Pregled po CROSBI profilu: Rea Fulgosi-Masnjak (CROSBI Profil: 11866, MBZ: 120841)
Pronađeno 59 radova
-
1.Novina, Marina; Fulgosi-Masnjak, ReaPsihoterapija osoba s intelektualnim teškoćama // 7. Međunarodni transdisciplinarni simpozij "Bioetika i aporije psihe" / 7th International Transdisciplinary Symposium Bioethics and Aporia of Psyche / Janeš, Luka ; Kožić, Štefanija (ur.).
Zagreb: Centar za bioetiku Fakulteta filozofije i religijskih znanosti, 2023. str. 79-80 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Perić Bralo, Magdalena; Franjičić, Anđelka; Fulgosi Masnjak, ReaOnline podrška učenicima s teškoćama u razvoju za vrijeme pandemije COVID-19 // DIJETE U FOKUSU-MULTIDISCIPLINARNI PRISTUP / Begić, A. ; Krišto, I. (ur.).
Mostar: Sveučilište u Mostaru PRESSUM, 2022. str. 395-412 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Perić Bralo, Magdalena; Fulgosi Masnjak, Rea; Franjičić, AnđelkaSuradnja i partnerstvo roditelja djece s teškoćama u razvoju i škole za vrijeme COVID-19 pandemije // Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" / Nikolić, Milena ; Vanitić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Art Vision, Starčevo, Republika Srbija, 2022. str. 55-67 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Koprivnjak, SoniaProgram poticanja senzorne integracije provođenjem aktivnosti na konju, 2019., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
-
5.Fulgosi Masnjak, Rea; Mamić, Dragana; Vrhovec Pošta, HelenaUtjecaj individualiziranih programa poticanja senzorne integracije na adaptivne vještine i nepoželjna ponašanja učenika s ASD // Unaprjeđenje kvalitete života djece i mladih, tematski zbornik II dio. / Nikolić, Milena ; Vantić Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za kreativni razvoj djece i mladih, 2018. str. 29-55 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Žic Ralić, Anamarija; Fulgosi Masnjak, Rea; Wagner Jakab, Ana; Stančić, Zrinjka; Lisak, Natalija; Cvitković, DanielaGuidelines for Headmasters / Stracke, C.M. (ur.).
Maastricht: EBE EUSMOSI, 2017 -
7.Žic Ralić, Anamarija; Fulgosi Masnjak, Rea; Stančić, Zrinjka; Cvitković, DanielaGuidelines for Croatian Teachers / Stracke, C.M. (ur.).
Maastricht: EBE EUSMOSI, 2017 -
8.Masnjak Mia; Masnjak-Šušković, Lea; Fulgosi Masnjak, ReaEmocionalna kompetentnost i psihološka otpornost kod djece // Protection and promotion of the well-being of children, youth, and families ; Selected Proceedings / Nakić Radoš, Sandra (ur.).
Zagreb: Catholic University of Croatia, 2017. str. 192-192 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Perić, Magdalena; Fulgosi-Masnjak, ReaDifferences between boys and girls in developmental areas // Eurlyaid Conference 2017, University of Belgrade- Faculty of Special Education and Rehabilitation, The European Assotiation on Early Childhood Intervention, European association of service providers for persons with disability Proceedings
Beograd: University of Belgrade- Faculty of Special Education and Rehabilitation, The European Assotiation on Early Childhood Intervention, European association of service providers for persons with disability,, 2017. str. 351-359 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Žic Ralić, Anamarija; Cvitković, Daniela; Fulgosi- Masnjak, ReaSocial and Emotional Competence of Students With Disability In High And Poor Inclusive Quality Classes 9th International conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb // Book of Abstracts of ERFCON 2017 / Sekušak Galešev, S. ; Jeđud Borić, I. ; Hržica, G. ; Bradarić Jončić, S. ; Jandrić Nišević, A. ; Jelena Kuvač Kraljević, J. ; Martinec , R. ; Ricijaš, N. ; Wagner Jakab, A. (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb, 2017. str. 19-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Fulgosi-Masnjak, Rea; Lugović, GinaSelf-Assessment of the Psychosomatic Symptoms and Quality of Life in Primary Ashool Students // BOOK OF ABSTRACTS / Sekušak Galešev, Snježana ; Jeđud Borić, Ivana ; Hržica, Gordana ; Bradarić Jončić, Sandra ; Jandrić Nišević, Anita ; Kuvač Kraljević, Jelena ; Martinec, Renata ; Ricijaš, Neven ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb Scientific series, Book No. 24, 2017. str. 253-253 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo) -
12.Masnjak, Mia; Fulgosi Masnjak, Rea; Šušković, LeaCroatian adaptation of ASQ: SE-2: A Pilot Study. // ASQ AROUND THE WORLD The 2nd Invitational Symposium of International ASQ Researchers, Stockholm, Sweden / Squires, Jane ; Bricker, Diane (ur.).
