Pregled po CROSBI profilu: Nikolina Matoš (CROSBI Profil: 10911, MBZ: 331224)
-
1.Kasić, BarbaraKOMPARATIVNA ANALIZA PREDŠKOLSKIH GLAZBENIH PROGRAMA U HRVATSKOJ I INOZEMSTVU, 2022., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb doi:https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:839074
-
2.Biondić, Marija AnđelaSustavi glazbenoga obrazovanja u europskim državama, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb doi:https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:382890
-
3.Krnić Agić, MarijaUpoznavanje kulturnog nasljeđa iz glazbeno-pedagoške perspektive, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija u Zagrebu, Zagreb
-
4.Medenjak, KristinaIgra kao metoda i sredstvo u nastavi glazbe, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
5.Kaurinović, JuraPokret i ples u nastavi glazbe, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
6.Đoković, MarinaKomparativna analiza mrežnih stranica i aplikacija za vježbanje solfeggia i teorije glazbe, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
7.Bungić, MirjamOdabir i realizacija aktivnosti u nastavi Glazbene kulture i ponašanje učenika, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
8.Ruk, DominikObrada sonatnoga oblika i sonate kao glazbene vrste na primjeru Klavirske sonate u c-molu, op. 13 br. 8 Ludwiga van Beethovena, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
9.Jurenec, JosipaNastava Solfeggia u osnovnim glazbenim školama i pripremnim razredima, 2021., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
10.Vuković, ManuelaElementi vrednovanja učenika u nastavi Glazbene kulture, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
11.Čorak, AntonioKlavirske i improvizacijske kompetencije učitelja u realizaciji nastave Solfeggia, Zbora i Glazbene kulture, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
12.Boukhatem, ZohraKlasična glazba nezapadnjačkog podrijetla u kontekstu upoznavanja glazbi svijeta u nastavi glazbene kulture i glazbene umjetnosti, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
13.Jelusić, DinoUpoznavanje rock-glazbe u nastavi Glazbene kulture, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
14.Barišić, Ana MarijaIntegrirani pristup poučavanju glazbeno-teorijskih predmeta na primjeru glazbeno-pedagoške djelatnosti Joba Ijzermana, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
15.Pavlović, KatarinaKOMPETENCIJE UČITELJA ZA PLANIRANJE I REALIZACIJU NASTAVE SOLFEGGIA, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
16.Brebrić, TomislavOBILJEŽJA „PEDAGOGIJE POPULARNE GLAZBE“ UZ METODIČKU ANALIZU GLAZBE SASTAVA THE BEATLES, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
17.Županić Tica, NivesPOPULARNA GLAZBA U KONTEKSTU FORMALNOGA GLAZBENOG OBRAZOVANJA S POSEBNIM NAGLASKOM NA BLUES I ROCK GLAZBU, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
18.Morić, MarinJazz glazba u nastavi Glazbene kulture, Glazbene umjetnosti i teorijskih glazbenih predmeta, 2020., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
19.Ružica Ambruš Kiš; Ana Janković; Nikolina Matoš; Tomislav Seletković i Zrinka ŠimunovićGlazbeni krug 7, udžbenik glazbene kulture za 7. razred osnovne škole / Ružica Ambruš Kiš (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2020 -
20.Juričić, LucijaMetodički aspekti nastave početničkog solfeggia, 2019., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
21.Gelić, MartinMogućnosti suzbijanja diskriminacije u okviru nastave glazbene kulture, 2019., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
-
22.Ambruš Kiš, Ružica; Matoš, Nikolina; Seletković, Tomislav; Stojaković, Snježana; Šimunović, ZrinkaGlazbeni krug 6, udžbenik glazbene kulture za 6. razred osnovne škole / Ambruš Kiš, Ružica (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2019 -
23.Ružica Ambruš Kiš; Nikolina Matoš; Tomislav Seletković; Snježana Stojaković i Zrinka ŠimunovićGlazbeni krug 5, udžbenik glazbene kulture za 5. razred osnovne škole / Ružica Ambruš Kiš (ur.).
Zagreb: Profil Klett d.o.o., 2019 -
24.Dobrota, Snježana; Matoš, NikolinaStavovi učitelja i studenata glazbe o obilježjima glazbenoobrazovnoga sustava na osnovnoškolskoj razini u Hrvatskoj // Pregled. Časopis za društvena pitanja, 60 (2019), 2; 171-188 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Lončar, InesZastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama, 2019., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska