Pregled po CROSBI profilu: Nikolina Matoš (CROSBI Profil: 10911, MBZ: 331224)
-
1.Kasić, BarbaraKOMPARATIVNA ANALIZA PREDŠKOLSKIH GLAZBENIH PROGRAMA U HRVATSKOJ I INOZEMSTVU, 2022., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb doi:https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:839074
-
2.Biondić, Marija AnđelaSustavi glazbenoga obrazovanja u europskim državama, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb doi:https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:382890
-
3.Krnić Agić, MarijaUpoznavanje kulturnog nasljeđa iz glazbeno-pedagoške perspektive, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija u Zagrebu, Zagreb
-
4.Medenjak, KristinaIgra kao metoda i sredstvo u nastavi glazbe, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
5.Kaurinović, JuraPokret i ples u nastavi glazbe, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
6.Đoković, MarinaKomparativna analiza mrežnih stranica i aplikacija za vježbanje solfeggia i teorije glazbe, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
7.Bungić, MirjamOdabir i realizacija aktivnosti u nastavi Glazbene kulture i ponašanje učenika, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
8.Ruk, DominikObrada sonatnoga oblika i sonate kao glazbene vrste na primjeru Klavirske sonate u c-molu, op. 13 br. 8 Ludwiga van Beethovena, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
9.Jurenec, JosipaNastava Solfeggia u osnovnim glazbenim školama i pripremnim razredima, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
10.Vuković, ManuelaElementi vrednovanja učenika u nastavi Glazbene kulture, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
11.Čorak, AntonioKlavirske i improvizacijske kompetencije učitelja u realizaciji nastave Solfeggia, Zbora i Glazbene kulture, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
12.Boukhatem, ZohraKlasična glazba nezapadnjačkog podrijetla u kontekstu upoznavanja glazbi svijeta u nastavi glazbene kulture i glazbene umjetnosti, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
13.Jelusić, DinoUpoznavanje rock-glazbe u nastavi Glazbene kulture, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
14.Barišić, Ana MarijaIntegrirani pristup poučavanju glazbeno-teorijskih predmeta na primjeru glazbeno-pedagoške djelatnosti Joba Ijzermana, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
15.Pavlović, KatarinaKOMPETENCIJE UČITELJA ZA PLANIRANJE I REALIZACIJU NASTAVE SOLFEGGIA, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
16.Brebrić, TomislavOBILJEŽJA „PEDAGOGIJE POPULARNE GLAZBE“ UZ METODIČKU ANALIZU GLAZBE SASTAVA THE BEATLES, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
17.Županić Tica, NivesPOPULARNA GLAZBA U KONTEKSTU FORMALNOGA GLAZBENOG OBRAZOVANJA S POSEBNIM NAGLASKOM NA BLUES I ROCK GLAZBU, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
18.Morić, MarinJazz glazba u nastavi Glazbene kulture, Glazbene umjetnosti i teorijskih glazbenih predmeta, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
19.Ružica Ambruš Kiš; Ana Janković; Nikolina Matoš; Tomislav Seletković i Zrinka ŠimunovićGlazbeni krug 7, udžbenik glazbene kulture za 7. razred osnovne škole / Ružica Ambruš Kiš (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
20.Juričić, LucijaMetodički aspekti nastave početničkog solfeggia, 2019., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
21.Gelić, MartinMogućnosti suzbijanja diskriminacije u okviru nastave glazbene kulture, 2019., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
22.Ambruš Kiš, Ružica; Matoš, Nikolina; Seletković, Tomislav; Stojaković, Snježana; Šimunović, ZrinkaGlazbeni krug 6, udžbenik glazbene kulture za 6. razred osnovne škole / Ambruš Kiš, Ružica (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2019 -
23.Ružica Ambruš Kiš; Nikolina Matoš; Tomislav Seletković; Snježana Stojaković i Zrinka ŠimunovićGlazbeni krug 5, udžbenik glazbene kulture za 5. razred osnovne škole / Ružica Ambruš Kiš (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2019 -
24.Dobrota, Snježana; Matoš, NikolinaStavovi učitelja i studenata glazbe o obilježjima glazbenoobrazovnoga sustava na osnovnoškolskoj razini u Hrvatskoj // Pregled. Časopis za društvena pitanja, 60 (2019), 2; 171-188 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Lončar, InesZastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama, 2019., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
-
26.Hadrović, MihaelaDidaktičko-metodički aspekti nastave Polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama, 2018., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
-
27.Kapitanić, JosipObrada kantate u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti s osvrtom na kantate J. S. Bacha, 2018., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
-
28.Matoš, NikolinaKURIKULUMSKI PRISTUP OBLIKOVANJU PROFESIONALNOGA OSNOVNOGA GLAZBENOG OBRAZOVANJA, 2018., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