Stockholm: Brookes Publishing Co., 2016. str. 2-2 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Mamić, Dragana; Fulgosi-Masnjak, Rea; Masnjak, LeaThe relation between emotional and social maturity and psychopathology- problem behaviors in children and youth with intellectual disabilities and autistic spectrum disorders // Journal of Intellectual Disability Research, 10th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability / Bertelli, O., Marco (ur.).
Firenza : München, 2015. str. 120-120 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Fulgosi-Masnjak, Rea; Barnjak, Andrea; Masnjak, LeaStavovi osnovnoškolskih učitelja srednjebosanskog kantona prema edukacijskoj inkluziji učenika s teškoćama // Unaprjeđenje kvalitete života djece i mladih, tematski zbornik II dio. / Kaljača, Svetlana ; Nikolić, Milena ; (ur.).
Tuzla: Udruženje za kreativni razvoj djece i mladih, 2015. str. 274-286 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Igrić, Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, Rea; Lisak, NatalijaProgram rada s roditeljima // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 156-168 -
16.Lisak, Natalija; Igrić Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, ReaCilj projekta i metode rada: Ispitanici/sudionici, mjerni instrumenti, načini rada, metode obrade podataka // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 86-99 -
17.Fulgosi-Masnjak, Rea; Pintarić Mlinar, Liljana; Sekušak-Galešev, SnježanaRazvojne teškoće u odgoju i obrazovanju // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Lijljana ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Wagner-Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 8-24 -
18.Vragović, Renata; Frey Škrinjar, Jasmina; Fulgosi-Masnjak, ReaPoticajno životno okruženje i podrška za odrasle osobe s poremećajima iz autističnog spektra // Knjiga sažetaka 6. hrvatskog psihijatrijskog kongresa s međunarodnim sudjelovanjem Hrvatska psihijatrija u kontekstu etičko-pravnih i društvenih propitivanja
Zagreb, Hrvatska, 2014. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Frey Škrinjar, Jasmina; Vragović, Renata; Fulgosi-Masnjak, ReaUtjecaj promjene životnog okruženja na adaptivno ponašanje odraslih osoba s autizmom // Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje. Zbornik sažetaka i radova 10. kongresa Saveza edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem. / Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko (ur.).
