55.Perković Krijan, Ivana; Opić, Siniša; Rijavec, MajdaUloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave // 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost- knjiga sažetaka / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb, 2016. str. 84-84 (predavanje, sažetak, ostalo) -
56.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, Tajana; Jurčec, Lana; Olčar, DianaPart-time Working and Students’ Well-being, Flow and Academic Success // 11th International Balkan Education and Science Congress "THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE"
Poreč, Hrvatska, 2016. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
57.Ljubin Golub, Tajana; Rijavec, Majda; Olčar, DianaThe relationship between executive functions and flow experiences in learning // Studia psychologica, 58 (2016), 1; 47-58 doi:10.21909/sp.2016.01.706 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
58.Olčar, Diana; Rijavec, Majda; Ljubin Golub, TajanaThe relationship between life goals and life satisfaction: the role of basic psychological needs and optimal experience // 8th European Conference on Positive Psychology
Angers, 2016. str. 108-108 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
59.Rijavec, Majda; Pečjak, Sonja; Jurčec, Lana; Gradišek, PolonaNovac i karijera ili životni poziv? Intrinzične vs. ekstrinzične radne orijentacije i zadovoljstvo poslom hrvatskih i slovenskih učitelja // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 18 (2016), 1; 201-223 doi:10.15516/cje.v18i1.1163 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
60.Perković Krijan, IvanaUloga zadovoljstva i zaokupljenosti poslom učitelja u istraživačkoj nastavi prirode i društva, 2016., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
61.Rijavec, Majda; Ljubin Golub, Tajana; Olčar, DianaCan learning for exams make students happy? Faculty related and faculty unrelated flow experiences and well-being // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, 18 (2016), 1; 153-164 doi:10.15516/cje.v18i0.2223 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
62.Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka; Jurčec, LanaWhy Having a Calling Makes Teachers Happy? Meaningful Life as a Mediator Between Work Orientations and Teachers’ Well/Ill-Being // SELF – Driving Positive Psychology and Well-being: Abstracts
Kiehl: Kiel University, 2015. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
63.Maras, NevenkaUloga kvalitete suradnje i temeljnih psiholoških potreba u objašnjenju životnog i poslovnog zadovoljstva učitelja, 2015., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
64.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaReasons for missing classes in college ; the role of personality traits // Procedia – Social and Behavioral Sciences, 205 (2015), 480-484 doi:10.1016/j.sbspro.2015.09.046 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
65.Olčar, DianaŽIVOTNI CILJEVI I DOBROBIT UČITELJA: POSREDUJUĆA ULOGA TEMELJNIH PSIHOLOŠKIH POTREBA I ZANESENOSTI, 2015., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
66.Slavić, Anđelka; Rijavec, MajdaŠkolska kultura, stres i dobrobit učitelja // Napredak (Zagreb), 156 (2015), 1-2; 93-114 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
67.Jurčec, Lana; Rijavec, MajdaWork orientations and well/ill-being of elementary school teachers // Nastava i škola za net generacije: unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 100-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
68.Rijavec, MajdaShould Happiness Be Taught in School? // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, 17 (2014), 1; 229-240 doi:0.15516/cje.v17i0.1487 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
-
69.Vizek Vidović, Vlasta; Rijavec, Majda; Vlahović- Štetić, Vesna; Miljković, DubravkaPsihologija obrazovanja / Plut, Dijana (ur.).
Beograd: Klett, 2014 -
70.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaTinejdž psiha ; priručnik za tinejdžere. Carlton: Profil, 2014 (prirucnik)
-
71.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaMuškarci i žene - poznajemo li se uopće. Zagreb: Profil, 2014 (monografija)
-
72.Vizek Vidović, Vlasta; Rijavec, Majda; Vlahović- Štetić, Vesna; Miljković, DubravkaPsihologija obrazovanja
Zagreb: IEP ; Ver, 2014 -
73.Ivanković, Melita; Rijavec, MajdaOptimisam and pesimism as predictors of students goal orientations in learning, school anxiety and life satisfaction // 10th DAYS OF APPLIED PSYCHOLOGY 2014 International conference Individual and the Environment
Niš, Srbija, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
74.Miljković, Dubravka; Jurčec, Lana; Rijavec, MajdaTeachers' work orientations and well/being> the mediating role of work meaningfulness and ocupational identity // International conference 10th days of applied psychology 2014
Niš, Srbija, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
75.Rijavec, MajdaCan happiness be learned and taught? // Days of applied psychology, International conference4, Niš, 2014
Niš, Srbija: Universoty of Niš, Faculty of Philosophy, 2014. (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
76.Rijavec, MajdaTreba li se sreća poučavati u školi // Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 14. DANI MATE DEMARINA Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
Topusko, Hrvatska, 2014. (plenarno, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
77.Miljković, Dubravka; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaCuriosity and flourishing: the role of positive and negative affect // 7th European Conference on Positive Psychology (ECPP 2014)
Amsterdam, Nizozemska, 2014. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
78.Ljubin Golub, Tajana; Olčar, Diana; Rijavec, MajdaThe role of motivation and academic social context in study-related flow and burn-out // 7th European conference on positive psychology
Amsterdam, Nizozemska, 2014. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
79.Stanišak Pilatuš, Ines; Jurčec, Lana; Rijavec, MajdaCiljne orijentacije u učenju: dobne i spolne razlike i povezanost sa školskim uspjehom // Napredak (Zagreb), 4 (2013), 465--608 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
80.Miljković, Dubravka; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaWho volunteers, why and with what consequences? Life aspirations, motives and outcomes of volunteering and well-being // Identities and citizenship education:Controversy, crisis and challenges / Cunningham, P. (ur.).