29.Matoš, Nikolina; Čorić, AnaRazine vrednovanja glazbenog djela kao izazov za kurikulum nastave glazbe // Zbornik radova Desetog međunarodnog simpozija „Muzika u društvu“ / Bosnić, A. ; Hukić, N. (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo BiH, 2018. str. 87-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Šimić, MladenPrimjena digitalnih udžbenika u nastavi glazbene kulture, 2017., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
-
31.Šajatović, MajaPrisustvo i aspekti tišine u glazbi i glazbenom obrazovanju, 2017., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
-
32.Ciprić, AmalijaNastavne metode u nastavi Solfeggia, 2017., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb
-
33.Denona, IvaAnaliza podučavanja gregorijanskog pjevanja na Institutu za crkvenu glazbu „Albe Vidaković“, 2017., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
-
34.Strinavić, HelenaUpoznavanje glazbala u nastavi Glazbene kulture, 2017., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
-
35.Matoš, NikolinaOblikovanje kurikuluma profesionalnog osnovnog glazbenog obrazovanja // Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti, DOKON 2016, knjiga sažetaka (e-izdanje) / Kovač, Vesna. ; Ledić, Jasminka. ; Kušić, Siniša (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 21-23 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
36.Matoš, NikolinaKurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 1/2; 143-164 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
37.Vidulin, Sabina; Matoš, Nikolina; Čorić, AnaMusic Teaching in Croatian Compulsory Schools // 44th AEC annual congress and general assembly "Leadership in the Arts, the Arts of Leadership"
Zagreb, Hrvatska, 2017. str. 21-22 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo) -
38.Ambruš Kiš, Ružica; Bilankov, Mladen; Brđanović, Davor; Krnić, Marijo; Matoš, Nikolina; Pintarić, Filip; Stevanović, SanjaNacionalni kurikulum za umjetničko obrazovanje - prijedlog, 2016. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
39.Đonlić-Bajamić, Nera; Ivančić, Sandra; Matoš, Nikolina; Seletković, Tomislav; Šimunović, ZrinkaPredstavljanje Prijedloga predmetnog kurikuluma za Glazbenu kulturu i Glazbenu umjetnost // Državni skup za učitelje Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti
Varaždin, Hrvatska, 2016. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
40.Anjoš, HelenaNastavna tehnologija u kurikulumu Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, 2016., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
-
41.Bogojević, BarbaraČetiri psalma Cyrillusa Kreeka, 2016., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
-
42.Matoš, NikolinaFORMALNO, NEFORMALNO I INFORMALNO UČENJE GLAZBE U HRVATSKOJ: KLJUČNE ODREDNICE I STAVOVI UČENIKA GLAZBENIH ŠKOLA // 3. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI / 3RD DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES Obrazovne promjene: izazovi i očekivanja/ Educational Change: Challenges and Expectations / Jugović, Ivana. ; Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 83-84 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Seletković, Tomislav; Šimunović, Zrinka; Matoš, NikolinaUČENJE I POUČAVANJE GLAZBE U 21. STOLJEĆU: GLAZBA U KONTEKSTU // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXII (2016), 3; 275-284 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
44.Matoš, NikolinaSociologija kulture – pojmovi, teme, problemi, 2014. doi:10.5673/sip.52.3.5 (podatak o recenziji nije dostupan, ostali članci/prilozi).
-
45.Matoš, NikolinaTranskulturalne dimenzije kurikuluma // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 1; 149-160 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
46.Matoš, NikolinaInterdisciplinary approach to the theoretical musical subjects through cooperative teaching // Interdisciplinarni pristup glazbi: istraživanje, praksa i obrazovanje (Zbornik radova s Trećeg međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga) / Vidulin-Orbanić, S. (ur.).
Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2013. str. 439-456 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Matoš, NikolinaKulturna transmisija kroz umjetničko područje kurikuluma // Pedagogija i kultura (svezak 3) / Posavec, K. ; Sablić, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 233-243 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Matoš, NikolinaKoncept skrivenoga kurikuluma s osvrtom na glazbeno obrazovanje // Tonovi (Zagreb), 26 (2011), 2; 92-112 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
49.Matoš, NikolinaPatrick Slattery, Curriculum development in the postmodern era // Pedagogijska istraživanja, 8 (2011), 1; 185-189 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
50.Matoš, NikolinaUloga videokomponente u suvremenoj nastavi metodike teorijskih glazbenih predmeta // Glazbena nastava i nastavna tehnologija: mogućnosti i ograničenja (zbornik radova Drugog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga) / Vidulin-Orbanić, S. (ur.).
Pula: Odjel za glazbu Muzičke akademije Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 215-225 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Matoš, NikolinaOblikovanje kurikuluma glazbene kulture i umjetnosti // Deveti susret pedagoga Hrvatske
Zadar, Hrvatska, 2011. (predavanje, pp prezentacija, stručni)