Zagreb: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014. str. 60-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Vragović, Renata; Frey Škrinjar, Jasmina; Fulgosi-Masnjak, ReaPoticajno životno okruženje i podrška za odrasle osobe s poremećajem iz autističnog spektra // Socijalna psihijatrija, 42 (2014), 4; 220-229 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Igrić, Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, Rea; Wagner Jakab, Ana; Cvitković, Daniela; Dragojević, Davorka; Huzjak, Maja; Kušter, Barbara; Kiš- Glavaš, Lelia; Nikolić, Branko; Pantić, Zdenka et al.Učenik s teškoćama između škole i obitelji. Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014 (monografija)
-
22.Igrić, Ljiljana; Fulgosi Masnjak, Rea; Lisak, NatalijaProgram rada s roditeljima // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 156-168 -
23.Lisak, Natalija; Igrić, Ljiljana; Fulgosi Masnjak, ReaRezultati projekta “Programi intervencija i neki okolinski faktori edukacijskog uključivanja“ // Učenik s teškoćama između škole i obitelji / Igrić, Ljiljana ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014. str. 86-98 -
24.Perić, Magdalena; Osmančević Katkić, Lejla; Fulgosi Masnjak, ReaPogledi na budućnost adolescenata s teškoćama u razvoju // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 49 (2013), 1; 108-119 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Frey Škrinjar, Jasmina; Fulgosi-Masnjak, ReaSocial competences of deinstitutionalized adults with autism spectrum disorder as a result of supported living in community // Abstracts of the 3rd IASSIDD Asia-Pacific Conference (Tokyo, Japan). Journal of Policy and Practice in Intellectual Disabilities.
Tokyo, Japan, 2013. str. 120-120 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
26.Frey Škrinjar, Jasmina; Fulgosi-Masnjak, ReaSocial competences of deinstitutionalized adults with autism spectrum disorder as a result of supported living in community // IASSID 3rd REGIONAL CONFERENCE. Multiformity and diversity: Combining individual care and community-based supports. IASSID ASIA-PACIFIC
Tokyo, Japan, 2013. str. 120-120 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
27.Perić, Magdalena; Osmančević Katkić, Lejla; Fulgosi-Masnjak, ReaPogledi na budućnost adolescenata s teškoćama u razvoju // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 49 (2013), 1; 108-119 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Fulgosi-Masnjak, Rea; Igrić, Ljiljana; Lisak, NatalijaRoditeljsko poimanje tolerancije i primjena tolerancije u odgoju djeteta i suradnji s učiteljima // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 49 (2013), Supplement; 23-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
29.Fulgosi- Masnjak, Rea; Masnjak, Mia; Lakovnik, VanjaPerceived subjective wellbeing of parenst of children with special needs // Journal of special educationcation and rehabilitation, 13 (2012), 1/2; 61-76 doi:10.2478/v10215-011-0019-1 (recenziran, članak, stručni)
-
30.Fulgosi Masnjak, Rea; Igrić, Ljiljana; Lisak, NatalijaNeke roditeljske kompetencije kao poticaj suradničkih odnosa u razredu // Istraživanja u edukacijsko-rehabilitacijskim znanostima / Milković, Marina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Printera grupa d.o.o., 2012. str. 128-129 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Igrić, Ljiljana; Cvitković, Daniela; Fulgosi- Masnjak, Rea; Lisak, NatalijaParents' perspectives of the tolerance concept // A World of Potential, Congress Abstracts, 14th World Congress IASSID In: Journal of Intellectual Disabilites Research / Holland, Anthony, J. (ur.).
Oxford: Wiley&sons, 2012. str. 738-738 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Osmančević Katkić, Lejla; Lang, Maja; Fulgosi-Masnjak, ReaSenzorna integracija kod djece s odstupanjima u razvoju govorno-jezične komunikacije // 4. Kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem "Logopedija i izazovi novog vremena" / Bonetti, Luka ; Blaži, Draženka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedska društvo, 2010. str. 51-52 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Pintarić Mlinar, Ljiljana; Bratković, Daniela; Fulgosi Masnjak, ReaWhat user’s experiences tell us about implementation of various conventions and declarations // Abstracts of the Third International Conference of IASSID Europe Integrating Bio-medical and Psycho-Social-Educational Perspectives ; u: Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities 23 (2010) 5 ; # You have free access to this content Posters 2: Ageing, challenging behavior, mental health, physical health, families, parenting (pages 520–527) / Felce, David (ur.). - Oxford, UK : Wiley- Blackwell , 2010. 526-526 / Felce, David (ur.).
