Pregled po CROSBI profilu: Kristina Ozimec (CROSBI Profil: 10513, MBZ: 315061)
Pronađeno 36 radova
-
1.Ozimec, KristinaUsporedba radnih vrijednosti hrvatskih i kineskih studenata poslovne ekonomije, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
2.Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Razum, AndreaPerception of contemporary sales profession // Proceedings of 3rd International Conference Vallis Aurea / Katalinić, Branko (ur.).
Beč : Požega: DAAAM International, Veleučilište u Požegi, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Razum, Andrea; Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, KristinaBehaviour-based and outcome-based salesforce performance and sales management control system in Croatian sales organizations // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd: University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Pandža Bajs, Irena; Ozimec, KristinaSelf-promotion activities of advertising agencies in Croatia and comparison between agencies in transitional and developed countries // 1st international M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Business and Science: Book of Proceedings Part 2 / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina ; Boris (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2012. str. 363-370 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Ozimec, K., Škunca, T., Surać, Š.The Impact of CRM on Loyalty and Competitive Advantage in Marketing and Sales in Automotive Industry // Economic Theory and Practice: Meeting the New Challenges / Markić, Brano (ur.). / Markić, B. (ur.).
Mostar, 2011. str. 593-603 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Ozimec, Kristina; Škunca, Tea; Surać ŠimeThe Impact of CRM on Loyalty and Competitive Advantage in Marketing and Sales in Automotive Industry // Economic Theory and Practice: Meeting the New Challenges / Markić, Brano (ur.).
Mostar: University of Mostar Faculty of Economics, 2011. str. 593-603 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Draganić, MatejaUpravljanje događajima u hrvatskoj modnoj industriji, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
8.Bogdan, AnaSpecifičnosti marketinga turističe destinacije s naglaskom na prodaju, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
9.Jakešević, PavoUtjecaj apela u oglašavanju na stavove potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Udovičić, RenataUtjecaj marketinga na tržišnu uspješnost filma, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
11.Vranjić, IvanaMotiviranje prodajnog osoblja u poduzeću HŽ Cargo d.o.o, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Tikvić, MiaIzgradnja marke poslodavca, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Švađumović, MatejaPostizanje ravnoteže privatnog i poslovnog života u prodajnim zanimanjima, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonmski fakultet, Zagreb
-
14.Kuntić, MajaZeleni marketing i njegov utjecaj na zelenog potrošača, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Jotić, KatarinaSpecifičnosti marketinških aktivnosti u sportskim događanjima, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Franjković, VedranaProfesionalni razvoj u prodaji i marketingu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Drašković, SonjaDruštvene mreže i marketinške aktivnosti hrvatskih poduzeća, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Rezović, RužicaSuvremene mogućnosti unapređenja online prodaje, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Li, YifanPersonal and cultural values as a determinant of future work and consuming behavior of an individual // Proceedings of the 12th International Conference of the Society for Global Business and Economic Development / Jayachandran, C. ; Seshardi, Sudhi (ur.).
Singapur: SGBED, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Posavčević, DraženRevitalizing Brand Cedevita // International journal of management cases, 13 (2011), 2; 53-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Ozimec, Kristina; Tomašević Lišanin, MarijaMotivational Incentives for Developing Salesforce performance in Emerging Markets // Creativity, Innovation, Entrepreneurship and Technology Management - The 2011 Summer International Conference on Asia Pacific Business Innovation and Technology Manegement / Liao, Jerry CH ; Wu, Gary KJ (ur.).
Peking: Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., IEEE Press, 2011. str. 245-250 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Škunca, TeaUtjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost i tržišnu prednost u sektoru marketinga i prodaje automobila, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
23.Posavčević, DraženRevitalizacija marke na primjeru Cedevite, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
24.Matić, IvaKanali prodaje u djelatnosti osiguranja u Republici Hrvatskoj, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
25.Prajdić, VedranSponzoriranje u sportu kao sredstvo izgradnje imidža i marke, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb