Pregled po CROSBI profilu: Svjetlana Kolić-Vehovec (CROSBI Profil: 11982, MBZ: 124463)
Pronađeno 138 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Čižmešija, Aleksandra; Diković, Marina; Domović, Vlatka; Đorđević, Mina; Jukić, Renata; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Koludrović, Morana; Ledić, Jasminka; Lončar-Vicković, Sanja; Luketić, Daliborka et al.Priručnik za unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju. Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, 2018 (prirucnik)
-
2.Arar, Ljiljana; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Milotić, BrankaKako lakše učiti fiziku : mnemotehnike : pomoć pri učenju. Zagreb: Školska knjiga, 2009 (prirucnik)
-
1.Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e- Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 (monografija)
-
2.12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Hrvatski planinarski savez Primorsko-goranske županije, 2004 (zbornik)
-
1.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, SanjaImplikacije rezultata istraživanja učinaka pilot- projekta e-Škole: Preporuke za primjenu IKT-a u obrazovanju // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e- Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 251-259 -
2.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Sušanj, Zoran; Mohorić, TamaraMetodologija istraživanja učinaka pilot projekta e-Škole // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot- projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 37-61 -
3.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Vuković, Anja; Mehić, NerminaUvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 3-35 -
4.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaDigitalne kompetencije nastavnika i učenika // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 119-142 -
5.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaUčinak primjene scenarija poučavanja na afektivne i specifične kognitivne ishode učenja učenika // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 143-168 -
6.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, RosandaIKT u nastavi i učenju: Odnos s motivacijskim i emocionalnim čimbenicima // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 169-192 -
7.Pečjak, Sonja; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Podlesek, AnjaModels of Reading Comprehension for Primary School Students // Different Psychological Perspectives on Cognitive Processes: current research trends in Alps Adria region / Actis- Grosso, Rossana ; Galmonte, Alessandra (ur.).
Cambridge: Cambridge Scholars Publishing, 2014. str. 307-332 -
8.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Bajšanski, IgorGoal orientation patterns and the self-regulation of reading in high-school and university students // International handbook in applying self-regulated learning in different settings / de la Fuente Arias, Jesus ; Eissa, Mourad Ali (ur.).
Almeria: Research on Education and Psychology (REP), 2010. str. 299-318 -
9.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević Zubković, BarbaraMetacognition and reading comprehension: Age and gender differences // Trends and prospects in metacognition research / Efklides, Anastasia ; Misailidi, Plousia (ur.).
New York (NY): Springer, 2010. str. 327-344 -
1.Matulić, Branko; Čižmešija, Aleksandra; Diković, Marina; Domović, Vlatka; Đorđević, Mina; Jukić, Renata; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Koludrović, Morana; Ledić, Jasminka; Lončar-Vicković, Sanja et al.Priručnik za unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju / Čižmešija, Aleksandra ; Diković, Marina ; Domović, Vlatka ; Đorđević, Mina ; Jukić, Renata ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Koludrović, Morana ; Ledić, Jasminka ; Lončar-Vicković, Sanja ; Luketić, Daliborka ; Matulić, Branko ; Šamo, Renata ; Turk, Marko ; Vizek Vidović, Vlasta ; Vojvodić, Katja (ur.).
Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, 2018 -
1.Kovač, Vesna; Kolić - Vehovec, SvjetlanaIzrada nastavnih programa prema pristupu temeljenom na ishodima učenja: priručnik za sveučilišne nastavnike
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 2008 -
2.Kolić-Vehovec, SvjetlanaEdukacijska psihologija
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999 -
1.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraEffects of collaboration and informing students about overconfidence on metacognitive judgment in conceptual learning // Metacognition and Learning, 17 (2022), 1; 87-116 doi:10.1007/s11409-021-09275-7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Pahljina-Reinić, RosandaThe role of experience during playing bullying prevention serious game: effects on knowledge and compassion // Behaviour & information technology, 41 (2022), 2; 401-415 doi:10.1080/0144929x.2020.1813332 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Sladoljev-Agejev, Tamara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaEffects of searching for rhetorical relations on university-level text comprehension in L2 // Reading and writing, 35 (2021), 1035-1057 doi:10.1007/s11145-021-10209-7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaAge and gender differences in mathematics learning during school transition // International journal of school & educational psychology, Advanced online publication (2021), 1-14 doi:10.1080/21683603.2021.1934206 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Sladoljev-Agejev, Tamara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Jazbec, AnamarijaBusiness and Economics Students' Self-Reports on Academic Reading in English as L2: A Factor Analysis // Croatian Review of Economic, Business and Social Statistics (CREBSS), 7 (2021), 1; 31-42 doi:10.2478/crebss-2021-0003 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Rončević Zubković, BarbaraEvaluation of serious game for changing students' behaviour in bullying situation // Journal of computer assisted learning, 36 (2020), 3; 323-334 doi:10.1111/jcal.12402 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Martinac Dorčić, Tamara; Smojver-Ažić, Sanja; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaOdrednice pomaganja žrtvi u situacijama vršnjačkog nasilja // Psihologijske teme, 28 (2019), 3; 681-700 doi:10.31820/pt.28.3.12 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaPredictors of ICT Use in Teaching in Different Educational Domains // European Journal of Social Sciences Education and Research, 11 (2017), 2; 154-154 doi:10.26417/ejser.v11i2.p145-154 (članak, znanstveni)
-
9.Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaAverage personal goal pursuit profile and contextual achievement goals: Effects on students' motivation, achievement emotions, and achievement // Learning and individual differences, 56 (2017), 167-174 doi:10.1016/j.lindif.2017.01.020 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Kalebić Maglica, Barbara; Smojver- Ažić, Sanja; Pahljina-Reinić, RosandaAttitudes of students and parents towards ICT with regard to the experience of using the iPad in classroom // Suvremena psihologija, 19 (2016), 1; 37-47 doi:10.21465/2016-SP-191-03 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, RosandaDevelopment of Metacognitive Knowledge of Reading Strategies and Attitudes Toward Reading in Early Adolescence: The Effect on Reading Comprehension // Psihologijske teme, 23 (2014), 1; 77-98 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaPerceptions of contextual achievement goals: Contribution to high-school students' achievement goal orientation, strategy use and academic achievement // Studia psychologica, 56 (2014), 2; 137-153 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević Zubković, BarbaraThe role of reading strategies in scientific text comprehension and academic achievement of university students // Review of psychology, 18 (2011), 2; 81-89 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Didović, Martina; Kolić-Vehovec, SvjetlanaRazličiti aspekti poznavanja rječnika i razumijevanje teksta kod učenika osnovne škole // Psihologijske teme, 18 (2009), 1; 99-117 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Pečjak, Sonja; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković Barbara; Ajdišek, Neža(Meta)kognitivni i motivacijski prediktori razumijevanja teksta adolescenata u Hrvatskoj i Sloveniji // Suvremena psihologija, 12 (2009), 2; 257-270 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pečjak, Sonja; Rončević Zubković, BarbaraSpolne razlike u (meta)kognitivnim i motivacijskim čimbenicima razumijevanja teksta adolescenata u Hrvatskoj i Sloveniji // Suvremena psihologija, 12 (2009), 2; 229-242 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pečjak, Sonja; Ajdišek, Neža; Rončević, BarbaraRazlike med spoloma v (meta)kognitivnih in motivacijsko emocionalnih dejavnikih bralnega razumevanja // Psihološka obzorja, 17 (2008), 4; 89-116 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
18.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, BarbaraMotivational components of self-regulated learning and reading strategy use in university students: The role of goal orientation patterns // Learning and Individual Differences, 18 (2008), 1; 108-113 doi:10.1016/j.lindif.2007.07.005 (međunarodna recenzija, kratko priopcenje, znanstveni)
-
19.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, IgorRelations among motivational components of strategic reading in university students // Review of Psychology, 14 (2007), 1; 35-42 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorComprehension monitoring and reading comprehension in bilingual students // Journal of Research in Reading, 30 (2007), 2; 198-211 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorMetacognitive strategies and reading comprehension in elementary school students // European Journal of Psychology of Education, 21 (2006), 4; 439-451 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorDobne i spolne razlike u nekim vidovima metakognicije i razumijevanja pri čitanju // Društvena istraživanja, 15 (2006), 6; 1005-1027 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Arar, LjiljanaEffects of Surname Familiarity on Recall // Studia psychologica, 47 (2005), 1; 35-50 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Rupčić, Ivana; Kolić-Vehovec, SvjetlanaCiljna orijentacija, samohendikepiranje i samoefikasnost srednjoškolaca // Psihologijske teme, 13 (2004), 13; 105-117 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Muranović, EminaEvaluacija treninga recipročnog podučavanja strategija čitanja // Suvremena psihologija, 7 (2004), 1; 95-108 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
26.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, BarbaraPerfekcionizam, ispitna anksioznost i akademsko samopoimanje darovitih gimnazijalaca // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 12 (2003), 5; 679-702 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Kolić-Vehovec, SvjetlanaRazvoj fonološke svjesnosti i učenje čitanja: trogodišnje praćenje // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 39 (2003), 1; 17-32 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Takšić, Vladimir; Štokalo, Vesna; Kolić-Vehovec, SvjetlanaPrognostička valjanost emocionalne inteligencije (kompetentnosti) za uspjeh u školi // Psihologijske teme, 11 (2002), 81-90 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Kolić-Vehovec, SvjetlanaSelf-monitoring and attribution training with poor readers // Studia psychologica, 44 (2002), 1; 57-68 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
30.Kolić-Vehovec, SvjetlanaEffects of self-monitoring training on reading accuracy and fluency of poor readers // European journal of psychology of education, 17 (2002), 2; 129-138 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorChildren's metacognition as predictor of reading comprehension at different developmental levels // ERIC database, ED456 422 (2002), 1-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
32.Šepić, Nataša; Kolić-Vehovec, SvjetlanaKognicije, suočavanje i ispitna anksioznost u odnosu na uradak djece u situaciji školskog ispitivanja // Psihologijske teme, 8-9 (1999), 79-94 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
33.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Arar, LjiljanaDo we remember surnames as words? In the search of the word-word paradox // Studia Psychologica, 40 (1998), 3; 187-196 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
34.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Stefanovski, NatašaSocijalni status hiperaktivne i agresivne djece // Psihologijske teme, 6-7 (1997), 54-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorKonstrukcija upitnika strategijskog čitanja // Psihologijske teme, 10 (2001), 1; 51-62 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
2.Sušanj, Zoran; Kolić, Svjetlana; Tabaković, ĐuroPsiholozi u praksi: Poslovi i radni zadaci, zadovoljstvo poslom i mišljenje o studiju psihologije // Primijenjena psihologija, 8 (1987), 3-4; 241-255 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Šnajder, Jan; Sladoljev-Agejev, Tamara; Kolić- Vehovec, SvjetlanaAnalysing Rhetorical Structure as a Key Feature of Summary Coherence // Proceedings of the Fourteenth Workshop on Innovative Use of NLP for Building Educational Applications / Yannakoudakis, Helen ; Kochmar, Ekaterina ; Leacock, Claudia ; Madnani, Nitin ; Pilán, Ildikó ; Zesch, Torsten (ur.).
Firenza : München: Association for Computational Linguistics (ACL), 2019. str. 46-51 doi:10.18653/v1/W19-4405 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Kalebić Maglica, Barbara; Martinac-Dorčić, Tamara; Miletić, Irena; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Smojver-Ažić, Sanja; Sušanj, Zoran; Takšić, VladimirInformation and communication technologies (ICT) in education: A case study of two elementary schools // EDULEARN15 Proceedings: 7th International Conference on Education and New Learning Technologies, July 6th-8th, 2015 - Barcelona, Spain / Gomez Chova, L., Lopez martinez, A., Candel Torres, I. (ur.).
Barcelona: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2015. str. 4949-4957 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorChildren’ ; s metacognition as predictor of reading comprehension at different developmental levels // Other ways of seeing: Diversity in language and literacy / Shiel, Gerry ; Ni Dhalaigh, Ursula (ur.).
Dublin: Readin Association of Ireland, 2003. str. 216-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Kolić-Vehovec, SvjetlanaOsobine i motivacija učenika u kvalitetnoj školi // RI KVAŠ-21: Svaki učenik može uspjeti / Tonšić-Krema, J. ; Vrabec, M. ; Štemberger, A. (ur.).
Rijeka: Medicinska škola u Rijeci, 2002. str. 22-29 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Kolić-Vehovec, SvjetlanaKognitivni i metakognitivni aspekti čitanja // Čitanje za školu i život / Mićanić, Miroslav (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2013. str. 23-32 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
2.Jurdana-Šepić, Rajka; Milotić, Branka; Kolić-Vehovec, SvjetlanaUvodni pokus - u potrazi za motivacijom // Zbornik radova s Četvrtog simpozija HFD o nastavi fizike
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
3.Kolić-Vehovec, SvjetlanaKako pomoći učeniku da uključi svoj mozak // Peti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Učenik- aktivni sudionik u nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, S. (ur.).
Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2001. str. 53-62 (pozvano predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Pahljina-Reinić, Rosanda; Bažon, Martina; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaA path analysis of social-environment factors, appraisals, anxiety, and perceived success among teachers during the pandemic // INTED2023 Proceedings / Chova, Luis G. ; Martínez, Chelo G. ; Lees, Joanna (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2023. str. 6470-6470 doi:10.21125/inted.2023.1717 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Rončević Zubković, Barbara; Bažon, Martina; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaŠto možemo naučiti iz iskustava nastavnika osnovnih i srednjih škola tijekom provođenja nastave na daljinu? // Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima? - knjiga sažetaka / Odak, Ivana i sur. (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu ; Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, 2022. str. 113-114 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
3.Stilin, Dora; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaKorištenje digitalne tehnologije i emocije postignuća učenika na nastavi prirodoslovno- matematičkih predmeta // 23. Dani psihologije u Zadru: međunarodni znanstveno-stručni skup: knjiga sažetaka = 23rd Psychology Days in Zadar: International Scientific Psychology Conference: book of abstracts / Tucak Junaković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2022. str. 132-132 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Pahljina-Reinić, Rosanda; Bažon, Martina; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaPrimjena digitalne tehnologije kod nastavnika različitih profila pristupa poučavanju i digitalnih kompetencija // 23. Dani psihologije u Zadru: međunarodni znanstveno-stručni skup: knjiga sažetaka = 23rd Psychology Days in Zadar: International Scientific Psychology Conference: book of abstracts / Tucak Janković, Ivana ; Macuka, Ivana ; Tokić, Andrea (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2022. str. 112-112 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
5.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaEffects of using teaching scenarios on students' motivation, emotion and performance // EAPRIL 2021 ONLINE Book of abstracts "LEARNING IN THE AGE OF INDUSTRY 4.0"
online, 2021. str. 20-21 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Rončević Zubković, Barbara; Bažon, Martina; Kolić- Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić Rosanda,Teachers’ digital competencies and training workshops as predictors of the ICT use in teaching // ''Learning in the age of industry 4.0'', Book of abstracts, EAPRIL 2021 ONLINE
online, 2021. str. 19-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Panijan, HelenaBeliefs about motivation and the use of motivational regulation strategies in student teachers // Earli SIG 16 - Metacognition
online, 2021. str. 58-58 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina - Reinić, Rosanda; Kolić - Vehovec Svjetlana; Bažon MartinaRazlike između učenika različitih profila ciljnih orijentacija u uvjerenjima o djelovanju i dobrobiti // 22. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odsjek za psihologiju, 2020. str. 149-149 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
9.Pahljina - Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić - Vehovec, Svjetlana; Bažon, MartinaProfili ciljnih orijentacija i strategije samoregulacije motivacije kod studenata nastavničkih studija // 22. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar, 2020. str. 133-133 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
10.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaCreativity-related digital competencies in gifted and average students // Book of Abstracts: 1st Thematic ECHA Conference - Creativity Research and Innovation in Gifted Education: Social, Individual, and Educational Perspective / Rački, Željko (ur.).
Osijek: Faculty of Education Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2019. str. 56-56 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
11.Niemivirta, Markku; Brandmo, Christian; Kolić- Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraA cross-cultural comparison of the pattering of achievement goal orientations // 18th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction. Book of Abstracts EARLI 2019
Aachen: RWTH Aachen University, 2019. str. 5-5 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Kolić-Vehovec, Svjetlana, Smojver-Ažić, Sanja, Martinac Dorčić, Tamara, Rončević Zubković, BarbaraEvaluation of a serious game for changing students’ behaviour in bullying situation: A multi-method approach // Book of abstracts, XVI European congress of psychology
Moskva: Moscow University Press, 2019. str. 1567-1567 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Pahljina-Reinić Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaOdnos ciljnih orijentacija i emocija postignuća učenika srednjih škola // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jasrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. str. 56-56 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Smojver-Ažić, Sanja; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Martinac Dorčić, Tamara; Rončević Zubković, BarbaraUloga doživljaja tijekom igranja u analizi učinkovitosti ozbiljne računalne igre usmjerene na prevenciju vršnjačkog nasilja // Knjiga sažetaka - Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, A. ; Penezić, Z. ; Tadić Vujčić, M. (ur.).
Sveti Martin na Muri: Hrvatski planinarski savez, 2018. str. 214-214 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Jazbec, Anamarija; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Sladoljev-Agejev, TamaraAnalyzing different regression methods: the case of predicting text comprehension // Book of Abstracts of the ISCCRO - International Statistical Conference in Croatia „ New Advances in Statistical Methods Applications for a Better World“ (10-11 May, 2018, Opatija, Croatia), Vol.2, No.1 / Dumičić, Ksenija ; Erjavec, Nataša ; Pejić-Bach, Mirjana ; Žmuk, Berislav (ur.).
Zagreb: Croatian Statistical Association, 2018. str. 11-11 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Vuković, AnjaUčinci scenarija poučavanja na motivaciju, emocije i znanje učenika // 4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment / / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 75-76 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, RosandaOdrednice uspješnosti čitanja tijekom osnovne škole: Kako prevenirati neuspjeh? // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kvaliteta života kroz životni vijek: Izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jasrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. str. 95-95 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina- Reinić Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaOdnos ciljnih orijentacija i korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije kod učenika gimnazija // 26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Jasrebarsko: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. str. 101-101 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Martinac Dorčić, Tamara; Smojver- Ažić, SanjaPrimjena ozbiljne računalne igre s ciljem zaštite žrtve vršnjačkog nasilja // 4. dani obrazovnih znanosti/ 4th days of educational sciences “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 87-87 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaMediating role of perceived benefits and risks of ICT use in relation between approaches to teaching and ICT teaching activities // EDULEARN18 / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Palma de Mallorca: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2018. str. 7172-7172 doi:10.21125/edulearn.2018.1692 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaEffects of informing students in individual and cooperative learning conditions about overconfidence // 8th International Biennial Conference of EARLI SIG 16 Metacognition / Karlen, Y. i suradnici (ur.).
Zürich: University of Zurich, 2018. str. 56-56 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaStudents’ math performance: The role of motivation, learning strategies and metacognitive judgments // 16th International Conference on Motivation
Århus, Danska, 2018. str. 16-16 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaDobne i spolne razlike u motivaciji i strategijama učenja matematike u periodu tranzicije iz osnovne u srednju školu // XXI. Dani psihologije u Zadru / 21st Psychology Days in Zadar
Zadar, Hrvatska, 2018. str. 80-80 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Kolic-Vehovec, Svjetlana; Roncevic Zubkovic, Barbara; Martinac Dorcic, Tamara; Smojver- Azic, Sanja; Catalina Ortega, Carlos AlbertoApplying psychological principles in design of a serious anti-bullying game within e- confidence project // EDULEARN18 Proceedings 10th International Conference on Education and New Learning Technologies
Palma de Mallorca, Španjolska: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2018. str. 4440-4440 doi:10.21125/edulearn.2018.1114 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
25.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, Sanja; Martinac Dorčić, Tamara; Rončević Zubković, BarbaraPromatrači u situacijama vršnjačkog nasilja: Što određuje pomaganje žrtvi? // 21. dani psihologije u Zadru / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela-Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2018. str. 64-64 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
26.Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Hrkač, TihanaThe role of parenting behavior, parent goal orientations and student goal orientations in experiencing learning-related emotions and academic achievement // 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON MOTIVATION 2016 The Odyssey to the Ithaca: Motivated persons, challenging contexts.Book of Abstracts / Gonida, E.N. (ur.).
Solun: Aristotle University of Thessaloniki, 2016. str. 56-56 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
27.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraIndividual differences in patterns of achievement goals and affect: Effect on motivation, cognition and achievement // 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON MOTIVATION 2016 The Odyssey to the Ithaca: Motivated persons, challenging contexts. Book of Abstracts / Gonida, E.N. (ur.).
Solun: Aristotle University of Thessaloniki, 2016. str. 85-85 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
28.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraThe effect of individual and cooperative learning on conceptual change and metacognitive confidence judgments // Metacognition 2016. Proceedings of the 7th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 16 Metacognition / Molenaar, I. ; Droop, M. ; Van den Hurk, M. ; Kielstra, J. (ur.).
Nijmegen: Radboud University Nijmegen, 2016. str. 60-60 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraFacilitating conceptual change in students’ understanding of operant conditioning principles: The role of individual and cooperative learning // Review of psychology. Special section: 12th Alps Adria Psychology Conference / Buško, V. (ur.).
Jasrebarsko : Zagreb: Naklada Slap, 2016. str. 71-72 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
30.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraTočnost metakognitivne procjene znanja matematike, strategije učenja i postignuće // 24.GKHP: Psihologija u prevenciji poremećaja i očuvanju zdravlja. Knjiga sažetaka. / Pokrajac-Bulian, A. ; Miletić, I. ; Juretić, J. ; Lopižić, J. (ur.).
Jasrebarsko: Naklada Slap, 2016. str. 186-186 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraEpistemološka uvjerenja i konstruktivno poravnanje u visokoškolskom obrazovanju // 3. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 3rd DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES Obrazovne promjene: izazovi i očekivanja/ Educational Change: Challenges and Expectations. Knjiga sažetaka / Book of Abstracts / Jugović, I. (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 66-67 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Mohorić, Tamara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Kalebić Maglica, Barbara; Takšić, VladimirStudents' attitudes towards ICT in learning and their perceived digital competence // Excellence, Innovation, Creativity in Basic and Higher Education and Psychology / Taisir Subhi Yamin (ur.).
Rijeka, 2016. str. 42-42 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Kolić-Vehovec, SvjetlanaCombination for success: Metacognition and motivation // Excellence, innovation and creativity in basic and higher education and psychology / Taisir Subhi Yamin (ur.).
Rijeka, 2016. str. 38-38 (plenarno, sažetak, znanstveni) -
34.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraThe determinants of business students' achievement and perceived learning-outcomes // 2015 International symposium on education and psychology / Chien-Kuo Li ; Ta-Wei Hung (ur.).
Kuala Lumpur: Knowledge Association of TaiwaN, 2015. str. 274-274 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Smojver-Ažić, Sanja; Kalebić Maglica, Barbara; Pahljina- Reinić, RosandaStavovi učenika i roditelja prema IKT-u s obzirom na iskustvo korištenja iPad-a u nastavi // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa, sažeci priopćenja / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modrić Stanke, Koraljka (ur.).
Zagreb, 2015. str. 201-- (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, RosandaThe effects of using tablet computers on fifth grade students’ motivation, engagement and academic achievement // The 14th European Congress of Psychology, Milan, Italy 7-10 July 2015, Linking technology and psychology: feeding the mind, energy for life / Tummino, M., Bollati, M., Widmann, M. (ur.).
Milano: Litogi Srl, 2015. str. 28-29 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraThe determinants of business students' achievement and perceived learning-outcomes // 2015 International Symposium on Education and Psychology / Li, Chien-Kuo ; Hung, Ta-Wei (ur.).
Kuala Lumpur: Knowledge Association of Taiwan, 2015. str. 274-274 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaUčinci osobnih i kontekstualnih ciljeva postignuća na emocije i postignuće u akademskom okruženju // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 112-112 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, RosandaRazvoj metakognitivnog znanja o strategijama čitanja i stavova prema čitanju u ranoj adolescenciji: učinak na razumijevanje teksta // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 71-71 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, BarbaraOsobine studenata i kvaliteta nastave kao odrednice uspješnosti na početku studija // 2. Dani obrazovnih znanosti: “Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama”: Program i sažeci radova / Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2014. str. 40-41 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
41.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaStudents’ confidence in their misconceptions about operant conditioning concepts: Do they change following instruction? // Metacognition 2014 / Ader, Engin (ur.).