Oxford: Wiley-Blackwell, 2010. str. 526-526 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
34.Mamić, Dragana; Fulgosi-Masnjak, ReaPOTICANJE SENZORNE INTEGRACIJE KOD UČENIKA S AUTIZMOM SLUŠNIM INTEGRACIJSKIM TRENINGOM- MOZART EFEKT // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 46 (2010), 1; 57-68 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
35.Mamić, Dragana; Fulgosi-Masnjak, Rea; Pintarić- Mlinar, LJiljanaSenzorna integracija u radu s učenicima s autizmom // Napredak (Zagreb), 151 (2010), 1; 69-84 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
36.Fulgosi-Masnjak, Rea; Osmančević Katkić, Lejla; Lang, MajaPrikaz rada Kabineta za senzornu integraciju // Rana intervencija u djetinjstvu: Hrvatska danas / Cepanec, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID), 2009. str. 42-42 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
37.Osmančević Katkić, Lejla; Lang, Maja; Fulgosi-Masnjak, ReaSensory Integration Dysfunction and ADHD – Gender Differences? // Attention Deficit and Hyperactivity Disorders- Official Journal of the World Federation of ADHD / Wuerzburg, Gerlach, M. (ur.).
Beč: Springer (Wien - NewYork), 2009. str. 151-151 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Fulgosi- Masnjak, Rea; Mamić, DraganaListening therapy and pupils with autistic spectrum disorder // 7th EUROPEAN CONGRESS OF MENTAL HEALTH IN INTELLECTUAL DISABILITY
Amsterdam: MHID, 2009. str. 67-67 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Pintarić Mlinar, Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, ReaRazlike u procjeni usvojenosti vještina grube i fine motorike djece s intelektualnim oštećenjem // Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.). Zagreb : Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Znanstveni niz, Knjiga 18, 2007. 184-185 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni). / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Znanstveni niz, Knjiga 18, 2007. str. 184-185 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Pintarić Mlinar, Ljiljana; Fulgosi Masnjak, ReaProviding Stimulative Environment for Children with Intelectual Disabilities perceptually based intervention and adaptive behavior skills in children with intellectual disabilities // 15th Psychology Days in Zadar : Proceedings of Selected Papers / Ćubela Adorić, Vera (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2007. str. 273-285 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Mamić, Dragana; Fulgosi - Masnjak, Rea; Masnjak, MiaMozart therapy and children with ASD // 6th European congress of mental health in intellectual disabilities / Frey Škrinjar, Jasmina ; Fulgosi - Masnjak, Rea ; Wagner Jakab, Ana ; Jelić, Emili (ur.).
Zagreb: Feculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb, Scientific Series, Book No19, 2007. str. 117-118 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
42.Fulgosi-Masnjak, Rea; Masnjak, MiaPrimjena Programa poticanja senzorne integracije u habilitaciji/rehabilitacijij djece i mladih s autističnim spektrom poremećaja // Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb, Hrvatska: Edukacijsko - rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Znanstveni niz, Knjiga 18, 2007. str. 130-131 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Fulgosi-Masnjak, Rea; Osmančević Katkić, Lejla; Lang, MajaRehabilitation Programme for the treatment of sensory integration (SI) dysfunction in children with attention deficit disorder (ADD) // 5th European congress "Mental health in mental retardation" Towards the integrative approach in research and treatment
Barcelona, Španjolska, 2005. str. 137-137 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
44.Dalić-Pavelić, Sunčica; Fulgosi-Masnjak, Rea; Stančić, ZrinjkaUtjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama. // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2004), 1; 13-24 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
45.Dobronić, Ana-Marija; Fulgosi-Masnjak, Rea; Ivančić, Đurđica; Stančić, ZrinjkaNeke metrijske karakteristike instrumenta "Zadaci za procjenu govorne, slušne i vidne spremnosti za čitanje i pisanje" // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2004), 2; 237-250 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