London : Delhi: CiCe, 2013. str. 226-238 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
81.Miljković, Dubravka; Rijavec MajdaRazgovori sa ogledalom - psihologija samopouzdanja (2.izdanje). Čačak: Legenda, 2013 (monografija)
-
82.Vedrana ŠpičkoPovezanost između samopoštovanja i suočavanja sa stresom zbog neuspjeha u školi, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
83.Petra BolfekPovezanost između ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
84.Rijavec, MajdaZlostavljanje u školi: Priručnik za roditelje/ Bullying at school: A guide for parents. Karlovac: Županija Karlovačka, 2013 (prirucnik)
-
85.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaTeen psiha: priručnik za tinejdžere. Zagreb: Profil, 2013 (prirucnik)
-
86.Rijavec, Majda; Jurčec, Lana; Miljković, DubravkaJob, Career or Calling? Relationship Between Work Orientations, Basic Psychological Needs and Well- Being of Elementary School Teachers // 2nd International Conference on Positive Psychology in the Czeck Republic: Book of Abstract
Brno: Masarykova univerzita, 2013. str. 16-16 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
87.Miljković, Dubravka; Rijavec, Majda; Jurčec, LanaLife aspirations, motives and outcomes of volunteering and well-being // Identities and citizenship education: Controversy, crisis and challenges
Lisabon: CiCe (Children's Identity & Citizenship, 2013. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
88.Pavić, Jadranka; Rijavec, MajdaStres i učestalost gledanja televizije kod studentica: medijacijska uloga motiva za gledanje televizije i afiniteta prema televiziji // Suvremena psihologija, 16 (2013), 1; 33-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
89.Rijavec, Majda; Jurčec, Lana; Olčar, DianaTo forgive or not to forgive? Beliefs about costs and benefits of forgiveness, motivation to forgive and well-being // Društvena istraživanja, 22 (2013), 1; 23-40 doi:10.5559/di.22.1.02 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
90.Ručević, SilvijaPrivrženost u adolescenciji - odnos kvalitete, stilova i dimenzija privrženosti: Usporedba djevojaka i mladića, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
91.Ivanković, Melita; Rijavec, MajdaUtjecaj provođenja programa pozitivne psihologije na optimizam i razredno ozračje kod učenika četvrtog razreda osnovne škole // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 2; 219-233 (recenziran, članak, znanstveni)
-
92.Rijavec, MajdaPozitivna psihologija u razvoju mladih // Pedagogija zajedništva i Agazzi metoda/ Pedagogy of Communion and the Agazzi Method/ Pedagogia di comunione e Metodo Agazzi / De Beni, Michele ; Šimović, Vladimir ; Gasparini, Anna Lisa (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 89-91 -
93.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaRazgovori sa zrcalom - psihologija samopouzdanja (7. izdanje). Zagreb: IEP-D2, 2012 (monografija)
-
94.Miljković, Dubravka; Rijavec, MajdaBolje biti vetar nego list - psihologija dečjeg samopoudanja (treće izdanje). Čačak: Legenda, 2012 (monografija)
-
95.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaŠto je bilo poslije. Zagreb: IEP-D2, 2012 (monografija)
-
96.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaU potrazi za čarobnom svjetiljkom - psihologija samomotivacije (2. dopunjeno izdanje). Zagreb: IEP-D2, 2011 (monografija)
-
97.Rijavec, Majda; Jurčec, LanaIskustva s izbornog kolegija Psihologija volontiranja // Okrugli stol "Vrednovanje volonterskog rada u sustavu visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj"
Zagreb, Hrvatska, 2011. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
98.Melita IvankovićUtjecaj provođenja programa pozitivne psihologije na optimizam učenika i razredno ozračje u četvrtom razredu osnovne škole, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
99.Ines Stanišak PilatušOdnos između straha od ispitivanja, ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha u osnovnoj školi, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
100.Helena KukecStrah od ispitivanja, opći uspjeh i percepcija roditeljskog ponašanja učenika viših razreda osnovne škole, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb