Pregled po CROSBI profilu: Nikša Gligo (CROSBI Profil: 11250, MBZ: 102736)
Pronađeno 90 radova
-
1.Gligo, Nikša; Kiš Žuvela, Sanja; Bošnjak Botica, Tomislava; Ostroški Anić, Ana; Sučević-Međeral, KrešimirCONMUSTERM – A research project // Međunarodna konferencija "Terminološka istraživanja u muzikologiji i humanističkim znanostima": Knjižica sažetaka - CONMUSTERM - Book of abstracts - International conference "Terminology research in musicology and the humanities" / Kiš Žuvela, Sanja (ur.).
Zagreb: Muzička akademija, 2018. str. 10-10 (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
2.Kiš Žuvela, Sanja; Bošnjak Botica, Tomislava; Ostroški Anić, Ana; Gligo, NIkša; Sučević-Međeral, KrešimirGlazbenički jezični savjetnik. Zagreb: Muzička akademija Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (prirucnik)
-
3.Kiš Žuvela, SanjaProblemi temeljnoga hrvatskoga glazbenoteorijskog nazivlja s posebnim osvrtom na literaturu namijenjenu poučavanju teorijskih glazbenih predmeta, 2016., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Split
-
4.Gligo, NikšaRuždjak i tekst. Višejezičnost "Trois chansons de geste" ("Chanson rouge", "Chanson blanche", "Chanson bleu") za baritona, orkestar i vrpcu (1971) // Arti musices : hrvatski muzikoloski zbornik, 45 (2014), 1; 33-40 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Marko Ruždjak (1946.-2012) (= Spomenica preminulim akademicima, sv. 182) / Gligo, Nikša (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2013 (zbornik)
-
6.Gligo, NikšaPojmovnik glazbe 20. stoletja. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, 2012 (rjecnik)
-
7.Gligo, NikšaNužna interdiciplinarnost muzikologije i problem različitosti i superspecijalizacije // Theoria (Zagreb), 14 (2012), 14; 22-26 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Proceedings of the International Conference Pierre Schaeffer: mediArt / Davidović, Dalibor ; Gligo, Nikša ; Midžić, Seadeta ; Teruggi, Daniel ; Ziherl, Jerica (ur.). Rijeka: Muzej moderne i suvremene umjetnosti Rijeka, 2011 (zbornik)
-
9.Čunko, TatjanaHrvatska umjetnička glazba 20. stoljeća i Hrvatski radio od 1946. do 1956. // Hrvatska glazba u XX. stoljeću / Hekman, Jelena ; Zednik, Vesna (ur.).
Zagreb: Matica hrvatska, 2010. str. 407-422 -
10.Kiš Žuvela, SanjaNačelo zlatnog reza kao izvor sustavnosti u glazbi 20. stoljeća: neki primjeri, 2010., magistarski rad, Muzička akademija, Zagreb
-
11.Dahlhaus, Carl & Eggebrecht, Hans Heinrich, Što je glazba? / Gligo, Nikša (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo glazbenih teoretičara, 2009 (monografija)
-
12.Gligo, NikšaOdnos prema tekstu // Plava konjica: Almanah Plavi jahač i projekt Plavi jahač Hrvatskoga glazbenoga zavoda / Sedak, Eva ; Bačić, Marcel (ur.).
Zagreb: Hrvatski glazbeni zavod, 2009. str. 201-219 -
13.Gligo, NikšaSkladba kao kritika skladbe: Le marteau sans maître vs. Pierrot lunaire. O nekim specifičnim funkcijama skladateljske teorije u glazbi 20. stoljeća // Glazba prijelaza. Svečani zbornik za Evu Sedak / Gligo, Nikša ; Davidović, Dalibor ; Bezić, Nada (ur.).
Zagreb: ArTresor naklada, 2009. str. 110-118 -
14.Gligo, NikšaSuvremena hrvatska glazba: Pokušaj estetičkog određenja // Hrvatska glazba u XX. stoljeću / Zednik, Vesna (ur.).
Zagreb: Matica hrvatska, 2009. str. 9-23 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Glazba prijelaza: Svečani zbornik za Evu Sedak / Gligo, Nikša ; Davidović, Dalibor ; Bezić, Nada (ur.). Zagreb: ArTresor naklada ; Hrvatska radiotelevizija, 2009 (zbornik)
-
16.Gligo, NikšaU potrazi za metodom. O historiografskome pristupu Josipa Andreisa // Arti musices : hrvatski muzikoloski zbornik, 40 (2009), 1-2; 21-49 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Generacija 1906.: Zbornik radova s muzikološkog simpozija održanog u povodu 100. obljetnice rođenja Ivana Brkanovića, Mila Cipre i Borisa Papandopula. Zagreb 17.-18. studenoga 2006. / Gligo, Nikša (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2008 (zbornik)
-
18.Gligo, NikšaBrkanovićev Ekvinocij između glazbene drame i književne opere // Generacija 1906.: Zbornik radova s muzikološkog simpozija održanog u povodu 100. obljetnice rođenja Ivana Brkanovića, Mila Cipre i Borisa Papandopula. Zagreb 17.-18. studenoga 2006. / Gligo, Nikša (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2008. str. 113-125 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Gligo, NikšaStanko Horvat // Stanko Horvat 1930.-2006.: Spomenica posvećena pre minulom akademiku Stanku Horvatu, redovitom članu Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti ( Spo menica preminulim akademicima, sv. 145) / Kos, Koraljka (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2008. str. 9-20 -
20.Gligo, NikšaŠto je zapravo suzvuk ili: zašto ne zvuk (umjesto akorda)? // Theoria (Zagreb), 10 (2008), 10; 26-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Danuser, HermannDie Musik des 20. Jahrhunderts = Glazba 20. stoljeća,. Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo, 2007 (monografija)
-
22.Prautzsch, Ludwig: Ovime stupam pred Prijestolje tvoje: Figure i simboli u posljednjim djelima Johanna Sebeastiana Bacha / Gligo, Nikša (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo glazbenih teoretičara, 2007 (monografija)
-
23.Gligo, NikšaAporije hrvatske glazbene avangarde // Avangardne tendencije u Hrvatskoj: od slike do koncepta (katalog izložbe) / Maković, Zvonko ; Medić, Ana (ur.).
Zagreb: Galerija Klovićevi dvori, 2007. str. 231-241 -
24.Gligo, NikšaDilema nema? O skrivanju iza strukovnoga autoriteta // Theoria (Zagreb), 9 (2007), 9; 14-15 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Radica, DavorkaRitamska komponenta glazbe 20. stoljeća, 2006., doktorska disertacija, Muzička akademija u Zagrebu, Zagreb
-
26.Kunze, Stefan: Wolfgang Amadeus Mozart: Simfonija u g- molu, KV 550 / Gligo, Nikša (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo glazbenih teoretičara, 2006 (monografija)
-
27.Gligo, NikšaForma i/ili vrsta i/ili žanr? // Theoria (Zagreb), 8 (2006), 8; 29-31 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
28.Gligo, NikšaZašto je Mozart vječan? // Republika : mjesečnik za književnost, umjetnost i društvo, 62 (2006), 1; 58-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Ćurković, Ivan"Noćna glazba" u opusu Béle Bartóka: Elementi izvanglazbenoga u pojedinim instrumentalnim skladbama. Neka interpretacijska proturječja, 2005., diplomski rad, Muzička akademija / Odsjek za muzikologiju, Zagreb
-
30.Eggenrecht, Hans HeinrichBachs “Kunst der Fuge”: Erscheinung und Deutung = Bachovo “Umijeće fuge”: Pojava i tumačenje. Zagreb: Hrvatsko društvo glazbenih teoretičara, 2005 (monografija)
-
31.Gligo, NikšaIzvođač kao skladateljev dvojnik: O drugosti autorstva u aleatoričkoj i nedeterminiranoj glazbi // Rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti. Muzikologija, 7 (2005), 455; 203-218 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
32.Gligo, NikšaPluralism of Styles and Techniques. Croatian Contemporary Music: An Insight // World new music magazine, 15 (2005), 15; 19-32 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
33.Gligo, NikšaPuhači – duhači, puhački – duhački, puhaći – duhaći… ? // Theoria (Zagreb), 7 (2005), 7; 25-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
34.Gligo, NikšaWhat is Music? Some Contemporary Views on an Old Terminological Dilemma // 4th International Symposium “Music in Society”, Sarajevo, October 28-30. 2004 – Collection of Papers / Čavlović, Ivan (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo FBiH – Muzička akademija Sarajevo,, 2005. str. 11-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Gligo, NikšaAvangarda – ideologija – ekstemporacija: Ekstempore Silvija Bombardellija 23 godine poslije // Između moderne i avangarde. Hrvatska glazba 1910- 1960, Radovi s muzikološkog skupa održanog u Zagrebu, 13.– 14. 12. 1996. / Sedak, Eva (ur.).
Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo, 2004. str. 85-90 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Gligo, NikšaRed iz prožimanja strukturnih i psiholoških akcija (uz glazbu Rubena Radice) // Bašćinski glasi : južnohrvatski etnomuzikološki godišnjak, 8 (2004), 8; 23-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
37.Gligo, Nikša“Strano” i “domaće”: o problemu asimilacije stranoga nazivlja u hrvatsku glazbenu terminologiju // Theoria (Zagreb), 4 (2004), 4; 34-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
38.Gligo, NikšaRed prožimanja struktirnih i psiholoških akcija (uz glazbu Rubena Radice) // Bašćinski glasi : južnohrvatski etnomuzikološki godišnjak, 8 (2004), 23-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
39.Rosen, CharlesArnold Schönberg. Zagreb: Matica hrvatska, 2003 (monografija)
-
40.Gligo, NikšaCiklična forma // Theoria (Zagreb), 5 (2003), 5; 35-36 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
41.Gligo, NikšaMusicology: Doubts about its Subject(s) and its Pedagogical Function(s). Some Deeply Personal Remarks // Muzikološki zbornik, 39 (2003), 1-2; 25-29 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
42.Gligo, NikšaDivota arhivske prašine (esej kao skica za studiju) // Glazba i baština: Zbornik u čast Lovri Županoviću / Stipčević, Ennio (ur.).
Šibenik: Gradska knjižnica Juraj Šižgorić Šibenik, 2002. str. 11-28 -
43.Gligo, NikšaSocial and/or Educational Aspects of Pierre Schaeffer’s musique concrète: On the Utopian Fate of Music as a Project // European journal for semiotic studies, 14 (2002), 1-2; 149-163 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
44.Gligo, NikšaPisanje povijesti kao pisanje pripovijesti: spas u književnosti u bijegu od znanosti? // Muzika, VI (2002), 2 (20); 64-75 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopcenje, znanstveni)
-
45.Gligo, NikšaO glazbenom (neo)nacionalizmu još jednom: Stravinski kao glazbeni nacionalist. Bilješke uz čitanje Taruskinovog “životopisa” Stravinskievih djela od "Mavre" // II. međunarodni simpozij “Muzika u društvu”, Sarajevo, 27-28.10. 2000 – Zbornik radova / Čavlović, Ivan (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo FBiH – Muzička akademija u Sarajevu, 2001. str. 44-56 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Gligo, NikšaHistorija – povijest – slušanje/izvođenje // Theoria (Zagreb), 2 (2000), 2; 11-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
47.Gligo, NikšaIzmeđu suvremenosti i avangarde: Muzički biennale Zagreb, međunarodni festival suvremene glazbe, i profiliranje nove hrvatske glazbe // Muzički biennale Zagreb: Međunarodni festival su vremene glazbe 1961 – 2001 / Krpan, Erika (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo skladatelja (HDS), 2000. str. 20-40 -
48.Gligo, NikšaKlang – Zeichen – Wert: Die musikalische Semiotik und ästhetische Wertung // International review of the aesthetics and sociology of music, 31 (2000), 2; 185-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
49.Gligo, NikšaZašto volimo “Simfonijsko kolo”? Prinos istraživanju artikulacije nacionalnog kolorita preko idioma koji se temelje na folkloru // I. međunarodni simpozij “Muzika u društvu”, Sarajevo, 29-30.10.1998 – Zbornik radova / Čavlović, Ivan (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo FBiH – Muzička akademija Sarajevo,, 1999. str. 82-94 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Gligo, NikšaGlazba kao tekst: O nekim dodirima i mimoilaženjima teorije jezika, znanosti o književnosti i znanosti o glazbi // Glazba, riječi i slike: Svečani zbornik za Koraljku Kos / Katalinić, Vjera ; Blažeković, Zdravko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo, 1999. str. 375-393 -
51.Gligo, NikšaNatko Devčić – In memoriam // Natko Devčić (1914.-1997.: Spomenica posvećena preminulom akademiku Natko Devčiću, redovitom članu Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti (= Spomenica preminulim akademicima, sv. 86) / Bezić, Jerko (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 1999. str. 9-23 -
52.Gligo, NikšaNeki problemi hrvatskog glazbenog nazivlja // Theoria (Zagreb), 1 (1999), 1; 11-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
53.Gligo, NikšaZvuk - znak - glazba. Rasprave oko glazbene semiografije. Zagreb: Muzički informativni centar, 1999 (monografija)
-
54.Gligo, NikšaText als Musik – Text als Literatur? Ansätze zu einer musikalischen “Intertextualität” // Musik als Text: Bericht über den Internationalen Kongreß der Gesellschaft für Musikforschung, Freiburg i.B. 1993 / Danuser, Hermann ; Plebuch, Tobias (ur.).
Kassel: Bärenreiter Verlag, 1998. str. 11-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
55.Gligo, NikšaWhy Do We Like Symphonic Kolo? National Coloring and Its Articulation Through Folklore-based Idioms // The world of music, 40 (1998), 3; 99-111 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
56.Čunko, Tatjana; Juričić, VedranaKrsto Odak - stanje ostavštine // Krsto Odak. Život i djelo / Sedak, Eva (ur.).
Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo ; Hrvatski glazbeni zavod ; Zavod za povijest hrvatske književnosti, kazališta i glazbe HAZU, Odsjek za povijest hrvatskog kazališta, 1997. str. 175-266 -
57.Gligo, NikšaGraphic Notation/Musical Graphics: the Non- notational Sign Systems in the New Music and Its Multimedial, Intermedial, Extended-Medial, and Mixed-Medial Character // Semiotics of the Media. State of the Art, Projects, and Perspectives / Nöth, Winfried (ur.).
Berlin : New York: Mouton de Gruyter, 1997. str. 741-754 -
58.Gligo, NikšaO “avangardnosti” “nacionalnih škola” u glazbi prve polovine 20. stoljeća: Pokušaj određenja mjesta Krste Odaka u hrvatskoj glazbenoj kulturi // Krsto Odak. Život i djelo / Sedak, Eva (ur.).
Zagreb: Hrvatsko muzikološko društvo ; Hrvatski glazbeni zavod, 1997. str. 93-111 -
59.Gligo, NikšaDie Zeit als ein beitragendes Element zur Werkdetermination in der Neuen Musik: Ansatz zu einem Aspekt der musikalischen Chronemik // International review of the aesthetics and sociology of music, 28 (1997), 1; 19-36 doi:10.2307/3108434 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
60.Gligo, NikšaEin Mittel zur Kontrolle des Prozesses der musikalischen Semiose in einem non-verbalen Zeichen¬system: Reiner Wehingers Hörpartitur zu Ligetis Artikulation // Semiotische Berichte, 21 (1997), 2; 109-122 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
61.Gligo, NikšaMatačićeve interpretacije hrvatske glazbe: Prilog istraživanju fiziognomije interpreta s obzirom na interpretaciju nestereotipnih modela // Matačić / Sedak, Eva (ur.).
Zagreb: Fond Lovro i Lilly Matačić ; AGM, 1996. str. 233-238 -
62.Gligo, NikšaPojmovni vodič kroz glazbu 20. stoljeća : s uputama za pravilnu uporabu pojmova. Zagreb: Matica hrvatska ; Muzički informativni centar, 1996 (monografija)
-
63.Gligo, NikšaAgregat, pojmovna monografija // Arti musices : hrvatski muzikoloski zbornik, 26 (1995), 1; 119-129 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
64.Gligo, NikšaIntegration vs. Assimilation: European “Musics” Do Exist! // History of European ideas, 20 (1995), 1-3; 477-481 doi:10.1016/0191-6599(95)92980-9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
65.Gligo, NikšaDevčić, Natko, 1993. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
66.Gligo, NikšaHrvatska glazbena terminologija: Prolegomena jednom istraživačkom projektu // Arti musices : hrvatski muzikoloski zbornik, 23 (1992), 1; 34-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
67.Gligo, NikšaAtonalitet // Arti musices : hrvatski muzikoloski zbornik, 23 (1992), 1; 101-112 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
68.Gligo, NikšaÜber die Wissenschaftlichkeit der Musikwissenschaft: die Analyse als ihre Gewährleistung // International Review of the Aesthetics and Sociology of Music, 23 (1992), 2; 189-206 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
69.Gligo, NikšaLuigi Nono – ein kämpfender Musiker // Die Musik Luigi Nonos (= Studien zur Wertungsfor schung, Bd. 24) / Kolleritsch, Otto (ur.).
Beč : Graz: Universal Edition ; Institut für Wertungsforschung, 1991. str. 91-114 -
70.Gligo, NikšaDie musikalische Avantgarde als ahistorische Utopie: die gescheiterten Implikationen der ex peri mentellen Musik // Acta musicologica (Basel. Internet), 61 (1989), 2; 217-237 doi:10.2307/932610 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
71.Gligo, NikšaNova glazba u postmodernom dobu? Doprinos produbljenju jedne moderne kontroverze // Muzikološki zbornik, 26 (1989), 29-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
72.Gligo, Nikša“Structure, un des mots de notre epoque.” – Die Komponistentheorie als notwendiger Beitrag zum Ver ständnis der Neuen Musik // Verbalisierung und Sinngehalt: Über semantische Tendenzen in und über Musik heute (= Studien zur Wertungsforschung, Bd. 21) / Kolleritsch, Otto (ur.).
Beč : Graz: Universal Edition ; Institut für Wertungsforschung, 1989. str. 89-103 -
73.Gligo, NikšaO nekim aspektima interpretacijskog rizika: Neke odlike glazbeničkog habitusa I. Pogorelića, konkretnim povodom // Zbornik Trećeg programa Radio Zagreba, 1 (1988), 21-22; 400-410 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
74.Gligo, NikšaWas für ein Werk stellt “A Collection of Rocks” von John Cage dar? Ein Beitrag zur Werkdetermination in der experimentellen Musik // Entgrenzungen der Gattungen (= Studien zur Wertungsforschung, Bd. 18.) / Kolleritsch, Otto (ur.).
Beč : Graz: Universal Edition ; Institut für Wertungsforschung, 1987. str. 83-103 -
75.Gligo, NikšaSchrift ist Musik? Ein Beitrag zur Aktualisierung eines nur anscheinend veralteten Widerspruchs // International Review of the Aesthetics and Sociology of Music, 18 (1987), 1; 145-162 doi:10.2307/836910 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
76.Gligo, NikšaProblemi Nove glazbe 20. stoljeća: Teorijske osnove i kriteriji vrednovanja. Zagreb: Muzički informativni centar, 1987 (monografija)
-
77.Gligo, NikšaDružbenopolitične implikacije eksperimentalne glazbe 20. stoletja // Umetnost ob koncu tisočletja / Kreft, Lev (ur.).
Ljubljana: Komunist, 1986. str. 66-84 -
78.Gligo, NikšaFenomen “povratka” kao stanje skladateljske svijesti u aktualnom trenutku hrvatske Nove glazbe // Muzička kultura, 4 (1986), 1-3; 4-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
79.Gligo, NikšaVarijacije razvojnog kontinuiteta: skladatelj Natko Devčić. Zagreb: Muzički informativni centar, 1985 (monografija)
-
80.Gligo, NikšaGlazbenost Nove glazbe 20. stoljeća // Muzikološki zbornik, 21 (1984), 75-100 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
81.Gligo, NikšaKulturna funkcija nosilaca zvuka – okvir za teze pro et contra ; Diskografija u Hrvatskoj – ozbiljna glazba // Diskografija u Hrvatskoj (= Studije i dokumenti, X.) / Franičević, Nena & Bošnjaković, Mata (ur.).
Zagreb: Zavod za kulturu Hrvatske, 1984. str. 43-50 -
82.Gligo, NikšaSuvremeno hrvatsko pjesništvo i njegova glazba // Arti musices : hrvatski muzikoloski zbornik, 15 (1984), 2; 133-169 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
83.Gligo, NikšaVokalnost u opusu Natka Devčića // Arti musices : hrvatski muzikoloski zbornik, 11 (1980), 2; 33-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
84.Gligo, NikšaOdnos “angažmana” i “sredine”: hrvatski skladatelj Silvio Foretić // Zbornik Trećeg programa Radio Zagreba, 3 (1979), 413-422 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
85.Gligo, NikšaRazvojni kontinuitet u skladateljskom opusu Branimira Sakača: Prilog istraživanju kontinuiteta u poslijeratnom razvoju hrvatske glazbe // Zvuk (Beograd), 3 (1979), 33-49 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
86.Gligo, NikšaVrijeme glazbe. Zagreb: Studentski centar Sveučilišta u Zagrebu, 1977 (monografija)
-
87.Gligo, NikšaMilko Kelemen: “Passionato” für Flöte und gemischten Chor. Voraussetzungen für eine mögliche Analyse. // ZFMTH. Zeitschrift für Musiktheorie, 6 (1975), 2; 71-75 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
88.Gligo, NikšaNovotnost glazbe i suvremenost senzibiliteta: Afirmativnost negatorskog u glazbi našega vremena // Novi zvuk: Izbor tekstova o suvremenoj glazbi / Selem, Petar (ur.).
Zagreb: Nakladni zavod Matice hrvatske, 1972. str. 49-61 -
89.Gligo, NikšaProstor i pokret u imanenciji glazbe // Zvuk (Beograd), 111-112 (1971), 46-58 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
90.Gligo, NikšaPerspektive glazbenog smisla // Pitanja, 9 (1970), 736-767 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)