46.Milošak, Nada; Fulgosi Masnjak, Rea; Stančić, ZrinjkaUspješnost učenika s lakom mentalnom retardacijom u rješavanju matematičkih zadataka različitih problemskih područja, formulacije i didaktičke podrške // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2004), 1; 53-64 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
47.Fulgosi, Ante; Bratko, Denis; Ljubotina, Damir; Fulgosi-Masnjak, ReaAn Informational Analysis of Reaction Times to Different Intensities of Light // Studia psychologica, 45 (2003), 4; 285-294 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
48.Do prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama / Kiš-Glavaš, Lelia ; Fulgosi-Masnjak, Rea (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2002 (prirucnik)
-
49.Fulgosi-Masnjak, Rea; Dalić-Pavelić, SunčicaNeke metrijske karakteristike upitnika za mjerenje stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 219-228 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
50.Fulgosi-Masnjak, Rea; Dalić-Pavelić,; SunčicaUtjecaj programa strukturiranih igara na promjenu stavova učenika bez teškoća u razvoju prema učenicima s posebnim potrebama u uvjetima integracije // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37. (2001), 2; 179-191 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
51.Fulgosi-Masnjak, Rea; Kiš-Glavaš, LeliaSome personality characteristics of regular primary school teachers who work with special needs children // VI European Congress of Psychology
Rim, 1999. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
52.Fulgosi-Masnjak, Rea; Gustović-Ercegovac, Andrea; Igrić, LjiljanaThe Connection Between some Dimensions of Perceived Personal Competence and Permanent Low Intensity Stress in Parents of Children with intellectual Disabilities // Revija za rehabilitacijska istraživanja, 34 (1998), 1; 47-61 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
53.Fulgosi-Masnjak, Rea; Sekušak-Galešev, SnježanaDirektivni stavovi, samopoštovanje i lokus kontrole u učitelja koji rade u integriranim uvjetima osnovnoškolskog obrazovanja // Zbornik radova 5. znanstvenog skupa "Rehabilitacija i inkluzija"
Zagreb, Hrvatska: Fakultet za defektologiju Sveučilišta u Zagrebu, 1997. str. x-x (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
54.Sekušak-Galešev Snježana; Fulgosi-Masnjak, ReaUtjecaj stresa niskog intenziteta na percipiranu osobnu kompetentnost za ulogu učitelja // Zbornik radova 5. znanstvenog skupa "Rehabilitacija i inkluzija"
Zagreb, Hrvatska, 1997. str. x-x (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
55.Fulgosi, Ante; Fulgosi-Masnjak, Rea;Metric illusions in contemporary psychophisics - the nonmetric character of comparative psychopysichal judgments // Abstracts of European Conference of Psychology / Mc Rae (ur.).
Dublin: Irish Psychological Society, 1997. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
56.Fulgosi-Masnjak, Rea; Sekušak-Galešev, SnježanaSome aspects of authoritative behaviour and perceived personal competence for teacher's role in primary school teachers // Fifth European Congress of Psychology
Dublin, Irska, 1997. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
57.Igrić, Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, Rea; Žic, AnamarijaAssessment of behavioral and emotional problems in learning disabled children // 3th Iternational Congress on Mental Health Aspects of Mental Retardation : Congress proceedings / Fletcher, Robert J. ; Griffiths, Dorothy (ur.).
Montréal, Kanada: National Association of the Dually Diagnosed, 1997. str. 45-50 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
58.Sekušak-Galešev, Snježana; Stančić, Zrinjka; Fulgosi-Masnjak, Rea; Kiš-Glavaš, Lelia; Mišić-Bratković, DanielaIstraživanja o integraciji u Hrvatskoj // Integracija i inkluzija kao oblici školovanja djece usporenog kognitivnog razvoja / Videc, Kornelija (ur.).
Varaždin: Hrvatsko društvo defektologa, 1996. str. 58-65 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
59.Igrić, Ljiljana; Fulgosi-Masnjak, ReaStruktura nepoželjnog ponašanja osoba s mentalnom retardacijom // Primijenjena psihologija, 13 (1992), 1-4; 27-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)