Istanbul: Bogazici University, 2014. str. 93-93 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
42.Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaKonceptualne promjene u shvaćanju principa operantnog uvjetovanja kod studenata // 19. Dani psihologije u Zadru / Ana Slišković (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2014. str. 157-157 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, RosandaLongitudinalno praćenje promjena u metakogniciji i razumijevanju teksta u ranoj adolescenciji // XVIII. dani psihologije u Zadru, Sažeci radova / Penezić, Z., Ćubela Adorić, V., Ombla, J., Slišković, A., Sorić, I., Valerjev, P., Vulić-Prtorić, A. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. str. 100-100 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
44.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, RosandaInteres, učenje i postignuće u akademskom okruženju: uloga vrijednosti zadatka, ciljeva postignuća, i strategija učenja // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 35-36 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, RosandaMetacognitive knowledge, summarization skill and text comprehension in early adolescence: A longitudinal study // Metacognition 2012, Proceedings of the 5th Biennial Meeting of EARLI Special Interes Group 16 Metacognition / Cantoia, M., Colombo, B., Gaggioli, A. & Girani De Marco, B. (ur.).
Milano: EDUCatt, 2012. str. 141-142 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
46.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, BarbaraRazvojne promjene u metakogniciji i razumijevanju teksta u ranoj adolescenciji // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 122-122 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
47.Kolić-Vehovec, SvjetlanaRelation between self-assessment and performance measures of metacognition in reading during adolescence // 11th European Conference on Psychological Assessment / Renge, Viesturs (ur.).
Riga: University of Latvia Press, 2011. str. 75-76 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
48.Rončević-Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaReading motivatopn, attitudes toward reading and text comprehension among preadolescents: A follow-up study // Motivation: New direction s in mind / Lemos, Marina ; Goncalves, Teresa ; Verissimo, Lurdes ; Meneses, Helena (ur.).
Porto: Livpsic, 2010. str. 165-166 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
49.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, BarbaraMetacognitive knowledge, summarization and text comprehension: A follow up study // 4th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group Metacognition / Bromme, Rainer ; Dutke, Stephan ; Holodynski, Manfred ; Pieschl, Stephanie ; Souvignier, Elmar ; Wirth, Joachim (ur.).
Münster: Unicersity of Muenster, 2010. str. 109-109 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
50.Pahljina Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, BarbaraInterest, learning and achievement in academic settings: The role of task values, achievement goals and learning strategies // Fostering communities of learners
Amsterdam, 2009. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
51.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, BarbaraTrening sažimanja narativnih i ekspozitornih tekstova u okviru redovne nastave // 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Ljubotina, D. ; Kamenov, Ž ; Mikac, U ; Urch, D. (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 80-80 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
52.Pečjak, Sonja; Kolić Vehovec, Svjetlana; Ajdišek, Neža; Rončević, Barbara; Podlesek, AnjaModels of reading comprehension for primary school students // 8th Alps-Adria Psychology Conference / Podlesek, Anja ; Komidar, Luka (ur.).
Ljubljana: Psihološka obzorja, 2008. str. 45-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
53.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, BarbaraGender differences in individual and situational interest: relation to reading comprehension and academic achievement // Motivation in Action / Vauras, Marja ; Jarvela, Sanna ; Kontu, Katja (ur.).
Turku: University of Turku, 2008. str. 58-58 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
54.Pečjak, Sonja; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Ajdišek, NežaSpolne razlike u (meta)kognitivnoim i motivacijsko-emocionalnim aspektima razumijevanja pri čitanju // Sažeci radova 16. Dani psihologije / Vulić-Prtorić, Anita ; Ćubela Adorić, Vera ; Proroković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2008. str. 93-93 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
55.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, IgorReaders differing in reading comprehension level: metacognitive knowledge, summarization skill and academic achievement // Metacognition / Efklides, Anastasia ; Misailidi, Plausia (ur.).
Jonija: Ellinika Grammata, 2008. str. 77-77 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
56.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Pečjak, Sonja; Rončević, Barbara; Bajšanski, IgorČimbenici razumijevanja kod čitanja učenika osnovne škole u Hrvatskoj i Sloveniji // 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Gordana Keresteš, Irma Brković i Ana Butković (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
57.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, IgorGoal Orientation Patterns, Self-Regulated Learning, and Academic Achievement in High-School Students: The Role of Perceived Parent Goal Orientation // Developing petentials for learning / Beno Csapó and Csaba Csíkos (ur.).
Budimpešta: EARLI, Graduate School of Education, University of Szeged, Faculty of Arts, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
58.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević, Barbara; Bajšanski, IgorPovezanost ciljnih orijentacija srednjoškolaca i percipirane školske i roditeljske ciljne orijentacije sa strategijama učenja i školskim postignućem // 17. dani Ramira i Zorana Bujasa. Zbornik radova / Kamenov, Željka ; Jelić, Margareta ; Jokić Begić, Nataša (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2005. str. 59-59 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
59.Rijavec, Majda; Brdar, Ingrid; Kolić Vehovec, SvjetlanaPerfectionism, Coping with School Failure and Learning Strategies in High-School Students // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments
Nikozija: School of Social and Educational Sciences, University of Cyprus, 2005. str. 1191-1192 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
60.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, BarbaraMotivation and reading strategy use in university students // Cognition, motivation and affect: Their interdependence and interrelation
Lisabon: ISPA, 2004. str. 154-155 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
61.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, BarbaraReading strategies and comprehension of scientific text // Abstracts of The first meeting of the EARLI-SIG on metacognition
Amsterdam: University of Amsterdam, Graduate school of teaching and learning, 2004. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
62.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević, BarbaraSamoregulacija čitanja u studenata // XIV. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Ćubela Adorić, Vera ; Manenica, Ilija ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2004. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
63.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorSelf-monitoring as predictor of reading comprehension of bilingual children // Improving learning - fostering will to learn
Padova: Universita di Padova, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
64.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, IgorMetacognitive strategies and reading comprehension in elementary-school students // The society for text and doscourse - Thirteenth annual meeting
Madrid: The society for text and doscourse, 2003. str. 16 -16 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
65.Kukić, Miljana; Kolić-Vehovec, SvjetlanaTrening fonološke svjesnosti: Prikaz slučaja // XIII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci radova / Sorić, Izabela (ur.).
Zadar: Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zadru, 2002. str. 36-36 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo) -
66.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Muranović, EminaEvaluacija treninga recipročnog poučavanja strategija čitanja // Psihologija i psiholozi u prevladavanju krize
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2002. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
1.Sladoljev-Agejev, Tamara; Šnajder, Jan; Kolić- Vehovec, SvjetlanaComputational Analyses of the Effects of a Structure Strategy on College-Level Summaries: Cohesion and Rhetorical Structure // The 8th International Conference on Writing Analytics: Academic Writing in Digital Contexts: Analytics, Tools, Mediality
Winterthur, Švicarska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
1.Sladoljev-Agejev, TamaraKognitivna obrada ekspozitornoga teksta u drugome ili stranome jeziku, 2018., doktorska disertacija, Jezik i neurokognitivna znanost (Sveučilište u Zagrebu), Zagreb
-
2.Pahljina-Reinić, RosandaOsobni i kontekstualni ciljevi postignuća u samoreguliranom učenju, 2011., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
3.Bajšanski, IgorMetakognitivne procjene i razumijevanje teksta, 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
4.Rončević Zubković, BarbaraUloga radnog pamćenja i strategijskog procesiranja u razumijevanju pri čitanju kod djece, 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Miletić, MartaPerfekcionizam, ciljne orijentacije i školski uspjeh kao prediktori dimenzija akademske samoefikasnosti, 2009., diplomski rad, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
2.Mijatović, AntonijaPovezanost motivacije i atribucije s akademskim postignućem, 2008., diplomski rad, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
3.Keres, RenataPovezanost motivacijskih čimbenika s metakognitivnim znanjem o čitanju i razumijevanjem teksta kod učenika osnovnih škola, 2008., diplomski rad, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
4.Keres, RenataPovezanost motivacijskih čimbenika s metakognitivnim znanjem o čitanju i razumijevanjem teksta kod učenika osnovnih škola, 2008., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
5.Didović, MartinaRazličiti aspekti poznavanja rječnika i razumijevanje teksta kod osnovnoškolaca, 2007., diplomski rad, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
6.Šuković, ZoranRazvoj različitih aspekata razumijevanja pri čitanju, 2005., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka
-
7.Kukić, MiljanaTrening fonološke svjesnosti: Prikaz slučaja, 2002., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka
-
8.Muranović, EminaEfekt recipročnog poučavanja metakognitivnih strategija na razumijevanje pri čitanju, 2002., diplomski rad, Filozofski fakultet, Rijeka